Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

IndeksPortalSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Top posters
Andy
Why me??- Elliott - Page 2 Vote_lcapWhy me??- Elliott - Page 2 Voting_barWhy me??- Elliott - Page 2 Vote_rcap 
jahilla
Why me??- Elliott - Page 2 Vote_lcapWhy me??- Elliott - Page 2 Voting_barWhy me??- Elliott - Page 2 Vote_rcap 
Jam
Matthew
Lilly
David
Samuel
Jayden
Romeo
Alex-
Latest topics
» Emne
Why me??- Elliott - Page 2 Icon_minitimeTirs jul 07, 2015 5:16 pm by Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Why me??- Elliott - Page 2 Icon_minitimeOns aug 01, 2012 6:58 pm by Bree

» klik her eller jeg.......
Why me??- Elliott - Page 2 Icon_minitimeMan apr 18, 2011 3:49 pm by Jayden

» Finally "home"!
Why me??- Elliott - Page 2 Icon_minitimeSøn feb 20, 2011 11:19 pm by Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Why me??- Elliott - Page 2 Icon_minitimeLør jan 22, 2011 6:23 pm by Zoey

» Face Claim
Why me??- Elliott - Page 2 Icon_minitimeSøn jan 16, 2011 1:44 pm by Isabella

» X-MEN siden
Why me??- Elliott - Page 2 Icon_minitimeSøn jan 09, 2011 10:19 pm by Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Why me??- Elliott - Page 2 Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:08 pm by Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Why me??- Elliott - Page 2 Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:06 pm by Matthew

Join - Behind the screen
Why me??- Elliott - Page 2 Icon_minitimeTors jul 22, 2010 2:01 am by Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Comments: 0

Why me??- Elliott

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
ForfatterBesked
Elliott

Antal indlæg : 79

Why me??- Elliott - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 2 Icon_minitimeSøn jun 27, 2010 10:42 pm

Elliott blottede sine tandrækker i et smil og lod sit øjenbryn falde på plads igen. "Så er du jo en lille pige," kommenterede han med et undertrykt grin og blinkede til hende, før han så nikkede med hovedet til hendes spørgsmål. "Jo, jeg fyldte atten den tolvte juni," svarede han og smilede let. "Så jeg er skam blevet myndig nu. Det stinker faktisk lidt. Min onkel fabler om, at jeg bare skal have et ordentlig løs i røven og gå ud og finde mig et job i stedet for at være på den her skole. Det kniber nemlig lidt med økonomien derhjemme hos min onkel og mig," fortalte han med et skævt smil på læben. Han lagde sin hånd oven på hendes og smilede kort til hende, før han fjernede den fra sin kind og plantede et kys på hendes håndryg. Derefter sendte han hende endnu et smil og slap hendes hånd igen. "Hvor bor du henne? Altså når du ikke er på skolen.."
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly

Antal indlæg : 431

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 2 Icon_minitimeSøn jun 27, 2010 10:46 pm

"Jeg bor ingen steder lige for tiden " hviskede hun stille, "Så lille er jeg heller ikke" mumled ehun, før hun plantede et kys hen over hans læber. Det var da utroligt at hun turde det. Det lignede hende ikke at turde det. men nu gjorde hun det altså. Hun lukkede let øjnene, mens man kunne skimte en svag lyserrød farve hen over hendes kindben, og sleve kinderne, i det hele taget. Hun mærkede hvordan hun fik sommerfugle i maven, og næsten blev helt lammet, af deres læber. Fordi de rørte hianden.
Elliott

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 2 Icon_minitimeSøn jun 27, 2010 10:53 pm

"Så siger vi det," svarede han grinende, da hun modsagde ham og bestemt ikke mente, at hun var lille. Egentlig ville han have sagt noget mere, men det blev han forhindret i, eftersom hun valgte at sætte sine læber mod hans i et kys. Han gengældte fyrigt kysset og trykkede sig ind mod hende, hvorefter han lagde hovedet en lille smule på skrå. Han kørte den ene hånd op ad hendes ryg, hen over nakken og stoppede, da han nåede til hendes lyse hår, som han rodede lidt rundt i.
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 2 Icon_minitimeSøn jun 27, 2010 10:58 pm

Hun trykkede sig helt ind til ham, men rødmede let igen. Hun nød hans dejlige hænder rode rundt i hendes, hår. En lære gik forbi dem "KAn i så pille op på en af jeres værelser, der kan i være i fred, og ingen andre kan se på jere gramserri" Mumlede læren surt. Men lilly åbnede kun let hhendes øjne, lidt op, men mærkede stadig hvordan deres læber blev trykket ind til inanden og let skilt fordi de var så tæt på hinanden. Hun slap let hans lber, før hun hviskede; "Måske skulle vi gøre det..." hviskede hun let.
Elliott

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 2 Icon_minitimeSøn jun 27, 2010 11:08 pm

Elliott ignorerede lærerens mugne kommentar til deres kysseri og smilede let til hende, da deres læber skiltes. Han kørte hånden igennem hendes hår og kyssede hende kortvarigt på munden, hvorefter hans mundvige blev vendt op ad i et smil. "Mmh, måske skulle vi det," svarede han lavmældt og smilede. Han så sig over skulderen og op langs de mange trappetrin. "Jeg forslår, at vi smutter op på dit værelse. Mit er ekstremt rodet," sagde han med et svagt grin, inden han vendte sit blik mod hende igen og kyssede hende på munden en enkelt gang, før han sendte hende et varmt smil.
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 2 Icon_minitimeSøn jun 27, 2010 11:10 pm

"Nej dit, før Jazz, kommmer bare lige pudselig, men hun er jo min bedste veninde,s å ømm. måske" hviskede hun lige inden hun blev kysset igen. "Men hvis det er mit værelse vi går på, skal du bære mig derop" sagde hun drilled eefter hun havde stoppet hans kys. Hun smilede let og nuttet til ham. Hun ventede på om han ville svare at han ville bære hende, derop. Det ville nu se komisk ud.
Elliott

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 2 Icon_minitimeSøn jun 27, 2010 11:17 pm

Elliott overvejede eftertænksomt hvilket værelse, de skulle gå op på. "Så lad gå da. Vi kan godt gå op på mit. Men du må altså bære over med mig og mit rod," svarede han smågrinende, inden han lidt efter tog godt fat rundt om hende og rejste sig fra trappen. Derefter løsnede han lige så stille sit greb om hende, indtil hendes fødder landede på trappetrinet. "Du må altså selv gå derop.. og bære din guitar," tilføjede han med et kort grin, hvorefter han nikkede ned mod den Hope. Han stak sine hænder ned i bukselommerne og smilede til hende.
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 2 Icon_minitimeSøn jun 27, 2010 11:22 pm

Hun bukkede sig let ned og greb fat om Hope. Hun smilede let til ham, før hun drillede rakte tunge af ham. "Nu havde jeg ellers glædet mig til at blive løftet hele vejen" sagde hun drillede og gik sammen, med ham. Hun smilede let til ham. Hun hviskede kort noget ind i hans øre, "Pas på med at sige noget til Mattehew" var det hun hviskede. Hun ville ikke have at hendes bror skulle finde ud af noget igen,
Elliott

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 2 Icon_minitimeSøn jun 27, 2010 11:30 pm

Elliott grinede lidt af hende. "Du kan vel selv gå?" svarede han med et bredt smil, inden han også rakte tunge af hende. Han gik trin for trin og så blot på hende hele vejen op af trappen med et skævt smil på læben. Da hun hviskede noget til ham, bukkede han sig svagt ned og løftede et øjenbryn, idet hun trak sig tilbage igen. "Okay. Jeg skal nok tie stille om det," forsikrede han hende smilende og lod som om, han låste sin mund med en nøgle og smed derefter den ikke-eksisterende nøgle over skulderen. Derefter blinkede han til hende og tog fat i hendes hånd, når de var kommet op af de mange trappetrin. "Det er den her vej," guidede han og trak hende forsigtigt med sig, mens han kiggede sig til alle sider, så han var sikker på, at der ikke var nogen, der så dem.
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 2 Icon_minitimeSøn jun 27, 2010 11:33 pm

Hun fulgte let med ham,"Godt d smider nøglen væk, for han finder den ellers bare" grinede hun nuttet og lod sig føre med den anden vej."Bor du sammen med nogle endnu??" spurgte hun og smilede let og nuttet til ham. Han var nu smuk, meget endda. I hvert fald efter hendes mening. hun betragtede ham kort, og kigged ehen på nogle af de døre som der nu var. Var det mon der??
Elliott

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 2 Icon_minitimeSøn jun 27, 2010 11:42 pm

Elliott smilede til hende og nikkede lidt af det, hun sagde. "Nej, det gør jeg ikke. Jeg ankom faktisk først til skolen her i går. Så du er en af de første personer, jeg møder," svarede han og sendte hende endnu et smil, hvorefter han stoppede op foran en dør, hvor der udenpå hang et skilt med teksten 'DANGER! KEEP OUT!' Han slap hendes hånd og tog fat rundt om dørhåndtaget, som han trykkede ned og skubbede døren op. Men han måtte stoppe cirka halvvejs, da døren pludselig ikke kunne åbnes mere. "Årh! Åndssvage lort," mumlede han knottent og fik mast sig ind af den lille døråbning. "Øjeblik," lød det fra ham på den anden side af døren. Han sparkede lidt til noget af alt det bras, han havde liggende på gulvet foran døren. "Sådan. Der er clear nu - sådan nogenlunde ihvertfald," erklærede han med et kort grin, hvorpå han åbnede døren ind til sit værelse og bukkede galant for hende. "Velkommen til mit ydmyge rum," grinede han og shanghajede hende indenfor med en viftende håndbevægelse.
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 2 Icon_minitimeSøn jun 27, 2010 11:46 pm

Hun trådte let ind i hans lille hule. Hun grinede nuttet. "Her ser næsten bedere ud end mit værelse" grinede hun nuttet, før hun stildte Hope fra sig og stildte sig let på tær foran ham, hvor hun let kyssede hans læber heftigt, hvor hun derefter let lukkede hendes øjne, i. Hun skulle dog stå på tær for at kunne nå hans læbder helt. Hun stod nu egenlig ret tæt op af ham, det var så tæt at hun kunne mærke hans hjerte banke.
Elliott

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 2 Icon_minitimeSøn jun 27, 2010 11:50 pm

Elliott hævede et øjenbryn og grinede lidt. "Virkelig? Jeg troede ikke, at der fandtes mere tilrodede værelser end mit," svarede han med et let smil, hvorefter han lagde armene omkring hendes talje, da hun stillede sig på tæer for at kysse ham. Han gengældte intenst hendes kys og fik hende hevet med hen til sin seng, som han væltede hende ned i med ham ovenpå.
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 2 Icon_minitimeSøn jun 27, 2010 11:54 pm

Hun havde hendes arme rundt omm hans nakke, og man kunne høre et let `bump´ da de ramte sengen. Hun smilede let selvom hun kyssede med ham lige nu. Hun nussede ham bag nakken, og ruskede let i hans hår, mens hun kyssede med ham, eller hvad man nu kunne kalde det. Hun mærkedehvordan hun fik sommefugle i maven,d ade lå så tæt op af hinanden. Det var rart men underligt. Meget underligt.
Elliott

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 2 Icon_minitimeMan jun 28, 2010 12:03 am

Elliott nappede hende drillende i underlæben og løftede sin overkrop lidt, inden han sendte hende et kort smil og satte sine læber mod hendes hals, som han forsigtigt kyssede gentagende gange. Han stønnede svagt, idet han fjernede læberne fra hendes hals og i stedet for plantede et hedt kys på hendes mund. Selvom de ganske vist ikke kendte hinanden særlig godt og først lige havde mødtes, så gjorde det ham ikke spor. Han levede bare i nuet og gjorde det, han følte var rigtigt. Så måtte han tage de konsekvenser, det måske ville få bagefter.

//Jeg tror, jeg logger af nu. Mit hoved går satma' så ondt, så jeg tror jeg vil gå i seng og få sovet hovedpinen væk - godnat :)<3.//
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 2 Icon_minitimeMan jun 28, 2010 12:08 am

Hun strøg let en finger ned af siden på ham. Forsigtigt og enormt charmerede. hun stønnede let da han kyssede hedne på halsen. Folk der gik uden for ville nok få perverse tanker, siden de begge stønnede let. Hun smilede let til ham, men inden hun kunne nå at kysse ham, havde han plantet et kys på hendes læber. Hun smilede let til ham, iimens de kyssede, man kunne høre skridt ude på gangen. De stoppede dog tæt på hans dør. Det var nok nogle små drenge på 14 som syndes det var lidt spændede.

//Øv! <3 Men vises (:
Elliott

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 2 Icon_minitimeMan jun 28, 2010 10:21 am

Elliott trak sig ud af kysset og smilede varmt til hende, mens han kort betragtede hende, før han åbnede sin mund en lille smule og atter satte sine læber mod hendes, hvorefter han forsøgte at skille hendes læber ad med sin tunge. Han lukkede dog sin mund lidt tid efter og lyttede opmærksomt til de skridt, der kunne høres på den anden side af døren. Han så sig over skulderen og hen på døren med et skævt smil. "Shh jeg tror, vi har fået tilskuere på," hviskede han til hende og grinede svagt, inden han vendte sit blik mod hende igen. Hm, hvis de var så nygerrige efter at vide, hvad der skete herinde, så skulle han da nok give dem nogen svar. Et listet smil gled hen over hans læber, og han blinkede derefter til hende med et bredt smil. Elliott tyssede lidt på hende, hvis hun nu havde tænkt sig at sige noget, hvorefter han højlydt begyndte at stønne, og et 'oh yeahh' undslap også hans læber et par gange. Han håbede, at hun fangede, hvad det var han prøvede på - at give de nysgerrige drenge udenfor døren noget at snakke om.
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 2 Icon_minitimeMan jun 28, 2010 4:31 pm

Hun rystede let og drillede, på hovedet. "Fjolle" hviskede hun nuttet, og grinte indvendigt. Lilly smilede, let og lagde let armene om ham, og fik ham rullet rundt, så hun lå oven på ham. Hun rakte let tunge; drillede. Hun hørte at tilskurene rykkede lidt, væk for døren, og begyndte straks at løbe sin vej. For nu havde de jo fundet ud af det, eller det troede de i hvert fald. Bare de ikke gjorde noget dumt.
Elliott

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 2 Icon_minitimeMan jun 28, 2010 4:42 pm

Elliott smilede stort til hende, så hans hvide tandsæt blev blottet. "Man har kun det sjov, man selv laver," påpegede han med et kort grin, inden han blev rullet om på ryggen. Han løftede sit hovede en smule fra madrassen, og lagde derefter sine arme ind under det. Hans blik skøjtede lidt rundt på hendes krop, og da han ikke længere kunne holde fingrene væk fra hende, trak han sine arme under hovedet væk, hvorefter han lagde sin arme rundt om hende. Han smilede skævt til hende og strøg hende forsigtigt hen over ryggen.

Sidst rettet af Elliott Man jun 28, 2010 4:53 pm, rettet 1 gang
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 2 Icon_minitimeMan jun 28, 2010 4:52 pm

Lilly smilede let, til ham, da han nussede hende ned af ryggen. Lilly bøjede derefter hovedet ned til ham, før hun let trykkede, hendes let skilte læber mod hans.
Hun mærkede hvordan det killede i maven på hende. Hun trykkede sig helt tæt på ham.
Det lød ikke til at der var tilskuere, men man kunne jo aldrig vide vel??
Elliott

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 2 Icon_minitimeMan jun 28, 2010 5:01 pm

Elliott smilede svagt, før deres læber mødtes. Lige som hende åbnede han også sin mund en anelse og lod sin tunge glide ind i hendes mund. Han kørte den ene hånd op til hendes baghoved, hvor han lige så stille nussede hende i håret. Et lavmældt støn undslap hans læber, idet han lagde sit hovede lidt på skrå og begyndte at udforske hendes mund med tungen.
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 2 Icon_minitimeMan jun 28, 2010 5:06 pm

Hun rødmede let, da hun mærkede hans tunge inde i hendes mund. Det var vidst første gang nogle havde gjordt det, på hende. Hun rødmede let i kinderne, før hun trykkede sig helt ned mod ham, så tæt hun nu kunne komme, på ham. Hun smiled elet i det han lagde hovedet på skrå. Men da han bevægede hans hoved, bevægede hans krop sig lidt, å hendes hvide stroptrøje røg let op over hendes navle, nu kunne man se hendes navle pircing.
Elliott

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 2 Icon_minitimeMan jun 28, 2010 5:31 pm

Elliott fjernede atter sin hånd fra hendes hår og placerede den et sted nede omkring hendes haleben. Han fik lidt efter rullet dem rundt uden at stoppe kysset, så det var ham, der kom til at ligge øverst igen. Derefter hævede han sin overkrop og underliv lidt og kørte en hånd hen over det bare stykke af hendes mave. Hans hånd stoppede ved hendes navle, hvorefter han forsigtigt kørte tommelfingeren over den piercing, hun havde i navlen. Han stønnede dæmpet og vippede hovedet på skrå til den anden side.

// Undskyld det langsomme svar :/.. skulle lige ordne hjælpe min nabo med noget :D//
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 2 Icon_minitimeMan jun 28, 2010 5:38 pm

Et svagt støn, kunne høres fra hende, da han kørte sin finger hen over hendes mave.
Hun mærkede hvor tæt deres læber, var ved at forsvinde fra hianden, fordi han, havde løftet sin over krop. Hun smilede let og nuttet til ham, da hun let slap hans læber, før hun platede et nyt let kys.

//Helt okay xD
Elliott

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 2 Icon_minitimeMan jun 28, 2010 5:48 pm

Elliott kærtegnede let hendes mave og var meget påpasselig med ikke at få hevet fast i hendes piercing. Han gengældte svagt hendes smil, inden deres læber atter mødtes i et nyt kys. Han flyttede sin hånd fra hendes mave og sænkede sin overkrop igen, så de lå tæt op af hinanden. Midt i deres kys blev han kort overvældet af en pludselig lyst til at ryge og skævede over til det skrivebord, der stod henne i det ene hjørne af værelset. Han fik dog hurtigt rystet tanken ud af hovedet og rettede sin opmærksomhed mod hende igen.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 2 Icon_minitime

Why me??- Elliott
Tilbage til toppen 
Side 2 af 6Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Trappen-
Gå til: