Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Dance!-Josh=privat! :3 Vote_lcapDance!-Josh=privat! :3 Voting_barDance!-Josh=privat! :3 Vote_rcap 
jahilla
Dance!-Josh=privat! :3 Vote_lcapDance!-Josh=privat! :3 Voting_barDance!-Josh=privat! :3 Vote_rcap 
Jam
Dance!-Josh=privat! :3 Vote_lcapDance!-Josh=privat! :3 Voting_barDance!-Josh=privat! :3 Vote_rcap 
Matthew
Dance!-Josh=privat! :3 Vote_lcapDance!-Josh=privat! :3 Voting_barDance!-Josh=privat! :3 Vote_rcap 
Lilly
Dance!-Josh=privat! :3 Vote_lcapDance!-Josh=privat! :3 Voting_barDance!-Josh=privat! :3 Vote_rcap 
David
Dance!-Josh=privat! :3 Vote_lcapDance!-Josh=privat! :3 Voting_barDance!-Josh=privat! :3 Vote_rcap 
Samuel
Dance!-Josh=privat! :3 Vote_lcapDance!-Josh=privat! :3 Voting_barDance!-Josh=privat! :3 Vote_rcap 
Jayden
Dance!-Josh=privat! :3 Vote_lcapDance!-Josh=privat! :3 Voting_barDance!-Josh=privat! :3 Vote_rcap 
Romeo
Dance!-Josh=privat! :3 Vote_lcapDance!-Josh=privat! :3 Voting_barDance!-Josh=privat! :3 Vote_rcap 
Alex-
Dance!-Josh=privat! :3 Vote_lcapDance!-Josh=privat! :3 Voting_barDance!-Josh=privat! :3 Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Dance!-Josh=privat! :3 Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Dance!-Josh=privat! :3 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Dance!-Josh=privat! :3 Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Dance!-Josh=privat! :3 Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Dance!-Josh=privat! :3 Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Dance!-Josh=privat! :3 Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Dance!-Josh=privat! :3 Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Dance!-Josh=privat! :3 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Dance!-Josh=privat! :3 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Dance!-Josh=privat! :3 Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Dance!-Josh=privat! :3

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Dream

Dream


Antal indlæg : 17
Join date : 14/07/10

Dance!-Josh=privat! :3 Empty
IndlægEmne: Dance!-Josh=privat! :3   Dance!-Josh=privat! :3 Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 1:32 pm

Omgivelser: Er masse mennesker, som der fester gennem natten.
Sted: Abingdon nightclub
Tid: Hmm.. Ja, der er nat, eller meget sen aften
Vejr: Det er jo spørgsmålet?? :3
Dato:??
Årstid: Forår.

Menneskerne, myldrede frem og tilbage, inde i den temlig store nat klub, og musikken larmede højt, så man skulle stå tæt for at kunne snakke nogenlunde normalt. Men inde i bladt alle menneskerne, stod der en ung pige. Hendes hår hang elegant ned over hendes skuldere, og ryg. Denne unge pige var enormt smuk, og elegant. Hendes krop, slank, og smidig. Som på klædning, havde hun en lår kort kjole, på hvor, den var snoet i trådte på ryggen, så man kunne se lidt af hendes ryg. Selve kjolen, var sort, og sad temlig stramt ned over hendes krop. Men det gjorde den mere sexet, og elegant. Pigen hed Dream, navet var specielt, men passede hende godt.
Et smil var plantet hen over hendes bløde, lette læber, som der havde et svagt skimt af lyserrød hen over sig. Pigen, Dream stod henne ved en af de sofaer, som der nu var placeret bagerst i lokalet. Der stod hun ynderfuldt, lænet op af den kolde væg. Hun stod og snakkede med en af de fyre, som der prøvede at charmere sig ind på hende. Hun stoppede samtalen, og gik langsomt væk, fra ham. Hun gav et kort vink og stildte sig let o til baren, hvor man nu kunne købe alkohol. Hun bed sig kort i den svage lyserrøde underlæbe, og kiggede let rundt. Hun slap derefter let hendes underlæbe, og vente blikket, ind mod dansegulvet, eller hvad man nu kunne kalde det. Men det var der alle dansede lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Josh

Josh


Antal indlæg : 23
Join date : 27/06/10

Dance!-Josh=privat! :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance!-Josh=privat! :3   Dance!-Josh=privat! :3 Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 1:49 pm

Josh stod lidt afsides fra de andre, som var inde og danse på gulvet, nærmere op ad en væg næsten ved siden af udgangen til natclubben, han vidste ikke rigtig om han var i humør til det at danse? Desuden så det også ud til at der ikke ville være nogen til at danse med ham. Han rystede sit hoved lidt hen mod venstre, for at hans pandehår kom til at sidde rigtigt igen, som det skulle. Hans hår var sort og det sad pjusket og strittende. Han havde sorte stramme jeans på, som var meget sexet som klædte ham godt. Udover det havde han en sort T-shirt på, og en farverig hættetrøje på(som på avateret). Han undrede sig lidt over hvad han lavede her? Han vidste ikke engang om han kunne danse. Tanken gjorde at han fik kuldegysninger, imens at han bare lod sine krystal blå unikke øjne hvile på menneskerne som fortsatte med at danse ude på gulvet. Josh havde ikke været så længe på skolen og kendte heller ikke nogen, havde ikke at hænge ud med. Trist? Han fniste lidt over det. Hans latter var dyb lige så vel som hans stemme, som var meget flot og skøn herlig. Men Josh tog så modet til sig og begyndte at vade sig frem hen til baren, hvor han ville få sig en drink og måske blive lidt fuld? Kunne måske gøre det lidt sjovere for ham, end han havde det i forvejen. Han satte sig dernæst op på en stol og nikkede til tjeneren, som han havde fået øjen kontakt med, "En øl tak" sagde han og der gik ikke lang tid før at han fik den og Josh havde allerede lagt nogle penge på bordet. Idet at han tog fat i øllen med sin ene hånd og tog en tår af den. Uden at han havde bemærket nogen.
Tilbage til toppen Go down
Dream

Dream


Antal indlæg : 17
Join date : 14/07/10

Dance!-Josh=privat! :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance!-Josh=privat! :3   Dance!-Josh=privat! :3 Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 2:02 pm

Dreams blik hvilede rundt, på mange forskellige mennesker, me det stoppede let på en ung dreng, dog så han en smule ældre ud end hende, og var en smule højere end sleve hende. Et svagt smil bredte sig hen, over hendes babylyserrøde læber, da han begyndte at gå hen mod baren, som hun nu stod ved. Han stildte sig lige ved siden af hende. Efter han havde fået sin øl, smilede hun let til ham.. "Hey smukke, vil du danse??" spurgte hun let og drillede, og kiggede let å ham, med hendes klare babyblå øjne, som der let skinnede i lyset. Hendes lysebrune hår hang elegant, ned over hednes skuldere. Hun bed sig kort, og nuttet i hendes underlæbe, før hun let smilede varmt til ham. "Mhmm.. Selvfølgelig kun hvis du vil" tilføjede hun lidt efter hun havde spurt ham.
Hun hørte let musikken, og der kom en temlig god sang på.. Det var nemlig Plumb, med sangen Cut. Hun bed sig forsigtit i underlæben, og slap den kort tid efter hvor en svag rødmen brød frem i kinderne, på hende. "Forresten hedder jeg Dream, Dream Layzey" sagde hun med et lille nuttet fnis, hvor hun ellers kort bare betragtede ham, let.. "Mhmmm... Hvem er du så???" spurgte hun let, og endnu en svag rødmen fandt vej, over hendes kinder. Hun kiggede kort ned i jorden, før hun let så op på ham, igen. Hun smilede dog derefter.
Tilbage til toppen Go down
Josh

Josh


Antal indlæg : 23
Join date : 27/06/10

Dance!-Josh=privat! :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance!-Josh=privat! :3   Dance!-Josh=privat! :3 Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 2:18 pm

Han stillede øllen ned på bordet, efter at have taget sin tår, idet at han vendte sit blik over mod.. pigen der snakkede til ham? En svag rødmen dukkede frem på hans kinder, dog kunne det ikke ses så meget. "Jeg.. kan ikke danse" sagde han stille, selvom han gerne ville, et skævt smil dukkede frem på hans læber, og han fniste lidt dernæst, "Ellers.. ville jeg gerne" sagde han og blinkede let med det ene øje, "Josh Urawrr.." præsenterede han sig, imens at han kiggede på hende. Ja, det var lidt af et underligt efternavn han havde.. men altså, det kunne han ikke gøre noget ved, det var hvad han var blevet døbt til da han var et meget lille spædbarn, eller også kaldt en baby.

//Undskyld min krea-.-//
Tilbage til toppen Go down
Dream

Dream


Antal indlæg : 17
Join date : 14/07/10

Dance!-Josh=privat! :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance!-Josh=privat! :3   Dance!-Josh=privat! :3 Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 2:26 pm

Dream fniste let, "Det er okay, for jeg kan heller ikke danse, men man kan vel gøre et forsøg" sagde hun med et skævt smil. "Mhmm.. Vi kan jo prøve???" sagde hun æet og rakte en hnd frem mod ham.. "Det skader jo ikke når folk er så skide fulde" grinede hun nuttet. Hun betragtede ham let, "Mhmm.. Josh, er et smukt navn" sagde hun og en svag rødmen brød frem i hendes kinder. Hun bed sig kort i underlæben.. Hun smilede let til ham.
"Hvis du vil, kan vi gå udenfor så kan man snakke lidt mere normalt, end det her" grinede hun nuttet, og smilede derefter til ham. Ham kunne hun godt lide, eller selve den person han nu var. Eller Hun syndes i hvert fald, at han virkede dejlig hvis man kunne kalde det,det. For hun kedte ham jo ikke endnu, men hvem vidste, måske var han hendes stor ekrlighed, eller bedsteven. HUn bed sig forsigtigt i underlæben, ved den tanke, om at han måske kunne være hendes store kærlighed. Men underligt nok, havde Dream aldrig nogensinde været forelsket, eller kysset nogle. Så hun var helt fri, og manglede at få taget hendes første kys, men det var vel meget normalt eller ikke??? Ja, det kunne hun jo ikke vide, siden hun ikke rigtig havde mødt nogle pige endnu, eller jo, hun havde mødt juliet, men hun var også den eneste person, på skolen hun havde mødt, eller det kunne jo være at han gik på skolen,, det vidste hun jo ikke.

//Helt okay :#
Tilbage til toppen Go down
Josh

Josh


Antal indlæg : 23
Join date : 27/06/10

Dance!-Josh=privat! :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance!-Josh=privat! :3   Dance!-Josh=privat! :3 Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 2:47 pm

Han smilede smigret... over det hun sagde med hans navn, imens at han tænkte lidt over hvad han ville, han trak lidt på skulderen, "Er det i orden at vi går udenfor og snakker, i stedet for at danse?" spurgte han venligt med et charmerende smil, imens at han tog fat i sin øl igen. "Men jeg skal lige drikke denne her øl.." svarede han hurtigt og fugtede let sine læber, selvom det nok ikke var så godt for ham, da han nemt kunne blive fuld af det. Men alligevel så førte han øllen op til sin mund og bundede den helt. Inden at han stillede den ned igen. "Så.." smilede han skævt og kiggede på hende igen og tog imod hendes hånd, uden at hun lige havde svaret ham, begyndte han at gå hen mod udgangen, og trak hende forsigtigt med sig, imens at han holdte godt fast i hendes hånd.
Tilbage til toppen Go down
Dream

Dream


Antal indlæg : 17
Join date : 14/07/10

Dance!-Josh=privat! :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance!-Josh=privat! :3   Dance!-Josh=privat! :3 Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 2:56 pm

Dream så let på ham... "Mhmm.. Det er også det jeg har mest lyst til så ømm.. det er okay" grinede hun kært, mens hun gik med ham hen mod udgangen. Hun smilede varmt til ham... " Du har et meget Charmerene, smil" sagde hun og en svag rødmen mere brød frem i hendes kinder. Hans hånd, var dejlig blød og varm, helt perfekt, efter hendes mening.. De kom ud af døren.. "Mhmm... mumlede hun nydene, da en kort vind, berørte hendes kind, og hvirvlede hendes hår. Hun trak ham med hen på en bænk og placerede ham oppe på bordet, og satte sig let ved siden af ham.. Hun lagde let hendes hoved på hans skulder. "Mhmm.. Du er dejlig blød og varm, håber det er iorden mit hoved er her" sagde hun let og smilede til ham, med hendes kære smil, hvor der let dukkede to smilehuller frem. Hun rødmede igen svagt og let i hendes kinder. Det var rart at sidde sådan med ham. Meget rart endda. Hun kunne allerede godt lide ham..Nu var hun vel ikke ved at få et crush på ham vel??? Det kunne godt ligne hende, selvom det var første gang, hun kunne lide nogen på deen måde, men det var jo bare hendes lille hemmelighed. "Er det fint nok at vi sidder her Josh???" spurgte hun let, og gav hans hånd et lille kært klem.
Tilbage til toppen Go down
Josh

Josh


Antal indlæg : 23
Join date : 27/06/10

Dance!-Josh=privat! :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance!-Josh=privat! :3   Dance!-Josh=privat! :3 Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 3:17 pm

"Ja.. det er i oden" sagde han og smilede skævt, godt nok at hun havde lidt kontrol over ham.. da han mærkede at han var lidt beruset, han lagde sit hoved langsomt ned mod hendes, "Du behøver ikke spørge.." sagde han og lukkede sine øjne lidt, han var glad for at komme udenfor i stedet for at være i nærheden af alle de mennesker, som der var på dansegulvet. Der var alt for mange, syntes han. "Mhmm.." mumlede han og bed sig diskret i læben, han syntes at hun var en køn pige af hvad han kunne huske. Inden at han kom til natclubben, havde han også fået drukket, pænt meget.. men det havde bare ikke påvirket ham, kun lidt med at han så havde holdt sig lidt i baggrunden, efter den øl han havde fået, kunne han godt mærke det at han var ved at dufte helt væk. "Må.. jeg sove hos dig?" spurgte han lige pludselig og smilede sødt, imens at han kiggede på hende, han ville gerne kysse hende og mere til.. men fordi han nok fik mere lysten til det var fordi han var fuld. Og han vidste ikke om han ville kunne huske det dagen efter, eller få tømmermænd.
Tilbage til toppen Go down
Dream

Dream


Antal indlæg : 17
Join date : 14/07/10

Dance!-Josh=privat! :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance!-Josh=privat! :3   Dance!-Josh=privat! :3 Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 3:32 pm

Dreams smil var stadig plantet, hen over hendes babylyserøde læber.. "Mhmm.. tak," hviskede hun let til det med at hun ikke behøvede at spørge. Hun nussede let hendes hoved ind til hans, "Mhmm.." mumlede hun let igen.. Hun var vidst også lidt små fuld, men hun havde og druket, lidt meget på diskoteket."Mhmm... ja, du m gerne sove ved mig" hviskede hun let og strøg ham blidt over kinden. Hun smilede let til ham, "Skal vi gå nu?? eller blive her lidt???" spurgte hun og rødmede svagt og let i kinderne. Hun løftede let hendes hovde, så hun kunne se på ham orndeligt. "Jeg tror vidst at vi begge er små fulde" hviskede hun let, og prikkede ham sødt på næsetippen. "Kom skal vi gå nu???" spurgte hun let, før hun igen rødmede svgt i kinderne, og så strøg hun let en hånd gennem hendes lysebrune hår. Dog med den anden hånd, såå ikke den hun, holdte ham i hånden med. Hun bed sig igen forsigtigt i underlæben, og smilede sødt til ham.. "Hvad tænker du på???" spurgte hun let, og kyssede ham let på kinden. Derefter rødmede hun enormt meget. Hun bed sig fosigtigt i underlæben. Det var første gang hun havde kysset nogles kind, eller generalt bare har kysset nogle.
Tilbage til toppen Go down
Josh

Josh


Antal indlæg : 23
Join date : 27/06/10

Dance!-Josh=privat! :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance!-Josh=privat! :3   Dance!-Josh=privat! :3 Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 3:39 pm

"Dig.." mumlede han og smilede, imens at han kiggede på hende, han kunne jo ikke direkte sige hvad han tænkte på.. som sådan. En svag rødmen dukkede frem på hans kinder, men han vidste ikke hvad han skulle svare på hendes spørgsmål om de skulle gå med det samme. Han lod bare sine blå smukke krystal øjne hvile på hende, inden at han vidste af det, lod han sine læber ramme hendes.. masserede blidt hendes læber, før at han kyssede hende ømt på munden, imens lagde han sin ene hånd ned på den ene side nede på hendes talje. Og lagde sin anden hånd på hendes kind, da han gjorde kysset mere intenst.
Tilbage til toppen Go down
Dream

Dream


Antal indlæg : 17
Join date : 14/07/10

Dance!-Josh=privat! :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance!-Josh=privat! :3   Dance!-Josh=privat! :3 Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 3:49 pm

Dreams kinder fik en svag rød farve da hna sagde at han tænkte på hende. Men kort tid, efter mærkede hun hans perfekte, læber, ramme hendes, og så masserede han hendes læber. Hun rødmede der først mere tydeligt, og lagde let begge arme, om bag hans nakke, og nussede ham let, mens hun let kyssede med ham, og mærkede hvordan det kilede i hendes mave. Det var hendes første kys, og det ville aldrig nogensinde, blive glemt igen. Hun lukkede let hendes øjne og nød hvert et øjeblik af hans dejlige kys. Hun rødmede igen svagt i kinderne. "Mhmm.." mumlede hun let, mens hun let kyssede ham lidenskabeligt igen. Hun trykkede sig helt ind til ham, så hun til sidst sad på ham, med benene, på hver side af ham. Hun trykkede sig helt ind til ham, og lod let begge hendes hænder, køre om på hans kinder, og kærtegnede dem, let. Hun slap let hans læber, men hun sad stadig helt tæt på ham, "Det var mit første kys, "hviskede hun let, og lod let igen hendes hænder, falde om bag på hans nakke. *Wauw!!!* Tænkte hun let, og så på ham, med de lysende babyblå øjne. Man kunne tydeligt se at hendes kinder, havde den røde farve, som der let fremhævede hendes lysebrune hud.
Tilbage til toppen Go down
Josh

Josh


Antal indlæg : 23
Join date : 27/06/10

Dance!-Josh=privat! :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance!-Josh=privat! :3   Dance!-Josh=privat! :3 Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 8:09 pm

"Mhm.. også mit første kys" sagde han med et svagt smil, ikke fordi han tænkte så meget over det, han kiggede ind i hendes øjne, "Må jeg ..kysse dig igen?" spurgte han stille og bed sig let i læben, imens at han nød det at hun førte sine hænder om bag hans nakke.. han vidste ikke hvorfor at han spurgte om det, men det kunne også godt være at hun ikke ville alligevel inderst inde? Selvom han var fuld, kunne han alligevel også spørge lidt ind til det. Hvis hun ikke ville, så accepterede han det også.
Tilbage til toppen Go down
Dream

Dream


Antal indlæg : 17
Join date : 14/07/10

Dance!-Josh=privat! :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance!-Josh=privat! :3   Dance!-Josh=privat! :3 Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 8:32 pm

Dream så let på ham, "Mhmm... Det var så dejligt, at du godt må" hviskede hun let og drillede, før hun nuttet prikkede ham på næse tippen, "Men, jeg kysser dig inden" grinede hun drillede, og førte let hendes lber blidt sammen med hans, i et intenst kys.
Dog rødmede hun svagt i kinderne, og nussede ham, let bag på nakken. "Mhmm.." mumlede hun igen nydede, og trykkede sig helt tæt ind på ham, og kyssede ham en smule vildere, da hun gjorde kyssset, mere levede. Hun smilede let selvom hendes læber, var trykket mod hans. Hun rødmedes svagt, og lukkede let hendes øjne, i. Og nød hvert et øjeblikk af kysset. Dream lod let hendes hånd køre op af han nakke, og op til hans hår som hun let nussede. Dream slap så let hans læber.. "Håber det var godt nok" hviskede hun drillede, og nussede ham, ned til nakken igen.

//så msitede jeg min krea xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dance!-Josh=privat! :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance!-Josh=privat! :3   Dance!-Josh=privat! :3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dance!-Josh=privat! :3
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Andet :: Abingdon nightclub-
Gå til: