Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Vote_lcapDance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Voting_barDance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Vote_rcap 
jahilla
Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Vote_lcapDance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Voting_barDance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Vote_rcap 
Jam
Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Vote_lcapDance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Voting_barDance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Vote_rcap 
Matthew
Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Vote_lcapDance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Voting_barDance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Vote_rcap 
Lilly
Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Vote_lcapDance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Voting_barDance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Vote_rcap 
David
Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Vote_lcapDance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Voting_barDance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Vote_rcap 
Samuel
Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Vote_lcapDance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Voting_barDance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Vote_rcap 
Jayden
Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Vote_lcapDance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Voting_barDance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Vote_rcap 
Romeo
Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Vote_lcapDance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Voting_barDance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Vote_rcap 
Alex-
Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Vote_lcapDance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Voting_barDance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD

Go down 
4 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD   Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 12:48 pm

Matthew gjorde Lilly og Jayden efter.
"Bare skynd dig at gøre det - du får det vildeste rus." han grinte og smilte til Jahilla. Hvordan kunne hun være så smuk?
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD   Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 12:51 pm

''Eji jamen...'' sagde hun blidt og så lidt på saltet, man kunne da ikke spise salt? det var jo helt forkert. Hun bed sig blidt i læben og så opmærksomt på Matt, og gjorde ham efter, da hun lige fik taget sig sammen.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD   Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 12:53 pm

"Du behøver ikke, hvis du ikke vil," grinte han og stilte sig tæt på hende, bag ved hende. Han kyssede hende i nakken og glemte helt, at der var andre til stede.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD   Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 12:56 pm

Hun rødmede flettede sine fingre ind i hans.
Jahilla kyssede ham meget blidt og kærligt. Hun lagde sit hovede tilbage mod hans skulder og rettede lidt på sit hår
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD   Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 1:20 pm

Han smilte stille.
"Jahilla ..." sagde han og fik hende sig til at vende sig helt mod ham,"... jeg har lige noget jeg skal snakke med dig om."
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD   Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 1:29 pm

Hun så op på ham med et sødt smil ''mmhm? Okay, jeg lytter'' sagde hun stille og ventede.
Hun holdt sine hænder på ryggen.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD   Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 1:31 pm

Matthew tog blidt fat i Jahilla og gik hen til væggen. Der var en masse dansende mennesker omkring dem.
"Kan du huske, da jeg fortalte, at jeg ikke har set min søster i lang tid?" Matthew kiggede på Jahilla og smilte.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD   Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 1:35 pm

Hun så lidt forvirret ud men nikkede så ''jaer...?'' sagde hun blidt og stillede sig op a væggen.
Hun kunne mærke den kolde væg mod hendes bare skuldre
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD   Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 1:58 pm

"Jeg har endelig fundet min søster," sagde Matthew med et smil. Han kiggede på Jahilla og aede hendes hånd.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD   Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 1:59 pm

Hun bed sig i læben, men smilte så forsigtigt til ham. ''well Det er godt ikke?'' smilte hun sødt, og lagde sit hovede tilbage mod væggen, hun så sig om i lokalet..
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD   Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 2:05 pm

"Du er slet ikke nysgerrig efter, hvem det er?" spurgte Matthew, lidt forundret. Det, at han havde fundet sin søster, ville ændre en lille del af ham.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD   Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 2:07 pm

Hun rødmede lidt og sukkede, hun nikkede og smilte så ''joo...så fortæl mig hvem dett er søde'' sagde hun blidt og så på hans øjne, men slog så blikket ned i gulvet.
Hun tænkte på Sol, og savnede hende nu mere end før., men ville ikke sige noget. Hun smilte lidt igen til ham
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD   Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 2:10 pm

"Lilly," sagde han kort. Matthew ville have at Jahilla skulle vide det fordi, at det jo var Jahilla's bedste veninde. Matthew iagtog Jahilla, da han sagde det.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD   Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 2:12 pm

Hu så opmærksomt på ham ''nej det...ehmm... det ville hun havde fortalt mig...'' sagde hun blidt oog så lidt ned i gulvet..
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD   Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 2:13 pm

"Jeg har også først fundet ud af det." sagde Matthew stille og håbede på at Jahilla ville tage det okay. Det var alligevel lidt af en overraskelse for dem.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD   Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 2:18 pm

Hun nikkede ''ehmm jaer.. well det er jo godt!" sagde hun blidt og smilte op til ham
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD   Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 2:20 pm

"Ja, det er det da." sagde Matthew og iagtog Jahilla. "Så du er okay med det?" spurgte han, hvilket egentlig var et underligt spørgsmål. Han kunne jo ikke gøre for, at hendes bedste ven, var Matthew's søster. Det havde bare altid været sådan.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD   Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 2:23 pm

''Hvorfor skulle det ikke være det? kan jo ikke ændre det alligevel søde'' sagde hun blidt og smilte lidt til ham
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD   Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 2:31 pm

"Jeg ved det ikke ..." sagde han stille, "hun er jo din bedsteveninde, og pludselig viser det sig, at jeg er hendes storebror." Matthew milte tøvende til Jahilla.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD   Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 2:33 pm

Hun så sig lidt om ''well its not a problem love..'' hviskede hun og bed sig i læben.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD   Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 2:42 pm

"Det er jeg glad for," sagde Matthew og smilte lettet. Han tog Jahilla's hånd og begyndte at gå hen imod Lilly og Jayden.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD   Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 2:47 pm

Hun så på ham med et kærligt smil og fulgtemed ham, hun rettede lidt på sin kjole, og kastede sit hårom på ryggen.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD   Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 2:51 pm

Matthew kunne ikke lade være med at smile, når han var i nærheden af Jahilla. Hun var seriøst alt hvad han ville have.
Matthew lagde en arm omkring Jahilla's talje. Han kiggede op mod baren og smilte.
"Skal du have noget fra baren af?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD   Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 2:54 pm

Hun så op på ham med et smil ''jeg skal nok selv hente det...'' hviskede hun blidt og rødmede da hun kunne mærke hans arm om hendes talje..
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD   Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 3:06 pm

"Nej, jeg henter det. Bare sig hvad end du vil have - og du vil få det." Matthew smilte og kyssede hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD   Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD
Tilbage til toppen 
Side 4 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Party! - Lilly!<3
» Memories - Jayden
» Ny skole! - Jayden
» Jeg venter på dig Jayden! (Privat)
» Råben i klasserne. - Jayden

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Andet :: Abingdon nightclub-
Gå til: