Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Ny skole! - Jayden Vote_lcapNy skole! - Jayden Voting_barNy skole! - Jayden Vote_rcap 
jahilla
Ny skole! - Jayden Vote_lcapNy skole! - Jayden Voting_barNy skole! - Jayden Vote_rcap 
Jam
Ny skole! - Jayden Vote_lcapNy skole! - Jayden Voting_barNy skole! - Jayden Vote_rcap 
Matthew
Ny skole! - Jayden Vote_lcapNy skole! - Jayden Voting_barNy skole! - Jayden Vote_rcap 
Lilly
Ny skole! - Jayden Vote_lcapNy skole! - Jayden Voting_barNy skole! - Jayden Vote_rcap 
David
Ny skole! - Jayden Vote_lcapNy skole! - Jayden Voting_barNy skole! - Jayden Vote_rcap 
Samuel
Ny skole! - Jayden Vote_lcapNy skole! - Jayden Voting_barNy skole! - Jayden Vote_rcap 
Jayden
Ny skole! - Jayden Vote_lcapNy skole! - Jayden Voting_barNy skole! - Jayden Vote_rcap 
Romeo
Ny skole! - Jayden Vote_lcapNy skole! - Jayden Voting_barNy skole! - Jayden Vote_rcap 
Alex-
Ny skole! - Jayden Vote_lcapNy skole! - Jayden Voting_barNy skole! - Jayden Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Ny skole! - Jayden Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Ny skole! - Jayden Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Ny skole! - Jayden Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Ny skole! - Jayden Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Ny skole! - Jayden Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Ny skole! - Jayden Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Ny skole! - Jayden Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Ny skole! - Jayden Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Ny skole! - Jayden Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Ny skole! - Jayden Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Ny skole! - Jayden

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Sol

Sol


Antal indlæg : 32
Join date : 13/06/10

Ny skole! - Jayden Empty
IndlægEmne: Ny skole! - Jayden   Ny skole! - Jayden Icon_minitimeMan Jun 14, 2010 6:05 pm

Årstid : Sommer
Dag : Mandag
Vejr : Høj solskin
Sted : Søen?
Tid : 15:00
Omgivelser : Ingen elever

Sol gik ned mod søen, hun havde set fra sit værelse af, det så så hyggeligt ud, og her var slet ingen elever. Hun havde sin ipod med og sin mobil.
Sol havde hurtigt taget en kort sommer kjole på istedet for sit fodbold tøj, hun lagde ladet det lange lyse hår hænge ned a ryggen, da det stadig var vådt efter badet.
Sol havde taget en tegne blok og en blyant med ned til søen, hun lod sig dumpe ned ved en sten og satte sig med ryggen til skolen. Hun lagde sig lidt tilbage så hun sad op ad den store sten, hun kiggede ud mod søen og begyndte stille a tegne..
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

Ny skole! - Jayden Empty
IndlægEmne: Sv: Ny skole! - Jayden   Ny skole! - Jayden Icon_minitimeMan Jun 14, 2010 6:33 pm

Jayden kom slentrende langs søen mens han prøvede at få alle de dumme skoleting ud ad hovedet, han havde tænkt sig at tage vejen rundt om søen og over imod musikhuset for at spille lidt guitar og synge og sådan, men hans planer blev afbrudt af en kvindelig skikkelse lidt længere fremme. Som instinkt gik Jayden hen imod hende, han elskede når han kunne møde nye mennesker - især piger - Da han endelig nåede lydlyst om bag hende satte han hovedet ned tæt ved hendes så han kunne se hvad hun tegnede.
Tilbage til toppen Go down
Sol

Sol


Antal indlæg : 32
Join date : 13/06/10

Ny skole! - Jayden Empty
IndlægEmne: Sv: Ny skole! - Jayden   Ny skole! - Jayden Icon_minitimeMan Jun 14, 2010 6:41 pm

Sol så ud mod søen og sukkede, hun tegnede et stort kryds over papiret da hun var færdig med den, hun ville vende sig om men fik et chok.
Sol sprang lidt op da hun så en dreng så tæt på sig, hun rødmede og så hurtigt ned på sine føder ''U...ehmm..Undskyld.. jeg så dig ikke..''hviskede hun og satte sig forsigtigt ned igen, hun strøg sit lange lyse hår tilbage fra sit ansigt og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

Ny skole! - Jayden Empty
IndlægEmne: Sv: Ny skole! - Jayden   Ny skole! - Jayden Icon_minitimeMan Jun 14, 2010 6:55 pm

Jayde kiggede lidt ned på hende, han stod stadig i samme foroverbøjede position som før "Du skal du ikke undskylle så vidt jeg kunne se var det mig der stod i vejen" svarede han med et drillende smil inden han kiggede tilbage på papiret i hendes hånd "men hvorfor krøller du din finde tegning sammen?" spurgte han med store hundeøjne op imod hende. han elskede at lave hundeøjnene for han kunne altid lave dem så overbevisende.
Tilbage til toppen Go down
Sol

Sol


Antal indlæg : 32
Join date : 13/06/10

Ny skole! - Jayden Empty
IndlægEmne: Sv: Ny skole! - Jayden   Ny skole! - Jayden Icon_minitimeMan Jun 14, 2010 6:58 pm

Hun så sig lidt omkring, overbevist om alle drenge var som hendes far havde sagt, hun var lidt bange for han ville blive sur og begynde a slå hende.
Sol trak lidt på skulderen ''Jeg...kunne vel ikke lide den?'' sagde hun og så lidt ned på sin føder. Sol turede ikke se på ham, men sys alligevel han havde en venlig stemme, så hun kiggede lidt på ham i smug, men slog hurtigt blikket ned igen
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

Ny skole! - Jayden Empty
IndlægEmne: Sv: Ny skole! - Jayden   Ny skole! - Jayden Icon_minitimeMan Jun 14, 2010 7:15 pm

Jayden satte sig ned ved siden af hende og tog tegningen og blyanten ud af hænderne på hende hvorefter han viskede kryset han havde sat ud. "vis du ikke kan lide den så lav den om" svarede han med et smil og begyndte at sætte et par elegante blyantstrøg hen over papiret. Jayden var selv tegner. Han havde tegnet så længe han kunne huske, men brugte det ikke så meget da han mere fokuserede på musikken end kunsten "bedre" udstøtte han så og hold papiret ud foran sig med et stort smil.
Tilbage til toppen Go down
Sol

Sol


Antal indlæg : 32
Join date : 13/06/10

Ny skole! - Jayden Empty
IndlægEmne: Sv: Ny skole! - Jayden   Ny skole! - Jayden Icon_minitimeMan Jun 14, 2010 7:19 pm

Sol stod bare og så på ham, hun holdt sine hænder op foran sig.hun satte sig ned foran ham med et forsigtigt smil, hun nikkede og så overrasket på tegningen.
Sol tænkte sig om, hendes søster havde sagt a alle var så venlige her, men ikke a de var SÅ venlige, hun rødmede lidt, overrasket over hun kunne tvivle på sin søster. Jahilla sagde da aldrig noget hvis det ikke passede. hun smilte, denne gang roligt og blidt til drengen
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

Ny skole! - Jayden Empty
IndlægEmne: Sv: Ny skole! - Jayden   Ny skole! - Jayden Icon_minitimeMan Jun 14, 2010 9:48 pm

Jayden kiggede op på hende igen med et stort smil "Sådan der" sagde han så og rakte papiret og blyanten tilbage til hende. Hans store krystal blå øjne betragtede hendes smil lidt inden han kommenterede "Du er sød når du smiler" kom det uden videre for sådan var Jayden. Han tænkte ikke så meget over hvad han sagde og gjorde, men gjorde egentlig bare som han havde lyst og frem her til var det jo gået meget godt.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Ny skole! - Jayden Empty
IndlægEmne: Sv: Ny skole! - Jayden   Ny skole! - Jayden Icon_minitimeMan Jun 14, 2010 9:56 pm

Hun rødmede ''ehmm... Tak..'' hviskede hun og så ned på sine føder, hun kunne ikke huske hun nogensinde havde snakket med en dreng før. og at den første dreng så skulle sige hun var sød når hun smiler?, hun troede ikke helt på det men følte sig bedre tilpas
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Ny skole! - Jayden Empty
IndlægEmne: Sv: Ny skole! - Jayden   Ny skole! - Jayden Icon_minitimeMan Jun 14, 2010 10:22 pm

//Ehmmm sol? har du pillet ved min computer?! sorry Jay, den skulle være fra sol den sidste besked der//
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

Ny skole! - Jayden Empty
IndlægEmne: Sv: Ny skole! - Jayden   Ny skole! - Jayden Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 6:53 pm

//okay;) jeg er forvirret :S//

Jayden smillede lidt mere, selvom det næsten var umuligt. Han lod sit blik hvile på hende og betragtede hende kort. Han havde ment det han sagde, men alligevel synes hun ikke rigtig at tro på ham. Dette lod han dog ligge for nu og slog sit blik ud imod søen igen.
Tilbage til toppen Go down
Sol

Sol


Antal indlæg : 32
Join date : 13/06/10

Ny skole! - Jayden Empty
IndlægEmne: Sv: Ny skole! - Jayden   Ny skole! - Jayden Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 12:46 pm

Sol så på ham med et lidt forsigtigt smil, hun lagde sit hovede på skrå og bed sig i læben.
Hun forsod ikke helt hvordan hendes søster kunne være så rolig sammen med alle andre mennesker.. når hun selv var lige ved a løbe væk og gemme sig, hvor ingen nogensinde kunne finde hende. Var det måske fordi hendes søster aldrig var blevet behandlet som hende..? hun viste det ikke, men viste bare at den her dreng ikke så ud til a ville slå hende, som hendes far.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

Ny skole! - Jayden Empty
IndlægEmne: Sv: Ny skole! - Jayden   Ny skole! - Jayden Icon_minitimeMan Jul 26, 2010 12:00 am

"Du virker underligt stille? er der noget i vejen med dig?" spurgte han så og erstatede smilet med et bekymret udtryk "kan jeg hjælpe dig med noget ?" fortsatte han og slog blikket frem for sig, han vidste ikke hvad der var galt, eller om der overhovedet var noget galt, men pigen virkede ikke til at trives så godt så han ville gerne hjælpe
Tilbage til toppen Go down
Sol

Sol


Antal indlæg : 32
Join date : 13/06/10

Ny skole! - Jayden Empty
IndlægEmne: Sv: Ny skole! - Jayden   Ny skole! - Jayden Icon_minitimeMan Jul 26, 2010 9:57 am

Sol så på drengen og nikkede lidt. Hun viste jo det ville komme frem på et eller andet tidspunkt, at hun ville blive nød til a fortælle det til andre end sin søster. Sol sukkede og så op på ham. ''Jeg..ehmm... er bare lidt bange... og forvirret... min søster siger alle er så flinke her... men det har de jo også altid været overfor hende.. men.. det forvirrer mig at ingen har slået mig endnu.. og at folk rent faktisk vil snakke med mig...'' mumlede hun lavet og så ned i jorden igen
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

Ny skole! - Jayden Empty
IndlægEmne: Sv: Ny skole! - Jayden   Ny skole! - Jayden Icon_minitimeTirs Nov 09, 2010 2:39 pm

"selvfølgelig vil vi da ikkeslå dig!" sagde han nok lidt for hurtigt med et smil og greb sig selv i at have været meget tæt på at give hende et meget overgiret klap på skulderen, han nåede dog at stoppe sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ny skole! - Jayden Empty
IndlægEmne: Sv: Ny skole! - Jayden   Ny skole! - Jayden Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ny skole! - Jayden
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Memories - Jayden
» Råben i klasserne. - Jayden
» Jeg venter på dig Jayden! (Privat)
» Hulk nr. 1 med Baseball-bat er en DÅRLIG kombination!!// Jayden//
» Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Udenfor :: Søen-
Gå til: