Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
til Andy - Page 3 Vote_lcaptil Andy - Page 3 Voting_bartil Andy - Page 3 Vote_rcap 
jahilla
til Andy - Page 3 Vote_lcaptil Andy - Page 3 Voting_bartil Andy - Page 3 Vote_rcap 
Jam
til Andy - Page 3 Vote_lcaptil Andy - Page 3 Voting_bartil Andy - Page 3 Vote_rcap 
Matthew
til Andy - Page 3 Vote_lcaptil Andy - Page 3 Voting_bartil Andy - Page 3 Vote_rcap 
Lilly
til Andy - Page 3 Vote_lcaptil Andy - Page 3 Voting_bartil Andy - Page 3 Vote_rcap 
David
til Andy - Page 3 Vote_lcaptil Andy - Page 3 Voting_bartil Andy - Page 3 Vote_rcap 
Samuel
til Andy - Page 3 Vote_lcaptil Andy - Page 3 Voting_bartil Andy - Page 3 Vote_rcap 
Jayden
til Andy - Page 3 Vote_lcaptil Andy - Page 3 Voting_bartil Andy - Page 3 Vote_rcap 
Romeo
til Andy - Page 3 Vote_lcaptil Andy - Page 3 Voting_bartil Andy - Page 3 Vote_rcap 
Alex-
til Andy - Page 3 Vote_lcaptil Andy - Page 3 Voting_bartil Andy - Page 3 Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
til Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
til Andy - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
til Andy - Page 3 Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
til Andy - Page 3 Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
til Andy - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
til Andy - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
til Andy - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
til Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
til Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
til Andy - Page 3 Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 til Andy

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Ethan

Ethan


Antal indlæg : 57
Join date : 25/05/10

til Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy   til Andy - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 30, 2010 6:18 pm

Ethan grinte bare af glæde og syntes det hele var så sjovt. han løb lidt rundt i ring og grinte stort. han kastede sig så over Jayden og krammede ham ind til sig "min bror lå nederst" grinte han glad og knugede sig tæt til sin bror. han så så hen på Andy og smilte skævt "Andy kom og hver med til kæmpe kram!" råbte han glad og udstrælede en tydelig glæde.

//sorry længten//
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

til Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy   til Andy - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 30, 2010 7:07 pm

Andy så overrasket på dem, det var meget sjovt. men at det var så sjovt havde han ikke regnet med, han tørrede de tåre væk som havde kommet på hans kinder og så overrasket på Ethan. han rystede let på hovedet og synes ikke han kunne blande sig i deres kram, det var alt for mærkeligt i hans hoved "nej du krammer ham bare" sagde han sødt og prøvede selv at få styr på sin grineflip
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

til Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy   til Andy - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 30, 2010 8:24 pm

Jayden fulgte Ethans blik og så over mod Andy mens han også slog den ende arm ud - den anden krammede han sin bror med- "Ja kom nu Andy" plagede han sammen med sin bror med et stort smil, men det gled dog over i en lidt skuffet grimasse ved Andys afslag. Han rystede det væk og krammede istedet sin bror ind til sig igen "Jeg faldt nederst!" grinede han lidt forsinket.

//det går, det går længden betyder intet//
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Antal indlæg : 57
Join date : 25/05/10

til Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy   til Andy - Page 3 Icon_minitimeSøn Maj 30, 2010 9:04 pm

Ethan blev skuffet over svaret, men blev dog hurtigt glad igen da han mærkede Jayden genoptog krammet. han trykkede sig ind til ham satte sin mund ved hans øre "vi overfalder ham" hviskede han så kun Jayden kunne høre det og slap ham stille med et kæmpe smil på læben. han rejste sig stille op og rækte Jayden hånden for at hjælpe ham op, uden at virke som om han var ude på noget. han virkede bare som om han simpelt nok velle hjælpe sin bror op og stå
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

til Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy   til Andy - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 31, 2010 4:11 pm

Andy så over på dem og smilte uden at sige nået, da han ikke viste hvad han skulle sige. og kunne godt lide at se nogen der elskede sin familie, selv hadet han alle i sin familie og betragtede dem slet ikke som en familie. han vende sit blik ned mod jorden når Ethan rejste sig op, og tog et græsstrå og begynde at pille lidt ved det. da han ikke viste hvad han ellers skulle gøre
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

til Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy   til Andy - Page 3 Icon_minitimeMan Maj 31, 2010 4:16 pm

Jayden tog imod sin brors hånd og kom op og stå med et lusket udtryk i ansigtet, han kiggede over på Andy og nikkede som svar på sin brors forslag "top" svarede han stadig med et lumsk smil. Han kiggede over på sin bror for at få et tegn eller noget lignende, det vat jo Ethans ide så havde han måske også en slags plan?
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Antal indlæg : 57
Join date : 25/05/10

til Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy   til Andy - Page 3 Icon_minitimeTirs Jun 01, 2010 10:03 pm

Ethan så på sin bror og nikkede kjort. han så på Andy og lavede et lille vib med hånden, hvorefter han løb hen til Andy og kastede sig over ham "OVERFALD!!!!!!" råbte han af sine lungers kræft og grinte kæmpe stort efter. han elskede at overfalde folk. selvfølgelig ikke se de kom til skade, men han syntes bare det var så sjovt at få folk til at ligge ned ved at overfalde dem. især når Jayden var med, så kunne det nærmest ikke blive bedre.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

til Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy   til Andy - Page 3 Icon_minitimeOns Jun 02, 2010 2:12 am

Andy så hurtigt op når han hørte Ethan råbe, han fik et chok da der kom en dreng flyvene over ham "aah" skrig han i et chok og slog kort ud med sine arme inden han begynde at grine, han fald ned på jorden og prøvede at få ham væk fra sig. men havde ikke nok kræfter til det "Ethan nej" sagde han og sparkede lidt med sine ben selv om han ikke bevægede sig en eneste centimeter, så prøvede at stadig
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

til Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy   til Andy - Page 3 Icon_minitimeOns Jun 02, 2010 6:53 am

Jayden grinede og fulgte efter sin bror "Buuuuunke på Andy!" grinede han og kastede sig ned over de andre to der lå på jorden han slog armene ud og prøvede så godt han kunne at kramme dem begge men hans arme var ikke helt lange nok til det. mens de lå der kunne Jayden godt mærke at græsset var en smule fugtigt, det var nok fordi de var så tæt på søen og et øjeblik var han helt nervøs for at falde i.
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Antal indlæg : 57
Join date : 25/05/10

til Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy   til Andy - Page 3 Icon_minitimeOns Jun 02, 2010 2:21 pm

Ethan grinte glad og krammede Andy. han strammede dog ikke til da han kunn mærke at han så let som ingenting ville kunne knække ham over, sådan føltes det hvertfald. han mærkede sin bror kaster sig over dem og grinte stort af det. han smilte barneglad til Andy "joooo Andy" sagde han glad og grinte. han så lidt om på Jayden og smilte "jaaaa bunkeee!!" grinte han og var så utrolig glad og hyper. han lænede sit hovede ned på Andy's brystkasse og smilte glad.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

til Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy   til Andy - Page 3 Icon_minitimeMan Jun 07, 2010 1:34 am

Andy mærkede vægten fra dem begge på sig, og kunne et kort øjeblik ikke få luft. men fik hurtigt styr på det igen, og kunne ikke lade være med at grine. han lag sin håndflade mod Ethan's næse og trykkede den op og prøvede at smukke ham væk fra sig, selv om det var mere umuligt med Jayden ovenpå "gå væk, gå væk" grinte han og prøvede at skubbe dem væk, selv om han slet ikke havde kræfter nok til det. han kunne knap nok rykkede dem ud af stedet "ikke bunke på mig" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

til Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy   til Andy - Page 3 Icon_minitimeMan Jun 14, 2010 3:01 pm

Jayden havde kastet sig ned over de to andre med et tilfredst smil og lå øverst på toppen af bunken. Han havde lukkede øjne og et meget afslappet udtryk mens han hørt på Ethan og Andy der grinede, vis man ikke vidste bedre skulle man tro han sov og det var han da også lige ved, måske var han begyndt at blive en smule træt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





til Andy - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy   til Andy - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
til Andy
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Daggryet - Andy.
» Ballet! - Andy
» Ballade i Fysik kemi... hehe 'ka-BOM!' //Andy//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Udenfor :: Søen-
Gå til: