Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Ballet! - Andy Vote_lcapBallet! - Andy Voting_barBallet! - Andy Vote_rcap 
jahilla
Ballet! - Andy Vote_lcapBallet! - Andy Voting_barBallet! - Andy Vote_rcap 
Jam
Ballet! - Andy Vote_lcapBallet! - Andy Voting_barBallet! - Andy Vote_rcap 
Matthew
Ballet! - Andy Vote_lcapBallet! - Andy Voting_barBallet! - Andy Vote_rcap 
Lilly
Ballet! - Andy Vote_lcapBallet! - Andy Voting_barBallet! - Andy Vote_rcap 
David
Ballet! - Andy Vote_lcapBallet! - Andy Voting_barBallet! - Andy Vote_rcap 
Samuel
Ballet! - Andy Vote_lcapBallet! - Andy Voting_barBallet! - Andy Vote_rcap 
Jayden
Ballet! - Andy Vote_lcapBallet! - Andy Voting_barBallet! - Andy Vote_rcap 
Romeo
Ballet! - Andy Vote_lcapBallet! - Andy Voting_barBallet! - Andy Vote_rcap 
Alex-
Ballet! - Andy Vote_lcapBallet! - Andy Voting_barBallet! - Andy Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Ballet! - Andy Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Ballet! - Andy Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Ballet! - Andy Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Ballet! - Andy Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Ballet! - Andy Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Ballet! - Andy Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Ballet! - Andy Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Ballet! - Andy Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Ballet! - Andy Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Ballet! - Andy Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Ballet! - Andy

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Ballet! - Andy Empty
IndlægEmne: Ballet! - Andy   Ballet! - Andy Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 5:14 pm

Dato : 6/12 10
Årstid : Vinter
Dag : Lørdag
Vejr : Sne og koldt
Sted : Hallen
Tid : 13.35
Omgivelser : Hallen og ingen mennesker



Juliet stod nede i hallen... Hun var iført en sort badedragtslignende ting, men dog var det en balletdragt... Hun satte noget musik på de store højtalere og begyndte at danse... Hun bevægede sig roligt og elegant... Hun lavede en piuette og sprang et højt og langt spring... Hun dansede elegant videre og løb hen til målet "Arrgh! Jeg hader den her skole... Jeg kan jo ikke øve alt min sport...!" sagde hun og dansede videre...
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballet! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet! - Andy   Ballet! - Andy Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 5:23 pm

Andy kom gående forbi hallen, han så hen mod døren da han hørte musik. han trykkede sin blok ind til sig, og rettede lidt på blyanten bag sit øre. han tænkte lidt over det og gik hen til døren, han havde et par røde strammebukser med huller ved knæerne og en sort skjorte på som passede til hans sorte converse sko. han åbnede døren og gik igennem drengenes omklædningsrum, og videre til næste dør. han åbnede den stille og musik slog ham næsten i hovedet, han så sig lidt omkring og fik øje på en pige der dansede. han gik stille der ind og satte sig på en af bænkene
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Ballet! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet! - Andy   Ballet! - Andy Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 5:40 pm

Hun dansede bare roligt videre og lukkede øjnene... Hun hørte ikke engang døren gå op da musikken var så høj... Hun lod sig rive med musikken og kørte hovedet rundt i en ring... Hun lavede en rolig piuette og bevægede overkroppen utrolig meget rundt... Frem og tilbage og i ringe... Hun åbnede øjnene igen da musikken stoppede og så en dreng "Uhhm... Hej?" sagde hun og smilede lidt... Hun løb yndefuldt hen til ham... Når hun havde danset kunne hun ikke rigtig stoppe med at bevæge sig 'smukt'...



//Øhhm... Hendes ballet...
https://www.youtube.com/watch?v=WL4dZwdomPY&feature=related
Men hun danser osse mere klassisk ballet//
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballet! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet! - Andy   Ballet! - Andy Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 6:31 pm

Andy hørte musikken stoppede og lod hende bare komme hen til hende, selv om han mest lyst til at gå "hej" sagde han stille og bed sig i læben af nervøsitet, han var en meget genert fyr udover når han var tæt på folk som han kende. han begynde at pille lidt ved sin blok og smilte til hende
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Ballet! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet! - Andy   Ballet! - Andy Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 6:59 pm

Hun smilede sikkert og beroligende... Hendes smil gjorde rigtig tit folk mere rolige og sådan... Men det hjalp dog ikke på alle... Hun satte sig ved siden af ham og smilede bredt "Hej... Jeg hedder Juliet" sagde hun glad og rækkede hånden frem mod ham...
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballet! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet! - Andy   Ballet! - Andy Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 7:00 pm

Andy så på hende og sad bare helt stille, han så hen på hendes hånd og tøvede lidt inden han tog hendes hånd "jeg er Andy" hviskede han og gav hendes hånd et lille klem, inden han tog sin hånd til sig igen og smilte venligt til hende
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Ballet! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet! - Andy   Ballet! - Andy Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 8:12 pm

"Uhhm..." sagde hun og følte sig lidt dum... Hun vidste ikke hvad hun skulle sige... Hun bed sig lidt i læben og krummede tæerne... Hun rodede lidt op i det lyserøde hår... "Uhhm... Du skal hedde Pooh!" sagde hun glad og begyndte at synge "Teletubies, teletubies!" men dog stoppede hun der...
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballet! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet! - Andy   Ballet! - Andy Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 8:18 pm

Andy så på hende og forstod hende ikke "okay ?" sagde han og så sig lidt omkring "kan du godt lide at danse ?" spurgte han om for at havde nået at snakke, han smilte venligt til hende og nussede blidt sin blok som om det var en han virkelig elskede
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Ballet! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet! - Andy   Ballet! - Andy Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 11:07 pm

"Ja, jeg har danset ballet siden jeg var fem og begyndte at danse poledance for... Tre år siden tror jeg... Jeg var utrolig ung" sagde hun og fnisede lidt... Hun kørte en hånd gennem håret... Der bredte sig et smil over hendes engleagtige ansigt...
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballet! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet! - Andy   Ballet! - Andy Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 11:09 pm

Andy lyttede på hvad hun sagde og smilte og nikkede "når okay" sagde han stille og viste ikke hvad han ellers skulle sige, han så sig lidt omkring og pillede lidt ved sit tøj "ja det er du nok" sagde han stille og så over på hende og smilte stort
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Ballet! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet! - Andy   Ballet! - Andy Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 11:18 pm

Hun hentede sin taske og hev en pose skumfiduser frem "Uhhm... Vil du have en? Har altid skumfiduser på mig..." sagde hun med et bredt smil på læben...
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballet! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet! - Andy   Ballet! - Andy Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 11:21 pm

Andy så lidt på posen og tænkte lidt over det og rystede derefter på hovedet "ellers tak" sagde han og smilte til hende, da han endelig ikke havde lyst til nået sukker
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Ballet! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet! - Andy   Ballet! - Andy Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 11:33 pm

"Hmm... Sikker?" spurgte hun og rækkede tunge af ham... Hun tog selv en og proppede den i munden... Hun elskede skumfiduser! Det var nærmest som om hun var forelsket... Hun tog en ny proppede den i munden og gumlede lidt på den "Uhhm... Må jeg slet ikke få noget kælenavn?" spurgte hun mut da hun havde slugt skumfidusen... Hun elskede kælenavne!
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballet! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet! - Andy   Ballet! - Andy Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 11:36 pm

Andy så på hende mens hun spiste, han smilte venligt ud til hende "ja jeg er helt sikker" sagde han og klappede kort på sin mave, for at vise at at han ikke havde godt af at spise slik. han kunne ikke lade være med at se på hende mens hun spiste og synes at det så meget sødt ud "har ikke fået på et endnu" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Ballet! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet! - Andy   Ballet! - Andy Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 11:49 pm

Hun nikkede og smilede bredt "Du er IKKE tyk... Hvis det er nogle her der er tyk så er det mig" sagde hun og klappede på sin åle tynde mave... Hun smilede lidt og kløede sig i håret "Hmm... Okay" sagde hun glad og smilede blidt... Hun grinte lidt "Fortæl lidt om dig selv" sagde hun og smilet bredte sig endnu mere på sine læber...
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballet! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet! - Andy   Ballet! - Andy Icon_minitimeTors Maj 20, 2010 9:13 pm

Andy så ned på sin mave og træk på skulderne, da han synes selv at der var lidt fedt her og der på ham "hvad vil du vide ?" spurgte han stille om og var ikke sikker på hvad hun ville høre, og han ville jo ikke bare snakke og ligegyldige ting
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Ballet! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet! - Andy   Ballet! - Andy Icon_minitimeTors Maj 20, 2010 9:16 pm

Hun grinte lidt "Uhhm... Hvor gammel er du?" spurgte hun og smilede bredt... Hun kom til at tænke lidt på værelser... Hun vidste ikke hvor hun skulle bo endnu da det stadig var hendes første dag... Hun rodede lidt op i sit hår og bed sig i læben...
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballet! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet! - Andy   Ballet! - Andy Icon_minitimeTors Maj 20, 2010 9:32 pm

Andy så på hende og smilte lidt "jeg er 16år" sagde han og havde bare gået der et par gange og havde allerede fået et godt forhold ham han boet på værelse med, måske lidt for godt ville nogen mene. Men han kunne godt lide ham så der var intet problem
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Ballet! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet! - Andy   Ballet! - Andy Icon_minitimeTors Maj 20, 2010 9:48 pm

Hun grinte lidt "Uhh! God alder!" sagde hun glad og smilede bredt... Hun lagde hovedet på skrå og tænkte lidt "Øhhm... Hvornår har du fødselsdag?" spurgte hun i håb om at hun var ældre end ham...
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballet! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet! - Andy   Ballet! - Andy Icon_minitimeTors Maj 20, 2010 11:15 pm

Andy så på hende og nikkede, og kunne ikke forstå hvad hun havde gang i. hun var jo vildt mærkelig og ikke til at forstå i Andy's øjne "den 12 september" sagde han stille og følte sig meget genert "og du ?" spurgte han lige så stille om
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Ballet! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet! - Andy   Ballet! - Andy Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 1:57 pm

Hun grinte lidt over hans forfærdethed "Jeg er også 16" sagde hun glad og smilede bredt... Hun nikkede lidt muggent "Uhhm... D. 5 december" sagde hun glad...
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballet! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet! - Andy   Ballet! - Andy Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 4:38 pm

Andy nikkede til hende, og viste at han ville glemme det lige så hurtigt igen. han så ud i hallen "skal du ikke danse videre ?" spurgte han om og vende sit blik mod hende igen
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Ballet! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet! - Andy   Ballet! - Andy Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 4:47 pm

Hun rynkede lidt på næsen... Hun tænkte lidt... Egentlig burde hun jo, men hun gad ikke... Hun parkede skumfiduserne sammen og lagde dem ned i tasken "Jeg orker ikke... Hvorfor?" spurgte hun og grinte lidt...
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Ballet! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet! - Andy   Ballet! - Andy Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 9:41 pm

Andy så over på hende og smilte, han nikkede og træk sin blok lidt op "ville ellers gerne havde tegnet dig" sagde han og rødmede lidt genert
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Ballet! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet! - Andy   Ballet! - Andy Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 4:38 pm

Hun nikkede og bed sig i læben.. Hun var virkelig dårlig til at øve når nogle så på.. Opvisninger, intet problem.. Men hvis det ikke var planlagt lavede hun altid et eller andet... Hun var sygt klumpet... Hvilket egentlig var ret underligt når nu hun dansede...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ballet! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Ballet! - Andy   Ballet! - Andy Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ballet! - Andy
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» til Andy
» Daggryet - Andy.
» Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Hallen-
Gå til: