Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Vote_lcapBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Voting_barBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Vote_rcap 
jahilla
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Vote_lcapBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Voting_barBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Vote_rcap 
Jam
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Vote_lcapBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Voting_barBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Vote_rcap 
Matthew
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Vote_lcapBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Voting_barBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Vote_rcap 
Lilly
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Vote_lcapBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Voting_barBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Vote_rcap 
David
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Vote_lcapBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Voting_barBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Vote_rcap 
Samuel
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Vote_lcapBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Voting_barBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Vote_rcap 
Jayden
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Vote_lcapBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Voting_barBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Vote_rcap 
Romeo
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Vote_lcapBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Voting_barBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Vote_rcap 
Alex-
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Vote_lcapBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Voting_barBallade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Empty
IndlægEmne: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 8:14 pm

Dato: IRL
Tid: 12:35
Vejr: Indendørs
Omgivelser: Elever og en lærer.
Påklædning: https://2img.net/h/oi41.tinypic.com/2m48t1k.gif

Samuel gik op til den hvide bakke på katederet med et lumsk smil. På bakken var kemikalierne placeret på rad og række og på hver og en af dem, var et sort kryds med ordene 'ADVARSEL' skrevet med tyk skrift. Ham kastede et blik over skulderen for at se om læreren stadig var optaget af hans distraheringsmanøvre i form af en undsluppen rotte (Hvad? det var synd for den). Den gamle gråhårede lærer løb stadig med hænderne slaskende over sig efter den hvide forsøgsrotte. Samuel puttede tre tilfældige flasker ind under skjorten og gik raskt tilbage til sin plads baggerst i lokalet ved vinduet. *Hehe lad os få gang i festen* tænkte han imens han tændte for kontakten og en blå flamme blussede op fra den specielle anordning. Han satte glasbøtten op på risten og ventede tålmodigt til det begyndte at koge. Han kastede et nervøst blik rundt i lokalet for at se om nogle ville sladre om hans gøremål, men alle havde øjnene på den stakkels rotte så indtil videre gik alt fint.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 8:25 pm

¤Påklædning: https://2img.net/h/i238.photobucket.com/albums/ff304/SD_salemon/l_f70104b643e74d9886da919a583be2f0.png
__________________________________
Jesper gik efter en lærer på gangen, da han havde fået eftersidning. da han ikke ligefrem havde opført sig ordenligt i sin egen klasse, og derfor glad læren ham ikke mere. han kæmpede for ikke at tabe sine ting i sine arme, han sukkede for sig selv og ville endelig bare tilbage til sit værelse. den gamle mandelige lærer pegede på døren "du går bare der ind" sagde han surt og åbnede døren for ham, i det samme løb der en rotte ud og Andy så bare efter den "ad" mumlede han og gik ind i klassen, han så sig lidt omkring og så læren og elever på gulvet. han sagde ikke nået og fandt sig bare hurtigt en tom plads ved Samuel, han så sig lidt omkring og lag sine ting op på bordet "lorte skole" mumlede han så og tog sin blok og åbnede den, han tog sin blyant væk fra sit øre og begynde at tegne i det
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 8:47 pm

//Hedder du nu Jesper? :O//

Samuel stivnede da Andy satte sig men fortsatte sit arbejde uden at vende blikket mod ham. Hvis han skulle lykkes med det her skulle han gøre det nu hivs ANdy besluttede sig for at sladre. Samuel besluttede sig for at være på den sikre side og fiskede en kuglepen ud fra hans sikkerhedsnåle-dekoreret penalhus og skrev i hjørnet af sit notesblok: 'Shhh!'

Han hældte Saltsyren i vandet og det spruttede ganske nydeligt syntes han. Han tog fat om den næste kemikalie - natriumhydrioxid - men tøvede og sendte Andy et granskende blik. *Ville han være for tæt på? Højst sandsynligt* Han greb om den sorte kuglepen igen og skrev hurtigt med skæv skrift: 'Søg dækning!' Inden han hældte syren i og dukkede sig under bordet.


KA-BOOOOOOM!
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 8:59 pm

//ups x'D neeej.. hedder Jesper på den anden side :b sorry//

Andy så over på det han skrev og så derefter op på ham og nikkede, han vende sit blik ned mod sin blok igen og var ligeglad med hvad der skete. han søgte dog dækning under bordet når han skrev det, for at være sikker på at der ikke skete nået slemt. han så op på bordepladen og ventede bare på hvad der ville ske, han smilte til ham og viste ikke om han skulle sige nået eller lade være. han var ikke typen der snakke med særlig mange, han var stort set meget genert og havde aldrig rigtigt haft nogle venner. men det havde det blevet lavet op på efter han kom til skolen, han fik et lille chok da han hørte det sagde bom "så er det her du hiver mig med i det" sagde han mest til sig selv og kunne endelig ikke lade være med at smile af det
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 9:14 pm

Samuel holdt sig for ørerne men nåede lige at opfange Andys mumlen. Han vendte hovedet til ANdys side og smilede skævt til ham. Han mimede 'Det-Kan-tro' og vednte opmærksomheden ud i lokalet. Piger - og enkelte drenge - skreg skingert og læreren sad på røven midt i lokalet med store øjne. Samuel tittede op under bordet og stirrede måløs på sit mesterværk. Hele bordet var kulsort og arbejdsarket var i flammer og Samuel kunne ikke længere holde latteren tilbage. Han gemte dem bag falske host - selvfølgelig fremprovokeret af røgen fra hans 'eksperimen' - og hældte resten af vandet ud over arbejdsarket. "Nå" sagde han langsomt. "Jeg tror vi kan kalde det en succes, ikke sandt?" sagde han med et kæmpe grin i ansigtet. *Hah! det er hvad han for for at tvinge ham til at disikere den stakkels frø i sidste time!* Han fik stadig kvalme bare af at tænke på det. Han havde allerede været ude på toilettet en gang og gik íkke efter en anden.¨


//sorry de er lidt korte :/ //
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 9:21 pm

Andy så efter ham og forblev lidt under border inden han kravlede ud, han så op på ham og rejste sig op og så på bordet "ja hvis det var det som var meningen" sagde han og viftede røgen væk fra sig, han kunne godt ikke lade være med at grine stille og kæmpede lidt for at holde det inde. selv om det var virkelig svært og han havde bestemt ikke lyst til at blive skældt ud igen, han satte sig ned på sin stol igen og så at nået af hjørnet at sin blok var brændt "iiih" sagde han og var sur over at han ikke havde tænkt over det, han fjernede det brændte fra hjørnet. han så op på ham og smilte "jeg hedder Andy" sagde han stille og så på læren der kom ned til dem "hvad sker der her ?" sagde han surt og så skiftevist på dem, som fik Andy bare til at være stikke da han ikke viste hvad han skulle sige
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 9:41 pm

Samuel stildte sig ind foran Andy med et alvorligt blik. Der var jo ingen grund til at han skulle inddrage Andy i hans lille narrestreg. "Jeg hældte den forkerte kemikalie i." sagde han med fast stemme. "Andy her prøvede at advare mig, men det var lige et øjeblik forsent." Han sendte læreren et strålende smil. "Undskyld?"
Læreren var godt rød i hovedet af raseri, han vidste udmærket at han havde gjort det med vilje. Den gråhårede mand vendte sig mod Andy og så mistroisk på ham. "Er det rigtigt ...?" Han så granskende på Andy med rynket pande. "Er du i min klasse unge mand?" spurgte han, endnu mere mistænksom end før. Samuel fornemmede lærerens tankegang og brød hurtigt igennem ved at sige: "Han skulle hente en vægt til matematik!" Samuel vendte sig mod Andy. "Er det ikke rigtigt Andy?" sagde han og sendte ham et blik der talte for sig selv. 'Sig-ja-eller-du-ryger-med-mig-til-kontoret.'
Det var som regel endestationen for fysik/kemi timerne.
Men Samuel kunne altså ikke gøre for det! Han havde bare stærke fordomme mod dyreforsøg hvilket så ud til at interessere deres lærer så meget at ´han meddrog det i næsten hver eneste emne på hele året.
"Fucking ´dyreplager" mumlede han og kiggede ned for at skjule sit sydende blik.


//Går lige en tur, kommer hjem om et kvarter ca.^^//
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 9:49 pm

Andy så på Samuel da han gik hen foran ham, han så over på læren og viste ikke helt hvad han skulle sige. han klødet sig i håret og så skiftevist på dem, han stoppede ved læren "øh.. hmm.. ja det passer det var et uheld" sagde han og så hurtigt mod Samuel og kunne ikke helt forstå hvad der skete, han vende sit blik mod læren igen og rystede på hovedet "nej.. jeg blev sendt her ned af min lærer" sagde han og var sikker på at hans lærer ville snakke med de andre lærer om det, også ville der nok blive stor ballade. han lod sine fødder glide ned på gulvet og gik hen ved siden af Samuel "det var sådan at jeg skulle sætte mig ned også var jeg ved at falde over en rotte, også kom jeg til at falde ind i ham.." sagde han og lag sine hænder ned i lommerne på sin røv "mmh" sagde han til Samuel, han så kort mod ham inden han så over på læren igen
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 10:16 pm

Samuels ansigt fortrak sig i en grimasse. *Shit*
"Sig mig står du og lyver op i ansigtet på mig dreng?" snerrede læreren af ham og han overvejede kort om at sætte hænderne for ørerne ville ses som provokation. Højst sandsynligt. "Nej hr." sagde han roligt, stadig med det samme jeg-ved-noget-du-ikke-ved grin. "Jeg gik bare ud fra det var derfor han kom. Jeg kan da ikke stå til ansvar bare fordi jeg ikke havde spurgt ham endnu eftersom ´jeg først lagde mærke til ham da han skubbede mig" Han kastede med hovedet over mod Andy. "Han var bare en uskyldig forbipasserende. Og forresten var det jo et uheld" tilføjede han og holdt to fingre krydset bag ryggen så kun Andy kunne se dem. Han var ikke færdig med sin mesterplan endnu. Samuel faldt pludselig sammen foran læreren og han 'hostede' hæst.
Samuel tog sig til halsen og fremtvang imellem hans falske host: "Hr. Jeg må - host! - have indåndet - host! - noget af dampen fra - kemikalierne!" Han hostede voldsomt og vendte hovedet ned mod gulvet for at skjule sit halvkvalte grin. "Jeg tror jeg er nød til -host! - at - host! - lægge mig ned et sted" Han kiggede med tårefulde øjne (som stammede fra latterkramperne han var nød til at tilbageholde og ikke sine host) op mod Andy. "Kan han følge mig ud?" spurgte han og trak vejret i korte hæse gisp.


//Tilbage!:D//
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 10:35 pm

Andy så forvirret omkring og han viste ikke hvad der forgik omkring ham "nej han gør da ej" sagde han hurtigt og nikkede til det han sagde, og viste ikke helt hvad han skulle sige eller gøre. han fik et chok og så ned på Samuel og stod og stivnede lidt i hele kroppen, han satte sig ned på hug og så på ham "ja det er nok bedst at du bliver langt ned i din seng" sagde han og så op på lærene som tænkte lidt over om det var en god idé, han nikkede til dem og så omkring ved lærene "okay.. men gå til lægen hvis det bliver slemmer" sagde han og gik op for at undervise sine andre elever, Andy rejste sig op og tog sine ting og rakte sin hånd ned til ham "kom så får jeg dig i seng" sagde han med et smil på læben
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 10:48 pm

Samuel lænede sig op af Andy imens de stille og roligt krydsede klassen for at nå over til døren og ud i friheden. Halvdelen af klassen så på ham med sympati i øjnene, mens en anden rystede på hovedet eller rakte tommelfingeren op med et stort smil. Det var dem der havde set ham i aktion. Det var ikke fordi han var dum - tvært imod - Han gad bare ikke rette sig efter lærernes normer. Det er et under at han ikke var blevet smidt ud. Det må være på grund af hans gennemsnit, det var han sikker på.
Da de endelig nåede døren åbnede han den forsigtigt og gik med Andy ud af den. Da døren lukkede sig bag dem åndede han lettet op og lod sig glide ud af Andys greb. Han vendte sig om med et skævt smil og rakte hånden frem. "Navnet er Samuel, men du må gerne jalde mig Sam eller Sammy." Samuel så taknemmeligt ind i hans øjne. "Hey, du reddede mig derinde. Tak fordi du spillede med"
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 10:54 pm

Andy gik bare med ham og så på ham og smilte, han så kort hen mod døren inden han så hen på ham igen "hej Samuel.. jeg er Andy som sagt" sagde han og tog hans hånd så godt han kunne, uden at tabe alle sine ting og gav hans hånd et lille klem. han tog derefter sin hånd til sig og tog fat i sine ting igen "det var så lidt.. selv om jeg vist også gjorde det lidt slemmer" sagde han og smilte venligt, han begynde at gå ned af gangene for at komme hen til værelserne "men jeg må jo heller få syge dig i seng" sagde han kærligt og bed sig kort i læben
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 11:04 pm

Samuel rystede på hovedet. "Nej nej, tænk ikke på det. Det kunne være endt meget værre. Jeg gjorde det enlig bare for at slippe for timen." forklarede han med et fåret smil. Han havde sgu ikke lyst til at høre om dyrs involde der smelter npr de kommer i kontakt med kemikalier - som om det ikke var rimelig åbenlyst i forvejen - men han ville foretrække at holde frokosten indenbords. Samuel fulgte Andy med blikket imens han gik ned af gangen - højst sandsyneligt mod værelserne - og han fulgte selvfølgelig efter. Han smilede skævt af Andy der bed sig selv i læben. (var det mon en vane?) og lagde hovedet let på skrå (han egen vane) og smilede let. "Ja det må du vel hellere"
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 11:14 pm

Andy så på ham mens han gik og smilte "er du sikker på det ?" spurgte han om og så sig lidt omkring for at huske hvor de gik hen, selv om han havde gået der et par dage så kunne han stadig ikke huske det hele. han gik hen til en af dørene og så kort på ham "jeg skal lige lægge mine ting" sagde han og åbnede døren til sit værelse, han var endelig glad for at han boet på et 2mandsværelse. og derfor ikke skulle slås mere mod andre elever, over at han ikke kunne holde sine fingere væk fra David. han kørte sine fingerespidse igennem sit hår og gik hen mod døren igen "skal vi gå ?" spurgte han om og smilte venligt
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 11:24 pm

Samuel betragtede tavst Andy der gik ind af værelsesdøren for at lægge sine ting inde. Det fik ham til at tænke på at han stadig ikke havde mødt sin anden værelseskammerat Marcus. *Måske skulle jeg smutte en tur forbi og hilse?* Han glemte dog hurtigt sin spekulation for Andy var kommet ud af døren igen. Andy sourgte ham smilende om de skulle gå og han nikkede kort. "Du viser vej, jeg ender med at få os på vildspor." han sukkede teatralsk "Jeg kan fare vild i en telefonboks. Også selvom der er et kort." tilføjede han med latteren boblende i sig. Var han blevet hyper? Det kunne godt ligne ham.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 11:31 pm

Andy så på ham og smilte og lukkede døren efter sig "jeg ved da ikke hvor dit værelse ligger ?" sagde han og lag sit hoved på skrå, han så sig lidt omkring og holde godt fast i håndtaget "så fare vi vildt sammen" sagde han stille og var nu bange for at give slip på sin dør, bange for aldrig kunne finde tilbage. han lag sin anden hånd på sin dør ved hovedet "hvis du ikke ved hvor dit værelse så kan vi godt gå ind på mit.. så længe vi ikke bliver væk" sagde han stille
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 11:39 pm

Samuel lo af Andys nervøsitet (Hvad? det var da lidt sødt?) Han lagde hånden på føren ved siden af Andy og så over på ham. "Jeg tror ikke der er stor chance for at vi farer vild inde i dit værelse." sagde han og holdt en kort kunstpause. "Medmindre du altså har en eller anden form for fangekælder under gulvtæppet for i så fald er jeg smuttet" han pegede med tommelfingeren over skulderen for at markere sin pointe.* Hah, Andy og fangekælder i samme sætning? Den havde han ikke troet han kunne klemme ind i en samtale. Hehe 'Rædslernes værelser: We have cookies'.*

Ja, jeg er hyper.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 11:57 pm

Andy trykkede sig op af døren da han så hans hånd ved siden af sig, og fjernede ikke sit blik et eneste øjeblik "nej der farer vi ikke vildt inde på" sagde han stille og meget nervøs, han fumlede lidt for at få døren op igen. da det virkelig gjorde ham nervøs med at være så tæt på ham, da han mærkede døren gik op så gik han baglænges sammen med døren og åbnede den så meget han kunne "så kom bare ind.." sagde han og smilte svagt "nej ingen fangekælder hvad jeg kender af" sagde han og var sikker på at der ingen fangekælder var, men man kunne aldrig vide det
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 12:12 am

Samuel nikkede smilende. Nej, måske farede de ikke vild inde på Andys værelse. Andy åbnede døren og inviterede ham ind men han tøvede et øjeblik og så drillende op på Andy. "Ingen fangekældere vel?" han smilede lumsk og med ét langt skridt, var han indenfor. Han lod blikket vandre i væreslet han nu var trådt ind i og konstaterede at der boede to drenge her (surprise, surprise!).
Han vendte blikket tilbage til Andy og smilede skævt. "Ingen fangekældere så vidt jeg kan se, men jeg har jo heller ikke tjekket alt endnu" drillede han og følte sig allerede hjemme i det fremmede værelse.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 12:21 am

Andy gav et lille grin fra sig "der skulle ikke være nogen fangekælder" sagde han og lukkede stille døren efter dem, han blev stående lidt og smilte til ham. han kørte sine fingere igennem sit hår og gik hen og satte sig på sin seng "hvordan kan det være at du gjorde det du gjorde i fysik ?" spurgte han om og sparkede sine sko af og træk sine ben op til sig
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 12:36 am

Samuel trak let på skuldrerne. "Tjah" begyndte han. "Jeg er ikke ligefrem på god fod med ham læreren der" sagde han afslappet og satte sig ved siden af Andy med benene over kors. "Jeg kom måske engang til at vælte hans minilygtepæl som han havde stående i sin have ned i hans dam med japanske karper - en slags fisk, ligner forvoksede guldfisk - men jeg siger dig: Jeg græd mere end han råbte og skreg." Han så lidt genert ud til siden. "Jeg har et svagt punkt for dyr" indrømmede han.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 12:54 am

Andy så på ham og lyttede på hvad han sagde, han sad bare helt stille og smilte. han lag sine hænder ned i sit skød, han nikkede så og viste ikke helt hvad man skulle sige til sådan nået "når okay.. det lyder ikke så godt, så er han jo virkelig dum" sagde han og kunne ikke holde sig tilbage og prikkede ham på næsen, han lag sit hoved lidt så skrå "viste ikke at man kunne lide dyr så meget.. at man ligefrem græder af det og mest når man ikke engang kender dyrene" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 1:00 am

//Smutter i seng nu (SNORK!) godnat!:O//
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 1:03 am

//okay sov godt :b//
Tilbage til toppen Go down
Samuel

Samuel


Antal indlæg : 224
Join date : 17/05/10

Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 7:39 pm

Sam rynkede let på næsen da Andy prikkede til den og bed drillende ud efter den. "Ork, du skulle have set mig da min far skyldede Fisken Gilbert ud i toilettet. Jeg lod som om han var luft i en hel uge" Han lo ved mindet. "Jeg tror faktisk min facination for dyr startede da jeg begyndte at fotografere" fortalte han tankefuldt og lagde hovedet let på skrå, sine havblå øjne rettet mod loftet. "Jeg så verdenen igennem en linse og det var da jeg begyndte at fotografere dyr at det for alvor gik op for mig hvor smukke de enlig er." Han holdt en kort pause da minderne fra sommerferiens begivningsrige fototure fór igennem hovedet på ham som et lokomotiv. Han vendte blikket tilbage mod Andy og smilede skævt. "Men lad mig ikke kede dig med mine mærkelige hobbyer." Han huskede først på nu, hvorfor han overhoved var kommet ind på det, og tilføjede: "Og ja, han var et svin. Aldrig brudt mig om ham"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Empty
IndlægEmne: Sv: Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//   Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!'  //Andy// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» til Andy
» Daggryet - Andy.
» Ballet! - Andy

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Fysiklokale-
Gå til: