Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Vote_lcapAt slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Voting_barAt slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Vote_rcap 
jahilla
At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Vote_lcapAt slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Voting_barAt slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Vote_rcap 
Jam
At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Vote_lcapAt slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Voting_barAt slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Vote_rcap 
Matthew
At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Vote_lcapAt slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Voting_barAt slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Vote_rcap 
Lilly
At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Vote_lcapAt slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Voting_barAt slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Vote_rcap 
David
At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Vote_lcapAt slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Voting_barAt slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Vote_rcap 
Samuel
At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Vote_lcapAt slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Voting_barAt slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Vote_rcap 
Jayden
At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Vote_lcapAt slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Voting_barAt slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Vote_rcap 
Romeo
At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Vote_lcapAt slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Voting_barAt slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Vote_rcap 
Alex-
At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Vote_lcapAt slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Voting_barAt slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Tenna

Tenna


Antal indlæg : 80
Join date : 20/05/10

At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Empty
IndlægEmne: At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.//   At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 4:44 pm

Dato: lørdag d. 29/5 - 2010
Tid: 12:03
Vejr: solrigt, skyfrit! Varmt.
omgivelser: elever der nyder vejret omkring på græsplænen, ved søen.

Tenna sad under det store træ, nogle meter væk fra søen. Der var skygge under det, og det var meget varmt. Hun havde sat sit hår op i en knold, så det ikke blev for varmt for hende.
Med sig, havde en lavet en sandwich til både Marcus og hende selv. Hun var der faktisk tyve minutter før de skulle mødes, men hun ville bare være helt sikker på, at hun kunne være der til tiden.
Tenna havde en sort skjorte på uden ærmer og med en v-udskæring. Hun havde sorte converse på og nogle sorte piratbukser. Hendes humør var helt i top og hun glædede sig til at se Marcus.
Tenna kiggede op mellem træets grene og mødte en skyfri himmel. Den var helt blå, en meget lys, af slagsen.
Tenna tog sit kamera frem og kiggede nogle af de billeder hun havde taget, igennem. Hun var selv godt tilfreds.
Tilbage til toppen Go down
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 104
Join date : 16/05/10

At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Empty
IndlægEmne: Sv: At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.//   At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 5:26 pm

Marcus kom roligt gående ned mod søen, med den ene hånd i lommen, han så rimelig afslappet ud, også selvom han faktisk skulle møde Tenna. Han synes det var helt underligt at have en kæreste igen, fordi det havde været noget tid siden han sidst havde haft en, men nu håbede han bare at dette her forhold ville komme til at fungere. Han var måske ikke helt fin i tøjet, men hvad kunne man ellers forvente af Marcus. Et let smil var sat op på hans læber, imens han rettede lidt på sin meget mørkegrå bluse, den var faktisk næsten sort. Han havde et par lyse jeans på og et mørkeblå all stars, tøjet klædte ham faktisk utrolig godt, mere end han havde regnet med. Imens han bevægede sig op til Tenna, var der nogle af de andre piger som så efter ham og smilte lidt, det var jo ikke kun Tenna som synes at han så godt ud. "Hey skat" sagde han blidt til hende da han kom hen til hende og kyssede hendes blidt på munden og satte sig så derefter ned ved siden af hende.
Tilbage til toppen Go down
Tenna

Tenna


Antal indlæg : 80
Join date : 20/05/10

At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Empty
IndlægEmne: Sv: At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.//   At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 5:31 pm

Tenna fulgte ham med øjnene, mens Marcus satte sig ned.
"Hej Skat." sagde hun og smilte kærligt. Hun lænede sig blidt op ad ham og tog hans højre hånd i hendes.
"Hvordan går det så?" Tenna lænede sig tilbage og lagde sig på det mørke tæppe, som hun havde taget med. Så var det ikke helt så ubehageligt at sidde ned.
Tenna iagtog ham, selvom hun lå helt ned. Hendes hånd var stadig i Marcus'.

Tenna var sikker på, at Marcus og hende ville have nogle gode stunder sammen. Hun holdt utrolig meget af ham allerede - taget i bretragtningen af, at de lige var begyndt at komme sammen. Men dét at være sammen med Marcus, fik hende til at slappe meget mere af i hendes dagligdag. For nu vidste hun, at der var en der holdt af hende. En, som hun holdte ligeså meget af.
Tilbage til toppen Go down
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 104
Join date : 16/05/10

At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Empty
IndlægEmne: Sv: At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.//   At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 5:44 pm

Marcus smilte skævt til hende og flettede sine fingre ind mellem hendes da hun tog fat i hans hånd, han tænkte lidt over hendes spørgsmål, men smilte så blidt og lagde sig ned ved siden af hende. han bukkede sit ben lidt op og lagde den anden hånd på sin mave, som han kløede sig lidt på inden han svarede. "Det går meget fint, pigerne irritere mig, men det går nok.. Hvad med dig?" spurgte han nysgerrigt og smilte blidt igen. Han havde vendt sit ansigt imod hende, for han kunne ikke lade være med at se på hende, hun var smuk, det var hun altid i hans øjne. Marcus bed sig lidt i læben, men vendte så sit blik kort rundt, før det igen havnede på Tenna og det fik et skævt smil frem på hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Tenna

Tenna


Antal indlæg : 80
Join date : 20/05/10

At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Empty
IndlægEmne: Sv: At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.//   At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 5:50 pm

Tenna bed sig i læben, da Marcus så på hende.
"Ja, ikke alle på skolen er lige søde," sagde hun og henvendte til den lille diskution hun havde haft med en, i løbet af ugen, "men jeg er din, så ..." hun sendte ham et sødt smil, "det bliver jeg ved med at være." hun kiggede på ham.
"Jeg har ikke rigtig lavet noget idag, eller jo, jeg har taget nogle billeder." sagde hun og kiggede hen på hendes kamera, som lå ved træet. At tage billeder var virkelig noget hun brændte for.
Tenna fugtede sine læber og tog den klemme hendes hår var blevet sat op i, af. Hun rystede lidt på hovedet, for at få det til at folde sig rigtigt ud. Det krøllede mere, især fordi det var vådt, da hun lige havde været i bad.
Tilbage til toppen Go down
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 104
Join date : 16/05/10

At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Empty
IndlægEmne: Sv: At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.//   At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Icon_minitimeSøn Maj 23, 2010 10:45 pm

Marcus smilte svagt til hende, men så lidt tænkende ned på hende, da han havde lænet sig sådan op at han støttede sig på den ene arm, men ikke den arm som Tenna holdte hans hånd i. Han kyssede hende blidt på kinden, men sukkede så svagt, " det kan jo være at du ikke vil være min mere på et tidspunkt" hviskede han lidt trist ved hendes øre og bed sig så derefter lidt i læben. Men smilte så lidt over det hun havde lavet idag og nikkede lidt, " okay lyder spændende skat" sagde han og nikkede lidt igen, Tenna var ikke den eneste som kendte der tog billeder, men alligevel var han da 100% sikker på at hun var god til det. Han lænede sig ned til hendes hår, da hun løsnede sit hår og snuste roligt til det og grinte så lidt, " du dufter godt som altid" hviskede han og lænede sig så derefter ned og kyssede hende ømt på halsen.
Tilbage til toppen Go down
Tenna

Tenna


Antal indlæg : 80
Join date : 20/05/10

At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Empty
IndlægEmne: Sv: At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.//   At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Icon_minitimeMan Maj 24, 2010 3:14 pm

Tenna havde svært ved at sige noget, da Marcus kyssede hende på halsen.
"Jeg vil altid kunne lide dig ..." sagde hun og mærkede et smil på hendes læber. Hun lukkede øjnene og nødt at blive kysset på halsen. Hendes hjerte slog lidt hurtigere nu.
"Tak," gispede hun, da hans sagde, at hun duftede godt. Hun havde gjort lidt mere ud af sig selv idag, nu hvor de skulle være sammen. Men hun gik jo ikke med make-up, men det var ikke sikkert, at Marcus kunne se det. Tenna's mor havde sigøjner i årerne, så både hendes lange krøllede hår og hendes øjenvipper var utrolig mørke.
Tilbage til toppen Go down
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 104
Join date : 16/05/10

At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Empty
IndlægEmne: Sv: At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.//   At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Icon_minitimeFre Maj 28, 2010 5:40 pm

Marcus fortsatte sine små kys på hendes hals og tog sig ikke rigtig af hvis andre kiggede på dem, han synes han havde ret til at nyde Tenna, hvis det var det han havde lyst til og ingen, absolut ingen kunne forhindre ham i det. Han lod sin anden hånd køre op af hendes ene lår og nussede det blidt imens. Han stoppede dog kort sine kys for at svare hende, han smilte skævt imens, "det kan du ikke sige skat" hviskede han og gav hende endnu et enkelt blidt kys på halsen. "Det var så lidt" svarede han til det andet hun sagde og lod fortsat sin hånd glide nussende op af hendes lår. Han gav sig til at kysse hende ømt på halsen igen og havde nogle gange tungen lidt med i det.
Tilbage til toppen Go down
Tenna

Tenna


Antal indlæg : 80
Join date : 20/05/10

At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Empty
IndlægEmne: Sv: At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.//   At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Icon_minitimeLør Maj 29, 2010 11:20 am

Tenna grinte lavt, med et smil.
"Jeg vil altid kunne lide dig, Marcus," sagde hun, "men spørgsmålet er så bare, om du altid vil kunne lide mig." Tenna havde aldrig været heldig med kærligheden. Men alligevel, havde Marcus kunne lide hende. Bare tanken om Marcus og hende, i et virkeligt forhold, fik hendes hjerte til at hamre hurtigre, end det allerede gjorde, under Marcus' kærtegn.
"Men fortæl lidt om dig selv - noget jeg ikke ved." hun tog sin hånd op til Marcus' kind og aede ham lige så stille.
Solen over Marcus og Tenna, fik søen til at virke helt idyllisk. Det var som om, at bladene på træet over dem skinnede. Hun var glad for, at der ikke var nogen i nærheden - så kunne de sidde for sig selv. Det var det Tenna bedst kunne lide.
Tilbage til toppen Go down
Marcus

Marcus


Antal indlæg : 104
Join date : 16/05/10

At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Empty
IndlægEmne: Sv: At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.//   At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Icon_minitimeFre Jul 02, 2010 5:58 pm

Marcus stoppede med at nusse hende op af låret og med at kysse hende ømt på halsen, da han hørte hvad hun sagde. Han brød sig ikke om samtalen de havde igang lige nu, også fordi han ikke håbede at hun tvivlede på hans kærlighed til hende. Han rettede sig lidt, imens han lagde sig ved siden af hende igen og bed sig tænkende i læben. "Tenna... Ingen vil kunne tage mig væk fra dig... jeg ønsker heller ikke at være sammen med nogen andre end dig" sagde han stille og sendte hende et lille smil. Han blev lidt overrasket over at hun ville have ham til at fortælle noget om sig selv, men han viste ikke hvad han skulle sige og hendes nussen på hans kind fik ham også til at tabe koncentretionen lidt. "Hmm.. hvad vil du vide?? For jeg ved ikke hvad jeg skal fortælle dig" sagde han og lagde sig helt tæt på Tenne igen og tænkte kort.
Tilbage til toppen Go down
Tenna

Tenna


Antal indlæg : 80
Join date : 20/05/10

At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Empty
IndlægEmne: Sv: At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.//   At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Icon_minitimeLør Jul 03, 2010 10:14 am

Tenna blev overrasket over det Marcus svarede. Han kunne virkelig lide hende, det kunne hun mærkede. Hun rykkede sig tættere hen til Marcus og tog sin hånd som aede Macus' kind til sig og lagde den blot omkring hans hånd.
".. jeg vil helst ikke tages fra dig overhovedet ..." sagde hun stille og iagtog Marcus. Hendes øjne lyste af lykke og det samme gjorde hendes hjerte: helt som en lille stjerne, på en mørk himmel.
"Og jeg ..." Tenna kiggede på Marcus og mærkede hvordan hendes kinder stille begyndte at få mere farve, "elsker dig." sagde hun og håbede ikke at det var for meget. Selve sætningen 'jeg elsker dig', mente Tenna var en stor ting at sige til en anden, da man virkelig mente det. Og det var Tenna sikker på, at hun gjorde.
Tenna kiggede på Marcus, og overvejede, hvad han skulle fortælle om sig selv.
"Du behøver ikke, hvis du ikke vil," sagde hun med et smil, "men jeg vil nu bare gerne høre lidt om dig, du ved. Om du har et arbejde, nogle eks'er eller hvad du sådan laver, når jeg ikke er tilstede." en mild brise legede med Tenna's mørke hår og hun smilte.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Empty
IndlægEmne: Sv: At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.//   At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
At slappe af, under en skyfri himmel. //Marcus.//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» til Marcus
» Smuk dag - Marcus
» Sam + Vand ender aldrig godt... //Marcus//
» Ny indflytnig. endelig ved at være på plads - Marcus

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Udenfor :: Søen-
Gå til: