Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Vote_lcapJeg venter på dig Jayden! (Privat) Voting_barJeg venter på dig Jayden! (Privat) Vote_rcap 
jahilla
Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Vote_lcapJeg venter på dig Jayden! (Privat) Voting_barJeg venter på dig Jayden! (Privat) Vote_rcap 
Jam
Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Vote_lcapJeg venter på dig Jayden! (Privat) Voting_barJeg venter på dig Jayden! (Privat) Vote_rcap 
Matthew
Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Vote_lcapJeg venter på dig Jayden! (Privat) Voting_barJeg venter på dig Jayden! (Privat) Vote_rcap 
Lilly
Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Vote_lcapJeg venter på dig Jayden! (Privat) Voting_barJeg venter på dig Jayden! (Privat) Vote_rcap 
David
Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Vote_lcapJeg venter på dig Jayden! (Privat) Voting_barJeg venter på dig Jayden! (Privat) Vote_rcap 
Samuel
Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Vote_lcapJeg venter på dig Jayden! (Privat) Voting_barJeg venter på dig Jayden! (Privat) Vote_rcap 
Jayden
Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Vote_lcapJeg venter på dig Jayden! (Privat) Voting_barJeg venter på dig Jayden! (Privat) Vote_rcap 
Romeo
Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Vote_lcapJeg venter på dig Jayden! (Privat) Voting_barJeg venter på dig Jayden! (Privat) Vote_rcap 
Alex-
Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Vote_lcapJeg venter på dig Jayden! (Privat) Voting_barJeg venter på dig Jayden! (Privat) Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Jeg venter på dig Jayden! (Privat)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Empty
IndlægEmne: Jeg venter på dig Jayden! (Privat)   Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Icon_minitimeFre Jun 18, 2010 3:49 pm

Omgivelser: Nogle mennesker som går rundt inde i byen..
Sted: Abingdon by!
Tid: Eftermiddag, næsten aften..
Årstid: Efterår.
Vejr: Vinden blæser, mens solen er svag..
Dato: ??


Vinden bæste, mens solen var svagere end normalt. Og det gjorde så at der var en smule kølligt, i Abingdon by. Lilly tog lette skridt hele vejen ned af den lange smalle gade.
Hendes hår hang og krøllede ned af hendes ryg. Det var smukt og elegant, som det hang der. Mens øjnene var den smukke, lyse blå øjne. Mens et meget lyst skær over hendes øjenlåg.
det var hvidligt, eller hvad man kaldte det.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg venter på dig Jayden! (Privat)   Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 11:13 am

Jayden kom gående ned af en smal gade i abingdon by. Det var koldt og Jayden havde valgt at iføre sig lange lidt løse mørkeblå bukser, en sort trøje og et tykt halstørklæde som dækkede hans mund så tylt var det. Han havde lige været på arbejde og prøvede nu at bruge tiden på at vandre rundt i byen, men indtil videre gik det ikke så godt - Han død kedede sig.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg venter på dig Jayden! (Privat)   Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 1:36 pm

Lilly havde hendes brune, `efterårs´ jakke på. Den gik lige ned over hendes røv, så den var lidt lang. Der var ornge blade, som var syet ind i jakken, så man kunne se de orange indhak af bladene.
Der udover havde hun hendes lyse stramme jeans på, som der var slidemærker hele vejen ned af. Hendes sko, var sorte converse som var temlig slidte.
Hun så kort efter jayden. Skulle hun vinke eller lade være??
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg venter på dig Jayden! (Privat)   Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 2:03 pm

Jayden sparkede lidt til nogle sten mens han gik og kiggede ned i jorden. Han slog blikket op og fik øje på et velkendt ansigt. hans ansigt lyste op da han så lille et par meter væk "Hey Lilly !" råbte han og vinkede med et stort smil hen imod hende inden han begyndte at komme forbi menneskerne der stod foran ham. Han nåede hen til Lilly og gav hende et stort kram.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg venter på dig Jayden! (Privat)   Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 2:07 pm

"HEJ JAY!" råbte hun glad og da han krammede hende, trykkede hun sig slev og ham let ind til sig. Det var dejligt at se ham igen, helt fantastisk endda.
Hun slap let grebet om ham, hendes kinder havde fået den lette lyserrøde farve.
"Hvordan går det??" spurgte hun stille og smilede nuttet til ham.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg venter på dig Jayden! (Privat)   Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 6:23 pm

Jayden grinede lidt og kløede sig i nakken med den venstre hånd "det går vel okay, jeg har lige været på arbejde" svarede han og vente ivrigt spørgsmålet imod hende "hvad med dig?" han var glad for at se hende igen og han følte faktisk at de var blevet meget gode venner på kort tid og ønskede virkelig at hun snart skulle møde Ethan, men den dovne skid var blevet på hans værelse den seneste tid.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg venter på dig Jayden! (Privat)   Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 6:47 pm

"Århh.. Hvad arbejder du som??" spurgte hun nuttet og rødmede let i kinderne.
Hun følte en indre glæde vokse inden i hende, bare når hun så ham.
"Ømm.. det går skam fint, andet end at jeg har savnet dig sagde hun nuttet og rødmede let i kinderne.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg venter på dig Jayden! (Privat)   Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 7:10 pm

"Jeg arbejder på en resturante agtig café som tjener" svarede han og smilede lidt mere "jeg har da også savnet dig" fortsatte han og lagde en hånd på hendes hoved på en drillende måde. Han var i godt humør over at han endelig havde fri fra arbejde og bare kunne slappe af.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg venter på dig Jayden! (Privat)   Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 7:18 pm

Hun smilede til ham før hun drillede kyssede hans kind.
Dog rødmede hun let i kinderne. "Det lyder godt" grinede hun drillede og strøg ham over den kind hun havde kysset.
Derefter smilede hun lettere nuttet
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg venter på dig Jayden! (Privat)   Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 8:10 pm

Jayden stivnede et øjeblik da hun kyssede ham på kinden mens han fik en lettere lyserød nyance i kinderne "J-Ja.." fik han sagt inden han rystede det af sig og fik et lille uskyldigt smil på igen "heeh heeh" grinede han stadig lidt stille.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg venter på dig Jayden! (Privat)   Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 8:35 pm

"Nurrhh.. Du er sød når du rødmer" sagde hun og smilede nuttet til ham.
Hun trak let hendes hånd væk fra hans kind. Nogle små børn fra skolen kom forbi, det var dem ligesom sidste gang.
Lilly gad ikke til at snakke med dem.. "JAy skynd dig at kys mig så behøver vi ikke at forklare de små børn alt muligt" sagde hun næsten hviskede.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg venter på dig Jayden! (Privat)   Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 8:52 pm

Jayden var som han plejede. Han tænkte ikke rigtig og gjorde bare som hun sagde som en dygtig lille hund "det er iorden" svarede han og kyssede hende lige på munden, mens han lavede et håndtegn til børnene der gik forbi, de kiggede lige til deres øjne var ved at falde ud af hovedet på dem. Han slap hendes læber igen og grinede "Du smager af Lilly"
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg venter på dig Jayden! (Privat)   Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 8:54 pm

Hun rødmede afligevel i kinderne.
"Og du smager af Jayden, blandet med vailje" grinede hun nuttet, de små børn stod med åben mund. Og skyndte sig så at løbe deres vej.
Lilly nød underligt nok hans kys! Men det var nu kun hendes lille hemlighed.
Og det var der ingen som fik afvide.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg venter på dig Jayden! (Privat)   Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 10:03 pm

Jayden så lidt betænksom ud "vanilie siger du.. det har jeg dog aldrig fået at vide før" han grinede igen muntert som han plejede. Hun kunne godt lide Lilly, hun var meget venlig og altid med på den værste.. Han tog en lille tåt hår væk fra hendes kind og smilede stadig muntert
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg venter på dig Jayden! (Privat)   Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 10:06 pm

"Nu skaæl du passe på at jeg ikke spiser dig, fordi du smager så godt" sagde hun drillede og smilede lettere nuttet til ham.
Hun rødmede let i kinderne da han fjernede en af hendes pjuskede hårtotter fra hendes kind. Hvordan skulle hun holde hendes hemmelighed hemlig??
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg venter på dig Jayden! (Privat)   Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 10:22 pm

Jayden hoppede til siden og lod som om han forsvarede sig "ingen skal spise mig" grinede han og kom op på siden af hende igen "hvad tænker du på?" spurgte han og kunne fornemme at hun tænkte på noget og var derfor nysgerrig over at finde ud af hvad det var.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg venter på dig Jayden! (Privat)   Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 10:24 pm

"rawr..." sagde hun og efterlignede en løve drillede. "Ømm.. jeg tænker øh.. ikke på noget" sagde hun lettere nervøst.
hendes kinder fik den svage baby lyserøde farve igen. Åh.. Nej nu vidste han altså at hun tænkte på noget.. Ikke godt... Et lille skævt smil bredte sig hen over hendes læber.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg venter på dig Jayden! (Privat)   Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 12:37 pm

Jayden fik et mistænksomt udtryk på "viiiirkelig?" spurgte han og så på Lilly, mens han prøvede at holde masken, dette gik dog ikke særlig godt og han smilede snart muntert igen, det var vel hendes private sag hvad hun tænkte på og han skulle nok ikke blande sig alt for meget.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg venter på dig Jayden! (Privat)   Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 12:45 pm

"Ja øh.. jeg tænker ikke på noget specialt" mumlede hun lettere genret og fik igen den svage baby lyserrøde farve, i kinderne.
Han havde nok regnet det ud nu, eller det troede hun i hvert fald. *Lilly forhelved. du kan ikke bare tænke sådan!* tænkte hun hårdt til sig selv om bed sig let i underlæben. Pinligt, efter hendes mening var det i hvert fald pinligt.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg venter på dig Jayden! (Privat)   Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Icon_minitimeSøn Jul 25, 2010 11:49 pm

"Okay jeg skal nok lade dine tanker være" svarede han grinene og pjuskede Lilly lidt i håret "Det er trods alt dine private egendele" fortsatte han og hentydede til hendes tanker.
"Du virker lidt anspændt idag Lilly, er der noget galt?" hans stemme blev en smule mere bekymret, men dog stadig munter.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg venter på dig Jayden! (Privat)   Jeg venter på dig Jayden! (Privat) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg venter på dig Jayden! (Privat)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» venter på at der sker noget sjovt - Ethan
» Memories - Jayden
» Ny skole! - Jayden
» Here I`am -Jam=Privat
» Råben i klasserne. - Jayden

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Andet :: Abingdon by-
Gå til: