Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
til Andy Vote_lcaptil Andy Voting_bartil Andy Vote_rcap 
jahilla
til Andy Vote_lcaptil Andy Voting_bartil Andy Vote_rcap 
Jam
til Andy Vote_lcaptil Andy Voting_bartil Andy Vote_rcap 
Matthew
til Andy Vote_lcaptil Andy Voting_bartil Andy Vote_rcap 
Lilly
til Andy Vote_lcaptil Andy Voting_bartil Andy Vote_rcap 
David
til Andy Vote_lcaptil Andy Voting_bartil Andy Vote_rcap 
Samuel
til Andy Vote_lcaptil Andy Voting_bartil Andy Vote_rcap 
Jayden
til Andy Vote_lcaptil Andy Voting_bartil Andy Vote_rcap 
Romeo
til Andy Vote_lcaptil Andy Voting_bartil Andy Vote_rcap 
Alex-
til Andy Vote_lcaptil Andy Voting_bartil Andy Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
til Andy Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
til Andy Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
til Andy Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
til Andy Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
til Andy Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
til Andy Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
til Andy Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
til Andy Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
til Andy Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
til Andy Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 til Andy

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Ethan

Ethan


Antal indlæg : 57
Join date : 25/05/10

til Andy Empty
IndlægEmne: til Andy   til Andy Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 4:59 pm

dato: irl
tid: irl
vejret: køligt, små blæsene, svag sol, overskyet
omgivelser: et par elever og vand Oo


Ethan sad nede ved søen og stirrede ned i det små kkolde vand, mens han prikkede til det med en pind, så der dannede sig nogle fine ringe i vandet. han havde håret hængene ned over øjnene og sad på hug. han sad lænet frem over sine ben og holdte om dem med den ene arm, imens den anden arm var i fuld gang med et styrre hånden som holdte pinden. han havde en glad lille smil på læben og hans smukke hunde agtige øjne strålede af livsglæde. dagen havde været en udmærket dag og nu trængte han bare til at slappe helt af og måske snakke med nogle hyggelige mennesker.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

til Andy Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy   til Andy Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 5:10 pm

Andy kom gående ud af skolen, han viste at det snart ville være en god tid at tegne nået i naturen. han havde sin blok trykket ind til sig med den ene hånd, og sin anden hånd lå nede i sine sorte stramsiddende jeans med huller ved knæ'erne. han havde også en blyant over sit højre øre, han gik bare forbi menneskerne som stod rundt omkring og snakkede med hinanden. selv var han en meget genert dreng og havde det svært med at gå hen og snakke med med nogen, og mest med folk som stod og snakkede med andre. han gik ned mod søen og synes at det ville være sjovt at tegne den, han så sig lidt omkring og fik øje på en dreng der sad alene. han tøvede lidt og gik hen og satte sig ned ved siden af ham, han tog sin blok og lag den op af sine lår. inden han tog sin blyant, han kunne ikke få sig selv til at sige nået og begynde bare at tegne søen
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Antal indlæg : 57
Join date : 25/05/10

til Andy Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy   til Andy Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 5:19 pm

Ethan så en dreng lige ud af øjenkrogene og fik et smil på længerne. han vendte sig stille om, men stadig å han sad på hug med den ene arm om sine ben og løftede langsomt pinden, som drybede lidt med vand og prikkede så til hans hovede med den våde pind. han så på ham med det livsglade øjne og smilte stort "godavs du" sagde han fjollet og prikkede til ham igen. Ethan var ikke lige typen som var stille og lod folk være i fred. han kunne nemlig være den største plage ånd nogensinde, men han var dog en venlig og rar fyr. det var mest når han var sammen med sin tvillinge bror at han var virkelig irriterende. de to sammen blev til det størtse helvede, hvis personen der er i nerheden af dem ikke lige er forberat på narrestreger og ballade
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

til Andy Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy   til Andy Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 6:17 pm

Andy mærkede nået mod sit hoved, han så stille op og så hen til ham "hvad laver du?" spurgte han om og tog omkring pinden med sin hånd, så han ikke ville kunne prikke til ham selv om han ikke ville kunne holde den hvis han virkelig ville prikke til ham "og goddag" sagde han stille og slap pinden igen og begynde at tegne igen "jeg hedder Andy" sagde han med en lidt genert stemme, han rodet sig i håret med den anden hånd. og træk sine ben længere op til sig
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

til Andy Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy   til Andy Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 6:20 pm

//er det i orden twillingen joiner?? //
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

til Andy Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy   til Andy Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 6:21 pm

//det bestemmer Ethan//
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Antal indlæg : 57
Join date : 25/05/10

til Andy Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy   til Andy Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 6:28 pm

// tvilling kan jonie senere eller noget hvis det er okay?//


Ethan stirrede lidt tid på Andy og nikkede stille "jeg prikker til dig ikkr anet...og så hedder jeg Ethan..vi går i klasse sammen din åder" sagde han med et lille grin og med en drillende tone. han så lidt på hans tegning og betragtede den lidt "er du god til at tegne?" spurgte han om og smilte glad til ham. han betragtede ham i noget tid med et studerende blik og rettede sig lidt op. han kunner ikke lade være med at se på hans røde hår, da han syntes det så utrolig sjovt ud.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

til Andy Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy   til Andy Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 6:31 pm

//okay vil du ikke lige pm'e mig når jeg må brormand??//
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

til Andy Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy   til Andy Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 6:35 pm

Andy træk lidt på skulderne og tegne lidt videre, inden han så op på ham "skal jeg også prikke dig i håret med en våd pind ?" spurgte han om med et smil på læben, og tænkte lidt over dem han gik i klasse med. og havde ikke rigtigt fået ansigter på dem alle endnu "hmm.. jeg har ikke rigtigt undersøgt hele klasse endnu, men hvis du siger det så gør vi det nok" sagde han venligt og vende sit blik mod sin tegning, efter hans mening kunne han blive meget bedre selv om andre synes at han var meget god "det må du spørge sig selv om" sagde han i en drillende tone
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Antal indlæg : 57
Join date : 25/05/10

til Andy Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy   til Andy Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 6:42 pm

//yes yes//


Ethan så på ham og smilte stort over det han sagde "nej det skal du hvertfald ikke" sahde han glad og grinte lidt. han rejste sig op og så ud over havet "det er jeg ret sikker på vi går det der rødhårede hår der er ikke til at tage fejl af" sagde han og strækte sig lidt. han så lidt ned på hans tegning og lagde hovedet svagt på skrå "jeg syntes du er dygtig..men man kan self. altid blive bedre" sagde han og snubbede blokken ud af hænderne på ham. han begyndte at gå lidt rundt i ring og kiggede de forskellige tegninger igennem med et stort smil. han grinte lidt


//jeg invitere nok brormand ind nu hvis det er okay med dig?//
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

til Andy Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy   til Andy Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 6:55 pm

Andy nikkede stille og så kort udover søen "jamen det har jeg heller ikke lyst til, så godt at du ikke vil havde det" sagde han og så op på ham når han rejste sig op, han så kort op på sit hår og pustede nået væk fra sit ansigt. han elskede jo sit røde hår så han var da bare glad for at folk lag mærke til det, han nikkede stille og viste jo godt man kunne blive bedre "jep.. man skal bare lære sig det så bliver man jo bedre" sagde han så efter sin blok, han rejste sig hurtigt op og lag sin blyant bag øret. han prøvede at få fat i det og så lidt halv tiggende ud "Ethan.. nej nej giv mig det" sagde han da der var en tegning af David der i med hjerter omkring

//det gør du bare//
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Antal indlæg : 57
Join date : 25/05/10

til Andy Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy   til Andy Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 7:02 pm

Ethan sikrede sig at Andy ikke kunne få fat i blokken, da han ville se tegningerne "meget godt ja" sagde han og grinte lidt. han gik lidt rundt i ring og skirede sig han ikke kunne få fat i blokken "rolig nu Andy det er jo bare tegninger.." sagde han med et grin og smilte stort til ham. han var egnig at man altid kunne blive bedre, men han sagde ikke mere til det, da han så tegningen af denne David og hjerterne. han stoppede med at gå og styrrede lidt tid på tegningen. han så hen på Andy og smilte skævt "er du til fyre?...og er det ikke ham fra 5 trin?" spurgte han og lagde hovedet på skrå. han så på tegningen og betragtede den lidt tid.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

til Andy Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy   til Andy Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 7:08 pm

Andy så efter ham og blev ved med at prøve at få sit blok "Ethan giv mig den nu" sagde han og plejede at havde nogen der drillede ham, og blev derfor bare irriteret over det. han rystede på hovedet af det han sagde "nej det er ikke bare tegninger" sagde han og stoppede op da han så tegningen af David og rystede på hovedet, han gik hen til ham og rakte sin hånd frem "må jeg få mit blok nu ?" spurgte han om og viste ikke hvis han skulle svare på det eller ikke, han var jo ikke engang sikker på hvad han var til. Da han ikke havde prøvet at elske nogen anden end David "de.. det ved jeg ikke om jeg er... mmh det er ham" sagde han stille og så på hans ansigt
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Antal indlæg : 57
Join date : 25/05/10

til Andy Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy   til Andy Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 7:16 pm

Ethan så skiftevis på ham og tegningen. han gav et lille grin fra sig og syntes blot det var sødt. han var jo selv både til piger og drenge og havde derfor intet imod det. han gav ham blokken og smilte undskyldende til ham. han lagde hænderne om i nakken "det ser sådan ud siden du tegner hjerter ved en dreng...jeg forstå godt hvis du er faldet for ham..for han er da en lækker dreng" sagde han med et lille grin og håbede Andy ville løsne lidt op, nu når Andy måske havde regnet ud at Ethan også var til drenge, og derfor intet havde imod det.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

til Andy Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy   til Andy Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 7:27 pm

Andy tog stille blokken til sig og lod sig glide ned på jorden, han så kort op på ham og træk lidt på skulderne "han er min første kærlighed" sagde han stille og begynde at rødme, han trykkede kort blokken mod sig inden han så ned på tegningen og nikkede "han er fantastisk" sagde han og havde det som om Ethan's ord blev ved med at blive sagt inde i hans hoved, han så op på ham og smilte "lækker? hmm.. du og.. også til drenge ?" spurgte han om og lag sit hoved lidt på skrå inden han lukkede sin blok sammen, og besluttede sig for at det nok måtte vente til en anden dag for at tegne videre
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Antal indlæg : 57
Join date : 25/05/10

til Andy Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy   til Andy Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 7:34 pm

Ethan hævede det ene øjnbrynd og lagde hovedet svagt på skrå "virkelig?...vildt...er du så også stadig jomfru?" spurgte han nysgerrigt og tænkte slet ikke over det var en privat timg. han lod sig dumbe ned på jorden overfor ham og studerede ham nøje med blikket. han syntes det var utrolig sødt han rødmede sådan over det "aw...jeg tror i må være virkelig søde sammen" sagde han med et lille grin og tog fat i sine ben. han vibede lidt frem og tilbage, imens han lyttede til hvad han sagde "ja? lækker?....det er jeg da...jeg er bare også til piger" sagde han med et lille skulder træk og lagde hovedet på skrå
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

til Andy Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy   til Andy Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 7:38 pm

Andy sad stille og så hurtigt op på ham når han hørte hvad han sagde, det var en af de ting som han helst ville holde sig væk fra at snakke om. han rystede stille på hovedet "nej" sagde han med en stemme der knækkede, han fulgte ham med blikket og smilte venligt til ham. han træk lidt på skulderne og viste det ene lige ikke "ja måske.. men svært når jeg ikke ved hvad jeg laver, også nogle store drenge der ikke kan lide drenge der er til drenge" sagde han og kunne godt huske at David fik tæsk af nogle, og han virkelig følte at det hele var hans skyld. han så ud over vandet inden han så over på ham igen og nikkede "så du er?.. ååh det er et dyr der hedder det samme" sagde han og prøvede at tænke sig til det
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Antal indlæg : 57
Join date : 25/05/10

til Andy Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy   til Andy Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 7:45 pm

Ethan kunne godt se det var noget han ikke var glad for at snakke om, så han overvejede om han skulle spørge ind til det. han valgte dog aat spørge ind til det alligevel "okay...så du har været i seng med en du har fortryudt at være sammen med?" spurgte han og hævede det ene øjenbrynd. han håbede ikke han var for nergående og håbede ikke at Andy ville blive sur eller noget ovar hans spørgsmål "nogle store drenge?...hvad mener du lige med det forklar lige" sagde han og forstod ikke helt hvad han mente med et der var nogle store drenge der ikke brød sig om det. han smilte så stort og grinte lidt af det han sagde "det hedder sku da en bi...er biseksuel" sagde han med et lille grin og træk kort på skuldrende og smilte stort.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

til Andy Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy   til Andy Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 7:55 pm

Andy så lidt ned på sit blok og så stille over på ham "det var nået jeg ikke valgte at gøre.. nået jeg gerne ville havde undgået" sagde han stille og prøvede at holde billederne ude at sit hoved, selv om det var virkelig svært så kæmpede han for det. han bed sig i læben og tænkte lidt over om han skulle fortælle det "mmh.. nogle fra de ældre klasser so.. som ikke kunne lide at se os sammen.. så.. ja du ved" sagde han og viste ikke hvis han ville kunne forstå det, men han havde endelig ikke lyst til at snakke om det. da at se nogen slå en man elsker var nået af det værste han nogensinde har oplevet "en bi" sagde han og pegede hurtigt på ham inden han slog sig kort i hovedet "det var det som det hed" sagde han og synes at det var lidt pinligt
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

til Andy Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy   til Andy Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 8:10 pm

Jayden kom gående langs søen og spejdede som en gal rundt omkring for at finde sin bror, hans blik mødte en person længere fremme der lignede ham selv på en prik, som 2 dråber vand faktisk, hans læber formede sig i et stort smil og han satte i løb mod Ethan der stod med ryggen til, selvom de kun havde været væk fra hinanden i et par minuter havde han stadig savned ham, han følte sig ikke hel uden ham, de var næsten en og samme person "jeg fandt dig!" råbte han og kastede sig over sin tvillingebror i et stort kram der resulterede i at de trillede om på græsset og næsten trillede ind i den rødhårede dreng ved siden af dem.
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Antal indlæg : 57
Join date : 25/05/10

til Andy Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy   til Andy Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 8:15 pm

Ethan lyttede til hvad han sagde og tænkte lidt over det i noget tid han lod så det emne ligge da han syntes det måske ikke lige var det fedeste at snakke om. det virkede hvertfalt sådan på Andy "okay.." sgade han derfor bare og håbede ikke Andy troede han var ligeglad, men han kunne bare mærke Andy nok ikke rigtig havde lyst til at snakke om det og det ville han respektere. han rettede sig lidt op og lagde hovedet på skrå imens han lyttede til hvad han sagde "de ældre elever...gjorde de ham noget?..." spurgte han og lagde hovedet svagt på skrå. han kunne stadig mærke på Andy ikke kunnelide emnet, men han ville gern elige være sikker på hvad det lige handlede om. han grinte så kort over hans reaktion på det og træk kort på skuldrende "jep..bi det er mig...jeg er en bi..." sagde han fjollet og grinte glad.
Ethan fik et kæmpe chok, da hans tvilling sprang på ryggen af ham og han kæmpede virkelig for ikke at banke ine i Andy "aarg Jaylen din møg unge" grinte han glad og fik sin bror af sig
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

til Andy Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy   til Andy Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 8:20 pm

Andy sad helt stille og trykkede sit hoved mod sine knæ, for at være sikker på at de ikke ville slå ham halvt ihjel. selv om han lignede en der kunne knække midt over på ingentid, han så overrasket på dem "oh.. i ligner utroligt meget hinanden" sagde han chokket og prøvede at huske Ethan's spørgsmål og nikkede lidt efter, efter han havde taget sit hoved op fra sine knæ "jepp.. de slog ham... men de fik mig så også til at se rødt" sagde han og hentydet til at han havde slået dem tilbage, da han ikke ville lade nogen røre ham på den måde. han så skiftevist på dem og kunne ikke se hvem der var hvem, da han ikke havde lagt mærke til hvad Ethan havde haft på. han havde jo ikke regnet med at der gik to af ham rundt, men det gjorde det åbenbart. han forblev derfor bare stille og prøvede at huske hvad han havde på
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

til Andy Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy   til Andy Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 8:25 pm

Jayden grinede og slap sin bror "hvem kalder du møgunge du den yngste!" svarede han og kiggede derefter over på den rødhårede dreng som han havde lagt mærke til før, han vidste at han gik i deres klasse, men han havde aldrig snakket med ham før. Med et nysgerrigt blik rækte han en hånd frem mod ham og smillede opmundrende "Hej jeg hedder Jayden" sagde han med hovedet lidt på skrå og fortsatte "og du er?" afsluttede han og smillede lidt mere til drengen overfor ham, han lå stadig halvt ovenpå sin bror, men tog sig ikke af det, da de tit fjollede rundt på denne måde.
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Antal indlæg : 57
Join date : 25/05/10

til Andy Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy   til Andy Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 8:32 pm

Ethan grinte lidt og nikkede lidt "ja vi er to..han er min tvilling" sagde han med et grin og så lidt på Andy med et smil. han så på Jayden og skubbede ham af sig "shh det siger vi ikke til nogen" sgade han og grint elidt. det var ikke ret stor forskel 4 minutter og nogle sekunter. det tog Ethan ikke osm noget særligt. han lyttede til hvad han sagde og nikkede "ved du hvad..hvis de spader genere jer igen så for de med os at bestille" sagde han og prøvede at virke total farlig. han grin elidt og fik sat sig op og så på Andy med et nysgerrigt blik, hvorefter han så på Jayden "han går i vores klasse Jayden" sagde han og syntes det var ret dumt han ikke engang vidste hvad den nye dreng i klassen hed. han så på Andy igen og smilte stort.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

til Andy Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy   til Andy Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 8:40 pm

Andy så på ham og kiggede hurtigt på deres tøj for at huske hvem der var hvem "4minutter og nogle sekunder er jo intet ?" sagde han og viste ikke hvis det kunne være nået nogen kunne blive sur over, men det betød ikke nået for ham når han plejede at få folk til at hade ham. han smilte venlidt til Ethan og nikkede "tak.. men du kan nok ikke stoppe det i når de allerede har gjort mig usikker i at spørge ham om han vil være min" sagde han og så over på Jayden og tog hans hånd i sin "hej og jeg er Andy" sagde han og gav hans hånd et lille klem inden han tog sin hånd til sig, han kunne ikke lade være med at smile af det. da efter hans mening så var han ikke en man lag mærke til og hvis man gjorde så var derfor man hadet ham "jepp det gør jeg nemlig" sagde han og træk sine læber over til den ene side
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





til Andy Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy   til Andy Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
til Andy
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Daggryet - Andy.
» Ballet! - Andy
» Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Udenfor :: Søen-
Gå til: