Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Finally "home"! Vote_lcapFinally "home"! Voting_barFinally "home"! Vote_rcap 
jahilla
Finally "home"! Vote_lcapFinally "home"! Voting_barFinally "home"! Vote_rcap 
Jam
Finally "home"! Vote_lcapFinally "home"! Voting_barFinally "home"! Vote_rcap 
Matthew
Finally "home"! Vote_lcapFinally "home"! Voting_barFinally "home"! Vote_rcap 
Lilly
Finally "home"! Vote_lcapFinally "home"! Voting_barFinally "home"! Vote_rcap 
David
Finally "home"! Vote_lcapFinally "home"! Voting_barFinally "home"! Vote_rcap 
Samuel
Finally "home"! Vote_lcapFinally "home"! Voting_barFinally "home"! Vote_rcap 
Jayden
Finally "home"! Vote_lcapFinally "home"! Voting_barFinally "home"! Vote_rcap 
Romeo
Finally "home"! Vote_lcapFinally "home"! Voting_barFinally "home"! Vote_rcap 
Alex-
Finally "home"! Vote_lcapFinally "home"! Voting_barFinally "home"! Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Finally "home"! Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Finally "home"! Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Finally "home"! Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Finally "home"! Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Finally "home"! Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Finally "home"! Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Finally "home"! Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Finally "home"! Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Finally "home"! Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Finally "home"! Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Finally "home"!

Go down 
ForfatterBesked
Ai

Ai


Antal indlæg : 12
Join date : 04/11/10

Finally "home"! Empty
IndlægEmne: Finally "home"!   Finally "home"! Icon_minitimeLør Jan 08, 2011 12:48 am

Tid: Ved eftermiddagstid, ved 16 tiden.
Dato: Den ottende Januar.
Dag: Lørdag.
Sted: Hospitalsfløjen.
Omgivelser: Tomme senge, borde, medicin, nogle få spejle og hvad der ellers er sådan et sted..
Vejr: Udenfor; Tøvejr.
Årstid: Vinter?
Påklædning: En hvid knækort, lettere nusset (og blodig), iturevet kjole, med små "puf" ærmer og hendes højtelskede sølvfarvede hjertemedaljon.

Ai vaklede ind på Hospitalsfløjen. Hun var endelig kommet "hjem" igen. Hun var sluppet væk. Sluppet væk fra hendes plejebror - Lucas - i live. Eller sådan da.. Hun gispede efter luft, allerede da hun var kommet ind i rummet. Hun vaklede akavet hen til et af spejlene og så ind i det. Ai kvalte et skrig, ved synet af det hun så. En sorthåret pige. En bleg, tynd, forslået sorthåret pige! Med blod tværet ud alle vegne! Hun skævede ned til hendes mave. Hendes kjole var helt våd og rød af blod der. Ai begyndte at snøfte, hvorefter hun kollapsede på gulvet.
Hun sad lænet op ad væggen, mens hun stirrede åndssvagt ud i luften. De halvgennemsigtige tårer løb hurtigt ned af hendes beskidte, lyseblå kinder. Hun trak rystende hendes ben op under sig, mens hun knugede om dem. Hvorfor skulle det altid ende sådan? Ai ville jo bare besøge hendes venindes gravsted! Hvorfor blev hun så kidnappet af Lucas? Ført ind i hans lejlighed og tvunget til at gøre ting, hun ikke havde lyst til? Hvorfor var verdenen sådan et uretfærdigt sted? Hun hulkede højlydt, mens hun prøvede at få samling på sig selv. Hun rystede over hele kroppen. Hun græd og rystede voldsomt. Men hun blødte ikke længere fra maven! Eller nogen andre steder - alt det blod, der var på hende, var størknet. "Moar!" hulkede Ai, mens hun ledte efter hendes medaljon. Hun fandt den cirka ved hendes bryst. Hun knugede om den, med hendes blodindsmurte hånd. "Mo-ar.." hviskede hun. "I want you back. I miss you. Why...? Why should you die? Why should dad die? Jessica? Marii? Sasha? Why did you all die? Am I alone now...?" græd hun, mens hun knugede om hendes kæreste eje.
Efter et godt stykke tid, slap Ai igen hendes medaljon, hvorefter hun lod hendes hænder falde til jorden. Der lød en ubehagelig lyd, da knoglerne i hendes hænder, ramlede mod jorden. Hvad skulle hun foretage sig? Hvem kunne hjælpe hende? Hun kendte ikke nogen! Hun var helt alene, i den store vide verden! Hun havde ingen venner.. Hun græd stadigvæk, men hendes hulken var stoppet igen. "I just want a life. I want a family, there doesn't hit me.. I want a boyfriend who loves me, I want children who loves me.. I just want a family, that's all I wish for.." hviskede hun til sig selv. Hun stirrede igen åndssvagt ud i luften, for hvad helvede skulle hun tage sig til? Hun kunne dårligt nok stå på hendes ben mere! Og det fik hende blot til at græde endnu mere! Hun følte sig så alene. Ingen holdt af hende. Ingen gad hende. Hun var alene. Alene i hele verdenen. Og tomheden begyndte at fylde mere og mere i hende.
Tilbage til toppen Go down
Ai

Ai


Antal indlæg : 12
Join date : 04/11/10

Finally "home"! Empty
IndlægEmne: Sv: Finally "home"!   Finally "home"! Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm

//Out Of Game: Jeg bider ikke? ^^' I'm just really upset..//
Tilbage til toppen Go down
 
Finally "home"!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Hospitalsfløjen-
Gå til: