Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Efter nogle dage- Lilly xD Vote_lcapEfter nogle dage- Lilly xD Voting_barEfter nogle dage- Lilly xD Vote_rcap 
jahilla
Efter nogle dage- Lilly xD Vote_lcapEfter nogle dage- Lilly xD Voting_barEfter nogle dage- Lilly xD Vote_rcap 
Jam
Efter nogle dage- Lilly xD Vote_lcapEfter nogle dage- Lilly xD Voting_barEfter nogle dage- Lilly xD Vote_rcap 
Matthew
Efter nogle dage- Lilly xD Vote_lcapEfter nogle dage- Lilly xD Voting_barEfter nogle dage- Lilly xD Vote_rcap 
Lilly
Efter nogle dage- Lilly xD Vote_lcapEfter nogle dage- Lilly xD Voting_barEfter nogle dage- Lilly xD Vote_rcap 
David
Efter nogle dage- Lilly xD Vote_lcapEfter nogle dage- Lilly xD Voting_barEfter nogle dage- Lilly xD Vote_rcap 
Samuel
Efter nogle dage- Lilly xD Vote_lcapEfter nogle dage- Lilly xD Voting_barEfter nogle dage- Lilly xD Vote_rcap 
Jayden
Efter nogle dage- Lilly xD Vote_lcapEfter nogle dage- Lilly xD Voting_barEfter nogle dage- Lilly xD Vote_rcap 
Romeo
Efter nogle dage- Lilly xD Vote_lcapEfter nogle dage- Lilly xD Voting_barEfter nogle dage- Lilly xD Vote_rcap 
Alex-
Efter nogle dage- Lilly xD Vote_lcapEfter nogle dage- Lilly xD Voting_barEfter nogle dage- Lilly xD Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Efter nogle dage- Lilly xD Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Efter nogle dage- Lilly xD Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Efter nogle dage- Lilly xD Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Efter nogle dage- Lilly xD Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Efter nogle dage- Lilly xD Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Efter nogle dage- Lilly xD Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Efter nogle dage- Lilly xD Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Efter nogle dage- Lilly xD Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Efter nogle dage- Lilly xD Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Efter nogle dage- Lilly xD Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Efter nogle dage- Lilly xD

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD Empty
IndlægEmne: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 8:38 pm

T: Irl
D: Idag! Også sommer
O: Søen, men ingen andre end Alex
S: Søen
V: Sommer

Alex sad ned ved øen, op af et træ. Han smilede stille for sig selv. Hans sort taske lå ved siden af han, den var åben, hans mobil stak lige op. Han sad med en stil til dansk. Han sukkede, hvorfor var det nu lige at han var her? Han kiggede halvt mod solen, varmt! Han rystede kort på hovedet og kiggede ud over det smukke vand. Han smilte lidt mere. Han tænkte kort på sine nye venner her. Han kiggede ned på sin stil og skrev videre. Han lænede sig op af træet, han satte stille musik på mobil igang. Han sukkede lettere.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 8:43 pm

Lilly ko gående henne bag ham. Hun så ham først nu.. "Bøhh.. og hej "grined ehun nuttet før hun sprang hen på hans skød og satte sig bare. "Ømm.. Laver du lektier?" grinede hun kært før hunlænede sig dejligt tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 8:45 pm

Alex smilede da han hørte hende. Han fik ikke næsten ikke et chok denne gang. Han smilte til hende. "Jamen, hejsa min pige," sagde han smilende og drillende til hende. Han lagde armene om hende og holdte hende tæt ind til sig. "Ja, men ligemeget med det."
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 8:48 pm

"Du lyder som min far Alex!" grinede hun nuttet og loagde hendes pande op af hans. "Hvad laver man så her nede, dybt resektret ven??" grinede hun drillede og stirrede ham ind i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 8:50 pm

Han grinede sødt af hende og prikkede hende på næsen. "Ja, der skal jo være en som er ansvarlig," sagde han bestem og kiggede på hende med et sødt smil på læberne. "Ja, hvad ser det ud som om? Det er lidt nemt at gætte," sukkede han smilende og rullde for sjov med øjne.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 8:52 pm

Hun grinede nuttet, "Ømm.. Charlie har surgt om du vil med hjem til os i somerferien. Han siger at min bedste ven altid er velkommen" grinede hun nuttet og rødmede let.
Tilbage til toppen Go down
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 8:54 pm

Han løftede øjebrynet op. Han kiggede undrende på ham. "Til dig? Og Charlie? HVad tror han ikke lige om mig?" Sagde han små chokkende. Han smilte dog stadigvæk lidt, hans smil var sædt og roligt. Han lagde en hånd på hendes kind.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 8:56 pm

"Det var kun for 4 år siden at han ikke kunne lide dig" grinede hun nuttet og rødmede let i kinderne. "Alex husk å at vi kun er venner!" sagd ehun stille.
Tilbage til toppen Go down
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 8:59 pm

Han fnøs stille og lagde armene over kors bag hende. "Sikker, jeg tror stadig ikke at det er en god idé," mumlede han og kiggede ud over vandet. "Selvfølgelig er vi venner, for altid!" Sagde han og vendte blikket mod hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 9:05 pm

"Hvorfor er det ikke en god ide.??" spurgte hun lettere surt og vendte hendes blik væk fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 9:08 pm

Han kiggede kort ned og tog sig sammen, før han kiggede på hende igen. "Ikke være sur," mumlede han stille. Han aede hendes kind lidt. "Jeg er bare ikke sikkert, ikke efter hvad der skete sidst gang," sagde han stille.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 9:19 pm

"du var mindre der" mumled ehun lettere surt, underligt nok. Men hun kiggede så hen på ham derefter.
Tilbage til toppen Go down
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 9:22 pm

Han sukked opgivende og kiggede på hende. Han lagde stille armen om hende igen. "Ikke være sur, okay? Lilly, der er ligemeget om vi var mindre," sagde han opgivende til hende. Han vidste ikke at han kom til at slip for noget, når hun ville har det. Han kunne ligeså godt bare droppe det med det samme.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 9:23 pm

hun lagde let hendes hoved på hans brystkasse, men svarede ikke. Nu måtte han selv om det, selv om han intet valg havde.
Tilbage til toppen Go down
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 9:25 pm

Han nussede hendes kind lidt og kiggede på hende. Han lagde hovedet let på skrå. "Kom nu, ikke være sur," sagde han. Han kom i tanke om den gang ud i skoven, hvor han sig var sur. Han lo stille over det. Han kiggede ud over vandet lidt.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 9:26 pm

"Ikke før du tager med" sagde hun bestemt og nikkede let. Han vidste godt at hun var stædig.
Tilbage til toppen Go down
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 9:28 pm

Han kiggede på hende. "Er du sikker?" Hans stemme var lidt drillende i det. Han holdte lidt bedre fat i hende. Han smilte til hende. Han lagde sit hovedet på hendes skulder og kiggede lige ud over vandet.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 9:29 pm

"ja" mumlede hun lettre surt, men inden i var hun ved at flække af grin.
Tilbage til toppen Go down
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 9:34 pm

"Okay," sade han bare. Han vendte hende om, så han kunne på hende. Hans smil var drillende. "Det ville jeg nu ikke være." Han lagde hende ned for sjov, og satte sig selv oven på, uden at veje for meget.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 9:37 pm

"Ihh.. Tykke du burde tabe dig" grinede hun drillede. Nu kom hendes nuttede smil atter frem igen. Det var et dejligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 9:42 pm

Han kiggede ondt på hende, men for sjov. Han grinde sødt. "Nej, hvorfor dog det? Jeg vejer jeg jo næsten ikke noget," sagde han drillene. Hun bunkkede sig lidt ned mod hende..
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 9:43 pm

hun rakte tunge af ham.. "Jov når man ligger her gør du "grinede hun drillede og bed sig lettere nuttet i underlæben.
Tilbage til toppen Go down
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 9:44 pm

Han tog sig ikke af at hun rakte tune af ham "Som om," sukekde han drllende. Han tog hende lidt op på en måde. Han kiggede hende ind i øjnene. "Skal jeg tag med?" Mumlede han spørgende, han smilte stille til hende.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 9:50 pm

Hun nikkede, "du ved havd der sker hvis du ikke gør" smilede hun nuttet og prikkede ham let å næsen.
Tilbage til toppen Go down
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Efter nogle dage- Lilly xD Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 9:52 pm

"Gøre jeg?" spurgte han undrende, han kiggede på hende med et sødt smil. Han vidste dog ikke hvad hun mente med det. "Hvad sker det så?" Sagde han vinskende til hende. Han holdte hende lidt tættere på sig
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Efter nogle dage- Lilly xD Empty
IndlægEmne: Sv: Efter nogle dage- Lilly xD   Efter nogle dage- Lilly xD Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Efter nogle dage- Lilly xD
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Nogle relationer :D
» Træt men klar på nogle tal! - Juliet.
» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
» Say it ain't so - Lilly
» Party! - Lilly!<3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Udenfor :: Søen-
Gå til: