Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

IndeksPortalSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Top posters
Andy
Why me??- Elliott - Page 6 Vote_lcapWhy me??- Elliott - Page 6 Voting_barWhy me??- Elliott - Page 6 Vote_rcap 
jahilla
Why me??- Elliott - Page 6 Vote_lcapWhy me??- Elliott - Page 6 Voting_barWhy me??- Elliott - Page 6 Vote_rcap 
Jam
Matthew
Lilly
David
Samuel
Jayden
Romeo
Alex-
Latest topics
» Emne
Why me??- Elliott - Page 6 Icon_minitimeTirs jul 07, 2015 5:16 pm by Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Why me??- Elliott - Page 6 Icon_minitimeOns aug 01, 2012 6:58 pm by Bree

» klik her eller jeg.......
Why me??- Elliott - Page 6 Icon_minitimeMan apr 18, 2011 3:49 pm by Jayden

» Finally "home"!
Why me??- Elliott - Page 6 Icon_minitimeSøn feb 20, 2011 11:19 pm by Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Why me??- Elliott - Page 6 Icon_minitimeLør jan 22, 2011 6:23 pm by Zoey

» Face Claim
Why me??- Elliott - Page 6 Icon_minitimeSøn jan 16, 2011 1:44 pm by Isabella

» X-MEN siden
Why me??- Elliott - Page 6 Icon_minitimeSøn jan 09, 2011 10:19 pm by Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Why me??- Elliott - Page 6 Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:08 pm by Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Why me??- Elliott - Page 6 Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:06 pm by Matthew

Join - Behind the screen
Why me??- Elliott - Page 6 Icon_minitimeTors jul 22, 2010 2:01 am by Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Comments: 0

Why me??- Elliott

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6
ForfatterBesked
Elliott

Antal indlæg : 79

Why me??- Elliott - Page 6 Empty
IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 6 Icon_minitimeOns jun 30, 2010 12:17 am

Elliott lagde hovedet en anelse på skrå for at gøre kysset dybere og fik sparket sine bukser af, så de røg ned på gulvet. Han var igen blevet meget opstemt, eftersom han fandt dette ret ophidsende, hvilket også kunne ses på den let synlige bule i hans blå boxershorts. "Du.. er.. alt..for.. dejlig.." mumlede han ned i hendes mund efterfulgt af et svagt støn.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly

Antal indlæg : 431

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 6 Icon_minitimeOns jun 30, 2010 12:25 am

Hun lagde hendes hoved let på skrå men bare til den anden side end ham. "For dejlig kan man da ikke være" hviskede hun idn i hans mund. Og stønnede let da de lå så tæt op af hinanden. Hun kunne næsten mærke hans bule mod hende.
Elliott

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 6 Icon_minitimeOns jun 30, 2010 12:36 am

"Mmm-hm.." stønnede han blot til svar og tog derefter fat om et af hendes håndled, hvorefter han førte hendes hånd ned i sine boxers. Endnu et støn undslap hans læber, idet han trak sin hånd til sig og afsluttede deres kys. Dernæst smilede han let til hende og satte sine læber mod hendes hals, hvorpå han skiftevis kyssede og slikkede ned af den.

//Jeg logger af nu, så jeg kan koncentrere mig hundrede procent om den film, jeg ser..godnat:D Jeg svarer igen en gang i morgen ;)//
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 6 Icon_minitimeOns jun 30, 2010 12:40 am

Hun rødmede svagt, og fik hans boxeshorts af hun stønnede let da han slikkede og kyssede hendes hals.
"Smukke" hviskede hun nuttet og kyssede ham let på kinden, og nussede ham let, der lå de to mennekser i samme sneg.. sært..

//SES!
Elliott

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 6 Icon_minitimeOns jun 30, 2010 11:22 am

Elliott smilede svagt til hende og gav sig så derefter til at suge et sted på siden af hendes hals, hvilket nok ville efterlade et mindre sugemærke. Han ville ikke have, at hun skulle glemme ham lige foreløbig, og det var vel en måde at gøre det på. Selvom hun sikkert ville have svært ved at glemme ham efter den her omgang. Ikke lige med det samme ihvertfald. Han lod sin tunge køre op langs hendes hals og satte dernæst sine læber mod hendes i et lidenskabeligt kys. Kort efter trak han sig ud af kysset igen og smilede frydefuldt til hende, hvorefter han kørte en hånd ned af siden på hende, videre hen på maven og lod et par fingre køre hen over hendes venusbjerg.
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 6 Icon_minitimeOns jun 30, 2010 4:39 pm

Hun stønnede let da han sugede sig fast på hendes hals
Hun gengældte inderligt hans kys,og trykkede sig tæt ind til ham.
Hun stønnede let da han kørte en hånd over hendes mave. Hun rødmede igen svagt.
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 6 Icon_minitimeOns jun 30, 2010 4:52 pm

//Uhh.. Hej! xD
Syndes ikke det passer til min karater >Lilly< Så kan vi ikke sige at det ikker er sket og de kun er venner??
Elliott

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 6 Icon_minitimeOns jun 30, 2010 9:58 pm

//Joo, det kan vi da godt:D Eller også at de bare blev afbrudt af en eller anden, og det så ikke blev til mere? Jeg er ligeglad.. vi kan også bare lade som om, det ikke er sket, hvis det er det, du vil ha' xD Det må du bestemme :).//
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 6 Icon_minitimeOns jun 30, 2010 10:11 pm

//Så er det ikke sket
Elliott

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 6 Icon_minitimeOns jun 30, 2010 10:28 pm

//OkayxD//
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 6 Icon_minitimeOns jun 30, 2010 10:56 pm

He he xD
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Why me??- Elliott   Why me??- Elliott - Page 6 Icon_minitime

Why me??- Elliott
Tilbage til toppen 
Side 6 af 6Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Trappen-
Gå til: