Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Vote_lcapJeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Voting_barJeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Vote_rcap 
jahilla
Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Vote_lcapJeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Voting_barJeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Vote_rcap 
Jam
Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Vote_lcapJeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Voting_barJeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Vote_rcap 
Matthew
Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Vote_lcapJeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Voting_barJeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Vote_rcap 
Lilly
Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Vote_lcapJeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Voting_barJeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Vote_rcap 
David
Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Vote_lcapJeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Voting_barJeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Vote_rcap 
Samuel
Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Vote_lcapJeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Voting_barJeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Vote_rcap 
Jayden
Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Vote_lcapJeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Voting_barJeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Vote_rcap 
Romeo
Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Vote_lcapJeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Voting_barJeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Vote_rcap 
Alex-
Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Vote_lcapJeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Voting_barJeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Zoey

Zoey


Antal indlæg : 13
Join date : 23/10/10

Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Empty
IndlægEmne: Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)   Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Icon_minitimeMan Dec 06, 2010 8:45 pm

S: På trappen.
T: om eftermiddag...
O: Ja....
V: Kan ikke se det, men gætter på regn...
P: http://static.wetpaint.me/vampire/ROOT/photos/kat-hallow.jpg <-- Påklædning
___________________________________________________

Zoey sad på trappen, i total kedsomhed. Hun lagde ikke mærke til omgivelserne... Hun var der bare. Hun vidste ikke hvorfor hun sad der. Hun kunne huske, at hun havde kedet siig, og derfor sat sig på trappen. Hun kiggede frem for sig, i total tavshed...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in
Bree

Bree


Antal indlæg : 12
Join date : 06/12/10

Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)   Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Icon_minitimeMan Dec 06, 2010 9:30 pm

Bree kom gående stille hen mod trappen, hun var ny så hun kendte ikke stedet så godt og helder ikke en eneste person. Hun forblev tavs imens hun gik usikkert frem og tilbage. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle give sig til, hun ville gerne snakke med nogen, men hun kendte jo ikke nogen endnu. Hun stoppede op da hun var lige ved at gå ind i nogle piger der kom imod hende, "undskyld!" sagde hun bestemt med sin lille bløde stemme. Hun gik videre hen mod trappen, og fik øje på en pige der sad på trappen. Hun så ud som om hun var lige ved at dø ef kedsomhed. Bree gik stille hen imod hende, med da hun var halvvejs stoppede hun brat op. Hun vidste ikke om hun ville gå tætere på aligevel, hun var ikke den tybe der bare begyndte af snakke med folk. Bree var en meget nærvøs og genert pige, hun hade den del af hende...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/forum.htm
Zoey

Zoey


Antal indlæg : 13
Join date : 23/10/10

Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)   Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Icon_minitimeMan Dec 06, 2010 9:40 pm

Zoey sukkede. Hvorfor var hun startet på skolen? Hun havde ikke engang været der en dag, og hun kede sig... Hvorfor? Hvordan kunne det lade sig gøre? Hun hørte nogen komme bagfra men registrerede det ikke rigtigt. Hun sukkede dybt. Personen stoppede. Uden at tænke over sagde hun, med en blid og perfekt stemme: "Hej." Hun anede ikke hvorfor... Men hun skulle jo have et eller andet at lave. Hun vendte sig rundt, og kiggede på pige.
"Hvem er du så?" spurgte hun, med sin fine, og pefekte stemme, alle var så misundelige over.... Hun fattede bare ikke hvorfor de var...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in
Bree

Bree


Antal indlæg : 12
Join date : 06/12/10

Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)   Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Icon_minitimeMan Dec 06, 2010 9:57 pm

Bree tænkte sig endnu en gang om og tog en skridt tætere på pigen foran hende. Hun hørte pigen sige hej hvor efter hun vendte sig om, Bree gav et lille bekymrede smil fra sig og bed sig i læben. Hun gik tøvende hen til trappeens start. "Hej svarede hun stadig fyld af nærvøsitet, der kunne høres i hendes stemme. Hun hørte igen pigen sige noget, men denne gang var det et spørgsmål. Hun stirrede på pigen og satte sig på det første trin. Hun tøvede lidt, "jeg er ny..." sagde hun så...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/forum.htm
Zoey

Zoey


Antal indlæg : 13
Join date : 23/10/10

Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)   Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Icon_minitimeMan Dec 06, 2010 10:11 pm

En lille latter flød over Zoey's rosa læber. Hun smilte til Pigen.
"Så er vi to," sagde hun. Så sukkede hun dybt.
"Jeg er Zoey... Zoey Manganella Black Bird," sagde hun ubevist, med en tankefuld stemme. Hun ansede kun lille at hun sagde det, efter som hun igen kiggede ud i luften med et tankefuldt blik. Hun sukkede, og smilte igen til pigen...

//Min Krea svigter lige nu....//
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in
Bree

Bree


Antal indlæg : 12
Join date : 06/12/10

Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)   Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Icon_minitimeMan Dec 06, 2010 10:30 pm

Bree smilte kort igen til pigen der hed zoey, hun stirrede på gulvet lidt før hun igen kiggede tilbage på zoey. Hun nikkede stille da zoey sagde hendes navn. Hun tøvede lidt, hun kiggede kort op på vægen og vidste at pigen stadig kiggede på hende. "Jeg hedder Bree.. " svarede hun så igen rimlig nærvøst. Hun havde glemt alt om efternavne for en stund, men kom så på det igen. "øh.. Bree Saymore Black..." fortsatte hun så, og nåede lige at rede tråden før den travlede op. Hun smilte til zoey, hun virkede flink måske blev det hendes første ven...
Hun rettede blikket mod et par drenge der larmede højt foran dem, et stykke væk. Hun bed sig nærvøst i læben og stirrede godt og grundigt på drengene. Hun smilte meget kort, *ikke dårligt* tænkte hun for sig selv. Men rystede tanken af sig, og kiggede tilbage på zoey igen. Som om hun lige ville sikre sig at hun stadig var der...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/forum.htm
Zoey

Zoey


Antal indlæg : 13
Join date : 23/10/10

Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)   Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Icon_minitimeTirs Dec 07, 2010 6:57 pm

Zoey's opmærksomhed blev fanget af drengene.
"Uhh... Lækket," hviskede hun, stille og bed sig i læben. Den genrete Zoey dukkede op. Hun havde en svaghed for drenge. Hun smilte genret. Hun kiggede på Bree, da det gik op for hende at hun ikke rigtigt havde hørt efter. Hun rodede lidt i hukommelsen.
"Bree Saymore Black? Hmm... Cool navn..." Hun smilte undskyldene til Bree. Hun hade sin svagheder... Hun havde heldigvis ikke så mange, men hun havde nok...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in
Bree

Bree


Antal indlæg : 12
Join date : 06/12/10

Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)   Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Icon_minitimeTirs Dec 07, 2010 7:38 pm

Bree smilte kort igen, det gik op for hende at zoey ikke havde hørt efter. Hun sukkede og kiggede ned i jorden. Hun ville ikke bebragte hende der var mange der ikke hørte efter når hun sagde noget. Hun tænkte lidt på de andre der bare stod og hang op af trappen, og kiggede på dem med et stille blik. Havde ingen af dem noget af lave..? hun vidste det ikke, men noget tyde da på det.
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/forum.htm
Zoey

Zoey


Antal indlæg : 13
Join date : 23/10/10

Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)   Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Icon_minitimeTirs Dec 07, 2010 8:45 pm

Zoey sukkede.
"Undskyld... Drenge.... Jeg bliver hurtigt distraheret... Sorry," sagde hun, og gemte ansigtet i hænderne. Hun gjorde det så tit... Hun havde mistet mange venner i alt med forelskelse. På trods af det havde hendes bedste ven været en dreng... Men hun havde ikke set ham på den måde han havde set hende på. Deres venskab var blevet brudt... Hun savnede ham lidt.. men det var hans skyld, så hun var lidt ligeglad. Hun sukkede igen.
"Undskyld....."
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in
Bree

Bree


Antal indlæg : 12
Join date : 06/12/10

Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)   Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Icon_minitimeTirs Dec 07, 2010 8:59 pm

Bree bøgede hovedet, og rystede det så uden at svare, det var ligesom det der var svaret. Hun smilte lidt, og kiggede så op af trappen. Hun rejste sig og gik et par trin op. Der stod hun så lidt enden hun igen gik lidt op. Til sidst var hun helt oppe, hun kiggede sig lidt omkring og gik ned til zoey igen. "Vil du gå lidt?" spurgte hun så og lagde hovedet på skrå i den retning hun ville gå. Op af trappen...
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/forum.htm
Zoey

Zoey


Antal indlæg : 13
Join date : 23/10/10

Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)   Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Icon_minitimeTirs Dec 07, 2010 9:52 pm

Zoey nikkede.
"Ja gerne," sagde hun, og smilte...
Hun rejste sig, og de gik op ad trappen sammen...

//Ingen kreativitet :/ //
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in
Bree

Bree


Antal indlæg : 12
Join date : 06/12/10

Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)   Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Icon_minitimeTirs Dec 07, 2010 10:30 pm

De gik lidt i stilhed, Bree sagde ikke lige noget, hun vidste
ikke helt hvad hun skulle sige. Hun var ikke lige vantil at snakke
med nogle så hurtigt. Hun tøvede lidt "hva skal vi se først?" spurgte
hun.
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in/forum.htm
Zoey

Zoey


Antal indlæg : 13
Join date : 23/10/10

Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)   Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm

Zoey trak på skulderne.
"Aner jeg ikke... Hmm.." Hun kiggede rundt.
Måske var der et eller andet spændende.
"Måske skal vi bare kigge, uden at kigge efter noget," sagde hun, med et smil.
Hun kiggede på Bree.
"Er der noget i vejen?" spurgte hun, og kiggede nysgerrigt på hende....

//Krea svigt -.-'
Tilbage til toppen Go down
http://the-vampire-diaries.forum-catch.in
Sponsoreret inhold





Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)   Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hvorfor lige pi?! 3,14 også skal man ikke bruge flere sifre!!- Matthew
» vi blander lidt af det blå.. også lidt af det røde, Hey det gir lilla?!eh hvorfor bobler det?? BOOOM! ups jeg må løbe!- Jam

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Trappen-
Gå til: