Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Why me??- Elliott - Page 4 Vote_lcapWhy me??- Elliott - Page 4 Voting_barWhy me??- Elliott - Page 4 Vote_rcap 
jahilla
Why me??- Elliott - Page 4 Vote_lcapWhy me??- Elliott - Page 4 Voting_barWhy me??- Elliott - Page 4 Vote_rcap 
Jam
Why me??- Elliott - Page 4 Vote_lcapWhy me??- Elliott - Page 4 Voting_barWhy me??- Elliott - Page 4 Vote_rcap 
Matthew
Why me??- Elliott - Page 4 Vote_lcapWhy me??- Elliott - Page 4 Voting_barWhy me??- Elliott - Page 4 Vote_rcap 
Lilly
Why me??- Elliott - Page 4 Vote_lcapWhy me??- Elliott - Page 4 Voting_barWhy me??- Elliott - Page 4 Vote_rcap 
David
Why me??- Elliott - Page 4 Vote_lcapWhy me??- Elliott - Page 4 Voting_barWhy me??- Elliott - Page 4 Vote_rcap 
Samuel
Why me??- Elliott - Page 4 Vote_lcapWhy me??- Elliott - Page 4 Voting_barWhy me??- Elliott - Page 4 Vote_rcap 
Jayden
Why me??- Elliott - Page 4 Vote_lcapWhy me??- Elliott - Page 4 Voting_barWhy me??- Elliott - Page 4 Vote_rcap 
Romeo
Why me??- Elliott - Page 4 Vote_lcapWhy me??- Elliott - Page 4 Voting_barWhy me??- Elliott - Page 4 Vote_rcap 
Alex-
Why me??- Elliott - Page 4 Vote_lcapWhy me??- Elliott - Page 4 Voting_barWhy me??- Elliott - Page 4 Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Why me??- Elliott - Page 4 Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Why me??- Elliott - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Why me??- Elliott - Page 4 Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Why me??- Elliott - Page 4 Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Why me??- Elliott - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Why me??- Elliott - Page 4 Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Why me??- Elliott - Page 4 Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Why me??- Elliott - Page 4 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Why me??- Elliott - Page 4 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Why me??- Elliott - Page 4 Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Why me??- Elliott

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Elliott




Antal indlæg : 79
Join date : 26/06/10

Why me??- Elliott - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 28, 2010 9:12 pm

Elliott smilede til hende og lod sin tunge glide hen over den piercing, han havde midt på underlæben. "Jeg skal nok passe godt på hende, indtil du kommer og henter hende," forsikrede han med et let smil og fjernede kort sin arm fra hende, da han skulle bruge hånden til at fjerne en hårtot, der irriterede hans øjne. Han smilede endnu en gang til hende og lagde sin hånd på hendes ene bare ben.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Why me??- Elliott - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 28, 2010 9:18 pm

Hun smilede let, "Det ved jeg" hviskede hun let, og smilede let også.
Hun mærked ehvordan han lagde sin hånd, på hendes bare ben? Hun smilede let og rødmede svagt i kinderne.
*Wow!* det var rart at ligge sådan.
Tilbage til toppen Go down
Elliott




Antal indlæg : 79
Join date : 26/06/10

Why me??- Elliott - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 28, 2010 9:25 pm

Elliott fremviste sine tænder i et skævt tandsmil, hvorefter han lænede sit hovede ind mod hendes og pressede sine læber mod hendes. Han trak sig lidt efter væk igen og smilede svagt til hende. Derefter kørte han sin hånd op ad hendes ben, videre op af siden på hende og lagde den til sidst på hendes kind, som han let kærtegnede med tommelfingeren. "Hvornår kommer hende din veninde tilbage?" spurgte han i et roligt tonefald og smilede til hende med både øjne og mund.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Why me??- Elliott - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 28, 2010 9:32 pm

"I nat engang tror jeg" hviskede hu let.
"Hvorfor da??" spurgte hun og trykkede sig helt ind til ham, og rødmede svagt i kinderne.
Hvad var han ude på?? Ja det var jo spørgsmålet.
Hun smilede let, og ventede på at han ville fortælle hende, havd han havde i tankerne.
Tilbage til toppen Go down
Elliott




Antal indlæg : 79
Join date : 26/06/10

Why me??- Elliott - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 28, 2010 9:38 pm

Elliott smilede hemmelighedsfuldt og trak så på den ene skulder. "Årrh ikke for noget.." svarede han med et smil og prøvede at virke så uskyldig som mulig. Hans gådefulde grimasse blev dog hurtigt brudt, da hans læber skiltes ad i endnu et tandsmil, hvorefter han plantede et kys på hendes læber, efter hans smil var forsvundet. Han bed hende forsigtigt og drillende i underlæben, inden han sendte hende et smil og kyssede hende gentagende gange på munden.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Why me??- Elliott - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 28, 2010 9:42 pm

Hun kørte let en hånd ind bag hans trøje og kørte en finger ned af hans mave.
Hun stønnede let mens han kyssede hende. Hun lod let hendes finger glide helt ned af hans mave indtil huun trak hendes hånd til sig "Nuurh.. Du er så uskyldig" sagde hun drillede før hun let tog fat i en pude og kylede på døren så den lukkede. Hun lagde sig let over ham og kørte hendes finger ned over hans hals.
Tilbage til toppen Go down
Elliott




Antal indlæg : 79
Join date : 26/06/10

Why me??- Elliott - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 28, 2010 9:54 pm

Elliott smilende bredt til hende, efter han havde plantet det sidste kys på hendes læber og gøs lidt, da hun bevægede en hånd op under hans trøje. "Mmh.." mumlede han blot til svar med et let smil spillende på sine læber og grinede lavmældt, idet hun tyrede en pude hen på døren, så den lukkede i. Han bed sig forventningsfuldt i underlæben og lagde sig tilrette på ryggen, da hun kørte en finger ned af hans hals. Han lagde sine arme rundt omkring og trykkede hende ind til sig.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Why me??- Elliott - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 28, 2010 9:58 pm

Hun kyssede ham let på halsen og hviskede noget i hans øre "Du må gøre luige hvad du vil med mig nu". Hun rullede let ned af ham og lagde sig på ryggen, så han kunne vælge hvadhan ville gøre nu. Hun smilede let til ham.. "Alt" hviskede hun blidt og ventede blot på at se hvad han ville gøre nu.
Tilbage til toppen Go down
Elliott




Antal indlæg : 79
Join date : 26/06/10

Why me??- Elliott - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 28, 2010 10:08 pm

Elliott løftede svagt det ene øjenbryn og så forundret på hende med et lille smil på sine læber. Derefter rettede han sig op, kravlede hen til hende og satte sig overskrævs på hende. Han lænede sig ned mod hende og stoppede først, da deres hoveder kun var få centimeter fra hinanden. "Alt?" hviskede han spørgende med et listet smil og bøjede derefter sit hovede lidt længere ned, hvorefter han lod sin tunge glide ned langs hendes hals. Han trak sig lidt tilbage og smilede skævt til hende. "Virkelig? Hvad som helst?" spurgte han lavmældt med et glimt i øjet.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Why me??- Elliott - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 28, 2010 10:12 pm

Hun stønnede let da hna slikkede hende ned lags halsen " Alt, andet end at slå mig ihjel" sagd ehun drillede, men det var kun det med at slå ihjel der var for sjov. "Men ellers må du gøre alt, mellem himmel og jord" hviskede hun stille og forførene.
Tilbage til toppen Go down
Elliott




Antal indlæg : 79
Join date : 26/06/10

Why me??- Elliott - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 28, 2010 10:22 pm

Elliott lyste op i et stort smil, der mindede meget om et lille barns, når det så de mange store gaver til juleaften med dets navn på. Han rykkede lidt bagud og lagde sig derefter hen over på hende, så hans hovede var lige oven over hendes. "Og hvad skal du så gøre?" hviskede han spørgende, men var alt for utålmodig til at vente på, at hun svarede. Han lagde hovedet en smule på skrå, før han med let åben mund trykkede sin tunge mod hendes læber og forsøgte at skille dem ad.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Why me??- Elliott - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 28, 2010 10:24 pm

"Det som du nu f¨år mig til "nåede hun lige at hviske, for hun let bnede hendes mund og lod let hendes tunge, glide hen over hans, meget kærligt og sexet.
Hun kyssede ham let imen hun lod sin tunge lege med hans tunge. Det var nu sjældet at man fik cahncen for at gøre lige det man havde lyst til på en pige.
Tilbage til toppen Go down
Elliott




Antal indlæg : 79
Join date : 26/06/10

Why me??- Elliott - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 28, 2010 10:35 pm

Elliott stønnede svagt, da deres tunger mødtes. Han lod sin tunge rotere rundt og rundt om hendes, men trak sig dog ud af kysset et stykke tid efter. Han rettede sin ryg op, så han igen sad på hende i stedet for at ligge. "Tag min trøje af," bad han med et let smil spillende på sine læber og slog ud med armene. Han så afventende på hende med et lidt ulæseligt smil og tog en dyb indåndning. Hans blik gled lidt rundt på hende, men endte med at låse sig fast ved hendes øjne.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Why me??- Elliott - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 28, 2010 10:37 pm

Hun satte sig sådan lidt op før hun let fik hevet hans trøje af om slikkede ham så let på maven og op af brystkassen og op af hans has, før hun let ramte hans læber, som hun let kyssede ømt. Det var nu første gang hun nogen sinde havde taget andre folks trøjer af.
Tilbage til toppen Go down
Elliott




Antal indlæg : 79
Join date : 26/06/10

Why me??- Elliott - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 28, 2010 10:47 pm

Det gippede lidt i ham, da han mærkede hendes varme tunge mod hans hud, men han slappede så lidt af igen, idet hun satte sine læber mod hans. Han gengældte begærligt hendes kys, før han tog fat i hendes trøje og kort stoppede kysset, eftersom han ellers ikke kunne trække trøjen over hendes hovede. Elliott skubbede blidt til hende, så hun kom ned at ligge igen og lagde sig derefter selv hen over hende. Han kyssede heftigt på munden og fik på en eller anden måde sparket sine sko af.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Why me??- Elliott - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 28, 2010 10:51 pm

Lilly fandt en måde, hvor hun fik sat hendes sko, fast til snegen og kunne så hive dem af. Det gjorde hun så mens hun stønnede, let, over at deres overkroppe lå mod hinanden, og at han kyssede hende. Hun fik begge hendes sko af, også sokkerne.
Tilbage til toppen Go down
Elliott




Antal indlæg : 79
Join date : 26/06/10

Why me??- Elliott - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 28, 2010 10:57 pm

Elliott stønnede lavmældt og slap derefter hendes læber. Han satte sine læber mod hendes hals og plantede små, blide kys hele vejen ned af den og hen over hendes kraveben. "Du siger bare til, hvis jeg skal stoppe," mumlde han lidt utydeligt og hævede sin overkrop en lille smule, så han kunne få lagt en hånd oven på hendes mave, som han smilende kærtegnede ved at lade en finger køre rundt om hendes navle i cirklende bevægelser.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Why me??- Elliott - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 28, 2010 11:03 pm

"Du har lov til at gøre alt husker du jo" hviskede hun og stønnede, let for hvert kys ned af hendes hals. Hun stønnede også let da han kærtegnedde hendes mave.
Hun smilede let til ham, og blinkede en smule frækt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Elliott




Antal indlæg : 79
Join date : 26/06/10

Why me??- Elliott - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 28, 2010 11:11 pm

Elliott sendte hende et let smil, der blot blev større, da hun blinkede til ham. "Er du nu helt sikker på, at det er klogt at sige? Og så til en ældre fyr endda," svarede han med et drilsk smil og et løftet øjenbryn, hvorefter han kørte sin finger længere ned og hægtede den fast i hendes buksekant på hendes shorts. Han smilede lidt lusket til hende, før han startede forfra med at kysse hende ned af halsen.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Why me??- Elliott - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 28, 2010 11:15 pm

"Tror du ikke det da bad guy??" sagde hun drillede og stønnede let før hvert kys ned af hendes hals. "Jeg syndes det er en fin idè" sagde hun lettere frækt, og smilede lusket til ham. Hun smilede let, "Men bare så du ved det, er du den første der får lov til at røre mig" hviskede hun forførene.
Tilbage til toppen Go down
Elliott




Antal indlæg : 79
Join date : 26/06/10

Why me??- Elliott - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 28, 2010 11:31 pm

Elliott løftede sit hovede og smilede skævt til hende. "Så det synes du?" svarede han smågrinende og kyssede hende kort på munden, inden hun fortalte ham det sidste. Han smilede atter til hende med et frydefuldt blik. "Så du er fuldstændig uberørt?" hviskede han spørgende med et skævt og listet smil. "Hvor er jeg dog beæret - og heldig. Men jeg kan altså ikke love, at du er lige så uskyldig og jomfruelig, når jeg går herfra igen," tilføjede han og sendte hende et ulæseligt smil, inden han satte sine svagt adskilte læber mod hendes.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Why me??- Elliott - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 28, 2010 11:36 pm

"Fuldstændig uberørt.." hviskede hun forførene ind i hans øre. "Men det andet er jeg vel tilfreds nok med" hviskede hun lettere frækt, før hun ledt lod hendes læber adskille, da han kyssede hende. Hun løb igen hendes tunge berøre hans, og lege let med hans. Hun blinkede let til ham.
Tilbage til toppen Go down
Elliott




Antal indlæg : 79
Join date : 26/06/10

Why me??- Elliott - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 28, 2010 11:47 pm

Elliott smilede svagt til hende med øjnene, da hun blinkede til ham, hvorefter han lod sin tunge vandre lidt rundt i hendes mund og lege med hendes. Han lagde hovedet en lille smule på skrå og snoede sin tunge rundt om hendes. Derefter hævede han let sit underliv, tog hendes ene hånd og førte den ned til hans bukselinje. Han slap hendes hånd igen og rodede i stedet for lidt rundt i hendes blonde hår.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Why me??- Elliott - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 28, 2010 11:52 pm

Hun nussede let hans mave med en finger. Meget tæt på hans bukse kant endda. Hun smilede let til ham, med øjnene, fø rhun let lod hendes finger følge hans bukse kant, før hun let kørte den op på hans mave, og kærtegnede den, let. Hun stønnede, let og mærked ehvor tæt de lå, og han havde fast i hendes buksekant.
Tilbage til toppen Go down
Elliott




Antal indlæg : 79
Join date : 26/06/10

Why me??- Elliott - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 4 Icon_minitimeTirs Jun 29, 2010 12:00 am

Elliott stønnede ligeledes og hev lidt ned i hendes bukser/shorts, men eftersom hun lå ned, kunne han ikke få trækket dem af hende, da madrassen var i vejen. Han var efterhånden blevet temmelig opstemt og derfor også ret utålmodig, så han tog fat om hendes hånd igen og førte den lidt ned i hans bukser. Hans tunge var også blevet en smule flittigere i hendes mund og roterede let rundt og rundt om hendes.


Sidst rettet af Elliott Tirs Jun 29, 2010 12:04 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Why me??- Elliott - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Why me??- Elliott
Tilbage til toppen 
Side 4 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Morgen - Elliott

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Trappen-
Gå til: