Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

IndeksPortalSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Top posters
Andy
I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 2 Vote_lcapI will wish you were here- Romeo=Privat - Page 2 Voting_barI will wish you were here- Romeo=Privat - Page 2 Vote_rcap 
jahilla
I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 2 Vote_lcapI will wish you were here- Romeo=Privat - Page 2 Voting_barI will wish you were here- Romeo=Privat - Page 2 Vote_rcap 
Jam
Matthew
Lilly
David
Samuel
Jayden
Romeo
Alex-
Latest topics
» Emne
I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 2 Icon_minitimeTirs jul 07, 2015 5:16 pm by Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 2 Icon_minitimeOns aug 01, 2012 6:58 pm by Bree

» klik her eller jeg.......
I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 2 Icon_minitimeMan apr 18, 2011 3:49 pm by Jayden

» Finally "home"!
I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 2 Icon_minitimeSøn feb 20, 2011 11:19 pm by Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 2 Icon_minitimeLør jan 22, 2011 6:23 pm by Zoey

» Face Claim
I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 2 Icon_minitimeSøn jan 16, 2011 1:44 pm by Isabella

» X-MEN siden
I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 2 Icon_minitimeSøn jan 09, 2011 10:19 pm by Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 2 Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:08 pm by Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 2 Icon_minitimeTirs jan 04, 2011 1:06 pm by Matthew

Join - Behind the screen
I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 2 Icon_minitimeTors jul 22, 2010 2:01 am by Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Comments: 0

I will wish you were here- Romeo=Privat

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4  Next
ForfatterBesked
Romeo

Romeo

Antal indlæg : 154

I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 2 Icon_minitimeLør jun 19, 2010 7:17 pm

Romeo grinede lidt af drengene og råbte til ham der havde råbt af dem "Ja vis du insisterer så kan jeg vel ikke gøre noget" han havde en opgivende tone på mens han trak på skuldrende hvorefter han vendte sig imod Lilly og pressede blidt sine læber ind imod Lillys, sådan forblev han lidt inden han trak sig væk med et lille charmerende smil og rejste sig op "Undskyld Lilly men jeg må til at tilbage for at finde mit værelse" sagde han så med et skævt smil og et glimt i øjet. Han begyndte at gå hen imod udgangen forbi drengene der nu var blevet helt stille "Tak tak mange tak" sagde han overlegent og bukkede elegant imens han bevægede sig videre.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly

Antal indlæg : 431

IndlægEmne: Re: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 2 Icon_minitimeLør jun 19, 2010 7:22 pm

Lillts øjne blev store da hun lige pludselig blev kysset af ham. Hun rødmede let, og blev fuldstændig frosset fast til stedet.
"Hvad øh..??" hun var lettere forvirret. Først er der en som kysser hende, og så går igen. Hendes kinde rhavde fået en tydeligere rødlig farve.
drengene grinte let af hende. Derefter fik hun rejst sig og tog hope i armene.
Romeo

Romeo

IndlægEmne: Re: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 2 Icon_minitimeLør jun 19, 2010 8:13 pm

Romeo kiggede tilbage på Lilly og smilte til hende mens han lige ville huske at råbe til hende for at hun ikke skulle tro han gjorde grin med hende, for det gjorde han bestemt ikke, det var bare sådan han var ikke bange for en udfordring "Lilly var sød ikke at misforstå mig jeg håber vi snart ses igen!" råbte han til hende og ventede på at hun ville svare vis hun da ville svare.
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 2 Icon_minitimeLør jun 19, 2010 8:36 pm

"Det gør jeg heller ikke!" råbte hun nuttet tilbage, før hun elegant hoppede ned fra bænkene. Hun smuttede over til ham. "Men vi kan jo følges op til skolen" sagde hun nuttet og smilede til ham.
Hendes kinder fik den svage lyserrøde farve igen.
Romeo

Romeo

IndlægEmne: Re: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 2 Icon_minitimeLør jun 19, 2010 8:42 pm

Romeo gav hende et skævt smil mens han svarede "det kan vi vel godt så kan det også være jeg ikke farevild igen" hans stemmer var munter og han var i temelig godt humør. Han vende sig rundt imod drengede og mimede noget der lignede 'HA!-jeg-går-sammen-med-en-lækker-pige-og-det-gør-i-ikke' mens han lavede nogle triumferende armbevægelser. Han vendte sig imod Lilly og kløede sig lidt nakken stadig med et kækt smil på.
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 2 Icon_minitimeLør jun 19, 2010 8:45 pm

"Øm.. Hvad har du gang i??" spurgte hun da han pludselig mimede noget og fægtede med armene.
Ja, han var vidst lidt begejstret eller et eller andet.
Et lille smil bredte sig hen over hendes læber, da hun betragtede ham smilede.
Hun smilede let til ham og rødmede så let i kinderne.
Romeo

Romeo

IndlægEmne: Re: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 2 Icon_minitimeLør jun 19, 2010 8:48 pm

Romeo besluttede sig for at for at spille dum og smilte uskyldigt til hende "Jamen hvad mener du?" spurgte han dumt "jeg har du ikke gjordt noget" Romeo var i overraskende godt humør. Måske var det hende der gjorde det for han havde ikke røget længe. Da han tænkte på en det fik han helt lyst til en smøg og han trak hurtigt en cigaret op af lommen og tændte den i en flydende bevægelse.
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 2 Icon_minitimeLør jun 19, 2010 8:51 pm

Hun nakkede hans smøg. "Du ved godt at det dræber dig ikk??" sagde hun og bed sig let i læben. "Og jov du lavede alltså et eller andet" saggde hun og smilede nuttet til ham. De der drenge, piftede kort efter dem.. "KUjon!" råbte de da de så at han ikke gjorde noget.
Et smil bredte sig hen over hendes læber. "Men du ved vel godt at jeg ikke vil se dig ligge i en grav ikk??" sagde hun og holdte hans smøg lidt væk fra ham.
Romeo

Romeo

IndlægEmne: Re: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 2 Icon_minitimeLør jun 19, 2010 9:03 pm

Romeo sukkede surt og lagde en arm rundt om hende mens han viskede til hende "Du ved lev stærkt dø ung sådan er jeg" svarede han diskret inden han hev en ny smøg frem og tændte den i en hurtig bevægelse "du ved.." fortsatte han "du skal nakke temelig mange af mine smøger inden jeg løber tør" han havde et charmerende smil på mens han ignorerde drengene. Det var sandt han havde nok flere pakker smøger på sig lige nu. "Ikke se mig i en grav? du ved da slet ikke om jeg burde høre hjemme der" fortsatte han med en drillende, men samtidig gådefuld tone.
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 2 Icon_minitimeLør jun 19, 2010 9:08 pm

HUn rødmede let da han tog om hende. "Måske høre du hjemme ned ehos alle de biller som vil æde dit lig, " sagde hun drillede og tog let et sug af den smøg hun havde nakket. Hun pustede røgen ud på ham. "men man lever i nuet "sagde hun før hun let kvaste hans smøg og smed, den hun havde nakket.
Hun smilede let og nuttet igen. drengene piftede stadig efter dem.
Romeo

Romeo

IndlægEmne: Re: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 2 Icon_minitimeLør jun 19, 2010 9:15 pm

Romeo tog et sug af den smøg han lige havde tændt og skævede over til hende "pas på du ikke ender ligeså afhængig sim mig" sagde han da hun sugede i smøgen. Hun virkede ikke som en der røg "Du har vel ret, men jeg ryger vis jeg vil og vis jeg dør er det synd for mig er det det samme" svarede han hende og kiggede tomt ud for sig med smøgen i den håd han ikke havde rundt om Lilly
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 2 Icon_minitimeLør jun 19, 2010 9:19 pm

"Jeg kan godt lide din måde at tænke på" sagde hun og smilede til ham.
hendes kinder havde stadig den lyserøde farve, fordi han holdte om hende.
Hun mærkede hvordan sommerfuglene i maven fløj rundt, som sådan nogle gribe.
Det kilede nu i maven, fordi hun havde sommerfugle i maven.
Romeo

Romeo

IndlægEmne: Re: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 2 Icon_minitimeLør jun 19, 2010 9:32 pm

Romeo løftede øjenbrynet og gav hende et lille klem indtil sig "Du ligner ikke en der røger?" spurgte han og nikkede tilbage imod cigaretten hun havde skodet "Det passer sig ikke for en musikker at ryge selvom nogen af os alligevel er faldet i" fortsatte han med et kækt smil og prikkede hende let på underlæben med en af de fingre der ikke holdt om smøgen.
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 2 Icon_minitimeLør jun 19, 2010 9:34 pm

Hun rødmede let da han prikkede hende på underlæben. "Jeg ryger skam heller ikke" sagde hun og smilede lettere nuttet.
"tree huggers" sagde hun drillede. ja det var jo det nogle kaldte dem som spillede guitar. Hendes kinder havde stadig den svage lyserrøde farve.
Romeo

Romeo

IndlægEmne: Re: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 2 Icon_minitimeLør jun 19, 2010 9:56 pm

Romeo rystede på hovedet af hende med et lille smil "så burde du ikke smage mine smøger, jeg vil ikke have ansvar for at du bliver afhængig" sagde han drillende og grinede lidt af hendes 'three huggers' kommentar "ja det kan man sku ikke ligefrem kalde mig" svarede han og tog endnu et hiv af sin smøg inden han hurtigt slukede den imod sin lighter og lagde den ned i pakken igen. Lidt genbrug kunne vel ikke skade.
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 2 Icon_minitimeLør jun 19, 2010 10:04 pm

"Jeg bliver ikke afhængig af det, det smager og lugter af heleveds til.." sagd ehun og smilede nuttet til ham.. "Jov du krammer hele tiden din guitar, når du spille på den" grinede hun drillede og smilede let til ham før hun rakte tunge af ham.
De var nu kommet lidt væk fra fodboldbanen. Der gik der små børn og legde. De kiggede lidt skræmt på dem. især fordi han holdte om hende.
Romeo

Romeo

IndlægEmne: Re: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 2 Icon_minitimeLør jun 19, 2010 10:09 pm

Romeo grinede lidt igen "Det siger de alle sammen" gav han hende igen med en drillende tone og et kækt smil "Det er fordi min guitar er mit livs lys, hun er mit et og alt" sagde han drømmende for at spille med på Lillys 'Joke' eller hvad man nu kaldte det, men halvdelen af det han sagde var faktisk sandt. Han elskede sin guitar, det var nok også derfor den havde fået det navn som den havde. Romeo lagde mærke til et par små elever der kiggede skræmt op på dem og han brugte nu noget af det han var rigtig god til. At se farlig ud. Han sendte de små børn et dræberblik der næsten skreg 'hvad glor du på?!' og børnene skyndte sig forskræmte væk hvorefter Romeo begynde at grine en smule sagte
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 2 Icon_minitimeLør jun 19, 2010 10:11 pm

Hun gav ham en blid albue i siden.. "Man skræmmer ikke små irettretde børn" grinede hun drillede, og kiggede hen på de børn som var løbet væk.
Dog var der en lille dreng som stod længere foran dem. Han kiggede bare på dem som om de var guder.
Det var nu ret sært at kigge sådan på folk.
Romeo

Romeo

IndlægEmne: Re: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 2 Icon_minitimeLør jun 19, 2010 10:18 pm

Romeo sukkede af hendes kommentar og lod bare vær med at svare. Vis børnene var irreterende så skulle de vel væk. Men inden han nåede at sige noget fik han øje på en lille dreng som stadig stod tilbage. Han stirrede lige så underligt tilbage på drengen som drengen stirrede på dem og kunne godt mærke at der skulle mere end det til for at han skred.
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 2 Icon_minitimeLør jun 19, 2010 10:21 pm

"Er i kærester!?" spurgte den lille dreng og kiggede til bedenede op på Romeo.
Det virkede som om at dregen syndes at Romeo var sej, altså virkelig sej.
Lilly åbnede let munden for at sige noget.
"N.." kom der ud af hendes mund. Hun lukkede deefter hendes mund igen. Hun hadede når folk skulle spørge så meget ligeud. Hun åbned eigen munden let og skulle til at sige nej igen.
Romeo

Romeo

IndlægEmne: Re: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 2 Icon_minitimeLør jun 19, 2010 10:35 pm

Romeo smilede overlegent til drengen mens han nåede at svarede drengen inden Lilly gjorde det ved at kysse hende på munden også vende sig imod drengen igen "Lige præcis og vis du er ligeså heldig som mig finder du en ligeså lækker en" svarede han og rodede drengen lidt i håret inden han trak Lilly med videre med et stort smil. Det var godt allerede at skabe fans på skolen.
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 2 Icon_minitimeLør jun 19, 2010 10:41 pm

"Hvad" nåede hun lige at sige, men ¨så blev hun pludselig kysset igen??
Da hun blev trukket med væk igen" Hvad??" sagde hun lettere forvirret.
Hun var nu og temlig forvirret nu! Det er de altså ikke, eller det aner hun ikke nu hun er pænt forvirret.
Romeo

Romeo

IndlægEmne: Re: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 2 Icon_minitimeLør jun 19, 2010 10:53 pm

Romeo grinede lidt af hendes forvirrede udtryk inden han besluttede at oplyse hende om hvad der foregik "Jeg driller dig bare Lilly, du så så sød ud også ville jeg bare forvirre dig" sagde han undskyldene. Han havde ikke ment noget med det og håbede hun forstod at han bare lavede sjov med drengen.
Lilly

Lilly

IndlægEmne: Re: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 2 Icon_minitimeLør jun 19, 2010 10:56 pm

"Pyyhh.. Og dte virkede endda meget godt" sagde hun og smilede let og nuttet til ham.
Skulle hun sige noget??Ja! "du har meget bløde læber" sagde hun og smilede nuttet, før hendes kinder, fik den svage røde farve igen.
Hun betragtede ham kort og strøg let en hår tot til side.
Romeo

Romeo

IndlægEmne: Re: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 2 Icon_minitimeLør jun 19, 2010 11:07 pm

Romeo tog sig til læben med et lettere overrasket udtryk "øhm.. tak" svarede han pg fortsatte "Det har du også og ved du hvad du har?" spurgte han og kiggede drillende på hende. Han morede sig stadig over hendes forvirring, men det var vel forståeligt nok, han havde trodes alt handlet en smule uansvarligt.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: I will wish you were here- Romeo=Privat   I will wish you were here- Romeo=Privat - Page 2 Icon_minitime

I will wish you were here- Romeo=Privat
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Udenfor :: fodboldtbanen-
Gå til: