Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Vote_lcapBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Voting_barBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Vote_rcap 
jahilla
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Vote_lcapBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Voting_barBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Vote_rcap 
Jam
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Vote_lcapBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Voting_barBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Vote_rcap 
Matthew
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Vote_lcapBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Voting_barBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Vote_rcap 
Lilly
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Vote_lcapBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Voting_barBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Vote_rcap 
David
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Vote_lcapBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Voting_barBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Vote_rcap 
Samuel
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Vote_lcapBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Voting_barBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Vote_rcap 
Jayden
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Vote_lcapBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Voting_barBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Vote_rcap 
Romeo
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Vote_lcapBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Voting_barBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Vote_rcap 
Alex-
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Vote_lcapBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Voting_barBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 7:44 pm

Andy så på ham og lyttede på hvad han sagde, han sad bare helt stille og smilte stort. han rystede hurtigt på hovedet og kæmpede lidt for at få sine ord frem "nej det keder mig ikke" sagde han stille, og smilte venligt til ham "bare forsæt" sagde han og lag sig ned for at bedre slappe af mens han lyttede, han begynde at pille ved sit hår og så op på loftet imens "ja det er han nemlig" sagde han stille og så over på ham, han rødmede lidt og viste ikke helt hvad han skulle sige "nej det er altså ikke underligt.. jeg tegner selv og spiller guitar" sagde han og viste ikke om det ville hjælpe
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 7:54 pm

Sams ansigt lyste op i net stort smil. "Spiller du guitar?" spurgte han ivrigt. "Det gør jeg også! Hvor længe har du gjort det?" Han kunne selv huske den første guitar hans far var kommet hjem med til hans 6 års fødselsdag. Den var købt for 299.- i BR men for Sam var det som om det lige var blevet jul igen. Han havde stædigt spillet og arbejdet på at forbedre sine evner (så meget at de første lag af hans hud var slidt ned) og efter alle de år havde han stadig den lille guitar hængende på væggen derhjemme. Godt nok spillede han ikke på den mere, men det var en påmindelse om at det at gøre sit bedste til sidst giver pote - så at sige. "Hvad kan du lide af musik?" tilføjede han, nysgerrig efter at høre hvad Andy var til. Musik kunne sige meget om en person.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 8:02 pm

Andy nikkede og pegede over på sin guitartaske "selvfølgelig gør jeg et.. så længe jeg kan huske tilbage" sagde han og ville endelig bare helst glemme sin fortid, det var alt for meget smerte og for lidt glæde. han lag sine hænder ned på maven og vende sit blik tilbage til ham, da han hørte hans stemme igen og smilte "altså det er forskelligt, det er hvad der fanger mine ører" sagde han selv om han mest var til det hårdere, og musik der havde en mening.
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 8:13 pm

Sam nikkede forstående. "jeg er mere til punk/rock´, men ikke sådan noget overdrevent screamo noget. Der er dog tre genrer jeg ikke kan fordrage og det er de fleste Popsange (med enkelte undtagelser), rap og techno." Han skælvede overdrevent for at understrege sit udsagn. Sam kiggede interesseret fra guitartasken til Andy. "Må jeg se den?" spurgte han håbefuldt.

Som Andy måske havde opdaget, var Samuel en nysgerrig person. Han havde spørgsmål til alt (ligefra hvorfor gulvmåtter skal være rektangulære, til dagens vejr) og hvis personnen han spurgte ikke havde svar så drog han til hans gode gamle ven Wikipedia.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 8:19 pm

Andy lyttede på hvad han sagde og smilte stort "også her" sagde han og kunne ikke fordrave techno og rap, han satte sig op og nikkede og rejste sig derefter op "det må du da med glæde" sagde han og gik hen og tog sin guitartaske og gik derefter hen og satte sig på sengen igen, han fumlede lidt med at finde lynlåsen og kørte den rundt i kanten for at åbne tasken. han blev altid så glad når han så sin guitar, nede i den lå der en sort guitar med røde strenge som lyste op i mørke, og den havde en rem som havde den samme røde farve som hans hår. han tog den op i sin ene hånd og rakte den hen til ham
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 8:27 pm

Samuel tog imod Andys guitar med største omhu. Han lod sit blik køre op og ned over det smukke træ og stoppede ved de røde strenge. "Kreativt" mumlede han og lod sig glide ind i en langsom udgave af '31 91' af Hardline - en guitar instrumental som han holdt meget af. Da han han var færdig med sit fingerspil rakte han guitaren tilbage til Andy og smilede blidt. "Det er en fed guitar du har. Jeg kan specielt godt lide designet. Den har mine to yndlingsfarver: rød og sort"

//det han spiller: https://www.youtube.com/watch?v=lE8K52HqoRg
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 8:40 pm

Andy så på sin guitar over hos ham, han kunne ikke lade være med at smile og nikkede "ja" sagde han stille og træk sine ben op under sig, han lyttede med på når han spillede og havde det på samme måde være gang. musikken lød som små fugle sang i hans ører, det var helt vildt skønt inde i ham. det var nok en af grundene til at folk aldrig kunne forstå ham, han tog imod guitaren igen og lod sin tommelfinger glide hen over strengene "tak.. jeg elsker den også så meget, det er også mine ynglings farver" sagde han og rødmede lidt
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 8:57 pm

Sam smilede stort. "Ej hvor fedt, vi har sgu en del til fælles vi to" han fik pludselig en ubeskrivelig trang til at hoppe op og ned i sengen, der var ikke mange der var som ham. Han kløede sig i sit ravsorte hår og lod sine ben hænge ned fra sengen da deres tidligere korslagte position fik det ene ben til at falde i søvn. Han rystede let på sig for at få blodomløbet igang. Da han stoppede sin rysten kom en idé pludselig flyvende og en imaginær pære lyste over hovedet på ham. Han vendte kroppen så han sad front mod Andy. "Hey hvad med at vi leger '20 spørgsmål'?"
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 9:09 pm

Andy lag sin guitar ned i tasken igen og lukkede den, han lag sig tilbage i sengen og satte den op af væggen. han satte sig op igen og så sig kort omkring "og det er ?" spurgte han om og kendte ikke til nogle lege, udover dem man legede alene. han kendte dog også mange af de leger man legede når man skulle gøre nogen ked af det, han satte sig bedre til rette med sin front mod ham

//krea er altså gået sig en lille tur//
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 9:13 pm

//:O Hvorhen? (er det emnet der er kedelig?)//

Sam prøvede på ikke at se alt for overrasket ud og gav sig i stedet til at forklare. "Jo, ser du" startede han og lagde armene om hans knæ mens han kiggede op på Andy. "Legen er simpel: Vi skiftes hver til at stille hinanden et spørgsmål indtil vi begge to når tyve. Der er kun én regel: Man må ikke lyve. Hvis man ikke vil svare afsluttes legen." Sam trak let på skuldrerne. "Det er en hurtig måde at lære hinanden at kende på."
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 9:22 pm

//det må du spørge krea om når den kommer tilbage.. nej det er da ikke kedeligt ^^ det er nok efter jeg var på Jesper.. og skriver med kedelige personer//

Andy så på ham og følte at det var virkelig pinligt, han lyttede på hvad han sagde og nikkede stille. han tænkte lidt over det og viste at han havde det svært med at lyve, så kunne aldrig finde på det "okay så man må godt lade være med at svare ? men så ødelægger man legen" sagde han da der var nogle ting som han viste at han ville havde svært med at svare på, men han var sikker på at de spørgsmål aldrig ville komme frem "hvad er dit ynglings band ?" spurgte han om og smilte stort
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 9:31 pm

//Øv O.o' kedelige personer er kedelige at snakke med (<- det giver da helt vildt meget mening ikke?) Okay, jeg skal nok spørge ;P//


Sandheden var at Sam selv havde fundet på det med at man kunne trække sig (det kan man ikke i den rigtige). Han virdste ikke helt hvorfor han havde gjort det, men nogle ting var måske lidt for svære at snakke om.
Han tog sig eftertænksomt til hagen. "Hmm... den er svær. Jeg har mange yndlingsbands. Måske Three Days Grace eller Breaking Benjamin." svarede han langsomt og flyttede sin oceanblå øjne fra Andys øjne og op til hans hår. Sam kunne godt lide hans hår, farven var specielt flot. "Men der er mange flere" sluttede han af. "Okay, min tur: Samme spørgsmål"
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 9:42 pm

//hehe når okay... ja meget ^^ .. og der er ingen der vil blive skabt af mig :b Jesper er for sindesyg//

Andy sad helt stille og lyttede på hvad han sagde, han smilte venligt til ham og nikkede for at vise at han lyttede. han så lidt tænkene op i loftet for at tænke over de band han hørte, og hvilket han bedst kunne lide "jeg kan også godt lide mange" sagde han "men.. hmm" sagde han tænkende og vende sit blik lidt efter ned på ham, da han havde fundet af det. og kunne ikke lade være med at blotte sine tænder i et smil, da at havde fået en ven var nået af det bedste der kunne ske for ham "pop evil, the used, feeder" sagde han selv om det lød meget tænkende, da han skulle være helt sikker på det "hvad kan du bedst lide at lave når du har fri ?" spurgte han stille om
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 9:52 pm

// Spørgsmål 1: er de band du nævner nogle der eksisterer? Spørgsmål 2: Har du lavet en sindsyg person? xD. Spørgsmål 3: ... Okay der var ikke flere ^^'//

"Den er nem: Spille guitar, fotografere, og være udenfor" svarede han uden tøven. Han lænede sig helt hen til Andy og hviskede hemmelighedsfuldt: "Jeg har et klatre-komplex. Jeg klatrer op på alt jeg kan. Bygninger, Træer, you name it" Han lo sagte og lænede sig derefter tilbage igen. Han sad tavst et øjeblik for at finde på noget at spørge om. "Okay... Hvad er det første du gør når du står op om morgenen?"
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 10:00 pm

//1. *falder død om* ja nogle af de band jeg bedst kan lide.. den sang på Andy's profil er fra Feeder.. 2. jaer :b en der mishandler kvinder ^^ totalt psykopat vampyr.. 3. når okay x'D//

Andy vende sit blik ned mod sit skød når han kom tætter på, han lyttede på hvad han og rødmede lidt. han så op på ham lidt efter igen, han smilte svagt og nikkede. han tænkte lidt tilbage på sine morgender "klør mine øjne og tænker lad mig sove" sagde han og kunne huske de gange hvor han havde haft makeup på, og ikke gad tag det af om aftenen så han lignede en panta. han tænkte lidt over hvad han skulle spørge om, han satte sig ned som en hund og så hen på ham "hvilken leg kan du bedst lide at lege ?" spurgte han om og blottede sine tænder i et smil
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 10:20 pm

//Scheiße O.o han lyder skræmmende...:o nice tjekker dem ud nu. (de band jeg nævnte er også 100%ægte//

Sam lo højt af Andys svar, han kunne lige se sig selv gøre det samme. Han så med store øjne på Andys imitation af en hund (ulv?) der udfodrede sin flokven til leg og han lod sig selv glide ned på alle fire. Han blottede sine tænder i et lumsk smil og knurrede ned i halsen. "Fangeleg" svarede han og rakte ud efter Andy og rørte ved han skulder "taget" lo han. Han lænede sig tilbage igen men forblev på fire ben. "Yndlingsord?" spurgte han kort og lagde hovedet let på skrå som en hund/ulv der lytttede opmlætksomt.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 10:23 pm

//han er virkelig sej ^^ ... okay det gør du bare.. jeg elsker dem <33 ...//

Andy så på ham og grinte lidt, han så kort på sin skulder inden han vende sit blik mod ham igen "lyder sjovt" sagde han og prikkede ham på næsen "taget" sagde han i en sød stemme, han tænkte lidt over det, og viste endelig ikke om han havde et ord som han bedre kunne lide end andre "musik" sagde han og grinte lidt af det, han rykkede sit hoved lidt tætter på ham og tænkte lidt over hvad han skulle spørge om "ynglings fag ?" spurgte han stille om
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 10:40 pm

//lytter til the used lige nu (OMG DE ER GODE!!!) skal også igennem de andre :p. Haha fedt:p//

Samuel smilte og rullede dramatisk med øjnene. "Biologi selvfølgelig. Men jeg hader når vi skal disikere dyr. Ellers er det fint." Han tænkte tilbage på den hvide forsøgsrotte og håbede inderlidt at den var nået helt ud i friheden. Han rynkede på næsen igen og rakte impulsivt op for at klø den. Han satte sig tilbage op ad væggen og sukkede. Et stille smil spillede på hans læber, han nød godt af Andys selskab. "Hader?"
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 10:47 pm

//hehe the used.. er så gode !! The Used - Buried Myself Alive er min ynglings... hehe det gør du bare ^^//

Andy så på ham og smilte og nikkede, og havde ikke selv nogen ynglings time.. eller jo når de havde fri så var han glad, han kunne ikke lade være med at smile og var endelig glad for at han havde blevet smidt ud af sin time. han sad lidt og tænkte op om han skulle svare på det "Vold, Utroskab, mig selv og min far" sagde han ærligt og smilte bare videre, mens han hurtigt tænkte på et nyt spørgsmål. men det var svært og det irriterede ham lidt "fødselsdag ?" spurgte han så om
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 10:55 pm

//*tjekker også den sang ud* :P//

Sam sad stivnet i den samme bevægelse et godt stykke tid efter Andys svar. "Øhm, el- elvte juni" fremstammede han. Han havde godt nok sagt at man ikke måtte lyve, men han havde ikke regnet med at få et så ærligt svar på sit spørgsmål. Han så ned på sine hænder og kunne ikke få de to ord ud af hovedet: 'Mig selv'. Hans øjne var det eneste der vidnede om hans indre konflikt så han skjulte dem ved at vende blikket nedad. Skulle han sige noget? Spørge hvorfor? Han vendte blikket tilbage og hans sædvanlige smil var tilbage - dog en smule stift. "Hobbyer?" spurgte han bare. Han ville vente lidt med at spørge ind til det.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 11:08 pm

//lyder godt ^^//

Andy så på ham og nikkede og smilte bare videre "det kommer jeg til at glemme lige så hurtigt igen" sagde han ærligt og klødet sig kort i håret, inden han satte sin hånd ned i sengen igen. han kæmpede lidt for at glemme sit svar igen, men han måtte jo ikke lyve så havde han jo ikke andre muligheder "det ved du jo.. guitar, tegne også skrive sange" sagde han og smilte og kunne godt se at der var et eller andet som gik ham på, han lag stille en hånd i hans hår og smilte til ham "hvad er der ?" spurgte han stille om og håbede ikke på at han tog det som et af de spørgsmål, han tænkte lidt over han spørgsmål skulle være "ynglings mad ?" spurgte han stille om og tog sin hånd til sig igen
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 11:20 pm

//tjekket ud og elsker den!//

"Spaghetti Carbonara" svarede han hurtigt. Han mærkede Andys hånd i sit hår - noget han elskede når folk gjorde - og lukkede blidt øjnene i og sukkede. Da han åbnede dem igen var hans øjne undskyldene og han smilede blidt. "Undskyld. Det kom bare lidt bag på mig, ikke andet" svarede han. Han ville ikke genere Andy med unødvendige bekymringer hvis der ikke var brug for det. "Yndlingsdyr?" spurgte han derefter og flyttede blikekt tilbage til Andys øjne. *Hm, pæne* kommenterede han flygtigt i sit sind. Sam havde arvet det meste af sit udseende efter hans mor men de dybblå øjne tilhørte hans far. Han mor havde altid hadet at se ham i øjnene. *Utaknemmelige kvindemenneske* tænkte han bittert og hans blik blev iskoldt og fjernt.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 11:33 pm

//så har vi samme smag ^^//

Andy nikkede og smilte kærligt til ham, selv havde han ikke nogen ynglings mad da han stort set ikke spiste så meget "du skal da ikke undskylde for det" sagde han kærligt og ville ikke havde han undskylde for intet, han sad bare helt stille og tænkte lidt over det "hund" sagde han hurtigt selv om han ikke viste om det var hans ynglings dyr, men han kunne ikke få på nået andet og det var det første dyr der fald ham ind "ynglings sport ?" spurgte han stille om
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 11:41 pm

//Hehe måske prøv at søg på 'Dance with the devil - Breaking Benjamin'. jeg syntes den er vildt god ;O//


Sam følte sig en smule lettet nu da han ikke behøvde at føle dårlig samvittighed over noget han ikke kunne gøre noget ved.
"Fodbold - men helst målmand." svarede Sam lige så hurtigt og lo stille. Hans reflekser var ret så eksepsionelle. Godt nok faldt han meget tit, men hans reflekser gjorde ham altid i stand til at holde sig på benene. "hmm.." mumlede han og lukkede øjnene i koncentration. "Yndlings højtid" spurgte han med et tilfreds smil.
Sam talte bogstaveligt talt ned til næste Halloween. Han elskede alt ved den højtid. Farverne, kostumerne, uhyggen - men hyggen i det. ... Hvis det gav mening.

//sorry nu er krea altså også løbet hjemmefra her -.-//
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 11:48 pm

//ja den er faktisk rigtig god//

Andy sad helt stille og lyttede på hans stemme som berolige ham utroligt meget, han nikkede så og hadet selv fodbold da han var bange for bolde. han lod sig falde ned på siden i sengen, han lå lidt og så ud i værelset og tænkte lidt over det "øøøh hmm.. ingen ?" sagde han stille og træk lidt på læberne og vende sit blik op mod ham imens, da han ikke viste hvilke der endelig fandes. det eneste han kende til var jul og det var ikke rigtigt nået for ham, han tænkte lidt over hvad han skulle spørge om. da det endelig var svært at finde på spørgsmål i hans øjne "hvordan skal din drømme kæreste være ?" spurgte han stille om
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» til Andy
» Daggryet - Andy.
» Ballet! - Andy

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Fysiklokale-
Gå til: