Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Here I`am -Jam=Privat Vote_lcapHere I`am -Jam=Privat Voting_barHere I`am -Jam=Privat Vote_rcap 
jahilla
Here I`am -Jam=Privat Vote_lcapHere I`am -Jam=Privat Voting_barHere I`am -Jam=Privat Vote_rcap 
Jam
Here I`am -Jam=Privat Vote_lcapHere I`am -Jam=Privat Voting_barHere I`am -Jam=Privat Vote_rcap 
Matthew
Here I`am -Jam=Privat Vote_lcapHere I`am -Jam=Privat Voting_barHere I`am -Jam=Privat Vote_rcap 
Lilly
Here I`am -Jam=Privat Vote_lcapHere I`am -Jam=Privat Voting_barHere I`am -Jam=Privat Vote_rcap 
David
Here I`am -Jam=Privat Vote_lcapHere I`am -Jam=Privat Voting_barHere I`am -Jam=Privat Vote_rcap 
Samuel
Here I`am -Jam=Privat Vote_lcapHere I`am -Jam=Privat Voting_barHere I`am -Jam=Privat Vote_rcap 
Jayden
Here I`am -Jam=Privat Vote_lcapHere I`am -Jam=Privat Voting_barHere I`am -Jam=Privat Vote_rcap 
Romeo
Here I`am -Jam=Privat Vote_lcapHere I`am -Jam=Privat Voting_barHere I`am -Jam=Privat Vote_rcap 
Alex-
Here I`am -Jam=Privat Vote_lcapHere I`am -Jam=Privat Voting_barHere I`am -Jam=Privat Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Here I`am -Jam=Privat Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Here I`am -Jam=Privat Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Here I`am -Jam=Privat Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Here I`am -Jam=Privat Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Here I`am -Jam=Privat Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Here I`am -Jam=Privat Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Here I`am -Jam=Privat Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Here I`am -Jam=Privat Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Here I`am -Jam=Privat Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Here I`am -Jam=Privat Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Here I`am -Jam=Privat

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Here I`am -Jam=Privat Empty
IndlægEmne: Here I`am -Jam=Privat   Here I`am -Jam=Privat Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 5:11 pm

Omgivelser: Ingen andet end Lilly...
Sted: Søen
Dato: ?
Årstid: Forår
Vejr: Solen er fremme, men går snart ned.
Tid: Sen eftermiddag!

Solen skinnede, svagt over den blå himmel, som havde et rødt skær over sig. Lilly sad henne ved et træ, med hendes guitar i skødet. Hendes hår hang og krøllede, let og naturligt ned af hendes ryg og skuldere. Hendes øjne, skinnede kort, og et lille smil bredte sig hen over hendes læber.
Hun lænte sig let op af den ret store træ, som endelig var ret god at sidde op ad.
Lillly havde hendes stramme bukser på, som der var slidemærker ned af. Hun havde ellers hendes sorte converse på, som var blevet pænt slidte efter alle, de år hun havde haft dem.
som trøje havde hun endelig bare en sortstroptrøje, og en ternet, haklvskjorte på, som stod åben. Men det var altså ikke en rigtig skjorte. Mere sådan en slap aff en. Et lille smil bredte sig hen over hendes bløde, milde læber.
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Here I`am -Jam=Privat Empty
IndlægEmne: Sv: Here I`am -Jam=Privat   Here I`am -Jam=Privat Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 5:33 pm

Jam kom løbende ned mod søen i et hastigt tempo, og pustede forpustet. Han havde været involveret i et lille problem med nogle fra ottende årgang, og var flygtet for at ungså tæv. Det var noget med en kommentar, som sjovt nok var fra Jam, og han øjnede sig chancen til at løbe for livet imens han havde chancen. Han stoppede først da han stod ved søbredden hvor han lænede sig forover og støttet med hænderne på sine knæ, og pustede endnu. Hvad var det dog der fik ham til at blive ved med at provokere de ældre elever, for han endte jo altid med at flygte.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Here I`am -Jam=Privat Empty
IndlægEmne: Sv: Here I`am -Jam=Privat   Here I`am -Jam=Privat Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 5:39 pm

Lilly kiggede kort rundt, da hun syndes hun kunne høre nogle puste, somom de havde været ud og løbe elelr noget lignede. Hun kiggede hen, hvor den lyd kom fra, og fik å øje på enn dreng som tod, og var forpustet. Hun lagde let hende guitar fra sig, før hun let betragtede ham, dog med et lille nuttet smil på læberne. "Øh.. Er du okay derovre?" spurgte hun nuttet og kiggede på ham før hun let strøg hendes hår væk fra ansigtet. Hvem var han mon?
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Here I`am -Jam=Privat Empty
IndlægEmne: Sv: Here I`am -Jam=Privat   Here I`am -Jam=Privat Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 5:48 pm

Jam så ned mod vandet glinsende overflade og trak vejret dybt, hvor han pustede sukkende ud. Jam fik lidt et chok over en feminin stemme snakkede til ham lidt længere bag sig, og vendte sig hurtigt, og stirrede hen på en bekendt pige, kun en smule ældre end han selv. Han fik et venligt smil på sine læber. "Ja da, selvfølgelig" svarede han tilbage og genkendte nu pigen. Det var hende han mødte på natklubben og hvis veninde ville have at de skulle danse sammen.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Here I`am -Jam=Privat Empty
IndlægEmne: Sv: Here I`am -Jam=Privat   Here I`am -Jam=Privat Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 5:53 pm

Et lille smil bredte sig hen over hendes læber.. "Øh.. Okay, det Øh.. Lyder godt" sagde hun, selvom det lød lidt dumt, men hvad ellers kunne hun svare. Hun stod lænet op af det store træ. Nu kunne man se hendes smalle form, som endelig klædte hende smukt. Andet end at hun var lidt for tynd. Men hun havde svært ved at tage på, men hun var ikke alt for tynd, kun en lille smule. Et lille smil bredte sig hen over hendes læber. "Øh.. jeg øh.. Er Lilly, Øh.. Lilly Montago" sagde hun lettere nuttet og rødmede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Here I`am -Jam=Privat Empty
IndlægEmne: Sv: Here I`am -Jam=Privat   Here I`am -Jam=Privat Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 6:13 pm

Jam smilede venligt mod pigen og gik så med rolige skridt hen mod træet hvor hun stod. Jam syntes egentlig at det var lidt morsomt at pigen holdte så mange pauser, og virkede lidt usikker, men også sødt. Han smilede stadig venligsindet, kørte sin hånd igennem sit hår og rakte den anden hen imod hende. "Jamen goddag Lilly, rart at få sat navn på et bekendt ansigt" Svarede han så og smilede på en lidt mere kæk måde. "Jeg hedder Jam, måske kan du huske mig? På Natklubben?" tilfølede han
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Here I`am -Jam=Privat Empty
IndlægEmne: Sv: Here I`am -Jam=Privat   Here I`am -Jam=Privat Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 6:18 pm

Hun tykkede let hans hånd, før hun lod hendes arm falde ned af sidne på hende selv. "Øh.. Var de dig?" spurgte hun og rødmede let. Hun kunne godt huske da Jahilla, havde truket hende hen til ham, og bare sagt om han ville danse med hende? Det fik hendes til at rødme igen, da hun huskede det.. "Ja øh.. Det kan jeg øhh.. Godt huske øhh. dig" smilede hun lettere genret og nuttet. Hun rødmede let igen. Hvad kunne hun ellers sige?
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Here I`am -Jam=Privat Empty
IndlægEmne: Sv: Here I`am -Jam=Privat   Here I`am -Jam=Privat Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 6:38 pm

Jam smilede over Lillys forvirrende udstråligt og grinede kort og muntert af hende. " Ja det var mig" svarede han og så stadig på hende med et venligt blik. Jam huskede hende helt tydeligt nu, og hun var på helt samme måde, udover at hun ikke var lige så venindeglad nu som på Natklubben, hvilket passede Jam meget godt. "Dejligt at man ikke er helt glemt, såå... hvad laver du så hernede?" spurgte han med roligt stemme. Han var faldet helt til ro efter løbeturen ned til søen og stod i en rolig stilling, med benene svagt fra hinanden og tommelfingrende stukket i bukselommerne, så hans arme ikke bare hang slapt ned at siderne..
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Here I`am -Jam=Privat Empty
IndlægEmne: Sv: Here I`am -Jam=Privat   Here I`am -Jam=Privat Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 7:00 pm

"Øh.. Jeg? Ved ikke helt hvad jeg laver her øh.." sagde hun forsigtigt og strøg genret hendes hår væk.ig lettere nervøst i underlæben, men det var stadig nuttet.
Huun smilede let til ham.. "Ømm. Hvad laver du så her" spurgte hun nuttet ham, pog betragtede ham nuttet.
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Here I`am -Jam=Privat Empty
IndlægEmne: Sv: Here I`am -Jam=Privat   Here I`am -Jam=Privat Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 7:22 pm

Jam smilede muntert til hende og grinede så kort af tanken om hvad han egentlig lavede hernede. Han kløede sin lidt i nakken og smilede kækt. "ja altså... Jeg flygtede fra nogle 8 årgangs elever, og ja... Det forklare det vist bedst" sagde han og grinede lidt. Han havde ikke lavet så meget de sidste par dage, så han var glad for at have mødt en han kunne falde i snak med. Og helt utroligt overraskede det Jam en smule at hun gad, da Det jo var sjældent at de ældre mennesker gad snakke med lille Jam, der egentlig var moden af sin alder.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Here I`am -Jam=Privat Empty
IndlægEmne: Sv: Here I`am -Jam=Privat   Here I`am -Jam=Privat Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 7:26 pm

"Har du øh.. Provokert dem?" spurgte hun stille, og smilede dereftre kært til ham. Et lille smil mere bredte sig hen over hendes bløde, vidunderlige læber. De havde et svagt, skær over sig. "Øh..." hun legede let med en hår tot, fordi hun blev lidt genret. Hun rødmede svagt, og nuttet. men det var kun hendes kinder, der fik den røde farve, hedigvis.
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Here I`am -Jam=Privat Empty
IndlægEmne: Sv: Here I`am -Jam=Privat   Here I`am -Jam=Privat Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 7:30 pm

Jam grinede lidt igen og kørte hånden igennem sit hår. "ja altså, så en måde.. Det startede bare som en lidt provokerende kommentar, som ingen vidste hvor kom fra, og jeg løb bare imens de diskuterede hvem det var, og hvad se ville gøre ved personen" sagde han så, og var ret sikker på at han havde aflsøret sig selv 100 procent da han var spænet sin vej. Jam så på Lilly og smilede kækt. "hva? hvorfor så forlegen? Jeg har vel ikke gjort noget forkert, eller hvad?" spurgte han så og smilede
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Here I`am -Jam=Privat Empty
IndlægEmne: Sv: Here I`am -Jam=Privat   Here I`am -Jam=Privat Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 7:45 pm

Hun grinede nuttet, og smilede kært til ham.. "Nårh.. Så det var din lille provokerede komentar" grinede hun nuttet.
"Øm.. Jeg øh.. Ved det ikke" grinede hun nuttet og rødmede let, da han opdagede at hun var lidt forlegen og genret. Det var endelig ret pinligt at det kunne ses. Hun smilede nuttet til ham..
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Here I`am -Jam=Privat Empty
IndlægEmne: Sv: Here I`am -Jam=Privat   Here I`am -Jam=Privat Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 8:16 pm

Jam grinede lidt og nikkede. "ja det var nok det" svarede han så og så på hende.
Han smilede kækt, og det gav ham et helt specielt, og ret sødt udtryk til ham, og han studerede hende kort. Så rynkede han meget kort panden og rakte sin hånd hen imod hendet hoved. Han fjernede en tot hår, der forstyrrede hans øjekast, og smilede muntert. "Det sad lige forkert" sagde han så grinede kort.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Here I`am -Jam=Privat Empty
IndlægEmne: Sv: Here I`am -Jam=Privat   Here I`am -Jam=Privat Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 8:20 pm

En rødmen brød, gennem hendes kinder, som det kom til at se cute ud. Hun grinede nuttet, da han fjernede hår totten. Men dett fik hende også til at rødme.
"Det er øh.. Helt okay" smilede hun nuttet. og betragtede ham kort, og nuttet, før hun let betragtede ham,.
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Here I`am -Jam=Privat Empty
IndlægEmne: Sv: Here I`am -Jam=Privat   Here I`am -Jam=Privat Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 8:30 pm

Jam smilede til hende og trak kort på skuldrende. Han forstod ikke helt hvorfor Lilly rødmede sådan over det, men på den anden side. Sådan var han jo også selv nogengange, så hvorfor var det anderledes. Det havde været rigtig slemt dengang med en af sine venner fra Holland. Han kunne ikke kigge på ham før han var knald rød i hovedet, men det var jo dengang, og det var længe siden. Jam satte sig ned og så op på Lilly. "tja hvorfor stå op når man kan sidde. Det ser jo så anstrengt ud at stå op og snakke" sagde han så og smilede
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Here I`am -Jam=Privat Empty
IndlægEmne: Sv: Here I`am -Jam=Privat   Here I`am -Jam=Privat Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 8:38 pm

Lilly lod sig selv glide ned qaf træet.Èt lille `puff´ da hun lanede, hendes guitar lå lige ved siden af dem, men den var endelig ikke noget specialt.
Hun betragtede ham kort, "Ømm.. Ja et har du ret i" smilede hun nuttet og rødmede svagt. Et lille smil bredte sig hen over hendes læber, da hun betragttede ham.
"Ømm.. Hvilken øh. årgang går du på?" spurgte hun smilede.
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Here I`am -Jam=Privat Empty
IndlægEmne: Sv: Here I`am -Jam=Privat   Here I`am -Jam=Privat Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 8:52 pm

Jam så hen på hende og betragtede hende stille. Han smilede let og rykkede en smule på sig så han sad med front tild hende. Det synes Jam altid var rarest, når man snakkede med folk, at de sad med front til hinanden. Han lænede sig en smule frem og satte sine underarme mod sine lægge, for at støtte så han ikke faldt frem imod Lilly. Han lyttede til hendes spørgsmål, og havde på en måde ikke lyst til at svare på det. "Altså, med min alder så går jeg på 5 årgang, men hvad min personlighed angår og min hjerne så kunne jeg vist godt have hoppet op til en 6 eller 7 årgang" svarede han så og mente det rent faktisk. Han var en af de klogere og smartere på årgangen og det ærgede ham grusomt at han ikke havde fysik og kemi på 5 trin.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Here I`am -Jam=Privat Empty
IndlægEmne: Sv: Here I`am -Jam=Privat   Here I`am -Jam=Privat Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 8:57 pm

"Ømm.. ja så er vi vidst lidt omvendt, går på 6, men er enormt dårlig til kemi og fysik" grinede hun nuttet. "Men så kan vi vel nærmest bytte pladser" grinede hun nuttet.
Hun betragtede ham kort, og smilede. Hun var ligeglad, med at han var 15 og hun var 16. Det kunne da være lige meget, så længe de kunne snakke sammen, altå sådan som de nu gjorde. Hun grinede nuttet, og smilede til ham.
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Here I`am -Jam=Privat Empty
IndlægEmne: Sv: Here I`am -Jam=Privat   Here I`am -Jam=Privat Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 9:04 pm

Jam grinede lidt over det og trak på skuldrende. "jeg ville ønske jeg havde fysik og kemi. Det er lige mine fag, og de perfekte timer at lave ballade i" sagde han lidt drillende. Han var jo skamdaleeleven over dem alle på sin årgang, næsten da, men uanset hvad så var han stolt at sine drillerier.
Jam var faktisk positivt overrasket over Lillys reaktion på hans alder, og han smilede bare af det. Han tog heller andrig for alder. Og dog, var han ikke sikker på at når han en dag blev 19-20 år, at han så helt frivilligt ville sætte sig til at snakke med en 13 årig, men hvem hved?
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Here I`am -Jam=Privat Empty
IndlægEmne: Sv: Here I`am -Jam=Privat   Here I`am -Jam=Privat Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 9:09 pm

"Men øhh.. Ja.. du kunne jo. øh.. lære mig det" sagde hun en smule genret og rødmede let. Hun betragtede ham kort. "men kun hvis du vil altå" grinede hun nuttet og rødmede kort igen nuttet. hun bed sig let og uskyldigt i læben, mens hun kiggede nuttet på ham.. "Jeg er nemlig total dårlig til det" grinede hun nuttet, og bed sig let i underlæben.. Hun var bedre til idræt, siden hun elskede fodbold og at løbe osv.
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Here I`am -Jam=Privat Empty
IndlægEmne: Sv: Here I`am -Jam=Privat   Here I`am -Jam=Privat Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 9:28 pm

Jam så på hende og nikkede så. "jamen det kan jeg da ikke afvise. Jeg vil da gøre hvad jeg kan for at prøve og hjælpe dig med det" svarede han så og smilede kækt. Han var jo kun godt til det i forhold til nybegyndere i faget, af at han aldrig var blevet undervist i det og han kunne jo sikkert ikke hamle op med 8 trins eleverne. "jamen så er det jo bare en aftale. Jeg hjælper dig med din fysik og kemi" sagde han så og smilede
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Here I`am -Jam=Privat Empty
IndlægEmne: Sv: Here I`am -Jam=Privat   Here I`am -Jam=Privat Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 9:35 pm

">Åhh... Tuinde tak" smilede hun nuttet og kastede sig i armene på ham, i et knus. Hun rødmede svagt, men syndes nu også det var rart at kramme ham.
Et lille smil bredte sig hen over hendes læber.. "Men jeg er elendig til det" sukkede hun let. Og det passede hun var en spasser til det fag.
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Here I`am -Jam=Privat Empty
IndlægEmne: Sv: Here I`am -Jam=Privat   Here I`am -Jam=Privat Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 9:57 pm

Jam grinede lidt og tog fat om Lilly for at gengælde hendes knus. Han smilede muntert, og gav hende bare et kort venskabligt tantekys på kinden. "jamen så lidt" svarede han og grinede kort. Han tænkte ikke rigtig over Lilys forlegenhed da han gav hende det lille kys på kinden, men synes da selv at der ikke var noget galt i det.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Here I`am -Jam=Privat Empty
IndlægEmne: Sv: Here I`am -Jam=Privat   Here I`am -Jam=Privat Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 10:03 pm

Hun rødmede svagt, men smilede dog bare efter han havde kysset hendes kind. Underligt nok, rødmede hun ikke alt for meget, dog kun lidt,men det var også kun i kinderne. Et lille smil mere bredte sig hen over hendes læber. Nu sad de der og holdte om hinanden. Hvis folk så det ville de nok se dem som et par.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Here I`am -Jam=Privat Empty
IndlægEmne: Sv: Here I`am -Jam=Privat   Here I`am -Jam=Privat Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Here I`am -Jam=Privat
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne!
» Wauw!- Jared= privat!
» Dance!-Josh=privat! :3
» Jeg venter på dig Jayden! (Privat)
» Faret vild? O.o- Ethan=Privat.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Udenfor :: Søen-
Gå til: