Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Vote_lcapMatthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Voting_barMatthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Vote_rcap 
jahilla
Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Vote_lcapMatthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Voting_barMatthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Vote_rcap 
Jam
Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Vote_lcapMatthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Voting_barMatthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Vote_rcap 
Matthew
Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Vote_lcapMatthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Voting_barMatthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Vote_rcap 
Lilly
Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Vote_lcapMatthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Voting_barMatthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Vote_rcap 
David
Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Vote_lcapMatthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Voting_barMatthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Vote_rcap 
Samuel
Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Vote_lcapMatthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Voting_barMatthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Vote_rcap 
Jayden
Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Vote_lcapMatthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Voting_barMatthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Vote_rcap 
Romeo
Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Vote_lcapMatthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Voting_barMatthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Vote_rcap 
Alex-
Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Vote_lcapMatthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Voting_barMatthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne!

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne!   Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 28, 2010 5:36 pm

"Lilly, Lilly." sagde han og holdte hende oppe, "jeg kan bunde, utrolig let endda," grinte han og prøvede at berolige hende, "vil du ikke nok prøve at lære det? For min skyld?" spurgte han og kiggede iagtagende på Lilly.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne!   Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 28, 2010 6:21 pm

"Jeg dør, jeg drukner" sagde hun enormt skræmt og trykkede sig helt ind til ham.
Hun va pisse bange af en eller anden underloig grund.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne!   Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 28, 2010 9:15 pm

"Lilly!" sagde Matthew, noget overrasket. Han tog hende helt op til sig og begyndte at gå hen imod breden, hvorpå han satte Lilly ned - Matthew stod selv i vandet.
"Du drukner ikke." sagde han kort. "Du dør ikke." Matthew rystede på hovedet. "Du i dig selv er blevet anderledes, men din fantasi er stadig den samme." Matthew smilte kærligt til Lilly, men ærgrede sig over, at han ikke ville kunne hjælpe hende.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne!   Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 28, 2010 9:43 pm

"Jeg dør" hulkede hun, da hun gik i panik, som hun altid gjorde når hun var bange, men det vidste Matt alt til.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne!   Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 28, 2010 9:45 pm

"Shh..." saged Matthew blidt og lagde en hånd på hendes kind.
"Det gør du ikke, okay? Du må stole på, at jeg er her, uanset hvad." Matthew kiggede på Lilly og sørgede for, at hendes blik var lige mod hans.
"Lilly, jeg mener også i det hele taget. Stol på mig."
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne!   Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Icon_minitimeTirs Jun 29, 2010 7:57 pm

"Vand er farligT" hulkede hun og holdte sig helt tætop af ham.
Hun var stadig totalt panisk. Det var ikke godt, IKKE godt især ikke nu! Hun hulkede let, mens hun gemte hendes ansigt ved ham.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne!   Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 30, 2010 10:59 am

"Shh..." hviskede han stille og prøvede at få Lilly til at slappe lidt af. "Det skal nok gå." Matthew tog blidt fat i Lilly og fik hendes ben rundt omkring hendes talje. Han tog hende op til sig og gik op af vandet, uden nogle problemer.
Matthew gik hen til den bænk hvor de sad før og satte hende stille ned. Han satte sig ved siden af hende og nød den sidste aftensol.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne!   Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne! - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne!
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem!
» Here I`am -Jam=Privat
» I will wish you were here- Romeo=Privat
» Emne
» Le Emne with moi?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Udenfor :: Søen-
Gå til: