Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Vote_lcapBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Voting_barBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Vote_rcap 
jahilla
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Vote_lcapBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Voting_barBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Vote_rcap 
Jam
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Vote_lcapBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Voting_barBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Vote_rcap 
Matthew
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Vote_lcapBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Voting_barBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Vote_rcap 
Lilly
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Vote_lcapBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Voting_barBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Vote_rcap 
David
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Vote_lcapBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Voting_barBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Vote_rcap 
Samuel
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Vote_lcapBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Voting_barBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Vote_rcap 
Jayden
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Vote_lcapBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Voting_barBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Vote_rcap 
Romeo
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Vote_lcapBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Voting_barBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Vote_rcap 
Alex-
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Vote_lcapBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Voting_barBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 12:00 am

//yay, elsker det band!:D//

Sam kunne ikke rigtig finde ud af hvad der var mest overraskende: Andys svar eller Andys spørgsmål. HAn kløede sig usikkert i nakken og hans kinder blev en anelse varmere, men ikke nok til at de rigtig fik nogen farve. "Øhm.." sagde han langsomt. "Altså med det spørgsmål er jeg vel nød til at svare at jeg er til begge køn." Han fortød sin ærlighed lige så snart det var røget ud af ham. Hvad nu hvis Andy var en person der syntes sådan noget var ækelt?! Han rystede mentalt på hovedet af sig selv. *Sådan virker han da slet ikke, idiot*. Men den der lille-bitte stemme hviskede ondsindet i hans hoved: *Men hvor godt kender du ham til at du kan sige det med sikkerhed?* "Jeg kan godt lide at være højere end min partner, muligvis et eller et par år yngre - men så heller ikke mere. Personnen skal have personlighed og humor." Han holdt en pause for at overveje om han skulle tilføje det næste. "Altså... nu må du ikke tage mig for den overfladiske type - men jeg kan altså ikke se mig selv sammen med et poptøs - eller dreng for den sags skyld - de virker falske." svarede han til sidst. Han holdt stadig Andys blik fast med sine egne klare blå. "Samme spørgsmål"
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 12:12 am

//okay hehe x'D//

Andy lå bare helt stille og lyttede på hans stemme, han så over på ham imens. han kunne ikke lade være med at smile og begynde at rødme stort, da tanken om David kom ind i hans hoved "det gør jeg altså ikke nået imod.. tror jeg selv er til fyre... altså jeg har aldrig været forelsket, inden jeg kom her til" sagde han og hviskede det sidste, han vende sit blik væk fra ham og nikkede til det han sagde. han var selv meget usikker på hvordan hans drømme kæreste skulle være, hvor skulle man også vide det fra ? han så op på ham og træk på skulderne igen "jeg er heller ikke selv så meget for popfolk.." sagde han og synes bare pigerne havde for meget makeup i ansigtet, og det så vildt forkert ud i hans hoved
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 12:28 am

//Det går lige op for mig at Samuel er stærkt baseret på mig selv O.o//

Samuel smilede skævt af Andys reaktion til hans spørgsmål. "Nå da, er du forelsket Andy?" spurgte han drillende og rakte en hånd ud for at ruffse Andys røde hår. "Hvem er den heldige fyr så? spurgte han og var ærligt glad på Andys vegne. Bare han selv kunne finde én. Han vr faktisk godt træt af piger - hans fleste forhold var også med drenge. Men eftersom dem han boede hos var pilgrimme flyttede han rundt fra sted til sted. Han kunne nu sige 'Tak for mad' på 11 forskellige slags sprog. Han holdt dog allermest af sit hjemland. Grønne skove, høje bjerge, varme somre, og snehvide vintre var simpelthen det bedste.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 12:36 am

//hehe.. har jeg lagt mærke til ^^//

Andy lyttede sine øjne i da han mærkede hans hånd i sit hår, han prøvede dog at slappe af. selv om det faktisk var lidt svært, men han gjorde det så godt han kunne. han smilte stort og så op på ham, og var endelig glad for at han ikke havde blevet sur over at han rørte hans hår. han vende sit blik mod David's seng og pegede over på den "David hedder han" hviskede han og begynde at rødme stort, og lag derfor sin hånd på sin ind for at gemme den "han fik følelser frem i mig ved første blik" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 12:40 am

Samuel lo og stak en tommelfinger i vejret. "Det lyder sgu da fantastisk" sagde han og kiggede over mod den anden seng "Værelseskammerater hm.." mumlede han. Det mindede ham om at han stadig ikke havde mødt sine egne værelseskammerater. Han burde nok tage derhen efter det her. Han vendte opmærksomheden tilbage til den rødmende Andy og han sukkede afslappet. "Hvordan er ham David så?"
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 12:53 am

Andy træk lidt på skulderne og viste ikke hvad han skulle sige "ja det er det vel.. udover jeg jo aldrig har prøvet det før og derfor ikke ved hvad jeg har gang i... hvad nu hvis jeg gør nået helt forkert?" sagde han og vende sit blik over mod sengen og grinte kort, han træk lidt på skulderne da han ikke viste hvad han skulle sige "han er helt fantastisk.. han har udseendet, skør, virkelig utrolig sød.. han er nået helt for sig selv, stjal mit hjerte bare ved at se på mig" sagde han og gemte sit ansigt ned mod sin seng
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 1:14 am

//svarer imorgen er for træt til at skrive sammenhængende ;O//
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 1:15 am

//okay Pingvin//
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 1:17 am

//Kaktus >;P//
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 1:19 am

//naaaah//
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 1:25 am

//hehe nå smutter nu tror jeg ;O//
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 6:10 pm

Sam lo blidt af Andy. "Du er fuldstændig fortabt i ham, er du ikke?" spurgte han med et skævt smil. Han rynkede derefter let panden "Altså~" begyndte han langsomt, en smule usikker på hvordan han skulle bære sig ad med sine ord. "Jeg tror at det kommer naturligt. Det er virkelig ikke så svært." sagde han beroligende og trak let på skuldrerne. "Han lyder som en flink nok fyr. Han skal nok forstå det." Han så tilbage mod sengen og var blevet lidt nysgerrig efter at møde en person der ved et enkelt møde kunne gøre Andy så fortabt i ham. "Har du sagt det til ham endnu?" spurgte han derefter og vendte blikket tilbage mod Andy.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 6:24 pm

Andy træk lidt på skulderne, han så op på ham og smilte "det tror jeg nok.. får mærkelige følelser inde i ham når jeg ser ham" sagde han stille og så op på ham og smilte, han lag sine hænder på maven og træk på skulderne "tror du det ?" spurgte han om da han ikke viste om det ville falde naturligt ind hos ham, han viste ikke engang hvad han gik ind til. og det forvirrede ham virkelig meget "han er virkelig en flink.. helt fantastisk... du ville elske ham hvis du mødte ham" sagde han og tænkte lidt over det han sagde, han pegede hurtigt op på ham med et finger "du ved hvad jeg mener" sagde han og nikkede stille og begynde at rødme af det og nikkede "ja.. han ved det alt for meget... je.. jeg kom til at gå over i hans seng første nat" hviskede han og lag sine hænder foran sit ansigt
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 6:29 pm

//skal lige æde:)//
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 6:29 pm

//okay//
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 6:56 pm

Sam brast i latter af Andys rødmende tilståelse. Han vendte sin overkrop mod Andy og så paf på ham. "Du-du gjorde hvad?!" grinte han og det var var lige før han var nød til at række hånden op og tørre tårer væk. Han rystede på hovedet med et smil og så med strålende øjne ind i Andys. "Hvad var hans reaktion så?" Han gad godt vide hvordanm værelseskammeraten tog det. "Vent hvorfor gik du overhoved derhen?" spurgte han med eftertanke. "Altså, du siger det ikke var med vilje? Hvad var det så der fik dig til det?"

//sorry krea er lidt død :/ //
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 7:00 pm

Andy kunne ikke lade være med at grine, han sprede sine fingere og så op på ham. der var et stort smil på hans læbe "du hørte mig jo godt" sagde han og synes at det var vildt pinligt at fortælle, men han følte dog at han kunne fortælle ham det uden at det kom videre "jeg troet han sov.. men han tog det meget godt, og når jeg fandt ud af at han ikke sov så hyggede vi os da også" sagde han og lukkede sine fingere sammen igen, han havde aldrig prøvet det før og viste ikke hvad han skulle sige. da han aldrig havde haft nogen at stole på før "det var mit hjerte der havde optaget min krop også kunne jeg ikke kæmpe imod mere og ville bare være tæt på ham" mumlee han bag sine hænder
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 7:25 pm

Sam hævede det ene øjenbryn. "Hyggede jer?" spurgte han drillende og slog Andy let over næsen med sin pegefinger. Han lænede sig tilbage og lagde sig på maven med benene strittende op i luften. Hans fødder vippede let fra side til side imens han smilede stort. "Nå, men det lyder da som om i allerede er godt på vej." lo han og sukkede. Gid han kunne finde én, nu hvor han ikke skulle flytte som en eller anden fucking nomade hele tiden. Han store smil falmede og blev erstattet med en bitter grimasse. *Hah, hvad var chancerne for det?*
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 7:32 pm

Andy fjernede sine hænder og rykkede på sin næse, han så over på ham og rystede på hovedet "altså.. ikke på den måde, det er jeg ikke klar til og tror aldrig jeg bliver det" sagde han og træk lidt på skulderne han satte sig op og vende sin front mod ham, han så på ham og bøjede sig hen og prikkede ham på næsen "ja det er vi vel ?? håber det faktisk" sagde han og viste endelig ikke hvad han skulle sige, da han endelig altid havde ønsket sig en kæreste. men aldrig været tæt på at få nogen
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 8:08 pm

Sam rynkede mellemfornøjet på næsen. *Hvad var der med den dreng og næse-prikken??* Han undertrykte et suk der ville afsløre hans mute tanker og smilede i stedet for. "Nå men tillykke så" sagde han så hjerteligt han kunne. Han havde pludselig en pressende trang til at spille guitar - noget han gjorde hver gang humøret vendte mod syd. Han strøg sit ravnsorte hår væk fra de dybblå øjne og lod sit hoved dumpe ned på dynen fra hans hænder der havde holdt det oppe. "Jeg er træt" konstaterede han og gabte.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 8:14 pm

Andy så på ham og tog sin hånd til sig, han viste ikke hvad han skulle sige og rykkede sig lidt væk fra ham. han så bare ned på ham og nikkede "når okay" hviskede han og lag sine hænder ned i hans hår og begynde at nusse det, med små blide berøringer "er du bare træt eller er det nået galt ?" spurgte han om og stoppede kort med at nusse hans hår "og du skal svare ærligt" sagde han og tænkte på legen
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 8:24 pm

*Pokkers også* tænkte Sam og kneb øjnene sammen. Han havde glemt legen stadig var igang. Han kom med en 'mhm' lyd, da Andy begyndte at nusse hans hår - det var bare det bedste han vidste. "Nej, der er vel ikke disideret noget galt" sagde han stille. "Jeg har bare ikke selv kunnet hunnet have noget fast forhold til nogen - venner eller kærester - fordi min mor flyttede fra land til land og slæbte mig med sig hvert halve år." Han sukkede let. "Jeg er enlig ret glad for hun overhoved tillod at jeg kom her til. Jeg råbte af hende at det enten blev det her eller gaden, for jeg sgu fandme ikke flytte mere. Så gav hun endelig op, og her er jeg så" afsluttede han og åbnede det ene øje for at se op på Andy-
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 8:29 pm

Andy så ned på ham og lyttede på hvad han sagde, han træk lidt på skulderne "jeg har aldrig haft et forhold.." sagde han og lod sine fingerespidse glide igennem hans hår, og tanken om at aldrig havde haft et forhold kom ind i hans hoved. og det gjorde ham endelig meget trist i det, men han smilte alligevel af det "men nu er du her og du skal nok få venner og en kæreste lige som mig selv forhåbelig" sagde han og fjernede ikke sit blik fra ham
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 8:49 pm

//Bleh har virkelig ingen krea :/ Kan jeg vende tilbage efter jeg har siddet og redigeret lidt billeder (<- i håb om at den vender tilbage) ?//
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 8:50 pm

//ja da.. det må du godt :b //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» til Andy
» Daggryet - Andy.
» Ballet! - Andy

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Fysiklokale-
Gå til: