Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Det smukke landskab - Jared Vote_lcapDet smukke landskab - Jared Voting_barDet smukke landskab - Jared Vote_rcap 
jahilla
Det smukke landskab - Jared Vote_lcapDet smukke landskab - Jared Voting_barDet smukke landskab - Jared Vote_rcap 
Jam
Det smukke landskab - Jared Vote_lcapDet smukke landskab - Jared Voting_barDet smukke landskab - Jared Vote_rcap 
Matthew
Det smukke landskab - Jared Vote_lcapDet smukke landskab - Jared Voting_barDet smukke landskab - Jared Vote_rcap 
Lilly
Det smukke landskab - Jared Vote_lcapDet smukke landskab - Jared Voting_barDet smukke landskab - Jared Vote_rcap 
David
Det smukke landskab - Jared Vote_lcapDet smukke landskab - Jared Voting_barDet smukke landskab - Jared Vote_rcap 
Samuel
Det smukke landskab - Jared Vote_lcapDet smukke landskab - Jared Voting_barDet smukke landskab - Jared Vote_rcap 
Jayden
Det smukke landskab - Jared Vote_lcapDet smukke landskab - Jared Voting_barDet smukke landskab - Jared Vote_rcap 
Romeo
Det smukke landskab - Jared Vote_lcapDet smukke landskab - Jared Voting_barDet smukke landskab - Jared Vote_rcap 
Alex-
Det smukke landskab - Jared Vote_lcapDet smukke landskab - Jared Voting_barDet smukke landskab - Jared Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Det smukke landskab - Jared Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Det smukke landskab - Jared Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Det smukke landskab - Jared Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Det smukke landskab - Jared Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Det smukke landskab - Jared Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Det smukke landskab - Jared Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Det smukke landskab - Jared Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Det smukke landskab - Jared Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Det smukke landskab - Jared Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Det smukke landskab - Jared Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Det smukke landskab - Jared

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Christella

Christella


Antal indlæg : 22
Join date : 19/05/10

Det smukke landskab - Jared Empty
IndlægEmne: Det smukke landskab - Jared   Det smukke landskab - Jared Icon_minitimeTirs Jun 01, 2010 7:18 pm

Sted:: Søen
Tid:: Kl.16.00
Omkring:: Ingen, alle er indenfor..
Dag:: Lørdag
Dato:: D. 29
Vejr:: Solskin og en smule vind.
Måned:: Maj

Solens stråler dansede på søens overfalde og en pige stod i vand kanten. Vinden legede blidt med hendes hår og hun studerede solen der dasede lystigt. Hendes hånd gled over hendes pande for at stryge pandehåret væk. Det blanke hår skjulte for de krystalblå øjne, men Christella kunne sagtens se gennem det. Bag hende lå hendes taske, som stod åben så man kunne se hendes ting dernede. Der lå et penalhus, en tegneblok og en cheerleader uniform. Hun havde ikke alle hendes bøger på sig, for hun kunne ikke se det kloge i at have dem på sig i en weekend. Hun tænkte på tegningerne der var tegnet i hendes blok og vendte så om på hælen. Med hurtige skridt gik hun over til sin taske og satte sig på knæ. Christella rodede lidt rundt efter blokken og tog en blyant op fra sit penalhus. Blyanten skriblede over papiret og hendes tegning lignede mere og mere landskabet foran hende. Det var en af de ting hun holdte af at lave: Tegne, Cheerleading og møde nye folk. Hendes smil blev bredere og hendes tanker kredsede om det landskab hun tegnede. Christella sad i sin helt egen verden, hvor ingen ville kunne nå hende.
Tilbage til toppen Go down
Jared

Jared


Antal indlæg : 27
Join date : 27/05/10

Det smukke landskab - Jared Empty
IndlægEmne: Sv: Det smukke landskab - Jared   Det smukke landskab - Jared Icon_minitimeOns Jun 02, 2010 8:03 pm

Det sorte pandehår viftede blidt ind foran hans ansigt og med en lettere irreteret bevægelse strøj han det om bag øret igen selvom han vidste at det om ikke så længe bare ville flyve ind og dække for hans udsyn endnu en gang. De andre befandt sig indenfor i øjeblikket og hele ugen var Jared blevet overfaldet af nye mennesker som ville byde ham velkommen og se ham an. Ikke at det havde været irreterende, men det blev bare for meget i længden, og især når man som Jared ikke var speciel socialt anlagt. Netop derfor var han taget herud hvor han vidste der ikke ville være nogen, eftersom alle befandt sig indenfor ligenu, og så kunne han vel godt skabe sig selv noget privatrum for en stund indtil han skulle tilbage til værelset hvor de hyperaktive tvillinger Ethan og Jayden sikkert ventede. Hans honning brune øjne fik et smukt skær i solyset som af og til trængte gennem trækronerne og faldt på ham. Jared gik i et roligt og afslappet tempo - nok til at opdage pigen ved breden længere væk.
Tilbage til toppen Go down
 
Det smukke landskab - Jared
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
» Wauw!- Jared= privat!
» ölüm çocuklar - Jared og David
» Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk
» Phew.. Livet er sq hårdt synes du ikke Jared?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Udenfor :: Søen-
Gå til: