Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Don't leave me too- Lilly Vote_lcapDon't leave me too- Lilly Voting_barDon't leave me too- Lilly Vote_rcap 
jahilla
Don't leave me too- Lilly Vote_lcapDon't leave me too- Lilly Voting_barDon't leave me too- Lilly Vote_rcap 
Jam
Don't leave me too- Lilly Vote_lcapDon't leave me too- Lilly Voting_barDon't leave me too- Lilly Vote_rcap 
Matthew
Don't leave me too- Lilly Vote_lcapDon't leave me too- Lilly Voting_barDon't leave me too- Lilly Vote_rcap 
Lilly
Don't leave me too- Lilly Vote_lcapDon't leave me too- Lilly Voting_barDon't leave me too- Lilly Vote_rcap 
David
Don't leave me too- Lilly Vote_lcapDon't leave me too- Lilly Voting_barDon't leave me too- Lilly Vote_rcap 
Samuel
Don't leave me too- Lilly Vote_lcapDon't leave me too- Lilly Voting_barDon't leave me too- Lilly Vote_rcap 
Jayden
Don't leave me too- Lilly Vote_lcapDon't leave me too- Lilly Voting_barDon't leave me too- Lilly Vote_rcap 
Romeo
Don't leave me too- Lilly Vote_lcapDon't leave me too- Lilly Voting_barDon't leave me too- Lilly Vote_rcap 
Alex-
Don't leave me too- Lilly Vote_lcapDon't leave me too- Lilly Voting_barDon't leave me too- Lilly Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Don't leave me too- Lilly Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Don't leave me too- Lilly Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Don't leave me too- Lilly Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Don't leave me too- Lilly Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Don't leave me too- Lilly Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Don't leave me too- Lilly Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Don't leave me too- Lilly Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Don't leave me too- Lilly Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Don't leave me too- Lilly Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Don't leave me too- Lilly Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Don't leave me too- Lilly

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Romeo

Romeo


Antal indlæg : 154
Join date : 18/06/10

Don't leave me too- Lilly Empty
IndlægEmne: Don't leave me too- Lilly   Don't leave me too- Lilly Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 9:13 pm

Dato: IRL
Dag: Søndag
Tid: ca 21.00
Sted: i et hjørne af musikhuset
Omgivelser: ikke rigtig andet end hvad der nu befinder i i musikhuset. ingen mennesker

Romeo sad på gulvet i et hjørne af musikhuset. Han var helt alene, udover sin guitar som han havde ved sin side. Han strøg den let over dens glanke overflade. Det var en smuk guitar i meget lyst træ og hen langs siden og på bagsiden var indgraveret blade der snoede sig op og ned af Den. Det var nok lidt underligt, men denne guitar var faktisk hans bedste ven, det var en smule ynkeligt faktisk, men efter hans mening var den ligeså god som en ven af kød og blod. Han stryg blidt sine fingre over de elegante strenge og det gav en harmonisk lyd.
efter at tonen var rindet ud begyndte han stille at spille en af sine egne sange. Det var næsten som at trække vejret når han spillede på denne guitar. som om de var en og samme individ. "I love the way you laugh and the way you sing, the way you can make me do anything" begyndte han mens han flyttede fingrende rundt på guitarens hals "so with me desperate heart i beg of you, please Juliet don't leave me to.." selvom denne sang nok lød som en kærligheds sang så var det ikke tilfældet. Nej denne sang var nemlig tilegnet det stykke træ der lige nu vilede på hans skød, men for ham var det meget mere end et stykke træ og han havde givet det navnet Juliet
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Don't leave me too- Lilly Empty
IndlægEmne: Sv: Don't leave me too- Lilly   Don't leave me too- Lilly Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 9:22 pm

man kunne høre skridt ude fra gangen, det var Lilly som gik hen mod musik huset. Hun sang stille for sig selv, men heller ikke helt lavt. Hun elskede at synge, hun elskede det virkeligt, lidt ligesom hendes guitar Hope den betød alt for hende.
"once upon a time there was a little girl in her in the years she had to learn how to grow up in a war she called home" begndte hun stille at synge men hun kunne ikke rigtig komme videre i sangen da tårene pressede på. Hun hørte der efter en synge, det lød smukt, lidt ligesom Romeos stemme.
Hun rødmede let i kinderne, bare ved at tænke på ham. Hun stildte sig let op af døren og lyttede til hans smukke toner og ord. Det gav hende næsten gåsehud, men hun turde ikke at gå ind. Hun ville ikke komme brasede og ødelægge det hele.
Tilbage til toppen Go down
Romeo

Romeo


Antal indlæg : 154
Join date : 18/06/10

Don't leave me too- Lilly Empty
IndlægEmne: Sv: Don't leave me too- Lilly   Don't leave me too- Lilly Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 9:46 pm

Romeo stoppede sin sang da han synes der var noget der lød lidt forkert "hvad fa'en Juliet stemmer du ikke?" spurgte han ned imod guitaren med et smil hvorefter han begyndte at skrue forsigtigt ved guitarens hoved for at få den til at stemme. Før havde han synes han kunne høre noget. Nogen der sang, men han havde troet det bare var indbildning. Han stoppede med at stemme Juliet og lyttede istedet igen, denne gang var der intet, det kunne ellers være rart med lidt selvskab mente han.
Når han sad her med Juliet tænkte han altid tilbage på sin far, han burde nok hade sin far på grund af det han havde gjordt, men det gjorde han ikke, det kunne han ikke få sig selv til. Istedet klyngede han sig til den sidste rest af hukommelse som han havde tilbage af den rare og beskyttende far han havde haft.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Don't leave me too- Lilly Empty
IndlægEmne: Sv: Don't leave me too- Lilly   Don't leave me too- Lilly Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 9:52 pm

Lilly stod lænet op af døren, så hendes albue hvilde på håndtaget. Men pludselig gled hendes albue ned, og hun lanede på ryggen, midt inde i musik rummet, og samme tid lå Hope på hendes mave. *Ups* tænkte hun bestemt til sig slev, hendes kinder fik derefter den svage lyserøde farve, som var mega nuttet. "Øm.. hej med dig Romeo.." fik hun fra stammet, da hun blev lidt genret over sådan at vælte ind. Hun belv kort liggede før hun overvejde at rejse sig igen.
Tilbage til toppen Go down
Romeo

Romeo


Antal indlæg : 154
Join date : 18/06/10

Don't leave me too- Lilly Empty
IndlægEmne: Sv: Don't leave me too- Lilly   Don't leave me too- Lilly Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 10:31 pm

Romeo kiggede lidt forvirret på Lilly der var brast ind. Han stirrede bare på hende uden at flytte sig i et par sekunder hvorefter han med et skævt smil "Godt at se dig igen Lilly" svarede han og kiggede med et digret smil over på hende.
Ganske vidst viste han det ikke synligt, men han var glad for at se hende igen, på en måde havde han næsten savnet hendes nuttede ansigt der ofte fik en lyserød farve, hvilket jo bare gjorde hende endnu kønnere.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Don't leave me too- Lilly Empty
IndlægEmne: Sv: Don't leave me too- Lilly   Don't leave me too- Lilly Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 10:37 pm

"Øm.. I lige måde" grinede hun nuttet, og rødmede let i kinderne, som så tog den sædvandelige lyserøde farve. Hun stilte Hope lidt væk fra hende, mens hun kom på benene, igen. "Unskyld jeg kommer brasede??" sagde hun og smilede lettere nuttet til ham. Underligt nok, føllte hunsigg helt varm inden i. Bare ved at se ham igen. Det var nu kun en lille smule sært ikk?? Hun fik rejst sig og lukkede let døren før hun gik hen og satte sig ved siden af ham,
Tilbage til toppen Go down
Romeo

Romeo


Antal indlæg : 154
Join date : 18/06/10

Don't leave me too- Lilly Empty
IndlægEmne: Sv: Don't leave me too- Lilly   Don't leave me too- Lilly Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 10:51 pm

Romeo kiggede ned på guitarens greb mens han spillede et par hurtige akkorder. "nej nej det er altid godt med noget selvskab. og du er jo også altid dejlig at snakke med" svarede han med et charmerende smil. Han var glad for at se hende igen også hendes guitar også "Hej med dig Hope" Han nikkede hen imod guitaren som en gestus "looking good as always" forsatte han stadig med det charmerende smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Don't leave me too- Lilly Empty
IndlægEmne: Sv: Don't leave me too- Lilly   Don't leave me too- Lilly Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 11:00 pm

Hun gengældte hans dejlige charmerde smil. "Charmetrold" hviskede un lettere nuttet før hun satte sig ved siden af ham.
På Hope kunne man se nogle ting som var skrevet på hende. Det var snagtekster, som var skrevet, med en ret smmuk hånd skrift. der stod fx. Love is true, but is you??
der på. Det var små citater hun havde fundet på som en dag skulle bluve en sang.

/7logger men svare imorgen engang xD
Tilbage til toppen Go down
Romeo

Romeo


Antal indlæg : 154
Join date : 18/06/10

Don't leave me too- Lilly Empty
IndlægEmne: Sv: Don't leave me too- Lilly   Don't leave me too- Lilly Icon_minitimeTirs Jun 22, 2010 6:11 pm

Romeo kiggede stadig med sit smil op imod Lilly "Altid" svarede han kort og tog et ekstra kig på Hope, hun havde små elegante bogstaver indgraveret rundt omkring. Han kunne godt selv finde på at skrive på sine guitare, men bare ikke på Juliet for det passede sig ikke for hende mente han og han ville nydig skrive noget han senere ville fortryde.
"jeg vidste ikke du skrev dine egne sange" fortsatte han og nikkede hen imod de indgraverede bogstaver på Hope.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Don't leave me too- Lilly Empty
IndlægEmne: Sv: Don't leave me too- Lilly   Don't leave me too- Lilly Icon_minitimeTirs Jun 22, 2010 10:01 pm

"Ømm.., Jeg gør det heller ikke så meget, men altid lidt. Men minde sange bliver aldrig færdige" mumlede hun let og rødmede let i kinderne, før hun strøg Hope over hendes lange hals, eller hvad man kaldte det.
Et lille smil bredte sig hen over hendes læber, da hun kunne mærke de indgraverde blomstre på Hope.
Tilbage til toppen Go down
Romeo

Romeo


Antal indlæg : 154
Join date : 18/06/10

Don't leave me too- Lilly Empty
IndlægEmne: Sv: Don't leave me too- Lilly   Don't leave me too- Lilly Icon_minitimeFre Jun 25, 2010 4:01 pm

"Er du ved at skrive noget lige nu?" spurgte han nysgerrigt og spille en rundgang af akorder i g-dur, indproviseret. Selvom han bare indproviserede så synes hans rytme at køre lidt over i en anden sang, men sådan var det vel når man ikke havde øvet nogen "Jeg glemte helt at introduksere jer, Lilly det her er Juliet" fortsatte han og klappede Juliet på halsen med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Don't leave me too- Lilly Empty
IndlægEmne: Sv: Don't leave me too- Lilly   Don't leave me too- Lilly Icon_minitimeFre Jun 25, 2010 11:01 pm

"På en måde!" mumlede hun stille og smilede let og nuttet til ham. Hun batregtede kort Juliet.. "Hun er smuk.." smilede hun let, og retede påå hendes bælte, eller rettere bælter. Der var nitter på det ene som var det brede og de andre var bare sorte, med få nitter på. Hun smilede let til ham, "Hende var du heldig med at finde" smilede hun let, og kiggede på ham, men en lidt charmerne smil.
Tilbage til toppen Go down
Romeo

Romeo


Antal indlæg : 154
Join date : 18/06/10

Don't leave me too- Lilly Empty
IndlægEmne: Sv: Don't leave me too- Lilly   Don't leave me too- Lilly Icon_minitimeTirs Jun 29, 2010 1:26 pm

"må jeg høre noget?" spurgte han venligt og gengældte hendes smil. Han kløede sig i nakken med venstre hånd mens han kiggede lidt ned på Juliet igen "Ja jeg fik hende af min far" svarede han og smilede igen, denne gang mere fjernt end før. Det var mange år siden nu, men han kunne stadig tydeligt huske det. Hvor glad han var blevet da hans far var kommet hjem med den nye guitar til ham.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Don't leave me too- Lilly Empty
IndlægEmne: Sv: Don't leave me too- Lilly   Don't leave me too- Lilly Icon_minitimeTirs Jun 29, 2010 4:47 pm

"Ømm.. Jeg kan ikke synge dem" hviskede hun let. "Jeg kan ikke synge noget som ikke hænger sammen endu" sagde hun og smilede let til ham, før hun let, strøg Hope over halsen. "Men jegømm.. Kan spille noget andet!" sagde hun og smilede let til ham. Hun fik en let trang til at kysse hans praktfulde læber. Wow!´Kunne det virkeligt passe, ja det passede nok. Hun rødmede let i kinderne, og smilede til ham. Før hun fik stoppet hendes trang til at kysse ham.
Men den kom nu hurtigt igen, og der kunne hun næsten ikke holde den, men den gik dog lidt. Men kort tid efter plantede hun et let kys hen over hans læber. Dog rødmede hun let i kinderne. Hun smilede let til hamm, før hun let slap hans læber helt.
Tilbage til toppen Go down
Romeo

Romeo


Antal indlæg : 154
Join date : 18/06/10

Don't leave me too- Lilly Empty
IndlægEmne: Sv: Don't leave me too- Lilly   Don't leave me too- Lilly Icon_minitimeFre Jul 16, 2010 6:44 pm

"Ja det ville være rart" svarede han og glædede sig til at høre Lilly spille. Han bemærkede hurtigt det besynderlige blik Lilly gav ham og smillede skævt til hende "Lilly hvad..?" længere nåede han ikke inden han mærkede sine læber kolidere med Lillys og han frøs fast i et par sekunder inden han gengældte hendes kys med et ekstra lille tryk ind imod hendes læber, hvorefter de sepererede igen. Han havde fået et lyserødt skær over kinderne mens han smilede en smule genert til hende uden han rigtig vidste hvad han skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Don't leave me too- Lilly Empty
IndlægEmne: Sv: Don't leave me too- Lilly   Don't leave me too- Lilly Icon_minitimeFre Jul 16, 2010 9:39 pm

"Det m du udskylde" sagde hun genret, og strøg ham let over den lyserøde kind.
Hun rødmede svagt i kinderne, og kiggede let ned i jorden. "Mhmm.." mumlede hun let, før hun igen svagt rødmede i kinderne. "Jeg tror at det lille lam her er forelsket i den store løve der" hviskede hun kært og prikkede ham let på næsetippen, hvad ville han mon sige til det??

//mangler krea sorry --
Tilbage til toppen Go down
Romeo

Romeo


Antal indlæg : 154
Join date : 18/06/10

Don't leave me too- Lilly Empty
IndlægEmne: Sv: Don't leave me too- Lilly   Don't leave me too- Lilly Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 3:18 pm

"Det er okay" svarede han og kiggede lidt ned i jorden inden han hurtigt slog blikket op på hende igen ved den pludselige konfrontation, hvad skulle han gøre? det var det spørgsmål der kørte rundt inde i hans hoved, men inderst inde så kendte han jo godt svaret "Jeg tror løven her finder det lille lam der så nuttet at der ikke er andet at sige end at den nok har det på samme måde" svarede han tilbage til hende og ventede på hun ville sige noget, han var selv så dårlig til sådan nogen ting.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Don't leave me too- Lilly Empty
IndlægEmne: Sv: Don't leave me too- Lilly   Don't leave me too- Lilly Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 10:25 pm

Lilly så let på ham.. Hun lagde forsigtigt Hope ned, og satte sig op på hans skød, så hun vendte med fronten mod ham.. "Vil Løven blive min??" spurgte hun stille og rødmede i kinderne. "Mhmm.." mumlede hun nervøst, men hun rødmede blot igen.
"Jeg tror jeg elsker dig, og jeg ved det er sært men, sådan føler jeg og føler du det samme for mig??"s purgte hun let.
Tilbage til toppen Go down
Romeo

Romeo


Antal indlæg : 154
Join date : 18/06/10

Don't leave me too- Lilly Empty
IndlægEmne: Sv: Don't leave me too- Lilly   Don't leave me too- Lilly Icon_minitimeMan Jul 19, 2010 4:18 pm

Han kiggede lidt tilbage på hende for at høre alt hvad hun sagde inden han svarede på det "sikke et dumt spørgsmål" startede han med et skævt smil "hvordan kan man ikke elske Lilly?" Han slog blikket ned lidt inden han kiggede op på hende igen "Men det lyder dumt vis du spørg om sådan noget, det for mig til at føle mig som en kujon når du spørg om jeg vil blive din. så det vil jeg sige nej til, istedet vil jeg spørge om du vil blive min?" afsluttede han med et smøret smil.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Don't leave me too- Lilly Empty
IndlægEmne: Sv: Don't leave me too- Lilly   Don't leave me too- Lilly Icon_minitimeMan Jul 19, 2010 8:47 pm

"Århh.. din drille pind! Men ja, selfølgelig vil jeg det" hviskede hun kært og lod let hendes løber ramme hans i et lidenskabelligt kys, som der efter hendes meing kunne vare for evigt.. Hun slap blidt hans læber.. "Nu er du kun min løve" hviskede hun kært og smilede til ham.
Hun mærkede varmen i kinderne, det var første gang at hun var sammen med e på den måde. Hun havde aldrig haft samme føelser, for en før nu. Det blev hun næsten ned til at fortælle til Jahilla. Hun smilede let til ham...
Tilbage til toppen Go down
Romeo

Romeo


Antal indlæg : 154
Join date : 18/06/10

Don't leave me too- Lilly Empty
IndlægEmne: Sv: Don't leave me too- Lilly   Don't leave me too- Lilly Icon_minitimeTirs Jul 20, 2010 12:26 am

"wow score!" svarede han drillende og gengældte hendes kys. "men så er du osse kun mit lam" fortsatte han og prikkede hende i panden hvorefter han kyssede hende hurtigt og let på munden.
Hvis der for to måneder siden havde været en der havde fortalt ham at han ville finde sig en så nuttet kæreste så havde han nok grint dem lige op i ansigtet og synes de var dumme. Det var bare noget som han ikke havde troet ville kunne ske, måske var det fordi han ikke havde været sammen med nogen før..
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Don't leave me too- Lilly Empty
IndlægEmne: Sv: Don't leave me too- Lilly   Don't leave me too- Lilly Icon_minitimeTirs Jul 20, 2010 1:13 pm

Lilly så let på ham, med de store babyblå øjne, "Så skal løven passe på ikke at slagte mig" hviskede hun drillede, og lod let hendes læber, berøre hans. Men kun i meget kort, tid, hvor hun derefter let og blidt kærtegnede hans kind.
"Mæhh" sagde hun drillede,(Fårelyd?). Hun smilede let til ham, og prikkede hanm nuttet på næsetippen.
Hun smilede blidt til ham og nussede ham blidt i håret, "Mæhh.. Lammet elsker løven" (Fårelyd,) hviskede hun drillede men mente det med at hun elskede ham.
Tilbage til toppen Go down
Romeo

Romeo


Antal indlæg : 154
Join date : 18/06/10

Don't leave me too- Lilly Empty
IndlægEmne: Sv: Don't leave me too- Lilly   Don't leave me too- Lilly Icon_minitimeTirs Jul 20, 2010 3:53 pm

HAn kiggede tilbage ind i hendes store smukke øjne "Jeg kan ikke love noget, så du må tage chancen" svarede han drillende og kørte sine fingre hen over hendes hals "men en ting er sikker, løven vil beskytte sit lam."
"nårh din nuttede lille skid" svarede han og kørte hånden igennem hendes hår "grrr(mislykket knurre løve lyd?)" prøvede han men begyndte derefter at grine af den mislykkede lyd.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Don't leave me too- Lilly Empty
IndlægEmne: Sv: Don't leave me too- Lilly   Don't leave me too- Lilly Icon_minitimeTirs Jul 20, 2010 4:25 pm

"Hihi! Ja, jeg må vel tage chancen" hviskede hun blidt og mærkede hans finger mod hendes hals. "Mhmm.. Nuttet mislÿkket løve knurren sagde hun med et lille grin.
"Nååårh.. vil du ikke med et andet sted hen eller????"spurgte hun nuttet og nussede ham blidt i håret.
Hun smilede blidt til ham, og prøvede at trække vejret mere nogen lunde normalt, men hun hypervintilerede lidt. Hun bed sig uskyldigt i underlæben og smilede vat til ham.
"Mhmm.." mumlede hun uskyldigt.
Tilbage til toppen Go down
Romeo

Romeo


Antal indlæg : 154
Join date : 18/06/10

Don't leave me too- Lilly Empty
IndlægEmne: Sv: Don't leave me too- Lilly   Don't leave me too- Lilly Icon_minitimeTirs Jul 20, 2010 6:28 pm

"det må du vel" svarede han og kiggede lidt ned "jah det er sq svært at knurre" fortsatte han og grinnede lidt.
"jo, hvor vil du hen????" spurgte han så og kiggede op igen med et spørgene blik. "noget bestemt sted i tankerne?" fortsatte han og kløede sig lidt i håret.

//sorry, not much kreaxD//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Don't leave me too- Lilly Empty
IndlægEmne: Sv: Don't leave me too- Lilly   Don't leave me too- Lilly Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Don't leave me too- Lilly
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Say it ain't so - Lilly
» Party! - Lilly!<3
» Just helping out - Lilly
» Glæden ved musik - Lilly
» Efter nogle dage- Lilly xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Udenfor :: Musik huset-
Gå til: