Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Vote_lcapI will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Voting_barI will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Vote_rcap 
jahilla
I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Vote_lcapI will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Voting_barI will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Vote_rcap 
Jam
I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Vote_lcapI will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Voting_barI will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Vote_rcap 
Matthew
I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Vote_lcapI will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Voting_barI will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Vote_rcap 
Lilly
I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Vote_lcapI will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Voting_barI will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Vote_rcap 
David
I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Vote_lcapI will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Voting_barI will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Vote_rcap 
Samuel
I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Vote_lcapI will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Voting_barI will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Vote_rcap 
Jayden
I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Vote_lcapI will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Voting_barI will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Vote_rcap 
Romeo
I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Vote_lcapI will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Voting_barI will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Vote_rcap 
Alex-
I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Vote_lcapI will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Voting_barI will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 I will wish you were here- Romeo=Privat

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 11:12 pm

"nej øh.. Hvad har jeg??" spurgte hun og fik den svage lyserøde farve hen over kinderne,, igen.
Hvad havde hun nu?? Det ville hun vide. Nu blev huun også nysgerrig. det hadede hun at være for så måtte hun bare vide det hun villle vide, ellers kunne hun gå helt i panik underligt nok.
Tilbage til toppen Go down
Romeo

Romeo


Antal indlæg : 154
Join date : 18/06/10

I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 11:18 pm

Romeo smilede frem for sig inden han svarede hende igen "Du har fantastiske øjen" Det var sandt. Han mente at Lilly havde smukke øjne, de var nuttede fulde af håb for fremtiden. Det var nok det han godt kunne lide ved dem, de gav ham den gnist af håb som han selv havde mistet for ca et år siden.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 11:20 pm

Hun rødmede let, hvor hun derefter gav ham et lille kys på kinden. "tak" hviskede hun uskyldigt og bed sig let i underlæben.
Hun betragtede ham let mens de gik. Hendes kinder havde dog stadig den svage lyserøde farve hen over sig.
Det så nuttet ud, eller i hvert fald til hende.
Tilbage til toppen Go down
Romeo

Romeo


Antal indlæg : 154
Join date : 18/06/10

I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 11:30 pm

Romeo kunne ikke lade være med at smile lidt forlegent, men han fik hutigt sit normale kække smil på. De var snart ved skolen igen og han fandt en seddel frem fra hans lomme "lad mig se... jeg skal bo på værelse med en Alex og en Andrew.. kender du dem?" spurgte han og kiggede spørgende over på Lilly
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 11:33 pm

"ALEX shit" mumlede hun surt. "Alex er min bedsteven og han fortæller dig nok alt om mig og mine pinlige hendeleser" sagd ehun og bed sig let i læben. "Men du må ikke tror på alt hvad han siger om mig okay!?" sagde hun lettere nervøst og bed sig så i underlæben. Hun smilede til ham og lod let hendes nuttede øjne hvile på ham.
Tilbage til toppen Go down
Romeo

Romeo


Antal indlæg : 154
Join date : 18/06/10

I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 11:39 pm

Romeo hævede det ende øjenbryn mens han kiggede ind i hendes nuttede øjne "Det tar jeg som et 'du kender ham'" svarede han og fortsatte "Det skal nok blive intressant" hans tone var blevet drillende og han så frem til at høre om Lillys pinlige hændelser
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 11:41 pm

"Please du må ikke nævne mig i nogle smataler, for så får du et resume af alt muligt pinligt og det er ikke godt," sagde hun og smilede nuttet til ham, før hun let igen kyssede hans kind. Please for min skyld" sagde hun nuttet og smilede bedede til ham.
Et lettere charmerede smil slap fri hen over hendes læber.
Tilbage til toppen Go down
Romeo

Romeo


Antal indlæg : 154
Join date : 18/06/10

I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 11:47 pm

Romeo sukkede let og nikkede derefter kort "Okay okay jeg lover det" svarede han og gengældte hendes smil med sit eget. Der var noget charmerende over hende. noget man ikke kunne stå for. For hans vedkomne var det nok hendes øjne der gjorde det. Den måde de kunne binde en fast.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 11:50 pm

"hvad tænker du på?" spurgte hun nuttet og kiggede ham kort i øjnene, før hun fjjernede blikket, lidt væk. Fordi hun fik en svag lyserød farve, i kinderne igen.
Hvorfor hun hele tiden fik det anede hun endelig ikke, men behøvede man at vide det?? Nej det gjorde man rent faktisk ikke vel??
Eller måske jov, for så ville det jo være meget lettere at lade være med at rødme ik?
Tilbage til toppen Go down
Romeo

Romeo


Antal indlæg : 154
Join date : 18/06/10

I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 11:57 pm

Romeo tøvede lidt inden han sagde noget "på den her blege fyr jeg mødte den anden dag Jared tror jeg han hed" svarede han for at unvige spørgsmålet. Det var jo ikke det han havde tænkt på, men kunne ikke rigitg få det han havde tænkt på om hendes øjne ud i ord. men det behøvede man vel heller ikke altid det kunne bare være hans lille hemmelighed ikke?
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 12:02 am

"Du lyver" hvisked ehun drillede." Jeg ´kan se det i dine øjne" sagde hun og smilede nuttet til ham.
"hvad tænkte du rigtigt på??" spurgte hun nuttet og smilede let til ham.
Hun betragtede ham, nuttet mens hun smilede nuttet til ham.det var somom hendes øjne også smilede til ham.
Tilbage til toppen Go down
Romeo

Romeo


Antal indlæg : 154
Join date : 18/06/10

I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 12:06 am

Romeo rodede lidt i hendes hår med sin hånd mens han tog smøgen ud af munden og trampede den ned i jorden "du behøver ikke vide alt" svarede han drillende og fjernede sin hånd fra hendes hoved. Han smilede stadig til hende med et lidt fjernt smil.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 12:09 am

"Jeg vil ellers gerne vide det" sagde hun drilleede og lagd elet ehendes hoved op af ham. De var tæt på skolen nu, meget tæt endda. De kunne i hvert fald se den nu. og dett var jo altid et godt tegn ikk?? Hun smilede let og nuttet. Det kunne jo bvære at hun kunne tage med ind til hans værelse, så behøvede hun ikke at gå tilbeg endnu.
Tilbage til toppen Go down
Romeo

Romeo


Antal indlæg : 154
Join date : 18/06/10

I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 12:14 am

Romeo prikkede hende blidt på kinden og svarede med er lille smil "too bad" Hans tone var stig drillende.
Han kiggede op imod skolen som var kommet indenfor synsvinkel. gad vide om han kunne finde sit værelse? og gad vide om hans værelses kamerater var røvhuler, det kunne lige passe, men han håbede det ikke.

//skal logge nu, men kommer nok på en gang imorgen^^//
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 12:17 am

"Øv" sagde hun og smiled enuttte til ham. Hun havde hendes hoved til qat lligge blidt op af ham.
"Ved du hvor dit værelse ligger??" spurgte hun og smilede lettere nuttet til ham.
Han var nu endelig en meget sød og dejlig ven. eFTER HENdes mening i hvert faldd.
"Jeg tror du ville kunne lide alex" sagde hun og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Romeo

Romeo


Antal indlæg : 154
Join date : 18/06/10

I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 12:48 pm

Han kiggede stadig over imod skolen som de snart ville gå ind i mens hans svarede Lilly "nej jeg aner ikke hvor jeg skal hen" svarede han smilende og fortsatte "lyder godt" det var rart at vide at denne Alex nok var en temelig flink fyr
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 12:50 pm

"Så må jeg vel hellere hjælpe dg med at finde rundt" sagde hun og smilede lettere nuttet til ham.
Bare ikke alex så Romeo holde om hende, han ville flippe ud, ligesom sidste gang. Han var vidst stadig en smule forelsket i hhende, men han skulle ikke blande sig i om Romeo holdte om hende, eller ikk. Men det kunne godt være at Alex ville flippe på hende. Men det måtte hun tage når det kom.
Tilbage til toppen Go down
Romeo

Romeo


Antal indlæg : 154
Join date : 18/06/10

I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 1:24 pm

De trådte ind i den store forhal med trappen og Romeo tog sin arm der før havde været rundt om lille væk for at der ikke var flere der skulle misforstå det. Han plantede begge hænder i lommerne inden han sagde noget "såe hvor var det Alex-drengen og mig havde værelser henne?" spurgte han med et digret smil.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 1:31 pm

2ømm.. alexs værelse lå i hvert fald, den vej.så det gør dit jo også" sagde hun og smilede nuttet til ham. "Ømm... Alex kan let blive sur, hvis han ser os to sammen, så øh.. Ikke snak så meget om det der før vel?? Men Alex har været vild med mig i lang tid, og bliver temlig hys lige havd der angår det" sagde hun som en advarsel til ham.
Tilbage til toppen Go down
Romeo

Romeo


Antal indlæg : 154
Join date : 18/06/10

I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 2:55 pm

Romeo smillede lidt igen og fulgte med Lilly mens han lyttede til hendes ord "okay så, jeg skal nok lade være med at nævne noget" svarede han mens de drejede ind ad en gang til værelserne.

//sorry blev lidt kort-.-"//
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 5:47 pm

"Godt" sagde hun og krammede ham let inden hun gik vidre, hen af gangen med ham.
"Jeg h.. tror det h.. er der" sgade hun og pegede på en værelse, lidt længere nede.

/Undskyld men skulle lige skændes med min mor og støvsuge huset xD
Tilbage til toppen Go down
Romeo

Romeo


Antal indlæg : 154
Join date : 18/06/10

I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 6:55 pm

Romeo smillede smilede en smule fjernt til hende inden han tog et ekstra skridt hen imod værelset "såe smutter jeg vidst" sagde han så og ville jo helst gerne hilse på sine værelses kamerater snart.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 7:14 pm

"Ømmm.. Ja, farvel" sagde hun og gav ham et lille kys på kinden før hun let vendte sig om for at gå igen.. "Vises nok snart" sagde hun næsten lydløst og smilede nuttet til ham, før hun begyndte at gå stille væk fra værelset.
Tilbage til toppen Go down
Romeo

Romeo


Antal indlæg : 154
Join date : 18/06/10

I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 7:44 pm

Romeo kiggede tavst tilbage på hende mens hun gik, selvom de skiltes nu ville de nok snart ses igen og den tanke fik et lille smil frem på hans læber "Lilly..Tak." mumlede han langt fra højt nok til at hun kunne høre det. Alligevel synes han hun skulle have tak, det glimt i hendes øjne havde virkelig gjordt ham i godt humør, i det mindste bare for et øjeblik.
Han tog de sidste skridt hen imod døren og tog fat i håndtaget, pressede det ned og trådte ind i værelset.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 7:46 pm

Lilly lavede et lille flyve kys til ham før hun foorsvandt væk og rundt om hjørnet hendes kinder havde taget den svage lyserde frave igen..

/7Skal vi lave et nyt emne?? xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
I will wish you were here- Romeo=Privat
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» This is my life - Romeo
» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
» Here I`am -Jam=Privat
» Dance!-Josh=privat! :3
» Jeg venter på dig Jayden! (Privat)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Udenfor :: fodboldtbanen-
Gå til: