Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

IndeksPortalSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Top posters
Andy
Why me??- Elliott Vote_lcapWhy me??- Elliott Voting_barWhy me??- Elliott Vote_rcap 
jahilla
Why me??- Elliott Vote_lcapWhy me??- Elliott Voting_barWhy me??- Elliott Vote_rcap 
Jam
Matthew
Lilly
David
Samuel
Jayden
Romeo
Alex-
Latest topics
» Emne
Why me??- Elliott Icon_minitimeTirs jul 07, 2015 5:16 pm by Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Why me??- Elliott Icon_minitimeOns aug 01, 2012 6:58 pm by Bree

» klik her eller jeg.......
Why me??- Elliott Icon_minitimeMan apr 18, 2011 3:49 pm by Jayden

» Finally "home"!
Why me??- Elliott Icon_minitimeSøn feb 20, 2011 11:19 pm by Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Why me??- Elliott Icon_minitimeLør jan 22, 2011 6:23 pm by Zoey

» Face Claim
Why me??- Elliott Icon_minitimeSøn jan 16, 2011 1:44 pm by Isabella

» X-MEN siden
Why me??- Elliott Icon_minitimeSøn jan 09, 2011 10:19 pm by Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Why me??- Elliott Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:08 pm by Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Why me??- Elliott Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:06 pm by Matthew

Join - Behind the screen
Why me??- Elliott Icon_minitimeTors jul 22, 2010 2:01 am by Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Comments: 0

Why me??- Elliott

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
ForfatterBesked
Lilly

Lilly

Antal indlæg : 431

Why me??- Elliott Empty
IndlægEmne: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott Icon_minitimeSøn jun 27, 2010 5:36 pm

Omgivelser: Ingen!
Sted: Trapperne
Tid: Aften
Vejr: ??
Dato:??
Årstid: Efterår.

Lilly sad letpå trappen, der sad hun let i hendes egen verden med hendes guiter i skødet. Hun spillede let nogle akorder, og nynnede let med på sangen, hun spillede.
Sangen hed, `Hallelujha´ eller sådan noget lignede. Hun smillede let og mumlede let texten til sangen. "i heard there was a secret chord that david played and it pleased the lord but you don'treally care for music, do you well it goes like this the fourth, the fiftthe minor fall and the major lift the baffled king composing hallelujaH" Nynnedse hun let, dog sang hun stadig texten!
Tilbage til toppen Go down
Elliott

Antal indlæg : 79

Why me??- Elliott Empty
IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott Icon_minitimeSøn jun 27, 2010 5:59 pm

Elliott kom lidt dovent gående hen til den store trappe. Over hans ene skulder hang hans sorte jakke fra Drop Dead Clothing, som han havde taget af for kun få sekunder siden, eftersom han havde været udenfor at ryge, og det var ikke ligefrem specielt varmt ude i den kolde efterårs luft. Hans blik var en smule sløret og fjernt, og man kunne tydeligt se, at han gik i sine egne tanker. I dagens anledning var han iklædt en skriggul t-shirt, hvor der på brystet stod 'OH SNAP!', sort&hvidternede bukser med et nittebælte spændt om taljen og hans elskede, mørkeblå og slidte allstars sko med syrligt pink snørrebånd. Hans tøj passede ikke så godt sammen farvemæssigt, men han kunne godt lide at peppe sig selv lidt op ved hjælp af iøjnefaldende farver. Man kunne også ane et headsæt til hans iPod, der gik fra hans ører og videre ned, hvor det så forsvandt under hans halsudskæring på trøjen. Han smilede åndsfraværende og nynnede med på omkvædet i den sang, han hørte. Ellliott var så langt væk inde i sit tankespind, at han slet ikke lagde mærke til pigen, der sad og spillede guitar på trappen.
Lilly

Lilly

Why me??- Elliott Empty
IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott Icon_minitimeSøn jun 27, 2010 7:10 pm

Lilly var klædt i, mørke blå shorts, og hendes sorte slidte converse.
Hendes hår hang, let ned af hendes skuldere, og der var sat et lidt underligt hår bånd i. (/Billedet) Hun smilede let og kiggede op da hun fik øje på en dreng. Hun rødmede let i kinderne. Hvem var han mon? "Hej, " smilede hun let og stoppede med at spille, nu kiggede hun blot op på ham. Han virkede rar. Hun strøg let sig gennem hendes lyse smmukke lidt pjuskede hhår.

//Mangler krea sorry!
Elliott

Why me??- Elliott Empty
IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott Icon_minitimeSøn jun 27, 2010 7:33 pm

Elliott stoppede brat op, da et lidt svagt 'hej' nåede ind i hans øregang. Han tog fat i sit headsæt og trak de to små dutter ud af ørerne, hvorpå han bagefter så søgende rundt efter den person, der havde hilst på ham. Til allersidst efter noget tids søgen fik han øje på vedkommende, som han gættede på var den, der havde sagt 'hej'. Der var ihvertfald ikke andre her. Hans hvide tandsæt kom til syne, idet han sendte hende et strålende tandsmil, der skilte hans læber ad. "Hey there," svarede han med et endnu større smil end før, hvorefter han ret udiskret kørte sit blik op og ned af hende et par gange. Han traskede dernæst hen til hende og dumpede ned på samme trappetrin, hun sad på.
Lilly

Lilly

Why me??- Elliott Empty
IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott Icon_minitimeSøn jun 27, 2010 7:48 pm

Hun havde en hvid stram stroptrøje på, hvor der meed mørke blå skrift stod `save me!´ på. Hendes smil plantede sig hen over hendes læber, men man kunne let se hendes hvide flotte tænder i smilet. Det var nju sjældet at hun smilede med tænderne, eller hvad man nu kunne kalde det. "Jeg er lilly" smilede hun let til ham, før hun let bed sig i læben. hun rødmede llet da han gav hende, det såkaldte elevantor blik. Hun smilede kort til ham igeb.
Elliott

Why me??- Elliott Empty
IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott Icon_minitimeSøn jun 27, 2010 7:56 pm

Elliotts smil blev en smule større, da hendes tænder blev blottet i et smil. "Jeg hedder Elliott.. det er et åndssvagt navn, det ved jeg godt," præsenterede han sig med et kort grin, inden hans mundvige blev vendt op ad i et smil. Han lagde sit hoved på skrå og kørte sit blik ned på hendes guitar. Endnu en guitarspiller - lige som ham selv. Han bed sig svagt i underlæben, men smilet forsvandt dog ikke fra hans læber. "Kan du spille på den der?" spurgte han med et bredt smil og nikkede ned mod guitaren. Det kunne jo godt være, at hun ikke var så øvet og kun var en nybegynder, hvad angik guitarspil.
Lilly

Lilly

Why me??- Elliott Empty
IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott Icon_minitimeSøn jun 27, 2010 8:06 pm

"Nej det er et sejt navn" sagde hun og nikkede bestemt, med et smil.
Hun kiggede ned på guitaren.." Selvfølgelig kan jeg det, jeg har spillet siden jeg var fire" smiled ehun let før hun strøg hope over halsen. "Hun har et navn.. Hope.." sagde hun og rødmede let, før hun strøg Guitaren Hope lags dens hals.
Lilly bed sig let i læben. "Hvad med dig kan du spille??" spurgte hunn nuttet?? xD
Elliott

Why me??- Elliott Empty
IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott Icon_minitimeSøn jun 27, 2010 8:14 pm

Elliott grinede lidt og sendte hende et af sine drengede, skæve smil. "Jeg begyndte først at spille, da jeg var syv," fortalte han med et let smil, inden han lod sit blik løbe hen over Lillys guitar. En kort latter skilte hans læber ad, idet hun præsenterede ham for sin guitar, Hope. Han slog dernæst blikket op på hende igen og nikkede svagt med hovedet. "Selvfølgelig kan jeg det," svarede han storsmilende og rakte derefter begge sine hænder frem mod hendes guitar. "Må jeg?" spurgte han med et kordialt smil og hentydede til, at hun skulle give ham hendes guitar. Han kunne faktisk stort set spille alle sange, sådan da. Når først man havde lært de fleste akkorder og øvet dem igennem et par gange, så var dét at spille guitar jo lige så let som at klø sig i nakken.
Lilly

Lilly

Why me??- Elliott Empty
IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott Icon_minitimeSøn jun 27, 2010 8:17 pm

"Du skla passe på hende," mumlede hun lettere nervøst og rakte ham Hope. Hun var ikke glad, ved at andre folk rørte hende, med mindre det var nogle som vidste hvordan man skulle behandle en guitar. Men alligevel var hun altid bekymret for om den skulle gå i stykker, for Hope var ikke bare en guitar, nej det var hendes afdøde mors guitar.
Elliott

Why me??- Elliott Empty
IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott Icon_minitimeSøn jun 27, 2010 8:23 pm

Elliott smilede let til hende. "Det skal jeg nok," forsikrede han hende og tog imod hendes guitar, som han forsigtigt lagde i sit skød. Han smilede svagt og lod den ene tommelfinger køre ned over de seks strenge. Derefter sendte han hende endnu et smil og så skiftevis på hende og guitaren. "Skal jeg spille noget for dig? Bare sig hvad som helst. Så vil jeg gøre mit bedste, hvis jeg kender den," sagde han med et skævt smil og rettede al sin opmærksomhed mod hende, mens han afventede hendes svar.
Lilly

Lilly

Why me??- Elliott Empty
IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott Icon_minitimeSøn jun 27, 2010 8:36 pm

"Ømm.. ja, ømm.. kan du spille `Shes the one´??" spurgte hun nuttet.
Det var en af hendes yngligs sange, fordi den var så sød, men den havde også bare sin egen charme når der var en anden der sang og spillede den. "Du skal også synge den" grinede hun nuttet til ham, og smilede let til ham.
Elliott

Why me??- Elliott Empty
IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott Icon_minitimeSøn jun 27, 2010 8:50 pm

Elliott rynkede kort sine øjenbryn og lyste så op i et stort smil, da han huskede sangen. Jo, den kendte han godt. "Mh, jeg skal prøve," svarede han med et smil, inden han rettede sit blik ned mod guitaren og startede med at spille introen til sangen. Derefter vendte han sit blik mod hende og smilede blidt til hende, før han begyndte at synge til sit guitarspilleri. "I was her, she was me. We were one, we were free.. and if there's somebody me on, she's the one. If there's somebody calling me on, she's the one. We were young, we were wrong. We were fine all along. If there's somebody calling me on, she's the one..(osv)". Han fortsatte hele vejen igennem sangen uden at løsrive sit blik fra hende så meget som en gang. Bagefter, da sangen var slut, grinede han lidt og sendte hende et smil. "Jeg håber, det var den rigtige sang," sagde han smilende, inden han slog blikket ned på hendes guitar igen og lod et par fingre løbe hen over strengene.
Lilly

Lilly

Why me??- Elliott Empty
IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott Icon_minitimeSøn jun 27, 2010 8:55 pm

"WOW! Du synger jo fantastisk" udbrød hun og smilede hendes nuttede tand smil. Hun lod let hendes arme glide rundt om ham i et let kram. "Undskyld, du virkede bare så blød og varm" smilede hun nuttet og slap let hendes knus. Hun vippede let mede hendes hoved. "Er hun ikke fantastik??" spurgte hun stille og hentydede til hope.
Elliott

Why me??- Elliott Empty
IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott Icon_minitimeSøn jun 27, 2010 9:07 pm

Elliott smilede til hende og bed sig kort og svagt i underlæben. "Mange tak skal du ha'," svarede han med et let smil og grinede lidt, efter hun havde krammet ham. Lidt efter hendes spørgsmål kiggede han skiftevis på hende og guitaren men endte med at låse sit blik fast ved Hope og nikkede så. "Jo, hun er. Du må være glad for hende," svarede han efterfulgt af et nik og løftede derefter forsigtigt guitaren op i sine arme, hvorefter han rakte den tilbage til Lilly.
Lilly

Lilly

Why me??- Elliott Empty
IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott Icon_minitimeSøn jun 27, 2010 9:17 pm

Hun tog let i mod hope "Ja! Hun betyder alt, for mig da det har været min mors" sagde hun og smilede let før hun smilede til Elliott. Han var nu egenlig meget smuk i sig selv, nu hvor hhun tænkte over det. hendes blik hvilede kort på ham, før hun så let rødmede i kinderne. *WOW!* tænkte hun let igen, før hun bed sig uskyldigt i underlæben.
Elliott

Why me??- Elliott Empty
IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott Icon_minitimeSøn jun 27, 2010 9:25 pm

"Har den været din mors?" Han smilede svagt til hende med hovedet lagt på skrå. "Det gør den jo endnu mere værdifuld. Intet er større og mere værdifuldt end gaver fra dem, der har en plads i ens hjerte," sagde han belevent og nikkede indsigtsfuldt, hvorefter han smil bredte sig på hans læber. Han grinede kort, da hun rødmede, inden han vendte sit blik op mod loftet.
Lilly

Lilly

Why me??- Elliott Empty
IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott Icon_minitimeSøn jun 27, 2010 9:29 pm

"Ja, men også fordi det er det sidste minde jeg har om hende" sagde hun og smielde let til ham. Hun betragtede kort hans blik mod loftet. "Hvad kigger du på??" spurgte hun undrede siden hun ikke kunne se hvad han skulle kigge sådan på? Ja ømm.. Det anede hun egelig ikk??
Elliott

Why me??- Elliott Empty
IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott Icon_minitimeSøn jun 27, 2010 9:36 pm

Elliott vendte åndsfraværende blikket mod hende igen og slog en kort latter op. "Ikke noget særligt," svarede han med et smil og trak på skuldrene. Han fugtede sine læber med blikket rettet mod hendes ansigt. "Årh, er hun død? Det eneste minde, jeg har om min mor er et billede fra den gang, hun var gravid med mig.. som sytten-årig," fortalte han og smilede svagt. "Min mor og far er alkoholikere, så dem har jeg ikke boet hos siden, jeg var to år. Jeg bor hos min onkel." Han vippede hovedet på skrå og kørte sit blik ned på Lillys guitar, Hope. "Min far slog min mor hver dag, hver nat. Men de er ikke sammen mere. Min mor er på afvænning et eller andet sted, og min far sidder fast i fængslet," tilføjede han med et lidt kunstigt smil, inden han atter så op på hende. "Det er noget lort, alt det med mine forældre. Men jeg har vænnet mig til, at de ikke er der. Jeg tror aldrig rigtig, at jeg kommer til at få et forhold til dem. Skråt op med dem."
Lilly

Lilly

Why me??- Elliott Empty
IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott Icon_minitimeSøn jun 27, 2010 9:44 pm

Hun lagde let hendes hoved på hans skulder, mens hun lyttede til ham fortælle, "Ja, hun døde da jeg var ganske lille, men jeg havde min far i nogle år, men så blev han for meget og jeg stak af fra ham om min bror" Fortalte hun stille. "Jeg flygtede hen til mine bedste forældre som passede på mig indtil sidste år, for der kunne de ikke mere, fordi min bedstemor døde. Og min bedstefar er blevet skør efter hun døde, men så fandt jeg min elskede bror" hviskede hun næsten. hun fik let tåre i øjnene. 2Men min far drikker, nu og er et forfærdeligt menneske, men det hele er min skyld" hviskede hun hæst og luukkede let hendes øjne i da hun nussede hendes hoved ind til ham.
Elliott

Why me??- Elliott Empty
IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott Icon_minitimeSøn jun 27, 2010 9:53 pm

Elliott skævede ned til hende og smilede let, idet han lagde en arm over hendes skuldre. Da hun formentlig havde fået talt ud, rystede han svagt på hovedet. "Ja, forældre der drikker er sgu ikke for kloge. Man må have noget selvrespekt, hvis man har børn. Så kan man ikke bare drikke sig plørefuld og skide på alt og alle," sagde han lavmældt og lagde sin hånd, der sad på den frie arm, på hendes knæ, som han forsigtigt kærtegnede med tommelfingeren. "Men set fra den lyse side, så klare du dig meget bedre uden ham. Bare lad ham drikke og slå sig halv fordærvet, hvis han vil. Det er ihvertfald det, jeg siger til mig selv, når jeg en sjælden gang imellem savner min far. Så bliver jeg så vred på ham." Han smilede skævt til hende, selvom hun muligvis ikke kunne se det. "Ikke? Du ska' ikke være ked af det. Han er kraftædma' ikke det værd."
Lilly

Lilly

Why me??- Elliott Empty
IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott Icon_minitimeSøn jun 27, 2010 9:58 pm

Hendes arme lå let omkring hans nakke/hals, så hun sad dejligt tæt ind til ham.
Dog lå hendes hoved næsten ved hans brystkasse. Hun smilede let og nuttet til ham. Hun smilede jo næsmest ind til han krop da hun lå/sad op af ham. Hun mærkede hvordan han kærtegede hendes knæ, det fik hende til at få den baby lyserøde farve i kinderne. Hun nussede sig blot ind til ham, mens hun lyttede til hans store ord.
"Du har vel ret" hviskede hun let, hans hånd lå stadig på hendes bare knæ.
Elliott

Why me??- Elliott Empty
IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott Icon_minitimeSøn jun 27, 2010 10:10 pm

Elliott smilede og kørte sin hånd en anelse længere op på hendes ben. "Jeg har altid ret," sagde han lidt farisæisk og grinede, inden han fjernede sin hånd fra hendes ben og førte den op til hende hoved, hvor han tog fat om hendes kæbe og løftede hendes hoved, så hun blev tvunget til at se på ham. "Husk det. Han har fandeme ikke flere chancer. Så er det godt, at du har en bror, du kan holde sammen med," sagde han med et skævt smil og blinkede til hende. Hvad både hans egen og hendes far angik, sad han faktisk og nedgjorde sig selv. Han var selv lidt for glad for sprut.. og så havde han en lille bitte, bitte problem med stoffer. Men han havde da i det mindste ikke børn, som han skulle tage ansvar for. Så det var noget andet.
Lilly

Lilly

Why me??- Elliott Empty
IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott Icon_minitimeSøn jun 27, 2010 10:16 pm

Det kilede let i hendes mave, da hun kunne mærke hans hånd røre hendes lår. Hun rødmede svagt, da han nærmest, løftedde hende, op. Hun kiggede ham ind i øjnene, før hun på en eller anden måde fik lagt Hope ned og kom til at sidde på ham. Altså så hun vendte ind mod ham og hendes ben på hver side af ham. De sad nu egenlig ret tæt på hinanden når man sådan lige tænkte over det. Hun smilede let til ham, før hun let kyssede hans kind. "Tak, fordi du lytter" hviskede hun let.
Elliott

Why me??- Elliott Empty
IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott Icon_minitimeSøn jun 27, 2010 10:25 pm

Elliott sendte hende et skævt smil, hvorefter han lagde begge sine arme om livet på hende. "Det var så lidt. Sig endelig til hvis du får brug for at tale ud om nogen problemer, - så skal jeg nok forsøge at være den bedste lytter, jeg kan, og hjælpe dig." Svarede han med et smil, der langsomt voksede på hans læber, da hun kyssede ham på kinden. Han pustede sine kinder op og lagde hovedet på skrå. Han studerede den mindste detalje på hendes ansigt og lukkede lidt efter luften ud af sine kinder igen. "Hvor gammel er du egentlig?" spurgte han efter en lang talepause og løftede smilende et øjenbryn, idet han begyndte at nusse den nederste del af hendes ryg med fingerspidserne.
Lilly

Lilly

Why me??- Elliott Empty
IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott Icon_minitimeSøn jun 27, 2010 10:31 pm

Lilly rødmede let i det hun mærkede hans finger, nusse hendes nederste del af ryggen. Hun smilede nuttet, og lidt kærligt til ham. Hun betragtede hans smukke kønne ansigt. "16" smilede hun let og kiggede let på ham.. "Og du er 17 eller 18 ikk??" spurgte hun stille og smilede let til ham. Hun smilede lettere charmerene, og kærtegndede let hans kind. Hendes kinder havde dog den svage rosa røde farve igen.
Sponsored content

Why me??- Elliott Empty
IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott Icon_minitime

Why me??- Elliott
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Trappen-
Gå til: