Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Vote_lcapHere I`am -Jam=Privat - Page 2 Voting_barHere I`am -Jam=Privat - Page 2 Vote_rcap 
jahilla
Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Vote_lcapHere I`am -Jam=Privat - Page 2 Voting_barHere I`am -Jam=Privat - Page 2 Vote_rcap 
Jam
Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Vote_lcapHere I`am -Jam=Privat - Page 2 Voting_barHere I`am -Jam=Privat - Page 2 Vote_rcap 
Matthew
Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Vote_lcapHere I`am -Jam=Privat - Page 2 Voting_barHere I`am -Jam=Privat - Page 2 Vote_rcap 
Lilly
Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Vote_lcapHere I`am -Jam=Privat - Page 2 Voting_barHere I`am -Jam=Privat - Page 2 Vote_rcap 
David
Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Vote_lcapHere I`am -Jam=Privat - Page 2 Voting_barHere I`am -Jam=Privat - Page 2 Vote_rcap 
Samuel
Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Vote_lcapHere I`am -Jam=Privat - Page 2 Voting_barHere I`am -Jam=Privat - Page 2 Vote_rcap 
Jayden
Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Vote_lcapHere I`am -Jam=Privat - Page 2 Voting_barHere I`am -Jam=Privat - Page 2 Vote_rcap 
Romeo
Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Vote_lcapHere I`am -Jam=Privat - Page 2 Voting_barHere I`am -Jam=Privat - Page 2 Vote_rcap 
Alex-
Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Vote_lcapHere I`am -Jam=Privat - Page 2 Voting_barHere I`am -Jam=Privat - Page 2 Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Here I`am -Jam=Privat

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Here I`am -Jam=Privat   Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 10:12 pm

Jam grinede lidt og så på Lilly med et muntert smil. Han var helt indifferent over andres mening hvis de så dem, for det var jo Jam og Lilly selv der bedst vidste hvad der var rigtigt. Jam fik et lidt drillende udtryk da han fik en god idé. Han stak en finger i siden på Lilly og kildede hende så, lidt prøvende og håbede da at hun var kilden.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Here I`am -Jam=Privat   Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 10:18 pm

Hun begyndte at grine helt vildt, da han kilede hende. Det var en af hendes svagheder. Hun var enormt kilden. Hun grinede nuttet, mens han killede hende.
Det kunne man altid bruge imod hende, hvis man ville have hende til noget. Hun grinede stadig mens han kilede hende. til sidst, lå hun på ryggen, tæt mod ham. Hun grinede dog stadig.
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Here I`am -Jam=Privat   Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 10:39 pm

jam grinede muntert imens han kildede hende. Han nød altid at kilde folk, det var bare ikke sjovt det de så kildede ham, men de skulle jo altid hævne sig. Han holdte sig lidt tæt ind på Lilly, da han vidste han hun så ville have sværere ved at skubbe ham væk og ramme ham med vilde armbevægelser. Han grinte helt fra maven, og så på Lilly og blev ved med at kilde hende. "nåårh, jeg fandt dig svage punkt." sagde han drillende og grinede
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Here I`am -Jam=Privat   Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 10:44 pm

Hun grinede stadig.. Hun kunne aldrig stoppe når folk kilede hende. Hun rødmede svagt aligevel. "Ja det er mit meget svage punkt,"sagde hun og grinede, da han fortsatte med at kilde hende.hun låå næsten på siden fordi hun grinede så meget. og han var jo endelig ret tæt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Here I`am -Jam=Privat   Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 14, 2010 12:45 pm

Jam grinede klart og stoppede så efter lidt tid. Han så på Lilly, med et muntert blik og et kækt smil på læben. "heey, du er jo kilden" sagde han som om han ikke anede det, selvom han lige havde sagt at han havde fundet hendes svage punkt. Han trak sig lidt tilbage og satte sig så til rette, som om intet var sket, men han så stadig på hende og grinede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Here I`am -Jam=Privat   Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 14, 2010 1:45 pm

Hun lod ig rulle om på ryggen.. "Yep!" grinede hun nuttet og smilede til ham. Hun kiggede forsigtigt og nuttet på ham. et lille smil bredte sig hen over hendes læber.
Der lå hun bare, man kunne jo endelig bare gøre hvad man ville, med hende. Hvis altså man holdte hende fast.
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Here I`am -Jam=Privat   Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 2:12 pm

Jam så ned på Lilly med et smil på læben. Han lagde sig så ned og vendte sig om så han lå på maven, og støttede sit hoved på sine hænder, hvor hans albuer var støttet mod jorden. Han nærmest studerede Lilly en smule og forholdte sig helt roligt nu, med det lette smil på sine læber. Han lagde så sine arme ned, og lod sit hoved støtte på sin øverste håndryg.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Here I`am -Jam=Privat   Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 2:27 pm

Hun betragtede ham kort, altså så meget, som hun nu kunne se af ham lige nu, siden hun lå ned. Hun grinede kort og nuttet, før hun rullede om på siden, så hun også kunne kigge på ham. Et lille smil bredte sig hen over hendes læber, nuttet og kært var det dog.
Øh.. Lå de bare der?? Det fattede hun ikke helt, men det var nu rart. Meget endda.
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Here I`am -Jam=Privat   Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 2:59 pm

Jam smilede helt roligt til Lilly og skubbede kort til hende da hun vendte sig om på siden, bare for at drille hende. Han grinede kort over det, mest fordi det slet ikke var sjovt. Han havde et hyggeligt at være sammen med Lilly og nød faktisk at være i hendes selvskab.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Here I`am -Jam=Privat   Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 3:02 pm

Hun grinede nuttet da hun igen trillede ove på ryggen, Men det var hans skub som fik hende til at trille derover. Et lille smil bredte sig hen over hendes læber.
"Hey drillepind" grinede hun nuttet og drillede. HUn smilede dog derefter bare til ham. Han var dejlig at være sammmen med, somom hun følte sig fri sammen med ham.
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Here I`am -Jam=Privat   Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 16, 2010 5:32 pm

Jam grinede lidt af hende og rykkede en smule tættere på hende. Han rakte så tunge af hende og grinede. "Jaa, det ved jeg godt, sådan er jeg, og det må du bare leve med!" Sagde han i en munter tone. Han lod sig glide hen på siden og så hen på Lilly.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Here I`am -Jam=Privat   Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 16, 2010 10:38 pm

"Det kan jeg også godt lide" sagde hun og smilede nuttet til ham. Hun betragtede ham kort, mens hun smilede.
Deres ansigter var ikke mere en få centimeter fra hinanden, underligt nok. Det fik hende til at rødme let i kinderne. Men det så ennormt nuttet ud, og det var jo bare godt.
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Here I`am -Jam=Privat   Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 17, 2010 7:26 am

Jam så på hende og smilede. Hans smil var en smule charmerende, men det var ikke noget han selv lagde mærke til, da det bare var at vane. Han studerede hende lidt, og så godt at hun rødmede - selvom hun gjorde det hele tiden - og rystese ganske svagt på hovedet af det. "jamen dog, du rødmer? igen?" sagde han lidt drillende og grinede.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Here I`am -Jam=Privat   Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 17, 2010 6:04 pm

"Upsi??" grinede hun nuttet og smilede lettere nuttet.. "Og du smiler chamerene" sagde hun drillede og smilede nuttet til ham. Nuttet, var det men også på en måde charmerne, da hendes nuttedhed var charmerne.
Hun lagde lett hovedet på skrå og betragtede ham stille og nuttet.
Tilbage til toppen Go down
Jam

Jam


Antal indlæg : 447
Join date : 17/05/10

Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Here I`am -Jam=Privat   Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 18, 2010 2:18 pm

Jam grinede lidt over hende og trak så på skuldrende. "går det noget at jeg gør det? Hva nu hvis det er meningen, eller hva nu hvis mit helt normale smil bare ér charmerende, var?" sagde han så og sagde det i sjov. Det var jo egentelig ikke med vilje, og det var jo bare af vane. Jam lagde hovedet ned ved siden af Lillys og lagde sin ene arm henover hende. Han lukkede så øjnene, og lod de sidste stråler af solen, varme ham. "dejligt, min heelt egen veninde" sagde han så roligt.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Here I`am -Jam=Privat   Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 18, 2010 3:35 pm

"Ømm. Nej jeg elsker det smil" sagde hun og smilede nuttet til ham. Men bagefter, lige efter han havde lagt sig ned, så rødmede hun let i kinderne. Men hendes kinder, fik kun en svag rosa farve. "Og du er min helt egen dejlige ven" sagde hun og smilede lettere nuttet til ham, før hun og let lukkede hendes øjne i.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Here I`am -Jam=Privat   Here I`am -Jam=Privat - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Here I`am -Jam=Privat
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne!
» Wauw!- Jared= privat!
» Dance!-Josh=privat! :3
» Jeg venter på dig Jayden! (Privat)
» Faret vild? O.o- Ethan=Privat.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Udenfor :: Søen-
Gå til: