Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
venter på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Vote_lcapventer på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Voting_barventer på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Vote_rcap 
jahilla
venter på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Vote_lcapventer på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Voting_barventer på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Vote_rcap 
Jam
venter på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Vote_lcapventer på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Voting_barventer på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Vote_rcap 
Matthew
venter på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Vote_lcapventer på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Voting_barventer på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Vote_rcap 
Lilly
venter på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Vote_lcapventer på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Voting_barventer på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Vote_rcap 
David
venter på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Vote_lcapventer på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Voting_barventer på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Vote_rcap 
Samuel
venter på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Vote_lcapventer på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Voting_barventer på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Vote_rcap 
Jayden
venter på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Vote_lcapventer på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Voting_barventer på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Vote_rcap 
Romeo
venter på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Vote_lcapventer på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Voting_barventer på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Vote_rcap 
Alex-
venter på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Vote_lcapventer på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Voting_barventer på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
venter på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
venter på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
venter på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
venter på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
venter på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
venter på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
venter på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
venter på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
venter på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
venter på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 venter på at der sker noget sjovt - Ethan

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Ethan

Ethan


Antal indlæg : 57
Join date : 25/05/10

venter på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: venter på at der sker noget sjovt - Ethan   venter på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Icon_minitimeTirs Jun 01, 2010 10:55 pm

Ethan veg til side for at ndgå puderne og holdte sig for ørene for at undgå at høre den skingre lyd af skrig. han bakkede mod døren, men stoppede strgs da han havde det som om der var noget med hans bror. han vendet sig hurtigt om og så den store bøf og så derefter ned på sin bror og bed sig i tungen. han så tilbage på tingerne der havde rejst sig og tagetrjer på. hvorefter de havde fundet noget de kunne slå dem med "aw" sagde han da han vidste det ville blive svært at komme væk uden at få are lidt tæv
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

venter på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: venter på at der sker noget sjovt - Ethan   venter på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Icon_minitimeTirs Jun 01, 2010 11:06 pm

Jayden kravlede en smule baglæns mens han kiggede op på bøffen "øhm jeg mente ikke.. prøv at forstå.. øhm.." Han kunne ikke finde noget svar der ville berolige baseball spilleren der var begyndt at knække fingre. Jayden kravlede baglæns ind i sin bror ben og kiggede tilbage kun for at få øje på de to piger der havde fundet nogen hårde genstande at bruge. Jayden bed sig lidt i læben og afventede de slag der snart ville regne ned over ham, men fik så en lys -dog meget kujon agtig - ide. Han fik et mere af slappet smil på mens han kom på benene "hør nu hr 8 årgang det var jo som du kan se ikke mig der kyssede din kæreste det var min bror her" sagde han så og lagde hånden på Ethans skulder inden han begyndte at spæne i modsatteretning mens han hev sin bror med sig.
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Antal indlæg : 57
Join date : 25/05/10

venter på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: venter på at der sker noget sjovt - Ethan   venter på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Icon_minitimeTirs Jun 01, 2010 11:20 pm

Ethan så på den store dreng og bed sig lidt i læben, hvorefter han vente sit blik mod pigerne og smilre undskyldende, men da han hørte hvad Jayden sagde vendte han hurtigt blikket på ham og så meget alvorlig ud "hvad?!" spurgte han højrystet og hadede virkelig når Jayden brugte deres udseende mod ham , også selvom det var en ting han selv gjorde, så måtte hans bror altså ikke gøre det. han så hurtigt på bøffen "det var altså ikke mig det var Jayden" sagde han og pegede på sin bror imens han hurtigt fuglte med ham
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

venter på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: venter på at der sker noget sjovt - Ethan   venter på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 02, 2010 6:46 am

Jayden gav slip på sin bror da han var sikker på at han fulgte med. Han løb ud på gangen og hen imod hoveddøren ud til haven der lå foran dem. Jayden kastede et blik over skuldereen lige tids nok til at se de 2 piger og baseball give forpustede op, han sprang ud af døren og rullede grinene rundt op græsset
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Antal indlæg : 57
Join date : 25/05/10

venter på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: venter på at der sker noget sjovt - Ethan   venter på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 02, 2010 2:24 pm

Ethan løb hurtigt med og nermest snublede ud på græsplænden. han så små irriteret hen på Jayden og kravlede hurtigt hen til ham, hvorefter han satte sig på hans mave og holdte han arme fast "Jayden det var dig der kyssede den dumme pige!!!" råbte han vred og så strengt på sin bror som han holdte godt fast i.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Antal indlæg : 155
Join date : 25/05/10

venter på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: venter på at der sker noget sjovt - Ethan   venter på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 04, 2010 10:11 pm

Jayden grinnede lidt mere af sin brors reaktion og bemærkede næsten ikke Ethan kravle op på hans mave da han egentlig var rimlig van til det "er man lidt jaloux?" spurgte han med store øjne for at spille uskyldig "det skal du ikke være der er nok til alle!" fortsatte han og lænnede sig op og kyssede sin bror på næsetippen og lod sig derefter dumpe ned i græsset igen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





venter på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: venter på at der sker noget sjovt - Ethan   venter på at der sker noget sjovt - Ethan - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
venter på at der sker noget sjovt - Ethan
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» "Definer 'sjovt', tak" //Jam//
» Jeg venter på dig Jayden! (Privat)
» Det var ikke min SKYLD! //Ethan//
» Kedsomhed inden timen - Ethan
» Faret vild? O.o- Ethan=Privat.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Værelserne-
Gå til: