Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
PLOT - skoleturen - Page 15 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 15 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 15 Vote_rcap 
jahilla
PLOT - skoleturen - Page 15 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 15 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 15 Vote_rcap 
Jam
PLOT - skoleturen - Page 15 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 15 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 15 Vote_rcap 
Matthew
PLOT - skoleturen - Page 15 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 15 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 15 Vote_rcap 
Lilly
PLOT - skoleturen - Page 15 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 15 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 15 Vote_rcap 
David
PLOT - skoleturen - Page 15 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 15 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 15 Vote_rcap 
Samuel
PLOT - skoleturen - Page 15 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 15 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 15 Vote_rcap 
Jayden
PLOT - skoleturen - Page 15 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 15 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 15 Vote_rcap 
Romeo
PLOT - skoleturen - Page 15 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 15 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 15 Vote_rcap 
Alex-
PLOT - skoleturen - Page 15 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 15 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 15 Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
PLOT - skoleturen - Page 15 Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
PLOT - skoleturen - Page 15 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
PLOT - skoleturen - Page 15 Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
PLOT - skoleturen - Page 15 Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
PLOT - skoleturen - Page 15 Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
PLOT - skoleturen - Page 15 Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
PLOT - skoleturen - Page 15 Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
PLOT - skoleturen - Page 15 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
PLOT - skoleturen - Page 15 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
PLOT - skoleturen - Page 15 Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 PLOT - skoleturen

Go down 
+6
David
Heartie
jesper
jahilla
Andy
Rektor
10 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16  Næste
ForfatterBesked
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 15 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 4:45 pm

"Se selv .. ellers ville du sige noget til det." han grinte kort."Men det er okay. Bare glem det," han lo med et smil over læben og tog Jahilla's hånd.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 15 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 5:35 pm

Hun bed sigi læben ''nej det er ikke en dårlig ide...'' sagde hun sødt
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 15 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 5:48 pm

"Hvad mener du?" spurgte Matthew. Hans hånd nussede blidt Jahilla's kind og hans blik var hen imod Jahilla.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 15 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 6:32 pm

hun blinkede til ham og grinte blidt og gemte sig så under dynen.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 15 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 7:50 pm

"Jahilla, det er ikke sjovt," sagde Matthew, men kunne ikke lade være med at grine. Et kæmpe smil bredte sig over hans læber.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 15 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 7:58 pm

Hun kravlede op og lagde sig over ham. Hun grinte og stak hovedet ud under dynen tæt på hans med et sødt smil
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 15 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 8:15 pm

Matthew lo en kort latter.
"Halløjsa," sagde han og lagde armene omkring Jahilla med et smil. Han kyssede hende langs hendes hals, hendes skulder, hendes kraveben...
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 15 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 8:20 pm

Hun rødmede og puttede sig ind til ham med et kærligt smil ''Hvad har du lyst til at lave søde?'' spurgte hun sødt
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 15 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 8:22 pm

"Bare ligge her," sagde han og sukkede lavt, "sammen med dig." hans læber var nået ned til hendes kraveben.
"Seriøst, det burde ikke være tilladt at være så smuk som du."
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 15 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 8:25 pm

Hun rødmede og lagde sine hænder mod hans brystkasse, hun grinte kærligt og så op på ham ''så smuk er jeg heller ikke søde skat''
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 15 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 8:31 pm

"Oh jo, du er," sagde Matthew, helt overbevist, "du kan ikke få mig til at ændre min mening - og det ved du." han kyssede hende kærligt på kinden og iagtog hende. Hans hjerte buldrede af sted med lynets hast.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 15 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 8:33 pm

Hun grinte og nussede hans brystkasse blidt og smilte sødt. ''Jaaaamen!" klagede hun blidt og kyssede ham så
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 15 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 10:22 pm

"Ikke noget jamen," lo han, under deres kys. Han aede stille Jahilla langs hendes ryg.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 15 Icon_minitimeMan Jun 21, 2010 1:44 pm

Hun grinte stille og kyssede ham kærligt
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 15 Icon_minitimeMan Jun 21, 2010 4:46 pm

"Se selv," sagde han og grinte, "jeg har ret, angående dig."
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 15 Icon_minitimeTors Jun 24, 2010 8:45 pm

Hun grinte kærligt og smilte til ham ''ikke altid'' sagde hun sødt og puttede sig tæt ind til ham
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 15 Icon_minitimeFre Jun 25, 2010 12:23 pm

"Du er så pokkers stædig," mumlede Matthew. Hans hjerte hamrede stadig af sted, nervøs for, hvad der nu skulle ske.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 15 Icon_minitimeLør Jun 26, 2010 8:28 pm

Hun grinte sødt og lod sin hånd lege med hans trøje på bryset. Hun så op på ham og bed sig i læben.
Hvordan kunne han være så perfekt..
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 15 Icon_minitimeMan Jun 28, 2010 4:02 pm

"Hvad?" Spurgte Matthew, da han så Jahilla's blik. Han lagde hovedet lidt på skrå og smilte kærligt til hende. Matthew lagde blidt armene omkring Jahilla som om, at han aldrig ville give slip på hende - hvilket jo var sandheden.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 15 Icon_minitimeOns Jun 30, 2010 5:53 pm

Hun rystede hurtigt på hovedet og grinte kærligt. Hun kravlede op så hun kunne viske til ham. Jahilla lagde sin kind mod hans og hviskede blidt ''Jeg elsker dig'', og lagde sig så bare ned igen og så op på ham med sine øjne, som trålede som små sole.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 15 Icon_minitimeFre Jul 02, 2010 7:52 am

"Jeg elsker dig." Matthew var helt overrasket. Der var ingen der havde sagt det til ham før. Selve sætningen 'Jeg elsker dig', mente Matthew var seriøse ord. Og han vidste, at han aldrig ville holde op med at sige det til Jahilla.
"Jeg vil aldrig holde op med at elske dig," sagde han og lagde en hånd på hendes kind. Han kiggede på hendes øjne, som lyste. Matthew smilte glad.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 15 Icon_minitimeFre Jul 02, 2010 10:37 am

Jahilla sendte ham et sødt og blidt smil og lagde forsigtigt sin hånd over hans på sin kind. Jahilla kærtegnede blidt hans hånd og bed sig i læben. ''Det er jeg vildt glad for at høre min skath...'' hviskede hun kærligt
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 15 Icon_minitimeLør Jul 03, 2010 9:58 am

Matthew smilte blot tilbage til Jahilla, og kiggede på hende. Han tog Jahilla's hånd som der kærtegnede hans og gav et blidt klem.
"Du må aldrig tro andet..."
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 15 Icon_minitimeMan Jul 05, 2010 2:51 pm

''det ville jeg heller aldrig nogensinde skath!" hviskede hun blidt. Hun lagde sit hovede ind mod hans skulder og smilte kærligt op til ham.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 15 Icon_minitimeMan Jul 05, 2010 4:27 pm

"Det er jeg glad for," sagde Matthew roligt. Han tog sin hånd op til Jahilla's kind og aede hende forsigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





PLOT - skoleturen - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 15 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
PLOT - skoleturen
Tilbage til toppen 
Side 15 af 16Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Andet :: Abingdon skov-
Gå til: