Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Wauw!- Jared= privat! Vote_lcapWauw!- Jared= privat! Voting_barWauw!- Jared= privat! Vote_rcap 
jahilla
Wauw!- Jared= privat! Vote_lcapWauw!- Jared= privat! Voting_barWauw!- Jared= privat! Vote_rcap 
Jam
Wauw!- Jared= privat! Vote_lcapWauw!- Jared= privat! Voting_barWauw!- Jared= privat! Vote_rcap 
Matthew
Wauw!- Jared= privat! Vote_lcapWauw!- Jared= privat! Voting_barWauw!- Jared= privat! Vote_rcap 
Lilly
Wauw!- Jared= privat! Vote_lcapWauw!- Jared= privat! Voting_barWauw!- Jared= privat! Vote_rcap 
David
Wauw!- Jared= privat! Vote_lcapWauw!- Jared= privat! Voting_barWauw!- Jared= privat! Vote_rcap 
Samuel
Wauw!- Jared= privat! Vote_lcapWauw!- Jared= privat! Voting_barWauw!- Jared= privat! Vote_rcap 
Jayden
Wauw!- Jared= privat! Vote_lcapWauw!- Jared= privat! Voting_barWauw!- Jared= privat! Vote_rcap 
Romeo
Wauw!- Jared= privat! Vote_lcapWauw!- Jared= privat! Voting_barWauw!- Jared= privat! Vote_rcap 
Alex-
Wauw!- Jared= privat! Vote_lcapWauw!- Jared= privat! Voting_barWauw!- Jared= privat! Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Wauw!- Jared= privat! Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Wauw!- Jared= privat! Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Wauw!- Jared= privat! Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Wauw!- Jared= privat! Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Wauw!- Jared= privat! Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Wauw!- Jared= privat! Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Wauw!- Jared= privat! Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Wauw!- Jared= privat! Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Wauw!- Jared= privat! Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Wauw!- Jared= privat! Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Wauw!- Jared= privat!

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Wauw!- Jared= privat! Empty
IndlægEmne: Wauw!- Jared= privat!   Wauw!- Jared= privat! Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 10:18 pm

O: Ingen lige nu.
S: Hallen!
T: sen aften.
V:??
D:??
Å:??

Lilly stod midt inde i hallen. Hun var iført shorts og en stram stroptrøje. Hendes hår var sat op i en hestehale, som var lidt høj.
Foran hende stod en madres og en forhøjning oven på madressen. Lilly tog tilløbog lavede et overslag over forhøjningen.
Hun skulle øve sig i idræt siden hun ikke var specialt god til at springe.
Hun landede på røven og mumlede noget utydeligt.
Tilbage til toppen Go down
Jared

Jared


Antal indlæg : 27
Join date : 27/05/10

Wauw!- Jared= privat! Empty
IndlægEmne: Sv: Wauw!- Jared= privat!   Wauw!- Jared= privat! Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 10:33 pm

Jareds lavmælte skridt kunne knapnok høres, idet han gik ind af døren til hallen og passerede diverse idrætsredskaber. Han var her fordi Jayden havde 'glemt' sin taske et sted herinde og siden han åbenbart havde det 'dårligt' var det tilsynladende Jared som skulle finde den for ham, og retunere den. Selv, fattede Jared ikke hvorfor han havde ladet sig overtale men på den anden side. Hvad andet havde han at lave? Han hørte en stille mumlen ovre fra madressen i hallen og blikket gled derhen, hvorefter det faldt på en pige som han før havde set på gangene fra og til time
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Wauw!- Jared= privat! Empty
IndlægEmne: Sv: Wauw!- Jared= privat!   Wauw!- Jared= privat! Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 10:37 pm

Lillyb fik rejst sig igen. Hendes ben havde en lysebrun farve, men helt narturlig så den ud, somom hun havde ligget ude i solen. Hendes shorths var hvide, og hendes trøje mørke grøn. "Uff.. Hej" sagde hun genret og rødmede let, da der pludselig stod en dreng derinde. Hendes nuttede baby blå øjne hvilede kort på ham. Der stod hun, i shorts og stroptrøje. Sådan havde hun aldrig vidst sig for nogle aldrig!
Tilbage til toppen Go down
Jared

Jared


Antal indlæg : 27
Join date : 27/05/10

Wauw!- Jared= privat! Empty
IndlægEmne: Sv: Wauw!- Jared= privat!   Wauw!- Jared= privat! Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 11:02 pm

Jared undrede sig over hvorfor hun var her så sent om aftenen da timerne jo forlængst var overståede for alle og så vidt han vidste var der ikke ret mange som rent faktisk gad at øve efter skoledagen. Men han var jo også ny. "Hey" svarede han roligt og betragtede hende lidt før han fortsatte ind i hallen og sendte hende et lille smil. Han havde jo også lovet sig selv at åbne mere op for nye mennesker
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Wauw!- Jared= privat! Empty
IndlægEmne: Sv: Wauw!- Jared= privat!   Wauw!- Jared= privat! Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 11:07 pm

Hendes kinder fik igen den svage røde farve. Hun fik puffet tingene på plads og fik let hendes taske hen til sig. Hun var eledig til idræt, men hvis nu hun skulle have eksamnen i det skulle hun jo øve sig ikk?? Eller det kunne hun jo blive nød til.
Hun kiggede hen på ham, mens hun fik hendes coverse på.
Tilbage til toppen Go down
Jared

Jared


Antal indlæg : 27
Join date : 27/05/10

Wauw!- Jared= privat! Empty
IndlægEmne: Sv: Wauw!- Jared= privat!   Wauw!- Jared= privat! Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 11:21 pm

Jared ledte i redskabsrummet efter tasken men fandt intet. Hans tanker faldt på pigen. var det ikke Lilly hun hed? Jayden og Ethan havde vist ham rundt på skolen dagen efter han var ankommet, og de havde bl.a fortalt ham om alle pigerne - typisk dem - og dermed havde han fundet ud af at brunnetten her hed Lilly, ihvertfald så vidt han huskede. "Ehm, undskyld?" sagde han da han gik ud fra rummet og var på vej hen til hende.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Wauw!- Jared= privat! Empty
IndlægEmne: Sv: Wauw!- Jared= privat!   Wauw!- Jared= privat! Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 11:24 pm

Hun kiggede op da han sagde noget. Hendes baby blå øjne hvilede op på ham. "Ja?" spurgte hun og kiggede stille og smilede til ham.
Hun havde aldrig set ham før, men han minede om en Jayden havde snakket om.
Måske en han delte værelse med? Hun betragtede ham kort og smilede så stille og nuttet til ham.
Tilbage til toppen Go down
Jared

Jared


Antal indlæg : 27
Join date : 27/05/10

Wauw!- Jared= privat! Empty
IndlægEmne: Sv: Wauw!- Jared= privat!   Wauw!- Jared= privat! Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 11:32 pm

Han smilte til hende og gik det sidste stykke hen til hende "har du set en blå sportstaske her et sted?" spurgte han og studerede hende lidt med blikket. Egentlig en smuk pige men...tja, han vidste ikke helt hvad han skulle synes.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Wauw!- Jared= privat! Empty
IndlægEmne: Sv: Wauw!- Jared= privat!   Wauw!- Jared= privat! Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 11:36 pm

Hun smilede let og nuttet til ham.."Øm.. Ja, den øh.. ligger henne ved døren der henne" sagde hun og pegde hen mod en blå ddør.
"Jeg øh.. hedder Lilly sagde hun og fik en svag lyserød farve i kinderne.
Men det så nuttet ud til hende. Rigtigt nuttet endda.
Det syndes mange i hvert fald, næsten alle undtagen hende selv. Hun vidste ikke med Alex,, men han var også sær.
Tilbage til toppen Go down
Jared

Jared


Antal indlæg : 27
Join date : 27/05/10

Wauw!- Jared= privat! Empty
IndlægEmne: Sv: Wauw!- Jared= privat!   Wauw!- Jared= privat! Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 11:47 pm

Jared så hen mod døren hvor hun pegede og forstod bedre hvorfor han ikk ehavde kunnet finde den da den blev dækket halvt af en madres. "Tak for hjælpen" sagde han med et venligt smil og gjorde mine til at gå, men stoppede da han hørte hvad hun sagde "mm har jeg hørt fra Jayden og Ethan" alle kendte jo tvillingerne så hvorfor ikke også Lilly? "jeg hedder Jared" oplyste han og smilte lidt charmerende til hende selvom det jo egentlig var ubevist
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Wauw!- Jared= privat! Empty
IndlægEmne: Sv: Wauw!- Jared= privat!   Wauw!- Jared= privat! Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 11:53 pm

"havd har Jayden sagt om mig?" sagde hun lettere nervøst! Hun hadede når hun ikke vidste hvad folk havde sagt om en.
Bare ikke han havde nævt noget pinligt og unødvendigt.
Det kunne han jo endelig godt finde på! "Ja han har også fortalt mig om dig."
Sagde hun og smilede lettere nuttet til ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Wauw!- Jared= privat! Empty
IndlægEmne: Sv: Wauw!- Jared= privat!   Wauw!- Jared= privat! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Wauw!- Jared= privat!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Here I`am -Jam=Privat
» Det smukke landskab - Jared
» I will wish you were here- Romeo=Privat
» ölüm çocuklar - Jared og David
» Dance!-Josh=privat! :3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Hallen-
Gå til: