Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
stilheden ved søen Vote_lcapstilheden ved søen Voting_barstilheden ved søen Vote_rcap 
jahilla
stilheden ved søen Vote_lcapstilheden ved søen Voting_barstilheden ved søen Vote_rcap 
Jam
stilheden ved søen Vote_lcapstilheden ved søen Voting_barstilheden ved søen Vote_rcap 
Matthew
stilheden ved søen Vote_lcapstilheden ved søen Voting_barstilheden ved søen Vote_rcap 
Lilly
stilheden ved søen Vote_lcapstilheden ved søen Voting_barstilheden ved søen Vote_rcap 
David
stilheden ved søen Vote_lcapstilheden ved søen Voting_barstilheden ved søen Vote_rcap 
Samuel
stilheden ved søen Vote_lcapstilheden ved søen Voting_barstilheden ved søen Vote_rcap 
Jayden
stilheden ved søen Vote_lcapstilheden ved søen Voting_barstilheden ved søen Vote_rcap 
Romeo
stilheden ved søen Vote_lcapstilheden ved søen Voting_barstilheden ved søen Vote_rcap 
Alex-
stilheden ved søen Vote_lcapstilheden ved søen Voting_barstilheden ved søen Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
stilheden ved søen Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
stilheden ved søen Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
stilheden ved søen Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
stilheden ved søen Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
stilheden ved søen Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
stilheden ved søen Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
stilheden ved søen Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
stilheden ved søen Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
stilheden ved søen Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
stilheden ved søen Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 stilheden ved søen

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
jesper

jesper


Antal indlæg : 19
Join date : 02/06/10

stilheden ved søen Empty
IndlægEmne: stilheden ved søen   stilheden ved søen Icon_minitimeOns Jun 02, 2010 4:11 pm

Dato : irl
Årstid :irl
Dag :irl
Vejr :solskin 32 gr
Sted :guess
Tid :irl
Omgivelser : træer og vand og jesper
_____________________________________

jesper stod op af et træ og mærkede den svage vind i hovedet så hans hår stille blæste i samme retning. Jesper så rundt for at se om der var nogle at se men ingen"typisk"Sagde han og så ned i jorden og smilede stille
Tilbage til toppen Go down
http://highligt.motion-forum.net/forum.htm
Tenna

Tenna


Antal indlæg : 80
Join date : 20/05/10

stilheden ved søen Empty
IndlægEmne: Sv: stilheden ved søen   stilheden ved søen Icon_minitimeOns Jun 02, 2010 8:49 pm

Tenna kom gående i slidte og hullede cowboy bukser. Det var virkelig varmt, så dem havde hun bare, for at skulle have noget på. Hun havde et sort linned med sorte blonder omkring halsen og hendes håar var løst - ikke noget man så hver dag.
Tenna havde sin iPod i ørerne og sang glad med på hendes ynglingssang. Musik gjorde hende altid i godt humør.
Tilbage til toppen Go down
jesper

jesper


Antal indlæg : 19
Join date : 02/06/10

stilheden ved søen Empty
IndlægEmne: Sv: stilheden ved søen   stilheden ved søen Icon_minitimeTors Jun 03, 2010 8:23 am

jesper hørte hende og så mod hende "hey"sagde han og så på hende med et smil. Hans hår fulgte stadig med vinden mens at han smilede
Tilbage til toppen Go down
http://highligt.motion-forum.net/forum.htm
Tenna

Tenna


Antal indlæg : 80
Join date : 20/05/10

stilheden ved søen Empty
IndlægEmne: Sv: stilheden ved søen   stilheden ved søen Icon_minitimeSøn Jun 06, 2010 1:28 pm

Tenna tog sine hørebøffer ned, så de sad ved hendes hals. Hun kiggede hen mod dreng, med mørkt hår, som stod henne ved et træ.
"Hej," sagde Tenna og stoppede op. Hun slukkede musikken, og smilte til drengen. Tenna mente ikke at have set ham her før.
Tilbage til toppen Go down
jesper

jesper


Antal indlæg : 19
Join date : 02/06/10

stilheden ved søen Empty
IndlægEmne: Sv: stilheden ved søen   stilheden ved søen Icon_minitimeTors Jun 10, 2010 10:05 am

"jeg hedder jesper" sagde han og smilede "jeg er den nye kok her på stedet"sagde han så og bare så på hende
Tilbage til toppen Go down
http://highligt.motion-forum.net/forum.htm
Tenna

Tenna


Antal indlæg : 80
Join date : 20/05/10

stilheden ved søen Empty
IndlægEmne: Sv: stilheden ved søen   stilheden ved søen Icon_minitimeTors Jun 10, 2010 11:43 am

"Tess," præsenterede hun sig selv og smilte et venligt smil, "ja, jeg mente heller ikke at have set dig her før." En varm brise ramte hendes hår og fik det til at flavre stille på hendes ryg.
Tilbage til toppen Go down
jesper

jesper


Antal indlæg : 19
Join date : 02/06/10

stilheden ved søen Empty
IndlægEmne: Sv: stilheden ved søen   stilheden ved søen Icon_minitimeTors Jun 10, 2010 9:09 pm

han så bare på hende med et smil "jeg kender heller ikke så mange her på stedet"sagde han og så ned "nåmen jeg må tilbage til jeres mad nu når jeg jo ér kok"sagde han
Tilbage til toppen Go down
http://highligt.motion-forum.net/forum.htm
Tenna

Tenna


Antal indlæg : 80
Join date : 20/05/10

stilheden ved søen Empty
IndlægEmne: Sv: stilheden ved søen   stilheden ved søen Icon_minitimeTors Jun 10, 2010 10:24 pm

Tenna smilte.
"Jeg glæder mig til at se, hvad du finder på," sagde hun med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





stilheden ved søen Empty
IndlægEmne: Sv: stilheden ved søen   stilheden ved søen Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
stilheden ved søen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Stilheden- Heartie
» Guitarspil ved søen.
» Søen- Jahilla

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Udenfor :: Søen-
Gå til: