Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Vote_lcapNat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Voting_barNat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Vote_rcap 
jahilla
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Vote_lcapNat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Voting_barNat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Vote_rcap 
Jam
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Vote_lcapNat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Voting_barNat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Vote_rcap 
Matthew
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Vote_lcapNat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Voting_barNat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Vote_rcap 
Lilly
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Vote_lcapNat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Voting_barNat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Vote_rcap 
David
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Vote_lcapNat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Voting_barNat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Vote_rcap 
Samuel
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Vote_lcapNat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Voting_barNat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Vote_rcap 
Jayden
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Vote_lcapNat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Voting_barNat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Vote_rcap 
Romeo
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Vote_lcapNat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Voting_barNat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Vote_rcap 
Alex-
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Vote_lcapNat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Voting_barNat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Nat på Natklubben xD //Jahilla//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Icon_minitimeSøn Aug 01, 2010 10:14 am

"Så ..." Matthew lo, "... må vi hellere være sammen i nogen tid, for der er mange hjørner du skal udforske." han lo sin lidt hæse latter og tog blidt Jahilla tættere ind til sig.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Icon_minitimeSøn Aug 01, 2010 11:26 am

Hun tænkte lidt over det, men smilte så kærligt ''Så må vi jo se om jeg er klog nok til a finde ud af alt om min dejlige kæreste..'' hviskede hun sødt
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Icon_minitimeMan Aug 02, 2010 8:45 pm

Matthew lo.
"For det første, min søde, er jeg ikke dejlig. Og for det andet..." Matthew lo. "... er det dig, der er dejlig." Matthew smilte.
"Okay," sagde han, "spørg mig om hvad end du har lsyt til!" han ventede tålmodigt, stadig med et smil.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Icon_minitimeMan Aug 02, 2010 8:55 pm

''Jo! Basta du dejlig! jeg bestemmer og det jeg siger næsten altid rigtigt..'' grinte hun blidt
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Icon_minitimeLør Sep 11, 2010 11:30 am

"Men jeg mener det!" lo Matthew og iagtog Jahilla, "spørg hvad end du har lyst til om mig." Matthew's øjne lyste af kærlighed.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Icon_minitimeLør Sep 11, 2010 11:48 am

Jahilla så opmærksomt på ham og tænkte sig om, ''Hmmmm hvade er din ynglingsfarve?'' spurgte hun med et lille sødt grin.
Hun kunne ikke være helt seriøs idag, men hun tænkte bare på ham igen og igen, på hvor dejlig han er, og hvor heldig hun er a have ham.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Icon_minitimeLør Sep 11, 2010 12:25 pm

Matthew lo og lagde sin hånd blidt på Jahilla's højre kind.
"Min ynglingsfarve..." han tænkte sig om, "limegrøn, ville jeg tro!" han grinte og kyssede Jahilla hurtigt på den anden kind.
"Men ved du, hvem min ynglingsperson er?" han kiggede opmærksomt på Jahilla.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Icon_minitimeLør Sep 11, 2010 12:27 pm

Hun grinte og så sødt opp på ham. Hun rystede på hovedet a ham med et kærligt smil ''Nej, fortæl mig det søde...'' sagde hun blidt
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Icon_minitimeLør Sep 11, 2010 12:45 pm

Matthew gik helt hen til Jahilla, tog hende helt ind til sig.
"Dig.." hans stemme var fuld af lidenskab, hun kunne ikke tro andet, end at han holdt så fantastisk meget af hende..
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Icon_minitimeOns Sep 29, 2010 11:20 am

Hun rødmede og så op på hans smukke øjne ''Du ved godt du er verdens dejligste fyr ikke?'' sagde hun blidt og nussede ham i nakken
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Icon_minitimeFre Okt 08, 2010 3:19 pm

Matthew rystede en enkelt gang på hovedet.
"Nej, du må ikke lyve." sagde han med et smil. Han var ikke den mest fantastiske fyr i verden. Han var noget andet.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 8:49 am

''Jaaamen! gør jeg heller ikke Matt!!" smilte hun og kyssede hans kind.
Jahilla bed sig i læben og smilte blidt op til ham. ''Hvaaad skal vi laaave?!" grinte hun og slap ham langsomt.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm

"Ha ha," lo Matthew og grinte, da Jahilla kyssede hans kind.
Ja, hvad skulle de dog lave?
"Jeg aner det vitterligt ikke," sagde han en anelse irriteret, han hadede at kede sig. "Er der noget bestemt du har lyst til at lave eller gå i gang med?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» Øhh.. Er det her?-Jahilla
» Jahilla min tøs xD
» Søen- Jahilla

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Andet :: Abingdon nightclub-
Gå til: