Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Stilheden- Heartie - Page 2 Vote_lcapStilheden- Heartie - Page 2 Voting_barStilheden- Heartie - Page 2 Vote_rcap 
jahilla
Stilheden- Heartie - Page 2 Vote_lcapStilheden- Heartie - Page 2 Voting_barStilheden- Heartie - Page 2 Vote_rcap 
Jam
Stilheden- Heartie - Page 2 Vote_lcapStilheden- Heartie - Page 2 Voting_barStilheden- Heartie - Page 2 Vote_rcap 
Matthew
Stilheden- Heartie - Page 2 Vote_lcapStilheden- Heartie - Page 2 Voting_barStilheden- Heartie - Page 2 Vote_rcap 
Lilly
Stilheden- Heartie - Page 2 Vote_lcapStilheden- Heartie - Page 2 Voting_barStilheden- Heartie - Page 2 Vote_rcap 
David
Stilheden- Heartie - Page 2 Vote_lcapStilheden- Heartie - Page 2 Voting_barStilheden- Heartie - Page 2 Vote_rcap 
Samuel
Stilheden- Heartie - Page 2 Vote_lcapStilheden- Heartie - Page 2 Voting_barStilheden- Heartie - Page 2 Vote_rcap 
Jayden
Stilheden- Heartie - Page 2 Vote_lcapStilheden- Heartie - Page 2 Voting_barStilheden- Heartie - Page 2 Vote_rcap 
Romeo
Stilheden- Heartie - Page 2 Vote_lcapStilheden- Heartie - Page 2 Voting_barStilheden- Heartie - Page 2 Vote_rcap 
Alex-
Stilheden- Heartie - Page 2 Vote_lcapStilheden- Heartie - Page 2 Voting_barStilheden- Heartie - Page 2 Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Stilheden- Heartie - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Stilheden- Heartie - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Stilheden- Heartie - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Stilheden- Heartie - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Stilheden- Heartie - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Stilheden- Heartie - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Stilheden- Heartie - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Stilheden- Heartie - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Stilheden- Heartie - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Stilheden- Heartie - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Stilheden- Heartie

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Stilheden- Heartie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilheden- Heartie   Stilheden- Heartie - Page 2 Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 5:09 pm

Han grinede sødt, han mærkede at hun mistede balencen, men kunne ikke nå at gøre noget ved det.. Så de faldt ned. Han grinede mere og sødt. Han kiggede sødt på hende, han havde stadig armene let om hende.
Tilbage til toppen Go down
Heartie

Heartie


Antal indlæg : 39
Join date : 30/05/10

Stilheden- Heartie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilheden- Heartie   Stilheden- Heartie - Page 2 Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 8:49 pm

Hun lå flad af grin på jorden. "uuuundskyld!" Grinede hun og vendte sig om mod ham, inden hun gav ham et liggende knus. "uuundskyyyld!"
Tilbage til toppen Go down
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Stilheden- Heartie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilheden- Heartie   Stilheden- Heartie - Page 2 Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 10:14 pm

Han grinede stille og kiggede nuttet på hende. Hna lagde en finger over hendes læber. "Der er inegn grund til at undskylde," sagde han grinende og smilende, og krammede hende tæt ind til sig.
Tilbage til toppen Go down
Heartie

Heartie


Antal indlæg : 39
Join date : 30/05/10

Stilheden- Heartie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilheden- Heartie   Stilheden- Heartie - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 16, 2010 6:15 pm

//Du er en tøs irl xD. Tip: Nuttede passer ikke til drenge, brug evt sødt eller charmerende :D. Bare et råd :D.//

Hun lo, da de lå der helt tæt i et ret mærkeligt kram på asfalten.
"Jo, jeg væltede dig jo ligesom ned i jorden?" Sagde hun og grinede til ham.
Tilbage til toppen Go down
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Stilheden- Heartie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilheden- Heartie   Stilheden- Heartie - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 18, 2010 1:59 pm

Han grinede stille. "Det... Det gøre jeg da tit," sagde han grinende og smilende til hende. "For mog må det snart være en vane, en dum vane."
Tilbage til toppen Go down
Heartie

Heartie


Antal indlæg : 39
Join date : 30/05/10

Stilheden- Heartie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilheden- Heartie   Stilheden- Heartie - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 18, 2010 2:15 pm

Hun grinte til ham. "Jeg kan stadig ikke lide at være skyld i det." Sagde hun og lo.
Tilbage til toppen Go down
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Stilheden- Heartie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilheden- Heartie   Stilheden- Heartie - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 18, 2010 3:44 pm

Han grinede med hende. "Du er da ikke skyld i det.. Og hvis du var ville jge være ligeglad med det, jeg ved ikke hor mange gange jeg selv har gjorde eller noget værre," sagde han grinende.
Tilbage til toppen Go down
Heartie

Heartie


Antal indlæg : 39
Join date : 30/05/10

Stilheden- Heartie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilheden- Heartie   Stilheden- Heartie - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 9:28 pm

Hun grinte af ham og klappede ham på kinden igen.
"SÅ jeg er tilgivet?" Smilte hun til ham.
Tilbage til toppen Go down
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Stilheden- Heartie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilheden- Heartie   Stilheden- Heartie - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 26, 2010 10:00 pm

"Hmm.. Det ved jeg nu ikke helt," sagde han smilende. Han så lidt tænkesomt ud, det var som om han overvejret om hun var tilgivet eller ej. Han lagde hovedet let på skrå, og kiggede på hende. "Jeg er ikke helt sikker på om jeg kan tilgive dig," sagde han i en drillende tone.

//Undskyld jeg ikke har svaret, jeg var på ferie xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Stilheden- Heartie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stilheden- Heartie   Stilheden- Heartie - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Stilheden- Heartie
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» stilheden ved søen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Udenfor :: Skolegård-
Gå til: