Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Just helping out - Lilly Vote_lcapJust helping out - Lilly Voting_barJust helping out - Lilly Vote_rcap 
jahilla
Just helping out - Lilly Vote_lcapJust helping out - Lilly Voting_barJust helping out - Lilly Vote_rcap 
Jam
Just helping out - Lilly Vote_lcapJust helping out - Lilly Voting_barJust helping out - Lilly Vote_rcap 
Matthew
Just helping out - Lilly Vote_lcapJust helping out - Lilly Voting_barJust helping out - Lilly Vote_rcap 
Lilly
Just helping out - Lilly Vote_lcapJust helping out - Lilly Voting_barJust helping out - Lilly Vote_rcap 
David
Just helping out - Lilly Vote_lcapJust helping out - Lilly Voting_barJust helping out - Lilly Vote_rcap 
Samuel
Just helping out - Lilly Vote_lcapJust helping out - Lilly Voting_barJust helping out - Lilly Vote_rcap 
Jayden
Just helping out - Lilly Vote_lcapJust helping out - Lilly Voting_barJust helping out - Lilly Vote_rcap 
Romeo
Just helping out - Lilly Vote_lcapJust helping out - Lilly Voting_barJust helping out - Lilly Vote_rcap 
Alex-
Just helping out - Lilly Vote_lcapJust helping out - Lilly Voting_barJust helping out - Lilly Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Just helping out - Lilly Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Just helping out - Lilly Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Just helping out - Lilly Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Just helping out - Lilly Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Just helping out - Lilly Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Just helping out - Lilly Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Just helping out - Lilly Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Just helping out - Lilly Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Just helping out - Lilly Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Just helping out - Lilly Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Just helping out - Lilly

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

Just helping out - Lilly Empty
IndlægEmne: Just helping out - Lilly   Just helping out - Lilly Icon_minitimeLør Okt 23, 2010 2:17 am

Tid: 11.30
Dato:IRL
Sted: køkkenet
vejr: udenfor er det blæsende
omgivelser: ikke rigtig nogen da resten af dem der skulle lave mad har pause

Jayden stod og skar rugbrød med en brødkniv imens han nynnede en glad melodi, han var i godt humør idag. Det eneste der var nedern var bare at han ikke kunne finde Ethan nogen steder så da han ikke havde noget at lave var han gået ned for hjælpe med at lave mad. Han sukkede stille da han opdagede hvor ensomt der var lige nu, hvor ville han ønske at der var nogen til at holde ham med sevskab.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Just helping out - Lilly Empty
IndlægEmne: Sv: Just helping out - Lilly   Just helping out - Lilly Icon_minitimeLør Okt 23, 2010 2:21 am

Lilly kom hoppende ind i køknet. Fuld af enegi som sædvandeligt. Hun drejede let rundt omkrig sig selv mens hun nynnede melodien fra "Misery". Da hun fik øje på jayden, listede hun om bag ham og lagde armene om ham.
"Hej min ven" sagde hun med hendes nuttede stemme. Hun var bare i godt humør idag. Hun smilee igen, og kigggede så let på ham. Han måtte egentligt blive forskrækket, over at hun bar kommer dumpende sådan. Hun bed sig svagt i underlæben.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

Just helping out - Lilly Empty
IndlægEmne: Sv: Just helping out - Lilly   Just helping out - Lilly Icon_minitimeLør Okt 23, 2010 2:28 am

Jayden fløj næsten op i luften af forskrækkelse da han hørte Lillys stemme bag sig. Han tabte kniven og vente sig rundt for at give hende en ordenlig krammer der nærmest låste hende fast "LILLY!" råbte han og krammede hende lidt tættere ind til sig. Han skubbede hende ud fra sig igen så han kunne se hende ordenligt "lang tid siden sidst, hvordan har du det?" spurgte han så med et smil
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Just helping out - Lilly Empty
IndlægEmne: Sv: Just helping out - Lilly   Just helping out - Lilly Icon_minitimeLør Okt 23, 2010 2:37 am

Lilly smilede med et svagt og krammede ham igen.
"JAYDEN" sagde hun højt og smilede kært..
Hun kiggede på ham. "Meget lang tid siden, og jeg har det fint" sagde hun med et stot smil. Hun bed sig svagt i underlæben, og strøg let hans hår til side så man kunne se hans øjne. "Og hvad med dig " spurgte hun med et nuttet smil.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

Just helping out - Lilly Empty
IndlægEmne: Sv: Just helping out - Lilly   Just helping out - Lilly Icon_minitimeTirs Nov 09, 2010 2:42 pm

"godt godt" svarede han begyndte en længere forklaring på noget fuldstændig urelevant om hvad han havde gået rundt og lavet. Han grinede lidt og skiftede vægten fra ben til ben mens hoppede lidt op og ned på stedet.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Just helping out - Lilly Empty
IndlægEmne: Sv: Just helping out - Lilly   Just helping out - Lilly Icon_minitimeLør Nov 13, 2010 8:58 pm

Hun smilede bredt til ham, og bed sig let i underlæben. Hun slap let hendes greb omkrig ham. hun kløede sig let i håret, og smilede let igen.
"Godt at høre" sagde hun med et bredt smil. Hun kløede sig let og genert i håret.
Hun smilede bredt tl ham.
"Jeg har sanet dig" hviskede hun let og krammede ham ind til sig igen.
Hun elskde Jayden, som hends bror.
Hun bed sig let i underlæben.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

Just helping out - Lilly Empty
IndlægEmne: Sv: Just helping out - Lilly   Just helping out - Lilly Icon_minitimeSøn Dec 12, 2010 2:42 pm

"jeg har i hvert fald også savnet dig!!!" svarede han med et stort smil, imens han stod og trippede lidt. Han var ikke så god til at stå stille så han trippede altid lidt rundt. Han kunne godt lide den måde Lilly bed sig i underlæben på. Det gjorde hun tit og det fandt han lidt nuttet.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Just helping out - Lilly Empty
IndlægEmne: Sv: Just helping out - Lilly   Just helping out - Lilly Icon_minitimeMan Dec 13, 2010 11:56 pm

"Mit delige hyper dyr" sagde hun med et nuttet smil, og trippede lidt med ham. Hun gned sig let i øet. "Hvad laver du enlig her i køknet" spurte hun og bed sig let i underlæben. Hun kunne godt se at det måske var et dumt spørgsmål, men det var der jo såmeget som der var. Hun smilede igen nuttet til ham. Hendes bedste ven, som hun ikke havde set i hundrede år, stod foran hende nu. Jubbiii.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Just helping out - Lilly Empty
IndlægEmne: Sv: Just helping out - Lilly   Just helping out - Lilly Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Just helping out - Lilly
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Say it ain't so - Lilly
» Party! - Lilly!<3
» Don't leave me too- Lilly
» Glæden ved musik - Lilly
» Efter nogle dage- Lilly xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Køkkenet-
Gå til: