Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

IndeksPortalSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Top posters
Andy
Why me??- Elliott - Page 5 Vote_lcapWhy me??- Elliott - Page 5 Voting_barWhy me??- Elliott - Page 5 Vote_rcap 
jahilla
Why me??- Elliott - Page 5 Vote_lcapWhy me??- Elliott - Page 5 Voting_barWhy me??- Elliott - Page 5 Vote_rcap 
Jam
Matthew
Lilly
David
Samuel
Jayden
Romeo
Alex-
Latest topics
» Emne
Why me??- Elliott - Page 5 Icon_minitimeTirs jul 07, 2015 5:16 pm by Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Why me??- Elliott - Page 5 Icon_minitimeOns aug 01, 2012 6:58 pm by Bree

» klik her eller jeg.......
Why me??- Elliott - Page 5 Icon_minitimeMan apr 18, 2011 3:49 pm by Jayden

» Finally "home"!
Why me??- Elliott - Page 5 Icon_minitimeSøn feb 20, 2011 11:19 pm by Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Why me??- Elliott - Page 5 Icon_minitimeLør jan 22, 2011 6:23 pm by Zoey

» Face Claim
Why me??- Elliott - Page 5 Icon_minitimeSøn jan 16, 2011 1:44 pm by Isabella

» X-MEN siden
Why me??- Elliott - Page 5 Icon_minitimeSøn jan 09, 2011 10:19 pm by Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Why me??- Elliott - Page 5 Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:08 pm by Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Why me??- Elliott - Page 5 Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:06 pm by Matthew

Join - Behind the screen
Why me??- Elliott - Page 5 Icon_minitimeTors jul 22, 2010 2:01 am by Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Comments: 0

Why me??- Elliott

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
ForfatterBesked
Lilly

Lilly

Antal indlæg : 431

Why me??- Elliott - Page 5 Empty
IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 5 Icon_minitimeTirs jun 29, 2010 12:03 am

Hun kunne ikke rigtigt trække vejret.. "Luft, luft!" gispede hun let. Eller hun prøvede i hvert fald at sige luft, men det kom mere til at lyde sådan her luf lut agtigt. Hun stønede, let selvom hun ikke rigtigt kunne trække vejret. Hun mærkede hvordan man let kunne se hendes trussers kant, fordi han hev, ned i hendes shorts.
Tilbage til toppen Go down
Elliott

Antal indlæg : 79

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 5 Icon_minitimeTirs jun 29, 2010 12:15 am

Elliott trak sig lidt modvilligt ud af kysset og smilede svagt til hende. "Du kan da ikke allerede være forpustet. Vi er jo først lige begyndt," hviskede han tæt ved hendes øre med et listet smil, hvorefter han kyssede hende på halsen. "Bare slap af. Jeg skal nok prøve at beherske mig lidt," mumlede han med et let smil og kørte sin tunge ned af hendes hals. Han slap hendes buksekant og kyssede hende så videre ned over kravebenet, brystkassen og maven, mens han rykkede lidt bagud efter hvert kys, han plantede på hendes krop.
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 5 Icon_minitimeTirs jun 29, 2010 12:18 am

"Nej men jeg blev kvalt i mit eget spýt" mumlede hun og fik luften tilbage. Hun stønnede, let.. "Hvordan vil du bære dig ad med at behærske dig??" spurgte hun drilled,e og kørte let to hænder ned af siderne, på ham. Hun smilede let og stønnede så let igen. Der bankede let på døren. Hun sukkede opgived, "Hvem kan det nu være??" spurgte hun stille sig selv.
Elliott

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 5 Icon_minitimeTirs jun 29, 2010 12:24 am

"Psh, jeg kan da sagtens beherske mig," anslog han med et halvkvalt grin, hvorefter han stoppede sit kysseri og begyndte at kysse op langs hendes krop igen. Netop som han nåede til hendes hals, hørte han nogen banke på døren. Han drejede hovedet og så varsomt hen mod døren. Hans blik gled hen på hende igen, hvorefter han spørgende løftede et øjenbryn som for at sige, 'hvem i al verden er det?'
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 5 Icon_minitimeTirs jun 29, 2010 12:27 am

"Jeg sover kom igen senere" sagde hun hæst og lod som om hun sov med stemmen. Man kunne høre skridtene gå væk.. "Sådan klare man den" grined ehun nuttet, før hun let slikkede ham på kinden. Hun slikkede ham ned lags siden, af halsen og stoppede så med at slikke ham derefter.
Elliott

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 5 Icon_minitimeTirs jun 29, 2010 12:37 am

Elliott smilede skævt til hende. "Smart," hviskede han med et dæmpet grin, hvorefter et svagt hørligt støn undslap hasn læber, da hendes tunge gled lidt rundt på hans krop. Han bevægede sig lidt op ad, så hans hovede nu var lige over hendes igen og kyssede hende begærligt på munden. Det har var bestemt ikke sidste gang, han ville besøge hende. Han lukkede sine øjne, åbnede derefter sin mund en anelse og lod sin tungespids køre hen over hendes læber.
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 5 Icon_minitimeTirs jun 29, 2010 12:40 am

Hun kyssede let igen, og mærkede hans tunge mod hendes læber. Hun stønnede let, og det støn fik hende til at åbne munden let, men også kun meget lidt.
Hun betragtede ham kort, med hendes baby blå øjne, før hun let lod hendes fingerspids køre ned fra hans bryst kasse, og ned til slutningen på maven, før hun let bare nussede ham sådan..

//Er totalt træt s¨å logger nu O__o Men svare imorgen
Elliott

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 5 Icon_minitimeTirs jun 29, 2010 12:48 am

Elliott lod sin tunge glide ind i hendes mund, da et let støn skilte hendes læber ad og åbnede atter sine øjne. Alt det hun gjorde ved ham sendte nærmest små stød igennem hans krop. Han trak sig kortvarigt ud af kysset, hvorefter han sendte hende et varmt smil. "Du' sgu helt okay," sagde han lavmældt og smilende, inden han genoptog deres kys. Hvilket betød noget i retning af 'hey, du er egentlig meget sød. Jeg kan godt lide dig.'

//God idé jeg lukker også ned nu. Jeg er totalt groggy og sidder og vugger fra side til side foran min computerskærm xD Du må sove godt :D<3.//
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 5 Icon_minitimeTirs jun 29, 2010 6:23 pm

" i lige måde!" hviskede hun nuttet. Hun stønnede let, da han genoptog kysset.
Hun rødmede svagt i kiderne.
Hun smilede let med øjnene, "Du er dejlig" ´hviskede hun nuttet.
Elliott

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 5 Icon_minitimeTirs jun 29, 2010 9:36 pm

Elliott nappede hende drillende i underlæben, hvorefter han afsluttede kysset og sendte hende et strålende smil. "Men du er dejligere," fastslog han og blinkede til hende, inden han kørte tungespidsen ned af hendes hals. "Alt for dejlig.." mumlede han med et skævt smil og kyssede hende op langs halsen. Han fik derefter på en eller anden måde sine arme ind under og lagde dem rundt om hende. Han rullede dernæst rundt en gang, så det var hende, der kom til at ligge øverst.
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 5 Icon_minitimeTirs jun 29, 2010 10:01 pm

Hun smilede let til haam. " Men du er dejligst" hviskede hhun ind i hans øre, før hun mærkede hans tunge, ned af hendes hals. Hun stønnede, let. Hun mærkede hvordan hun blev rullet rundt. Hun smilede let til ham, og nussede ham let på kinden, før hun hviskede; "hvad vil du gøre nu??" hviskede hun så.
Elliott

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 5 Icon_minitimeTirs jun 29, 2010 10:11 pm

Elliott smilede skævt til hende og så tænksomt ind i hendes blå øjne, efter hendes spørgsmål var kommet ud af hendes mund. Efter lidt spekulation kyssede han hende hurtigt på munden, hvorefter et maliciøst smil bredte sig på hans læber. "Hvad vil du have, jeg skal gøre?" svarede/spurgte han med et hævet øjenbryn og smilede let til hende, før han kørte sine hænder ned af hendes ryg, indtil de nåede ned til hendes lænd.
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 5 Icon_minitimeTirs jun 29, 2010 10:13 pm

Hun smilede let til ham.. "Lige det du har lyst til2 hviskede hun ind i ans øre, før hun let bed ham øreflippen, men stadig virkede hun så nuttet og uskyldig.
Hun var jo stadig uberørt på en måde ikk?? Eller i hvert fald jomfru! og det var hun egenlig stolt af. Meget stolt af.
Elliott

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 5 Icon_minitimeTirs jun 29, 2010 10:20 pm

Elliott lyste op i et endnu større smil, da han hørte hendes svar. Det blegnede en smule uden at forsvinde helt, idet han kørte sine hænder længere ned og placerede dem på hendes velformede røv. "Virkelig? Har du slet ikke nogen ønsker?" hviskede han med et svagt smil og så spørgende på hende. "Jeg skal nok gøre alt, hvad du be'r om." Han smilede let til hende og forsvandt lige så stille ind i hendes smukke øjne, der nærmest tryllebandt ham. Selvom han havde det fint med, at det var ham, der styrede det hele, syntes han nu også, at hun skulle have chancen for bare at bestemme en lille smule.
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 5 Icon_minitimeTirs jun 29, 2010 10:29 pm

"Nix, jeg vil ikke bestemme" hviskede hun og stønnede let da han kørte hans hænder ned over hendes røv. "Husk nu på du har tiladelse til at gøre alt" hviskedde hun nuttet.
Hun kyssede let hans læber. " alt.." hviskede hun nuttet.
Elliott

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 5 Icon_minitimeTirs jun 29, 2010 10:38 pm

Elliott smilede bredt af det, hun sagde og gengældte hendes kys. Han havde lov til at gøre [u]alt[/u]. Nej, det var virkelig ikke hver dag, han hørte en pige sige dét til ham. Så hvorfor ikke bare udnytte det fuldt ud? Han smilede lettere drillende til hende og kørte sine hænder en lille bitte smule længere op, hvorefter han så tog fat i buksekanten på hendes shorts og fik trukket dem halvvejs ned af hendes ben, indtil han ikke kunne nå længere. Ikke et eneste sølle ord strefjede hans læber, det var kun et lidt listet smil, der svagt prydede hans læber.
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 5 Icon_minitimeTirs jun 29, 2010 10:50 pm

HUn fik dem let helt af, og smilede lettere til ham. Ingen havde set hende i bare undertøj,før- Hun let fik listet hendes hånd ned til hans bukser o spændte dem let op. 2Noget for noget" hviskede hun og fik dem så næsten helt af ham, før hun plantede et kys hen over han bare mave, og kyysssede ham, hele vejen op til hans læber.
Elliott

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 5 Icon_minitimeTirs jun 29, 2010 11:01 pm

Elliott smilede forventningsfuldt til hende, efter hun havde fået knappet hans bukser op og stønnede dæmpet, idet hun begyndte at kysse ham op langs hans bare overkrop. Han åbnede svagt sin mund, da hun var nået op til hans læber og kyssede hende intenst på munden, hvorpå han lidt ivrigt forsøgte at skille hendes læber ad med sin tunge.
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 5 Icon_minitimeTirs jun 29, 2010 11:06 pm

Hun åbned elet hendes mund, og snoede hendes tunge sammen med hans.
Hun rødmede svagt og sexet. Hun plantede let hendes hånd ved hans bare overkrop.
Hun nussede ham let på hans brystkasse, derefter slap hun hans læber.
"Hvad vil du så gøre nuu??" spurgte hun drillede.
Elliott

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 5 Icon_minitimeTirs jun 29, 2010 11:15 pm

Elliott snoede ligeledes sin tunge sammen med hendes og stønnede svagt, da hun trak sig ud af kysset. Han sendte hende et lidt ulæseligt, skævt smil og kørte en hånd igennem hendes lyse hår. "Kan du ikke regne det ud?" spurgte han lavmældt og smilede endnu en gang til hende, før han tog fat om låsen på hendes bh og fumlede lidt med den, men fik den så til sidst op. Han førte derefter sin hånd længere ned, hvor han med et lumsk smil hev lidt ned i hendes trusser.
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 5 Icon_minitimeTirs jun 29, 2010 11:23 pm

"Måske" hviskede hun drillede, før hun let kyssede ham ned af halsen, mens han prøvede at få hendes `tøj´ af. Hun slikkede ham langs halsen. Hun stønnede, let og trykkede sig helt ind til ham. *WOW* tøænkte hun let da ham begyndte at få det af.
Elliott

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 5 Icon_minitimeTirs jun 29, 2010 11:36 pm

Elliott smilede roligt til hende og fik lidt besværet bugseret hendes trusser af. Eller så langt ned han kunne trække dem, indtil hans arm ikke kunne nå længere. "Du siger bare til, når du ikke vil mere." Sagde han med dæmpet stemme og kørte med et skævt smil sin hånd ned på hendes ene ben. Han placerede den anden hånd i hendes hår, som han forsigtigt rodede rundt i. Derefter satte han sine let adskilte læber mod Lilly's og lod sin tungespids glide hen over hendes læber.
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 5 Icon_minitimeTirs jun 29, 2010 11:43 pm

Lilly smilede let til ham, og fik selv sparket dem helt af. "Husk nu du måtte alt" hviskede hun da han blev ved med at sige at hun bare skulle sige til. Hun stønnede let da hun mærkede hans tunge mod hendes læber. Så lod hun hendes læber skilles let, men også kunlidt. hun trykkede sog helt ind til ham.
Elliott

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 5 Icon_minitimeTirs jun 29, 2010 11:57 pm

Elliott førte langsomt sin tunge ind i hendes mund, hvor han hurtig fandt hendes tunge, som han kælent begyndte at lege med. Derefter lagde han begge sine arme rundt om hendes ryg og fik dem rullet rundt, så han var på toppen. Uden at afbryde deres kys løftede han både sin overkrop og underkrop en smule, hvorefter han tog fat i hendes ene hånd, som han let førte hen til opknappede bukser, hvilket hentydede til, at han ville have, at hun skulle tage dem af ham.
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 5 Icon_minitimeOns jun 30, 2010 12:00 am

Hun hev let han bukser af, så godt hun kunne, mens hun kyssede ham, og så lod hun sin hånd glide hele vejen op sáf hans mave og op af hans hals, Hun smilede let, og kørte så hendes hånd op tiil hans kind, og kærtegnede den let. Meget nuttet var hun nu selvom hun havde den svage lyserrøde farve i kinderne.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 5 Icon_minitime

Why me??- Elliott
Tilbage til toppen 
Side 5 af 6Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Trappen-
Gå til: