Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Glæden ved musik - Lilly Vote_lcapGlæden ved musik - Lilly Voting_barGlæden ved musik - Lilly Vote_rcap 
jahilla
Glæden ved musik - Lilly Vote_lcapGlæden ved musik - Lilly Voting_barGlæden ved musik - Lilly Vote_rcap 
Jam
Glæden ved musik - Lilly Vote_lcapGlæden ved musik - Lilly Voting_barGlæden ved musik - Lilly Vote_rcap 
Matthew
Glæden ved musik - Lilly Vote_lcapGlæden ved musik - Lilly Voting_barGlæden ved musik - Lilly Vote_rcap 
Lilly
Glæden ved musik - Lilly Vote_lcapGlæden ved musik - Lilly Voting_barGlæden ved musik - Lilly Vote_rcap 
David
Glæden ved musik - Lilly Vote_lcapGlæden ved musik - Lilly Voting_barGlæden ved musik - Lilly Vote_rcap 
Samuel
Glæden ved musik - Lilly Vote_lcapGlæden ved musik - Lilly Voting_barGlæden ved musik - Lilly Vote_rcap 
Jayden
Glæden ved musik - Lilly Vote_lcapGlæden ved musik - Lilly Voting_barGlæden ved musik - Lilly Vote_rcap 
Romeo
Glæden ved musik - Lilly Vote_lcapGlæden ved musik - Lilly Voting_barGlæden ved musik - Lilly Vote_rcap 
Alex-
Glæden ved musik - Lilly Vote_lcapGlæden ved musik - Lilly Voting_barGlæden ved musik - Lilly Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Glæden ved musik - Lilly Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Glæden ved musik - Lilly Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Glæden ved musik - Lilly Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Glæden ved musik - Lilly Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Glæden ved musik - Lilly Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Glæden ved musik - Lilly Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Glæden ved musik - Lilly Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Glæden ved musik - Lilly Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Glæden ved musik - Lilly Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Glæden ved musik - Lilly Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Glæden ved musik - Lilly

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 104
Join date : 16/05/10

Glæden ved musik - Lilly Empty
IndlægEmne: Glæden ved musik - Lilly   Glæden ved musik - Lilly Icon_minitimeFre Jul 02, 2010 6:16 pm

Dato: IRL
Dag: IRL
Tid: 13.00
Sted: Abingdon Skov
Omgivelser: Ingen
Vejr: Solskin og ret varmt
Årstid: Sommer

Marcus havde ikke gidet at sidde på sit værelse hele dagen, så det for det første var så varmt og fordi det var så godt vejr. Så synes han at man skulle sidde udenfor, så det havde han gjort. Han havde taget sin guitar med, den sad på hans ryg, fordi han havde sat en sele i den, så han ikke skulle bære den i sine hænder, for hvis han faldt ude i skoven, så ville den blive ødelagt på grund af at han kom til at støtte på den når han ramte jorden. Han havde efter noget tid, fundet sig et godt sted i skyggen tæt på et vandhul og satte sig derfor der og tog sin guitar frem på maven. Først betragtede han naturen lidt, der var så dejlig stille lige nu, så stille at det kun var de få dyr som var omkring ham, man kunne høre. Derefter satte han sine hænder på guitaren og begyndte at spille en rolig melodi han selv havde skrevet. Han sang ikke, for det skulle man ikke til hans melodi. Men han nynnede lidt til den og gled sine fingre roligt over strengene på en måde så det næsten så ud som om at han gjorde det elegant, selvom det var helt normalt for ham.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Glæden ved musik - Lilly Empty
IndlægEmne: Sv: Glæden ved musik - Lilly   Glæden ved musik - Lilly Icon_minitimeFre Jul 02, 2010 6:34 pm

Lilly sprang elegant ned af de mange trapper henne på skolen. Hun styrtede ud af døren og over mod skoven, da hun nåede et sted tæt på en flod stildte hun sig lidt derfra. Men så hørte hun nogle smukke musik toner, hun kiggede fosigtigt hen mod lyden, der sad en dreng og spillede på hans guitar.
Hun smilede let og sneg sig tættere på. Men hun stoppede foran floden. Hun kunne ikke svøme, og hvad nu hvis hun faldt i?? Men selvfølgelig slog den tanke hende, hvad nu hvis?? Og når den tanke kom gjorde hun det for det meste. Og ja hun væltede over sine egene ben, og lanede i den dybe ende af floden. Hun spjættede vildt dabhun ikke kunne svømme,og heller ikke bunde.
Tilbage til toppen Go down
 
Glæden ved musik - Lilly
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Say it ain't so - Lilly
» Just helping out - Lilly
» Party! - Lilly!<3
» Don't leave me too- Lilly
» Efter nogle dage- Lilly xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Andet :: Abingdon skov-
Gå til: