Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
PLOT - skoleturen Vote_lcapPLOT - skoleturen Voting_barPLOT - skoleturen Vote_rcap 
jahilla
PLOT - skoleturen Vote_lcapPLOT - skoleturen Voting_barPLOT - skoleturen Vote_rcap 
Jam
PLOT - skoleturen Vote_lcapPLOT - skoleturen Voting_barPLOT - skoleturen Vote_rcap 
Matthew
PLOT - skoleturen Vote_lcapPLOT - skoleturen Voting_barPLOT - skoleturen Vote_rcap 
Lilly
PLOT - skoleturen Vote_lcapPLOT - skoleturen Voting_barPLOT - skoleturen Vote_rcap 
David
PLOT - skoleturen Vote_lcapPLOT - skoleturen Voting_barPLOT - skoleturen Vote_rcap 
Samuel
PLOT - skoleturen Vote_lcapPLOT - skoleturen Voting_barPLOT - skoleturen Vote_rcap 
Jayden
PLOT - skoleturen Vote_lcapPLOT - skoleturen Voting_barPLOT - skoleturen Vote_rcap 
Romeo
PLOT - skoleturen Vote_lcapPLOT - skoleturen Voting_barPLOT - skoleturen Vote_rcap 
Alex-
PLOT - skoleturen Vote_lcapPLOT - skoleturen Voting_barPLOT - skoleturen Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
PLOT - skoleturen Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
PLOT - skoleturen Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
PLOT - skoleturen Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
PLOT - skoleturen Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
PLOT - skoleturen Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
PLOT - skoleturen Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
PLOT - skoleturen Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
PLOT - skoleturen Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
PLOT - skoleturen Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
PLOT - skoleturen Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 PLOT - skoleturen

Go down 
+6
David
Heartie
jesper
jahilla
Andy
Rektor
10 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3 ... 8 ... 16  Næste
ForfatterBesked
Rektor
Admin
Rektor


Antal indlæg : 35
Join date : 15/05/10

PLOT - skoleturen Empty
IndlægEmne: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen Icon_minitimeFre Jun 11, 2010 2:15 pm

Sted :: Abingdon skov
Tid :: 15:00
Dato :: 11 Juni
Dag :: Fredag
Vejr :: Solen der står højt på den blå himmel, med nogle få hvide skyer
Omgivelser :: Hele skolen
PLOT - skoleturen 14uvww5
___________________________________________________________________________________________________________
Som de havde forudset så stod solen oppe på himlen, som var virkelig lyseblå. det var en perfekt weekend til at tage på skoletur, og en bedre tur end at tage på en telt tur. kunne det da næsten ikke blive, selv om nogle elever havde brokket sig over at det ikke kunne være en bedre ferie. hvor de kunne bo på et hotel eller nået, men det havde skolen ikke råd til og havde derfor sagt "næste gang vi tager på tur.. så sælger vi nået" selv om eleverne ikke havde besluttet sig hvad de skulle sælge endnu, så havde de jo stadig masser af tid. skolen's bus stoppede udenfor skoven, og alle elever gik af og alle andre der var med på turen. de begynde at gå mod der hvor de skulle være, selv om der allerede var elever og lærer der.
Tilbage til toppen Go down
https://abingdon.danskforum.net
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

PLOT - skoleturen Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen Icon_minitimeFre Jun 11, 2010 2:29 pm

Andy var en af de personer som var komme før de andre, selv om han havde stået rigtigt tidligt op. så ville han finde det perfekte sted til at slå et telt op, han ville så gerne havde at han skulle være perfekt. da han havde besluttet for i aften skulle det være, at David skulle blive 110% hans og han havde ikke tænkt sig at give slip på ham igen. han havde et par røde stramme jeans på som havde et var huller nogle steder, en løs langærmet sort trøje hvor han havde trukket ærmerne op til sine albuer. et nitbælte som sad fast i hans bukser og han ned af siden på ham, selv om den skulle side stramt for ikke at se for stor ud. også havde en et par gamle converse sko på, han havde fundet et perfekt sted tæt ved søen og sat sin taske ned. mens han prøvede at få teltet op at stå, selv om han aldrig havde prøvet det før så gav han ikke op. selv om det hele tiden fald sammen
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen Icon_minitimeFre Jun 11, 2010 2:35 pm

Zitta steg ud a bussen og sukkede, gud hvor hun dog haded a være sammen med så mange mennesker, hun tog et fast tag i sin kuffert og gik i den modsatte vej end de andre, hun kiggede efter Lilly, men kunne ikke finde hende. Da hun var kommet et stykke væk fra de andre satte hun sin taske ned og fandt teltet frem. Hun trak lidt ned i sine shorts og smed den store hættetrøje hun havde haft på. hun satte hurtigt teltet op og fandt sine løbesko i en taske. Hun tog sin ipod og sine løbesko på, hvorefter hun smed tasken ind i teltet og lynede det til. hun kastede et blik over sin skulder og begyndte så a løbe lidt rundt for a finde søen, så hun kunne løbe rundt om den..
Tilbage til toppen Go down
jesper

jesper


Antal indlæg : 19
Join date : 02/06/10

PLOT - skoleturen Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen Icon_minitimeLør Jun 12, 2010 11:48 am

jesper stod ved et træ og ventede på at der var nogle der manglede hjælp til enden at sætte tælt op eller sådan noget
Tilbage til toppen Go down
http://highligt.motion-forum.net/forum.htm
Heartie

Heartie


Antal indlæg : 39
Join date : 30/05/10

PLOT - skoleturen Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 9:23 am

Heartie stod ud af bussen og skyggede sig for øjnene, da en solstråle skar vej ned i hendes øjne.
Hun bed sig i læben og hankede op på sin ufatteligt tunge taske. Eller, i hvert fald syntes hun den var tung, for hun var ret spinkel, uden at ligne et stankelben selvfølgelig. Hendes hullede Jeans sad stramt ned af hendes ben, og hendes trøje sad en anelse løst, men samtidig kunne man godt se hun havde kurver, motivet var en lille vodoo dukke der sad og græd, med en nål i sit hjerte som den bar i hånden. Hun elskede den trøje, den var så sød. hun havde et knojern om halsen og et nitterbælte til at hænge lidt ned over røven på hende. Hendes sorte converse der var både trådt ud, slidte og hullede havde hun også på. Hendes hår var sat op i en hestehale. (Glo linket for at se hendes hestehale.)
http://www.mytinyphone.com/uploads/users/kimsan22/330319.jpg
Hun så sig om, hun kendte ikke nogen. Hun var først kommet for nylig da hendes forældre havde sendt hende til den her, citat: ,,herlige efterskole '' langt ude på langtyndskids marker. Og hun havde ikke fundet nogen at snakke med endnu, alle havde så travlt med at snakke med hinanden at det ikke rigtigt gav nogen mening at afbryde den og blive en byrde for dem, som hun havde været for sine forældre.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 11:12 am

Zitta begyndte a løbe rundt om søen.. ca da hun var halvvejs så hun en dren prøve a sætte sit telt op, hun grinte blidt for sig selv.. det så ikke rigtig ud som om han kunne finde ud a det. Hun gik forsigtigt over til him med et blidt smil ''Halløj... brug for hjælp?'' spurgte hun og lagde sit hovede lidt på skrå
Tilbage til toppen Go down
David
Admin
David


Antal indlæg : 234
Join date : 16/05/10

PLOT - skoleturen Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 11:32 am

David steg ud af bussen og så sig lidt omkring efter Andy. han havde ikke set ham i morges og det gjorde ham lidt nervøs. han havde ikke været så meget sammen med Andy siden han fik tæsk og han var stadig meget bange for at Andy ikke havde tilgivet ham og måske hadede ham eller noget. hans ansigtlignede næsten sig selv igen, udover han stadig havde et gult mærke ved øjet og et ar ved hvert øjnbryn efter han havde flækket det. han gik stille med de andre og haltede lidt. da han stadig havde store smerter efter han havde bøjet ribbenet, næsten brækket det. han bar sin egen taske selvom hans skader ville kunne blive være. han havde det egentlig fint efter sin egen mening. det eneste der betød noget nu var at han kunne være tæt på Andy igen og få sagt undskyld for alt.
Tilbage til toppen Go down
Heartie

Heartie


Antal indlæg : 39
Join date : 30/05/10

PLOT - skoleturen Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 11:48 am

Cisse så drengen der ikke så ud til at have synderligt godt. Også så han en smuule ensom ud.
Så hun slog til, selvfølgelig forberebt på at få et afslag om selvskab.
Hun nærmede sig en smule forsigtigt og smilede nervøst til ham. "Skal jeg ikke bærer den der for dig?" Sagde hun og bed sivg i læben, bange for han skulle misforstå det. "Altså." Skyndte hun sig og sige og bed sig en smule hårde i læben. "Det ikke fordi du ser svag ud eller noget, det er bare. Den ser tung ud når du såen halter, har du fået tæv.." Hun ´slog sig mentalt for panden. "Altså.. DU ved.." Hun sukkede og kiggede op fra jorden indne hun kiggede ned. Hun var blevet godt rød i kinderne.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 12:00 pm

Matthew steg ud ad bussen og nødt vejret. Han havde et telt over armen - et, hvor der kun var plads til to.
Matthew kiggede rundt. Det vrimlede med elever, som grinte og råbte frem og tilbage til hinanden. Lærerne gik rundt og så ud til at nyde det, ligeså meget som eleverne selv.
Matthew hev op i sin taske og rettede halsen på sin sorte skjorte. Han havde hullede cowboy bukser til, og et nitte bælte.
Han gik hen til et træ, hvor der var skygge og kiggede igen rundt. Blot for at observere ... blot for at lede efter Jahilla.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 12:04 pm

Hun sukkede og rystede på hovedet, det så ikke ud som om drengen havde tænkt sig a svarer, hun løb videre rundt om søen, blot for a ende up ved sit telt igen, hun åbnede det hurtigt og satte røven indenfor. hun tog sine sko a og kravlede helt ind i teltet og lukkede det igen, bare for a få noget andet tøj på. lidt efter kravlede hun ud igen, hun satte sit hår op i en lidt sjusket hestehale helt oppe på toppen a hovedet, men den kunne stadig når ned til midt på ryggen, hun smilte og lukkede teltet igen, hun gad ikke tage andre sko på nu..
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 12:11 pm

Matthew sukkede. Det så ikke ud til, at Jahilla var her endnu. Han gik hen til lærerne for at høre om teltpladser. Han fik at vide, at han skulle sætte sit telt nogle meter længere nede, ved siden ad et blåt telt. Han havde fået en plads ved siden af et stort træ som skyggede lidt for den skarpe sol, så det gjorde ham intet.
Matthew gik ned mod sin telt plads og lagde sin taske og teltet på jorden.
"Godt så," mumlede Matthew til sig selv, "så skal vi to kæmpe." det var hundrede år siden at matthew havde sovet i telt, men hans syntes, at det var hyggeligt nok.
Matthew tog sin guitar af ryggen, og stilte guitaren op ad træet. Det skulle nok blive hyggeligt at sidde og synge lejrbåls sange i mørket - forhåbentligt ved siden ad Jahilla.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 12:14 pm

''av, av, av, av'' mumlede hun mens hun prøvede a nå ned til søen, hun bed sig blidt i løben og kiggede ned på sine bare fødder, hun skulle måske have taget sko på alligevel, men hun orkede altså ikke a vende om nu, hun sukkede og så op for a finde ud a om hun overhovedet kom tættere på søen, hun rødmede og kiggede hurtigt ned igen, men skyndte sig over til Matthew, hun smilte blidt til ham ''Hejsa'' sagde hun blidt og lagde en hånd på hans skulder så hun kunne stå på tæer..
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 12:22 pm

"Hejsa," sagde han og smilte til hende, "jeg troede egentlig ikke at du var her endnu." Der afslørede hans sig selv. Han havde ikke tænkt på andet eller andre - for den sags skyld - end Jahilla hele dagen. Og dagen i forvejen og sådan kunne han blive ved.
Matthew håbede lidt på, at han kunne få nogle gode dage med Jahilla her på teltpladsen, kun de to.
"Hvor er du på vej hen?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 12:24 pm

''Jeg har været her lidt tid nu'' grinte hun blidt og sendte ham et blidt smil ''jeg var vel bare på vej ned til søen?'' hun så på hans telt og grinte let ''skal du have hjælp?'' spurgte hun blidt og så op på ham
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 12:28 pm

"Fair nok," sagde Matthew, da han havde fundet ud af, at Jahilla havde været på teltpladsen i nogen tid.
"Jeg ville gerne med ned til søen, men mit telt og jeg har vist en kamp at udkæmpe." han smilte.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 12:33 pm

Hun grinte blidt og så tilbage over mod sit eget telt ''jamen.. så henter jeg nogle sko imens'' sagde hun blidt, hun kyssede ham på kinden og begyndte a gå tilbage mod sit eget telt igen, ''av, av, av'' mumlede hun og bed sig blidt i læben, hun så sig tilbage over skulderen på Matthew
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 12:48 pm

Matthew blev overrasket. Han bed sig selv i læben, men stoppede så.
*Wow.* mere havde han vist ikke at sige. Matthew kiggede på sit telt og rakte tunge ad det. Han havde altid været lidt af en livsnyder.
Matthew ventede på, at Jahilla kom tilbage.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 12:50 pm

Hun fandt hurtigt nogle sko og tog dem på, hun lukkede teltet efter sig, hun burde egenligt have taget et mindre telt... Hun løb tilbage til Matthew med et blidt smil, hun strammede sin hestehalen da hun var nået over til ham igen, hun sendte ham et blidt smil og så så på hans telt og grinte kærligt
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 12:52 pm

"Du har et ret stort telt med," sagde han, lidt overrasket, "skal du sove alene i det, alle nætterne?" Matthew vidste ikke rigtig hvad han spurgte om - men han ville ikke have noget imod at være sammen med Jahilla de næste dage.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 12:55 pm

Hun trak på skulderne ''det tror jeg?'' sagde hun og så sig lidt om ''Jeg har ikke set Lilly, og hun sover nok sammen med nogle andre..''sagde hun blidt, hvorefter hun grinte blidt ''tror du nogensinde du får slået det telt der op?'' spurgte hun og så op på ham med et blidt smil
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 12:59 pm

"Nej," svarede Matthew og sparkede blidt til teltet, "ikke medmindre at jeg bliver budt indenfor hos dig." han grinte kort og blinkede til hende.
"Ej, det er fint nok. Jeg får bare fat i nogle af de andre drenge, hvis det er. For jeg er ikke sikker på, at jeg har alt med, som teltet skal bruge." Men det var nu rigtig nok - Matthew ville helst være i Jahilla's telt.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 1:01 pm

''Jamen.. for mig må du da gerne sove i mit telt..'' sagde hun blidt, hun tog hans taske op og tog hans hånd i sin, hun begyndte a gå over mod sit telt og sendte ham et blidt smil
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 1:04 pm

"Virkelig?" spurgte Matthew og stoppede op. Han fjernede ikke sin hånd fra Jahilla's.
"Men hvis det er sagen, så må jeg hellere få mit telt og min guitar med." han slap Jahilla's hånd - som han ikke var meget for - og løb hurtigt hen til sit telt som han tog under armen og sin guitar, som han tog op på ryggen. Han gik hen til Jahilla igen og smilte.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

PLOT - skoleturen Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 1:07 pm

hun smilte blidt til ham og åbnede teltet og smed tasken ind ''jeg orker virkelig ikke a ordne madrasser og sådan noget nuu'' sagde hun undskyldende og holdt sine hænder bag ryggen, med et blidt smil til ham
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

PLOT - skoleturen Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 1:50 pm

Matthew kiggede ind i teltet og lagde sin taske og guitar ind. Hans eget telt lod hans ligge udenfor Jahilla's.
"Nej, det gør jeg heller ikke," sagde han og begyndte at dykke ned i sin taske, for at finde en ny trøje. Han hev en grå trøje op, uden ærmer og kiggede på Jahilla.
"Har du noget imod det?" spurgte han og hentydede til, om han hurtigt måtte skifte sin trøje. Det var ikke alle der syntes at det var så komfrontabelt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





PLOT - skoleturen Empty
IndlægEmne: Sv: PLOT - skoleturen   PLOT - skoleturen Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
PLOT - skoleturen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 16Gå til side : 1, 2, 3 ... 8 ... 16  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Andet :: Abingdon skov-
Gå til: