Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
PLOT - skoleturen - Page 14 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 14 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 14 Vote_rcap 
jahilla
PLOT - skoleturen - Page 14 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 14 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 14 Vote_rcap 
Jam
PLOT - skoleturen - Page 14 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 14 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 14 Vote_rcap 
Matthew
PLOT - skoleturen - Page 14 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 14 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 14 Vote_rcap 
Lilly
PLOT - skoleturen - Page 14 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 14 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 14 Vote_rcap 
David
PLOT - skoleturen - Page 14 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 14 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 14 Vote_rcap 
Samuel
PLOT - skoleturen - Page 14 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 14 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 14 Vote_rcap 
Jayden
PLOT - skoleturen - Page 14 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 14 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 14 Vote_rcap 
Romeo
PLOT - skoleturen - Page 14 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 14 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 14 Vote_rcap 
Alex-
PLOT - skoleturen - Page 14 Vote_lcapPLOT - skoleturen - Page 14 Voting_barPLOT - skoleturen - Page 14 Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
PLOT - skoleturen - Page 14 Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
PLOT - skoleturen - Page 14 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
PLOT - skoleturen - Page 14 Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
PLOT - skoleturen - Page 14 Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
PLOT - skoleturen - Page 14 Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
PLOT - skoleturen - Page 14 Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
PLOT - skoleturen - Page 14 Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
PLOT - skoleturen - Page 14 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
PLOT - skoleturen - Page 14 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
PLOT - skoleturen - Page 14 Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 PLOT - skoleturen

Go down 
+6
David
Heartie
jesper
jahilla
Andy
Rektor
10 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Næste
ForfatterBesked
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 14 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 2:04 pm

Hun lagde sine arme om hans hals og kyssede hans læber blidt og kærligt.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 14 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 2:07 pm

Matthew smilte stille. Han begyndte at gå hen imod kanten af søen.
Blidt, lagde Matthew Jahilla ned ved kanten. Vandet fossede ned af dem. Stille, lagde han sig ovenpå Jahilla og kyssede hende.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 14 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 2:10 pm

Hun lagde sine arme om hans hals og kyssede ham kærligt.
Jahilla trykkede sig tæt ind to Matt med et kærligt smil. Hun sukkede blidt og lod sine fingre lege ihans hænder
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 14 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 2:12 pm

Matthew fjernede sig stille fra Jahilla.
"Jeg vil ikke gå for langt, hvis du ikke vil ..." sagde han stille og lagde sig ned på ryggen. Hans blik var op imod himlen og han håbede på, at Jahilla forstod hans hentydning.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 14 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 2:16 pm

Hun så lidt på ham, og lagde sig om på siden. Hun forstod ham ikke helt lige nu, men lagde sig bare ned på ryggen igen. Hun fulgte hans øjne op mod himlen
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 14 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 2:19 pm

"Du ved ... dét." han smilte tøvende. Det var ikke noget han gad at snakke om egentlig, men ... han mente at det var nødvendigt.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 14 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 2:21 pm

Hun så uforstående på ham og lagde sit hovede på skrå ''hvad?'' spurgte hun blidt
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 14 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 2:23 pm

"Nej, ikke noget så .." sagde Matthew og begyndte at rødme. Han mærkede hvordan det var blevet køligere i vejret.
Matthew satte sig op og kiggede på Jahilla. "Jeg tror jeg smutter hen til teltet," sagde han stille, "kommer du med?"
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 14 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 2:28 pm

Hun så lidt på ham og bed sig i læben. Hun nikkede og puttede sig ind til ham, inden hun rejste sig op og gik tilbage mod teltet
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 14 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 2:32 pm

Hurtigt, tog han sine bukser med over armen og kiggede på Jahilla.
Matthew løb tilbage mod teltet, for at få varmen. Han halvfrøs nu.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 14 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 2:38 pm

Hun grinte og så lidt ned a sig selv. gud hvor var det egenligt koldt nu. Hun tog et håndklæde ud a teltet eftersom hendes undertøjvar vådt. Hun sukkede og kyssede ham blidt ''jeg kommer tilbage lige om lidt!" sagde hun kærligt og tog en tør bh og g-streng i hånden. Hun gik om bag telet og tog tøjet a. Hun skyndte sig a tage det tører på og viklede håndklædet om sit våde hår.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 14 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 2:45 pm

"Okay," sagde Matthew og smilte. Han tørrede hurtigt kroppen og skiftede til nogle nye boxershorts. Han tog sine bukser på, og lagde sig ind i teltet.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 14 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 2:53 pm

Hun så lidt ned a sig selv og lod sig dumpe ned bag teltet. Hun så op på stjernerne og sukkede.
Jahilla lagde sig på ryggen og kunne ikke rigtig tage sig sammen til a gå ind igen. Hun sukkede og rejste sig og gik ind igen. Hun smilte og kyssede ham blidt og kravlede under dynen
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 14 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 2:55 pm

"Er du okay?" spurgte Matthew og kiggede bekymret på Jahilla. Han havde lagt sig nedenunder dynen.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 14 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 2:57 pm

Hun nikkede og lagde sig tæt ind til ham ''jaer..'' sagde hun blidt. Hun lagde sit hovede mod hans skulder og kyssede hans hals blidt
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 14 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 3:07 pm

"Du er bare træt, eller?" spurgte Matthew. Han undrede sig over, hvorfor det var, at Jahilla pludselig ikke sagde så meget.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 14 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 3:09 pm

Hun bed sig lidt i læben og satte sig op. Hun kravlede op og satte sig på hans mave, ''hvad var det du ville sige der ude før?'' hviskede hun, for de andre ikke skulle hører dem hvis de nu ikke sov. Hun flettede sine fingre ind i hans og smilte blidt
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 14 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 3:22 pm

"Nej, det er ikke noget, Jahilla .." sagde han stille og mærkede, hvordan hans kinder blev lidt varmere i det. Han aede Jahilla's kind med venstre hånd.
"... jeg vil helst ikke have, at du syntes, at jeg er pervers, eller noget."
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 14 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 3:24 pm

Hun bed sig i læben for ikke a grinte ''det sys jeg heller ikke skat.. jeg elsker dig... også selv om...du ehmm har lyst til...ehmm nogle ting..'' sagde hun og kyssede ham blidt
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 14 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 3:39 pm

"Jeg undrer mig bare - hvor langt du er kommet, ang. dét. om du overhovedet har ... tjah, hvad kan man sige ... prøvet det." han smilte og blinkede en enkelt gang til Jahilla. Det her var en samtale, som man næsten ikke kunne undgå at komme udenom.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 14 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 3:43 pm

Hun lagde sit hovede lidt på skrå og bed sig i læben ''Måske... men det kan du jo selv finde ud a på en anden måde!"grinte hun og kravlede ned og lagde sig ved siden a ham igen
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 14 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 4:14 pm

"Det er nemlig det der er problemet," grinte Matthew, da Jahilla lagde sig ned til ham, "jeg ved ikke hvor langt jeg må gå." han grinte kort.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 14 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 4:16 pm

Hun bed sig i læben og så på ham ''du er min kæreste... du må gå så langt du vil'' sagde hun blidt
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 14 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 4:38 pm

"Det er en dårlig idé," sagde han og sukkede, "hvis du ikke har prøvet noget i den stil før." Matthew nussede kærligt Jahilla.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 14 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 4:39 pm

Hun så lidt på ham med et kærligt smil
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





PLOT - skoleturen - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen - Page 14 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
PLOT - skoleturen
Tilbage til toppen 
Side 14 af 16Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Andet :: Abingdon skov-
Gå til: