Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Vote_lcapSvømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Voting_barSvømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Vote_rcap 
jahilla
Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Vote_lcapSvømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Voting_barSvømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Vote_rcap 
Jam
Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Vote_lcapSvømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Voting_barSvømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Vote_rcap 
Matthew
Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Vote_lcapSvømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Voting_barSvømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Vote_rcap 
Lilly
Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Vote_lcapSvømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Voting_barSvømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Vote_rcap 
David
Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Vote_lcapSvømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Voting_barSvømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Vote_rcap 
Samuel
Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Vote_lcapSvømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Voting_barSvømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Vote_rcap 
Jayden
Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Vote_lcapSvømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Voting_barSvømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Vote_rcap 
Romeo
Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Vote_lcapSvømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Voting_barSvømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Vote_rcap 
Alex-
Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Vote_lcapSvømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Voting_barSvømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem!

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Empty
IndlægEmne: Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem!   Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Icon_minitimeMan Maj 17, 2010 7:27 pm

Dato : 28/6 10
Årstid : Sommer
Dag : Lørdag
Vejr : Varmt og solrigt
Sted : Søen
Tid : 12.35
Omgivelser : Mennesker der bader
Tøj : http://4.bp.blogspot.com/_jvl5PDJv7QU/R8Y7ZQHKNgI/AAAAAAAAClc/8s14IV8z6gs/s400/vicsct_htpnkbikni.jpg





Juliet sad ved søens bred og kiggede ned i det dybblå vand... Hun hadede vand... Og... Hun kunne ikke svømme... Hun havde aldrig kunne lide vand og havde kun svømmet dengang hvor hun faldt af færgen... Hun sukkede stille og rejste sig op... Hun gik lidt væk da der var en der ville lave en bombe... Hun gik længere væk og satte sig ca. 20 meter derfra... Pludselig kom der to drenge og tog fat i hendes arme og ben og bar hende ned mod søen "Nej! Nej vær sød at lave vær!? SLIP MIG!? HJÆÆÆÆÆÆLP!" skreg hun højt og prøvede at vride sig fri "Hjælp jeg kan ikke..." hun sagde ikke mere hun blev bare helt rød i hovedet da en af drengene sluttede hendes sætning... "Jo jeg kan!" sagde hun og prøvede stadig forgæves at vride sig fri... En af drengene sagde at så var det jo osse meget sjovere at smide hende i...
Tilbage til toppen Go down
Mikako

Mikako


Antal indlæg : 34
Join date : 17/05/10

Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Empty
IndlægEmne: Sv: Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem!   Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Icon_minitimeMan Maj 17, 2010 8:06 pm

"Slip hende dog!" beordrede Mikako, og allerede da drengene hørte hendes stemme, slap de Juliet så hun landede på jorden. "I burde skamme jer over at drille den nye pige! Hvad tænke i dog på?!" Man kunne høre at Mikako ikke var bange for at sætte dem på plads og give dem tørt på. "Mike? Det var sikkert dit værk, ikke? Du er altid så barnlig." Mikakos holdning var stærk, og utrolig moden. Hun havde altid opført dig voksent, det var hun når hun var sammen med sin søster at hun blev fjollet og barnlig, ligesom alle de andre.
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Empty
IndlægEmne: Sv: Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem!   Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Icon_minitimeMan Maj 17, 2010 8:16 pm

Hun smilede lidt da pigen kom... Hun holdte sig lidt i baggrunden mens hun skældte dem ud... Hun kunne ikke helt lade være med at fnise lidt... Det var egentlig ret sjovt... Da de dersens drenge var gået gik Juliet hen til pigen "Uhhm... Tak.." sagde hun glad og smilede stort "Mit navn er Juliet..." sagde hun og smilede svagt... Hun kløede sig lidt i håret og bed sig i læben...
Tilbage til toppen Go down
Mikako

Mikako


Antal indlæg : 34
Join date : 17/05/10

Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Empty
IndlægEmne: Sv: Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem!   Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Icon_minitimeMan Maj 17, 2010 8:22 pm

"Hej.. Det var så lidt." sagde hun afmålt, og så på hende, med sine sorte asiaterøjne.
"Mit navn er Mikako."
Hun smilede svagt og og kørte hånden igennem sit hår.
"Du kan ikke svømme, eller hvad?"
Mikako så efter drengene da de mumlende forsvandt hen mod skolen.
De var altså nogle tøsedrenge, og sådan var det bare.
De skulle lære at opføre sig ordenligt.
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Empty
IndlægEmne: Sv: Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem!   Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Icon_minitimeMan Maj 17, 2010 8:29 pm

Hun smilte lidt "Hej Mikako... Hyggeligt at møde dig" sagde hun glad... Hun rødmede svagt "Nej... Desværre ikke... Jeg faldt af en færge som lille og jeg har ikke engang prøvet at være i vandet siden... Jeg er lidt bange for det og har altid været det... Og så hjalp den episode ikke på at overvinde sin frygt" sagde hun og smilede lidt... Hun studerede pigen lidt... Meget mere normal end hun selv var...
Tilbage til toppen Go down
Mikako

Mikako


Antal indlæg : 34
Join date : 17/05/10

Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Empty
IndlægEmne: Sv: Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem!   Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Icon_minitimeMan Maj 17, 2010 8:35 pm

Mikako løftede det ene øjenbryn, og fugtede læberne.
Det lød lidt mærkeligt, men.. stadig muligt.
Alle kunne falde ud af en færge, især hvis den gyngede meget.
Men det var vel ligesom folk som bare snublede.
"Nej, det gælder bare om at bekæmpe frygten." sagde hun henkastet og trak på skuldrende.
"Jeg har selv prøvet det."
Hun havde selv været helt vildt mørkerad, men var blevet vant til det, da hun engang var blevet låst inde.
Det havde været de værste fire timer i hendes liv.
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Empty
IndlægEmne: Sv: Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem!   Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Icon_minitimeMan Maj 17, 2010 9:07 pm

Hun smilede lidt... Hun havde ret, men hun turde jo ikke bekæmpe sin frygt... Det ville betyde at hun skulle ned i vandet hvilket hun nægtede... Hun sukkede og rodede lidt i sit hår... Hendes øjne flakkede lidt rundt "Hvad er der sket?" spurgte hun smilende...
Tilbage til toppen Go down
Mikako

Mikako


Antal indlæg : 34
Join date : 17/05/10

Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Empty
IndlægEmne: Sv: Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem!   Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 5:50 pm

"Jeg blev tvunget til at bekæmpe min frygt, om jeg ville eller ej. Så det gør du også!" Hun så på hende, og viste ikke helt om hun skulle skubbe hende derud, eller vise hende nåde og lade være. Det lå ikke til Mikako at vise nåde, men hun gjorde det for hen her piges skyld. Der var noget fængslende ved hende, som interesserede Mikako, men hun kunne ikke sætte fingeren på hvad.
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Empty
IndlægEmne: Sv: Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem!   Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 8:49 pm

Hun stivnede i det Mikako sagde at hun ville blive tvunget til det... "Det... Det må du ikke" sagde hun og trak vejret hurtigt og med besvær "Jeg kan ikke engang svømme..." sagde hun og gloede måbende på hende...
Tilbage til toppen Go down
Mikako

Mikako


Antal indlæg : 34
Join date : 17/05/10

Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Empty
IndlægEmne: Sv: Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem!   Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 4:04 pm

Mikako kunne ikke lade være med at fnise en smule. "Mon ikke det så er på tide at du lærer det? Du virker ikke som en baby længere frk. pink-hair?" Hun syntes personligt at håret var ret sexet, men det så alligevel lidt sjovt ud. "Nej, selvfølgelig skubber jeg dig ikke ud." sagde hun med et drillende smil, og klappede hende på overarmen.
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Empty
IndlægEmne: Sv: Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem!   Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 4:30 pm

Hun fnisede lidt... "Uhhm... Jo måske, men altså..." sagde hun og smilede bredt.. Hendes blå øjne skinnede klart op i solens skær og hun kørte kort en hånd gennem håret... Hun betragtede kort pigen... Hun kunne godt lide det lidt asiatiske udseende... Det var ret kønt... Hun smilede lidt og tænkte på hvem hun mon selv boede på værelse med "Uhhm... Ved du hvem du bor på værelse med? Altså jeg er lige startet idag sååh jeg har ingen anelse" sagde hun og fniste lidt...
Tilbage til toppen Go down
Mikako

Mikako


Antal indlæg : 34
Join date : 17/05/10

Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Empty
IndlægEmne: Sv: Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem!   Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 4:38 pm

"Jeg bor på værelse med en 5. trins, som vist hedder Kimberly Joanne, men der står stadig en seng tom. Så hvis du er heldig, så ender du i vores rede." Hun løftede drillende et øjenbryn, og strøg hånden igennem håret. "Efter aftensmåltidet vil en lærer komme og hente dig, for at vise dig dit værelse." Hun fugtede læberne, og stak hænderne i lommen imens hun betragtede hende. Juliet var faktisk utrolig smuk med det lyserøde hår, og de lynende blå øjne.
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Empty
IndlægEmne: Sv: Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem!   Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 4:44 pm

Hun smilede lidt "Uhhhj! Skumfidus... Yay! Hun er søøøøød" sagde hun glad og smilede bredt... Hun lavede en hurtig vejrmølle og landede på røven "Arv... Det plejer ikke at gå så dårligt" sagde hun og rejste sig op igen... Hun elskede at dyrke gymnastik hvilket hun osse lærte til poledance... Hun gik hen til Mikako igen "Ejj! Må jeg ikke kalde dig Koko?" spurgte hun... Hun kom til at tænke på kakao når hun hørte hendes navn...
Tilbage til toppen Go down
Mikako

Mikako


Antal indlæg : 34
Join date : 17/05/10

Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Empty
IndlægEmne: Sv: Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem!   Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 5:07 pm

"Skumfi.. dus?" Hun fniste lidt da Juliet landede på numsen, og hjalp hende op. "Er du okay.. frk. pink?" Hun skar ansigt da hun hørte kælenavnet. Hendes søster havde altid kaldet hende for Koko.. "Jeps, det må du godt." sagde hun og kneb øjnene lidt sammen. "Så vil jeg vist kalde dig for Candy, er det okay?" Hun smilede svagt og rodede op i sit mørke hår.
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Empty
IndlægEmne: Sv: Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem!   Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 5:59 pm

"Uhhm... Det kalder skumfidus mig osse sååh det er helt fint" sagde hun og smilede stort... Hun rodede lidt op i sit hår og vippede lidt med hovedet... "Hvad skal vi lave?" spurgte hun og satte sig ned på jorden... Hun betragtede hende kort, tog fat i hendes hånd og hev hende ned og sidde...
Tilbage til toppen Go down
Mikako

Mikako


Antal indlæg : 34
Join date : 17/05/10

Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Empty
IndlægEmne: Sv: Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem!   Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 6:06 pm

"Mmm, godt nok." Hun blev trukket ned ved Juliet, og rettede sine mørke øjne imod hendes øjne. "Vi kan.." Mikako droppede at få hende ned i vandet, så hun fandt på noget andet. "Hvad kan du godt lide at lave?" Hun regnede med at der var noget som Juliet godt kunne lide.
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Empty
IndlægEmne: Sv: Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem!   Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 11:04 pm

Hun lagde hovedet på skrå og så på hende med tænkende øjne "Uhhm... Jeg kan lide at... At... At spise skumfiduser og lege s, p eller k... Og sååh kan jeg lide at fjolle" sagde hun og smilede bredt "Uhhm... Du kunne fortælle lidt om dig selv...?" sagde hun og smilede bredt... Hun ville godt vide mere om Koko...
Tilbage til toppen Go down
Mikako

Mikako


Antal indlæg : 34
Join date : 17/05/10

Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Empty
IndlægEmne: Sv: Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem!   Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Icon_minitimeTors Maj 20, 2010 1:52 pm

"S, p eller k - tjek. Skumfiduser - tjek. Fjolle - tjek." Mikako grinede bredt til hende, og tænkte så lidt over hvad hun skulle for tælle hende. "Jeg er født i Taiwan, jeg har en søster.. og.. jeg kan lide at danse, stå model og.. ja, ikke rigtigt noget andet tror jeg ikke. Jo, jeg elsker også at svømme og spise flødeboller. Og så også s, p eller k. Og så selvfølgelig at fjolle." Hun prikkede hende på næsen, og rejste sig. "Nå, skal vi gå tilbage nu?" Pludselig kom de to drengen tilbage, og gav Mikako et ordenligt skub i ryggen så hun faldt i vandet. Hun kom spruttende op til kanten igen, men drengene var allerede væk. "Og skifte tøj..." sukkede hun.
Tilbage til toppen Go down
Juliet

Juliet


Antal indlæg : 106
Join date : 16/05/10

Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Empty
IndlægEmne: Sv: Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem!   Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Icon_minitimeTors Maj 20, 2010 9:09 pm

Hun grinte lidt mens hun fortalte om sig selv... "Dans? Jeg elsker dans!" sagde hun glad og hun krummede lidt på næsen da hun prikkede på den "Uhhm... Hvorhen?" spurgte hun smilende i det hun så drengene der skubbede hende i vandet "Hvad fuck skulle det lige gå ud på? Hvor er i barnlige...!? Kan i ikke bare for fanden tage og bliver voksne?" sagde hun irreteret og de flygtede ind da hun faktisk lød ret sur... Hun løb ned til vandet "Uhhm... Er du okay?" spurgte hun og rækkede hende en hånd "Og ja det kan vi godt" sagde hun glad og gik mod skolen hun havde stadig fat i hendes hånd så hun trak hende nærmest med...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Empty
IndlægEmne: Sv: Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem!   Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Svømmetur? Det tror jeg ikke ligefrem!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne!
» Det der er tilladet og ikke tilladt
» Ikke løbe! - Mikako
» Det var ikke min SKYLD! //Ethan//
» Phew.. Livet er sq hårdt synes du ikke Jared?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Udenfor :: Søen-
Gå til: