Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
ölüm çocuklar - Jared og David Vote_lcapölüm çocuklar - Jared og David Voting_barölüm çocuklar - Jared og David Vote_rcap 
jahilla
ölüm çocuklar - Jared og David Vote_lcapölüm çocuklar - Jared og David Voting_barölüm çocuklar - Jared og David Vote_rcap 
Jam
ölüm çocuklar - Jared og David Vote_lcapölüm çocuklar - Jared og David Voting_barölüm çocuklar - Jared og David Vote_rcap 
Matthew
ölüm çocuklar - Jared og David Vote_lcapölüm çocuklar - Jared og David Voting_barölüm çocuklar - Jared og David Vote_rcap 
Lilly
ölüm çocuklar - Jared og David Vote_lcapölüm çocuklar - Jared og David Voting_barölüm çocuklar - Jared og David Vote_rcap 
David
ölüm çocuklar - Jared og David Vote_lcapölüm çocuklar - Jared og David Voting_barölüm çocuklar - Jared og David Vote_rcap 
Samuel
ölüm çocuklar - Jared og David Vote_lcapölüm çocuklar - Jared og David Voting_barölüm çocuklar - Jared og David Vote_rcap 
Jayden
ölüm çocuklar - Jared og David Vote_lcapölüm çocuklar - Jared og David Voting_barölüm çocuklar - Jared og David Vote_rcap 
Romeo
ölüm çocuklar - Jared og David Vote_lcapölüm çocuklar - Jared og David Voting_barölüm çocuklar - Jared og David Vote_rcap 
Alex-
ölüm çocuklar - Jared og David Vote_lcapölüm çocuklar - Jared og David Voting_barölüm çocuklar - Jared og David Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
ölüm çocuklar - Jared og David Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
ölüm çocuklar - Jared og David Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
ölüm çocuklar - Jared og David Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
ölüm çocuklar - Jared og David Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
ölüm çocuklar - Jared og David Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
ölüm çocuklar - Jared og David Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
ölüm çocuklar - Jared og David Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
ölüm çocuklar - Jared og David Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
ölüm çocuklar - Jared og David Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
ölüm çocuklar - Jared og David Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 ölüm çocuklar - Jared og David

Go down 
ForfatterBesked
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

ölüm çocuklar - Jared og David Empty
IndlægEmne: ölüm çocuklar - Jared og David   ölüm çocuklar - Jared og David Icon_minitimeLør Maj 29, 2010 5:40 pm

Tid: 09:45
Dato: 29. maj
Sted: Musik huset
Omgivelser: Kun Andy?
Vejr: Solen skinder, blå himmel og nogle få hvide skyer
Påklædning: https://media.photobucket.com/image/george%20boleyn/TheBrokenFairy/George%20Boleyn/1195qutjpg.png?o=17, sorte stramme jeans med huller et par steder, to nittebælter og et par gamle sorte converse
______________________
Andy kom gående ud af porten fra skolen, han havde sin guitartaske over ryggen og havde besluttet sig for at gå over i musik huset og øve lidt. han viste godt at de fleste, sad og spiste morgenmad og derfor at der ikke var nogen over i musik huset. han havde taget sine hænder ned i lommerne og gik med halv dovne skridt over til det flotte musik hus, han havde været oppe på kontoret for at hente nøglen. da man skulle hente nøglen der da skolen ikke ville havde nogle af deres ting stjålet, hans fingere legede med nøglerne ned i lommen inden han stoppede op ved døren og tog sin hånd med nøglen op af lommen. han så sig lidt omkring og smilte inden han låste op og åbnede døren, han træk nøglen ud og lukkede døren efter sig. mens han søgte ind til det sted hvor alle instrumenter stod, det var meget lyst og flot der inde. og alle ting stod på deres plads, han gik over til klaveret og tog sin guitar taske der op. han fumlede lidt med lynlånset og fik den til sidst op, inden han åbnede den helt og så ned på sin guitar som var sort med røde strenge som lyste op i mørke, og den havde en rem som havde den samme røde farve som hans hår. han tog den i sin ene hånd og gik over og satte sig på en stol, han satte den til rette i sit skød og tog remmen over skulderen. inden han begynde at spille en af sine sange, han kunne godt lide at det gav genlyd. han lukkede sine øjne stille i og begynde at synge lidt på sangen
Tilbage til toppen Go down
 
ölüm çocuklar - Jared og David
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Det smukke landskab - Jared
» Wauw!- Jared= privat!
» Ny på Skolen - David
» Hent min taske tak, jeg har ondt i pjækketarmen - Jared tsk tsk
» Nyhed - David er her med min højre hånd

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Udenfor :: Musik huset-
Gå til: