Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
PLOT - skoleturen - Page 16 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 16 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 16 Vote_rcap 
jahilla
PLOT - skoleturen - Page 16 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 16 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 16 Vote_rcap 
Jam
PLOT - skoleturen - Page 16 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 16 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 16 Vote_rcap 
Matthew
PLOT - skoleturen - Page 16 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 16 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 16 Vote_rcap 
Lilly
PLOT - skoleturen - Page 16 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 16 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 16 Vote_rcap 
David
PLOT - skoleturen - Page 16 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 16 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 16 Vote_rcap 
Samuel
PLOT - skoleturen - Page 16 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 16 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 16 Vote_rcap 
Jayden
PLOT - skoleturen - Page 16 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 16 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 16 Vote_rcap 
Romeo
PLOT - skoleturen - Page 16 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 16 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 16 Vote_rcap 
Alex-
PLOT - skoleturen - Page 16 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 16 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 16 Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
PLOT - skoleturen - Page 16 Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
PLOT - skoleturen - Page 16 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
PLOT - skoleturen - Page 16 Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
PLOT - skoleturen - Page 16 Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
PLOT - skoleturen - Page 16 Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
PLOT - skoleturen - Page 16 Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
PLOT - skoleturen - Page 16 Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
PLOT - skoleturen - Page 16 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
PLOT - skoleturen - Page 16 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
PLOT - skoleturen - Page 16 Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 PLOT - skoleturen

Go down 
+6
David
Heartie
jesper
jahilla
Andy
Rektor
10 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16
ForfatterBesked
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 16 Icon_minitimeMan Jul 05, 2010 6:16 pm

Hun grinte sødt og kyssede ham på kinden. Jahilla lod sin hånd stille lege med hans trøje på maven og bed sig blidt i læben.
Hvordan kunne hun dog have sådan en skøn kæreste? Hun kunne ikke forstå han overhovedet gad have hende, der var jo så mange andre piger på skolen, men hun sagde det ikke, da hun ikke ville gøre ham ked a det.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 16 Icon_minitimeMan Jul 05, 2010 8:15 pm

Matthew smilte, da Jahilla begyndte at lege med Matthew's trøje. Han sukkede træt og lukkede øjnene, uden at skulle falde i søvn.
"Jeg har vist været her på stedet før," mumlede Matthew. Man kunne høre en smule af hans træthed i hans stemme, "med mine forældre, før ..." Matthew stoppede. Han ville ikke begynde at skulle snakke om sine forældre, det var så negativt. Og deprimerende.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 16 Icon_minitimeFre Jul 09, 2010 3:49 pm

´Jahilla så opmærksomt på ham med et sødt smil, ''vil du ikke nok fortælle en historie?'' spurgte hun roligt med et blidt smil.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 16 Icon_minitimeLør Jul 10, 2010 4:27 pm

"En historie?" spurgte Matthew noget overrasket. Det havde han aldrig gjort, kun gennem sine tekster.
"Det har jeg aldrig gjort før..." sagde han stille og smilte.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 16 Icon_minitimeSøn Jul 11, 2010 3:33 pm

Jahilla grinte blidt med et sødt smil til ham ''kom nuu?'' bad hun og foldede sine fingre og så op på ham med sine store lyse øjne ''be be be?'' tiggede hun og grinte kærligt
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 16 Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 1:17 pm

"Jeg kan ikke fortælle historier," mumlede Matthew kort for hovedet, men med et smil, "det har jeg aldrig kunne finde ud af." han kiggede på Jahilla med et uskyldigt blik.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 16 Icon_minitimeFre Jul 16, 2010 10:30 am

Jahilla kyssede hans kind kærligt ''Vil du sove?'' spurgte hun blidt med det sødeste smil til ham. Hun kærtegnede blidt hans kind og kyssede ham forsigtigt ned a halsen
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 16 Icon_minitimeFre Jul 16, 2010 1:53 pm

"Nej, jeg vil..." Matthew trillede blidt ovenpå Jahilla. Han var helt stille, iagtog Jahilla. Hans blik fjernede sig ikke fra hendes.
Matthew's højre hånd holdte ham lidt oppe, så han ikke maste Jahilla fuldstændigt. Men han kiggede stadig på hende, nu med et seriøst smil.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 16 Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 12:30 am

Jahilla så op på ham med et sødt smil ''Hvad vil du søde?'' hviskede hun blidt og kærtegnede hans kind med sin hånd. Hun var forsigtig, og kærlig.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 16 Icon_minitimeOns Jul 21, 2010 2:57 pm

Matthew lukkede blidt øjnene og nødt at Jahilla kærtegnede hans kind.
"Jeg vil..." han sukkede glad, havde svært ved at koncentere sig, "... kysse dig." han åbnede øjnene, lidt for at se, om han mon faktisk bare måtte, uden videre.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 16 Icon_minitimeSøn Jul 25, 2010 3:18 pm

Jahilla lod sin ene hånd kærtegne hans kind og den anden hans hår.Hun satte blidt sine læber mod hans og kyssede ham kærligt, og roligt.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 16 Icon_minitimeLør Jul 31, 2010 2:37 pm

Matthew smilte, noget Jahilla havde fået ham til, de seneste uger. Hun havde virkelig reddet ham fra et mørke, han ikke ville indrømme overfor sig selv.
"Tak..." sagde han stille under deres kys.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 16 Icon_minitimeLør Jul 31, 2010 6:19 pm

Hun lagde sine arme om hans hals og grinte sødt ''Du behøver ikke engang spørge skath!" hviskede hun og aede hans kind blidt
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 16 Icon_minitimeSøn Aug 01, 2010 10:16 am

"Og det samme behøver du heller ikke." han lo. "Du kan tage alle de kys du end har lyst til. Du gør hvad du har lyst, for jeg er din.." Matthew blinkede en ekstra gang til Jahilla, med et kærligt smil på hans læber.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 16 Icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 8:54 am

Jahilla grinte blidt og bed sig i læben ''Du er skør min skath!" hviskede hun drillende og lagde sig ned under dynen, ''men jeg elsker dig alligevel matt!" sagde hun stille og nussede hans snakke
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 16 Icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 6:54 pm

Matthew lagde sig oven på dynen. Han kiggede intenst på Jahilla.
"Du... elsker du mig?" hans stemme var nysgerrig. Det var en seriøs ting at sige. Men han vidste, at han havde samme mening omkring Jahilla.
Matthew lagde hovedet tilbage på puden, da Jahilla startede med at nusse hans nakke.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 16 Icon_minitimeTirs Dec 14, 2010 6:57 pm

Jahilla nikkede stille og kyssede hans kind ''ja jeg elsker dig utrolig meget Matt!" hviskede hun blidt
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 16 Icon_minitimeOns Dec 15, 2010 12:13 am

Matthew smilede stort.
"Jeg elsker også dig." hans stemme var øm, omsorgsfuld. Det samme var hans blik.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 16 Icon_minitimeOns Dec 15, 2010 8:54 am

//Emne sluttet! <3 :P//
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 16 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 12:58 pm

//YUP, OUT!//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





PLOT - skoleturen - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 16 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
PLOT - skoleturen
Tilbage til toppen 
Side 16 af 16Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Andet :: Abingdon skov-
Gå til: