Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Guitarspil ved søen. Vote_lcapGuitarspil ved søen. Voting_barGuitarspil ved søen. Vote_rcap 
jahilla
Guitarspil ved søen. Vote_lcapGuitarspil ved søen. Voting_barGuitarspil ved søen. Vote_rcap 
Jam
Guitarspil ved søen. Vote_lcapGuitarspil ved søen. Voting_barGuitarspil ved søen. Vote_rcap 
Matthew
Guitarspil ved søen. Vote_lcapGuitarspil ved søen. Voting_barGuitarspil ved søen. Vote_rcap 
Lilly
Guitarspil ved søen. Vote_lcapGuitarspil ved søen. Voting_barGuitarspil ved søen. Vote_rcap 
David
Guitarspil ved søen. Vote_lcapGuitarspil ved søen. Voting_barGuitarspil ved søen. Vote_rcap 
Samuel
Guitarspil ved søen. Vote_lcapGuitarspil ved søen. Voting_barGuitarspil ved søen. Vote_rcap 
Jayden
Guitarspil ved søen. Vote_lcapGuitarspil ved søen. Voting_barGuitarspil ved søen. Vote_rcap 
Romeo
Guitarspil ved søen. Vote_lcapGuitarspil ved søen. Voting_barGuitarspil ved søen. Vote_rcap 
Alex-
Guitarspil ved søen. Vote_lcapGuitarspil ved søen. Voting_barGuitarspil ved søen. Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Guitarspil ved søen. Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Guitarspil ved søen. Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Guitarspil ved søen. Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Guitarspil ved søen. Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Guitarspil ved søen. Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Guitarspil ved søen. Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Guitarspil ved søen. Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Guitarspil ved søen. Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Guitarspil ved søen. Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Guitarspil ved søen. Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Guitarspil ved søen.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Tenna

Tenna


Antal indlæg : 80
Join date : 20/05/10

Guitarspil ved søen. Empty
IndlægEmne: Guitarspil ved søen.   Guitarspil ved søen. Icon_minitimeTors Maj 20, 2010 5:05 pm

Dato : 20/5
Årstid : Irl
Dag : Onsdag
Vejr : utrolig varmt og skyfrit.
Sted : ved søen - udkanten.
Tid : 14:03
Omgivelser : en masse elever der hænger ud ved søen.

Tenna sad alene ved vandkanten og kiggede ud over søen. Hun havde sine røde solbriller på og sukkede. Med sig, havde hun sin guitar, der lå på græsset ved siden af hende. Den havde gået i arv i flere generationer og for otte år siden, havde hun fået den af sin onkel, da han døde af lungekræft. Tanken gjorde Tenna ked af det og hurtigt fokuserede hun på de store hvhide svaner der dansede elegant sammen, to og to. Ænderne beklagede sig højlydt og hun grinte for sig selv.
Tenna tog guitaren op og begyndte at spille en lille melodi på den. Hendes fingre dansede hen over strengene.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Guitarspil ved søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Guitarspil ved søen.   Guitarspil ved søen. Icon_minitimeTors Maj 20, 2010 6:39 pm

Et lille stykke væk fra søen under et træ sad en rødhåret fyr, han havde sine ben trukket hen til sig og havde lagt sit blik op af sine lår. så det lignede mest at han var ked af det, men det var han slet ikke typen der var. Nej han sad bare og tegnede søen og alle der var omkring den, han elskede at tegne og gjorde det tit. Men han spillede dog mere på guitar og derfor fik han øje på en guitar i græsset ved en pige, han havde glemt den lille detajle og derfor tegnede han den hurtigt på. og tegnede et par ekstra ting på den og gav den nogle andre farver, han smilte stort af sin tegning bag sit hår
Tilbage til toppen Go down
Tenna

Tenna


Antal indlæg : 80
Join date : 20/05/10

Guitarspil ved søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Guitarspil ved søen.   Guitarspil ved søen. Icon_minitimeTors Maj 20, 2010 8:56 pm

Tenna lagde til at starte med, ikke mærke til fyren ved træet, men var for optaget af sin melodi.
Da melodien var færdig, lagde hun guitaren på græsset og smilte. Hun nød virkelig, at vejret var så godt, som det var. Solen gjorde hende gladere.
Tenna kiggede rundt på de andre elever. Nogle spillede fodbold og lavede tricks der skulle imponere de andre piger på skolen. Tenna rystede hovedet og så nogle andre, der bare nødt en cola eller to, længere væk fra hende.
Da hendes blik kiggede videre rundt, så hun en rødhåret dreng, der sad og tegnede meget koncentreret. Hun kunne godt lide kreative drenge. Hun blev ved med at kigge, hvordan han førte sin hånd hen over papiret og var meget imponeret. Hun smilte, men vidste ikke, om han kunne se hende.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Guitarspil ved søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Guitarspil ved søen.   Guitarspil ved søen. Icon_minitimeTors Maj 20, 2010 9:03 pm

Andy tegnede bare let videre mens han nynnede lidt for sig selv, han betragtede sin tegning og så op på pigen. Han stivnede da han så at hun kiggede over på ham, han så ned på tegningen og sukkede. Men vende hurtigt sit blik op mod hende igen "vil du ikke være sød at sætte dig på den måde som du sad på før ?" sagde han højt nok så hun kunne høre ham, da han gerne ville blive færdig med sin tegning. han vende sit blik ned mod tegningen igen og tegnede hurtigt videre, han med en gang imellem i blyanten for at tænke sig lidt om. og så et par gange op mod hende
Tilbage til toppen Go down
Tenna

Tenna


Antal indlæg : 80
Join date : 20/05/10

Guitarspil ved søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Guitarspil ved søen.   Guitarspil ved søen. Icon_minitimeTors Maj 20, 2010 9:09 pm

Tenna blev overrasket over drengens stemme. Kørlig, men kærlig på samme tid. Hun satte sig tilbage med sin guitar som han bad hende om, og vidste ikke hvad hun ellers skulle gøre. Sad han virkelig og tegnede hende? Det var noget hun aldrig havde prøvet før.
Tenna betragtede vandet, og vidste ikke helt, hvornår hun måtte bevæge sig igen. Hun smilte ved tanken og mærkede hvordan hendes opsatte hår lidt efter lidt, faldt ud af den klemme, som hun havde sat det i. Ups. Hendes hår krøllede ned af ryggen på hende og hun mærkede hvordan hun begyndte at overveje, om hun skulle sætte det op igen, eller om det var lige meget.
Tenna brød sig ikke om at folk så hende med løst hår. Det fik hende til at se mere ... personlig ud.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Guitarspil ved søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Guitarspil ved søen.   Guitarspil ved søen. Icon_minitimeTors Maj 20, 2010 9:19 pm

Andy forsatte med at tegne og stoppede lidt efter "sådan tak" sagde han og skrev lige sin underskrift på tegningen, inden han satte sin blyant bag sit øre. han betragtede søen og synes at den lignede den på en prik, han lukkede sin blok i og lag ned ned ved siden af sig. inden han selv lag sig lidt ned og så op i træet
Tilbage til toppen Go down
Tenna

Tenna


Antal indlæg : 80
Join date : 20/05/10

Guitarspil ved søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Guitarspil ved søen.   Guitarspil ved søen. Icon_minitimeTors Maj 20, 2010 9:23 pm

Tenna smilte. Han havde faktisk siddet og tegnet hende. Hun tog sin guitar om skulderen og gik op imod drengen med det røde hår.
Tenna havde vist ikke set ham før. Eller havde hun? Hun smilte for sig selv og glemte helt at sætte hendes hår op igen. Hun havde klemmen i venstre hånd.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Guitarspil ved søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Guitarspil ved søen.   Guitarspil ved søen. Icon_minitimeTors Maj 20, 2010 9:34 pm

Andy vende sit blik mod hende da han hørte nogen kom, han smilte venligt til hende og viste ikke helt hvad han skulle sige "hej ?" sagde han stille og lag sine hænder ned på sin mave, inden han vende sit blik op mod træet igen
Tilbage til toppen Go down
Tenna

Tenna


Antal indlæg : 80
Join date : 20/05/10

Guitarspil ved søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Guitarspil ved søen.   Guitarspil ved søen. Icon_minitimeTors Maj 20, 2010 9:39 pm

"Hej." sagde hun, og blinkede en ekstra gang. Hun kiggede ned på ham, lidt spørgende.
"Du må være Andy, ikke?" spurgte hun og kom i tanke om, at hun havde set ham på gangene. Hun var endnu ikke startet i klassen, men havde snakket med en eller to elever på skolen.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Guitarspil ved søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Guitarspil ved søen.   Guitarspil ved søen. Icon_minitimeTors Maj 20, 2010 9:46 pm

Andy så forbavset over på hende og nikkede "jep det er mig... og du er ?" spurgte han om og så sig lidt omkring, da det forvirrede ham at nogen kende ham og han kende ikke personen. han satte sig op og så op på hende "vil du sidde ned ?" spurgte han om
Tilbage til toppen Go down
Tenna

Tenna


Antal indlæg : 80
Join date : 20/05/10

Guitarspil ved søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Guitarspil ved søen.   Guitarspil ved søen. Icon_minitimeTors Maj 20, 2010 9:54 pm

Tenna smilte og satte sig lidt for hurtigt ned. Han måtte ikke se, at hun var ivrig.
"Jeg hedder Tenna," sagde hun og smilte, "jeg starter i din klasse imorgen." hun kiggede på ham og hans øjne fik hende til at smile.
"Ja undskyld jeg bare snakker, men jeg har bare hørt om dig - men kunne ikke sætte ansigt på dig." hun lagde sin guitar ned på græsset.

//nødt til at logge. Skrives ^^//
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Guitarspil ved søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Guitarspil ved søen.   Guitarspil ved søen. Icon_minitimeTors Maj 20, 2010 11:17 pm

Andy så på hende og nikkede "hyggeligt at møde dig Tenna" sagde han og smilte venligt til hende "jamen det lyder da meget hyggeligt så kommer vi jo til at ses der" sagde han da han ikke viste hvad han ellers skulle sige, han så ned af sig selv og kunne ikke forstå at nogen gad snakke om ham. men et slog han lige så hurtigt ud af hovedet "når okay, så har du et ansigt på mig nu" sagde han og pegede på sit ansigt inden han pegede på hendes guitar "er du god ?" spurgte han stille om
Tilbage til toppen Go down
Tenna

Tenna


Antal indlæg : 80
Join date : 20/05/10

Guitarspil ved søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Guitarspil ved søen.   Guitarspil ved søen. Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 11:18 am

"Hyggeligt at møde dig, Andy," sagde hun og smilte, "ja, det skal nok blive godt - men det ville hjælpe hvis jeg kunne færdes rundt på skolen, uden at fare vild." hun lo en sød latter og smilte. Hendes mørkebrune øjne så på Andy.
"Om jeg er god? Til at spille guitar?" spurgte hun og kiggede på sin guitar. Varhun egentlig god?
"Jeg kan da håndtere en guitar - så meget ved jeg. Men jeg vil ikke sige at jeg er god." Tenna hadede at rose sig selv og gøre hende bedre end hun virkelig var.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Guitarspil ved søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Guitarspil ved søen.   Guitarspil ved søen. Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 4:26 pm

Andy satte sig op og smilte til hende "ja et kender jeg alt for godt til.. er også lidt af en ny her på skolen" sagde han og vende sit blik ned mod hendes guitar og rakte sin hånd frem "må jeg ?" spurgte han om da han selv spillede guitar, han vende sit blik mod hende og smilte varmt
Tilbage til toppen Go down
Tenna

Tenna


Antal indlæg : 80
Join date : 20/05/10

Guitarspil ved søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Guitarspil ved søen.   Guitarspil ved søen. Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 4:30 pm

Tenna kiggede på Andy. Hun rakte ham guitaren.
"Du spiller selv?" spurgte Tenna. Det burde hun havde sagt sig selv.
Andy var en af de mest kreative drenge hun nogensinde havde mødt. Han var venlig og så godt ud ... kunne hun være? ... nej, vel?
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Guitarspil ved søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Guitarspil ved søen.   Guitarspil ved søen. Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 9:38 pm

Andy tog imod guitaren og nikkede til hende og smilte "ja det gør jeg.." sagde han og satte de til rette i sit skød, han smilte til hende inden han så ned på guitaren og begynde at spille på den. han betragtede den med sine øjne "den er god" sagde han og så kort op på hende med et smil på læben
Tilbage til toppen Go down
Tenna

Tenna


Antal indlæg : 80
Join date : 20/05/10

Guitarspil ved søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Guitarspil ved søen.   Guitarspil ved søen. Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 9:52 pm

Tenna smilte stort.
"Ja, den er rigtig fin," sagde hun og smilte, mens Andy spillede, "jeg fik den af min onkel, da han døde for nogle år siden. Han var professionel. Og der begyndte jeg at spille." hun satte sig tættere på Andy og begyndte at slappe mere af. Hun lagde sig tilbage på græsset og nød Andy's spil.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Guitarspil ved søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Guitarspil ved søen.   Guitarspil ved søen. Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 10:08 pm

Andy så hurtigt op på den "den er fin ?" sagde han og hævede det ene øjebryn af hende "man siger da ikke at den så rigtig fin ud" sagde han og lyttede på hvad hun sagde og nikkede, han mærkede at hun kom tætter på og blev bare siddende "okay det lyder meget godt" sagde han og viste ikke hvad han ellers skulle sige, han forsatte med at spille og smilte imens
Tilbage til toppen Go down
Tenna

Tenna


Antal indlæg : 80
Join date : 20/05/10

Guitarspil ved søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Guitarspil ved søen.   Guitarspil ved søen. Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 10:13 pm

"Ja, fin." sagde hun og mente godt at man kunne sige sådan, om en guitar. "Halsen er helt lige, selvom den har været gennem en del. Og strengene er de originale. Der er ingen misfarvning på selve guitarens krop og der er ingen problemer med at stemme den." hun var helt sikker på sit stof og rykkede igen, tættere på Andy.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Guitarspil ved søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Guitarspil ved søen.   Guitarspil ved søen. Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 10:20 pm

Andy nikkede stille og smilte "den er flot" sagde han og spillede videre på den, han så at hun kom tætter på og viste ikke helt hvad han skulle gøre. han så på hende og smilte skævt
Tilbage til toppen Go down
Tenna

Tenna


Antal indlæg : 80
Join date : 20/05/10

Guitarspil ved søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Guitarspil ved søen.   Guitarspil ved søen. Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 10:24 pm

"Hvorfor det smil?" spurgte hun og kiggede direkte ind i Andy's øjne. Hendes ansigt var ikke så langt fra hans. Kunne godt være, at man bare skulle gøre noget impulsivt?
"Ja, den er rigtig flot..." sagde hun og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Guitarspil ved søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Guitarspil ved søen.   Guitarspil ved søen. Icon_minitimeFre Maj 21, 2010 10:40 pm

Andy så på hende og træk på skulderne "d.. du sidder bare så tæt på?" sagde han lidt spørgende, han vende sit blik ned mod guitaren igen og spillede videre. han vippede lidt med sine tæer inde i sko, han elskede virkelig at spille på guitar og det fik ham altid til at slappe af "jaer" sagde han stille
Tilbage til toppen Go down
Tenna

Tenna


Antal indlæg : 80
Join date : 20/05/10

Guitarspil ved søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Guitarspil ved søen.   Guitarspil ved søen. Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 10:37 am

"Jeg kan da bare rykke mig," lo hun lidt dystert. Hun rykkede sig væk fra ham og lagde sig ned på græsset. Hun lå endnu en gang bare og lyttede. Han var faktisk ret god.
"Du er ret god," sagde hun, højt nok til at han kunne høre det.
Tenna smilte for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Andy
Admin
Andy


Antal indlæg : 737
Join date : 16/05/10

Guitarspil ved søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Guitarspil ved søen.   Guitarspil ved søen. Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 7:50 pm

Andy så over på hende og smilte "bestemmer du selv" spurgte han om og spillede videre, han så ned på guitar'en og viste ikke hvad han skulle sige og nikkede bare "jeg takker.. har også spillet i langtid" sagde han stille og bed sine tænder kort sammen
Tilbage til toppen Go down
Tenna

Tenna


Antal indlæg : 80
Join date : 20/05/10

Guitarspil ved søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Guitarspil ved søen.   Guitarspil ved søen. Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 10:07 pm

Tenna grinte.
"Hvor lang tid har du spillet guitar?" hendes blik fulgte skyerne, men ventede på svar. Hun lyttede, men var samtidig helt gabt i skyerne. De ændredede form hele tiden. Ligesom alt andet - ligesom livet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Guitarspil ved søen. Empty
IndlægEmne: Sv: Guitarspil ved søen.   Guitarspil ved søen. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Guitarspil ved søen.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» stilheden ved søen
» Søen- Jahilla

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Udenfor :: Søen-
Gå til: