Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Vote_lcapNat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Voting_barNat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Vote_rcap 
jahilla
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Vote_lcapNat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Voting_barNat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Vote_rcap 
Jam
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Vote_lcapNat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Voting_barNat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Vote_rcap 
Matthew
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Vote_lcapNat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Voting_barNat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Vote_rcap 
Lilly
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Vote_lcapNat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Voting_barNat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Vote_rcap 
David
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Vote_lcapNat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Voting_barNat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Vote_rcap 
Samuel
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Vote_lcapNat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Voting_barNat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Vote_rcap 
Jayden
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Vote_lcapNat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Voting_barNat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Vote_rcap 
Romeo
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Vote_lcapNat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Voting_barNat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Vote_rcap 
Alex-
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Vote_lcapNat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Voting_barNat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Nat på Natklubben xD //Jahilla//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Icon_minitimeTors Jun 17, 2010 5:59 pm

Hun rystede bare på hovedet ''nej.. men jeg ved jeg ikke er så dejlig som dig!" sagde hun kærligt
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 10:55 am

Matthew kiggede på Jahilla.
"Det er du i hvert fald."
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 4:11 pm

''jamen jamen...Neeeji!" sagde hun og grinte hun. Hun stod helt tæt ind mod ham og kyssede blidt hans kind, og derefter hans læber
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 21, 2010 5:01 pm

Matthew lo.
"Joooo!" grinte han og smilte kærligt.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 21, 2010 9:27 pm

Hun grinte og trykkede sig helt ind mod ham, hun lagde sit hovedepå hans brystkasse og lukkede sine øjne
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Icon_minitimeMan Jun 28, 2010 4:22 pm

"Er du træt?" spurgte han kærligt og kiggede på Jahilla, som havde sit hoved på hans brystkasse. Han aede stille Jahilla's kind og mærkede hendes hjertes puls.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 30, 2010 5:51 pm

''en lill smule søde'' sagde hun kærligt og så op på ham med sine stooore øjne xD
Hun stregte sig så højt op hun kunne og kyssede ham kærligt på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 02, 2010 7:55 am

"Vi kan godt tage tilbage til skolen, hvis du vil." Matthew smilte. Han var selv en lille smule træt, da han havde været på arbejde hele dagen, før han kom herhen.
Matthew tog stille Jahilla's hånd.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 02, 2010 10:34 am

Jahilla så sig lidt omkring og nikkede så ''ja tak... ikke fordi jeg ikke vil være sammen med dig.. men... jeg er lidt træt...'' sagde hun blidt og kyssede ham på kinden
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Icon_minitimeLør Jul 03, 2010 10:04 am

"Okay," sagde Matthew og smilte, da Jahilla kyssede ham på kinden. "Vi kan tage en taxa eller vi kan gå." Matthew var ligeglad, blot han var sammen med Jahilla, så ville han være tilfreds.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Icon_minitimeMan Jul 05, 2010 2:49 pm

''Skal vi ikke gå min?'' sagde hun blidt og rettede lidt på sit hår. Jahilla tog hans hånd i sin og begyndte a gå ud a rummet med sin dejlige kæreste!
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Icon_minitimeMan Jul 05, 2010 4:32 pm

"Jo, det gør vi da." sagde Matthew og smilte. Han glædede sig til at komme ud i den friske luft og væk fra denne her crowdede natklub. Han smilte tilfreds da de nåede udenfor og slap ikke Jahilla's hånd.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Icon_minitimeMan Jul 05, 2010 6:13 pm

Jahilla sendte ham et kærligt smil og så sig tilbage over skulderen på klubben. Hun slog håret om på ryggen og rettede på sin kjole.
Jahilla begyndte a blive lidt sulten og lukkede sine øjne lidt da hendes mave ''snakkede''. Hun rødmede ''Undskyld'' mumlede hun lavt og grinte blidt op til ham
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Icon_minitimeMan Jul 05, 2010 8:19 pm

"Det er okay. Hvis du er sulten, kender jeg et rigtig hyggeligt sted, ikke så langt herfra." Matthew smilte og ville virkelig gerne vise Jahilla stedet. "Jeg giver?" Matthew lokkede ordentlig meget nu. Matthew kendte ham der ejede restauranten, så det hele ville jo blive noget hyggeligere.
Omkring dem, lyste gadelamperne svagt. Det var rimelig køligt og der var få skyer på nattehimlen. Månen lyste igennem dem, og skyerne tillod månens stråler at lyse ned på jorden.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 09, 2010 3:47 pm

Jahilla så på ham med et blidt smil og grinte opgivende ''Okay Okay... så vis mig det søde'' sagde hun kærligt og tog hans hånd i sin.
Hun så op mod himlen på alle de smukke stjerner.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Icon_minitimeLør Jul 10, 2010 4:35 pm

"Super!" grinte han glad og begynde at tage Jahilla i retningen af restauranten med et stort smil på læben. Han kiggede på stjernerne, da Jahilla gjorde.
"Der er intet der kan måles med din skønhed," sagde han, stadig med blikket mod stjernerne, "ikke en gang stjernerne."
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Icon_minitimeSøn Jul 11, 2010 3:31 pm

Jahilla så på sin dejlige kæreste og rødmede ''Tak skath... men det passer altså ikke helt...'' hviskede hun blidt ''du er meget smukkere end mig'' tilføjede hun hurtigt inden han kunne komme med indvendinger.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 1:18 pm

"Mig? Smuk?" Matthew grinte, "nej da." han lo og rystede lidt på hovedet.
"Nej, jeg er ikke en eller anden vampyr der skinner i solen, når dens stråler rammer mig. Men hvis jeg en dag bliver det, skal jeg nok orientere dig om det." han lo og lagde armen om Jahilla.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 16, 2010 10:32 am

Jahilla grinte kærligt a hans ordvalg ''jeg tror du ville være en fantastisk vampyr min skath!" hviskede hun og kyssede hans kind
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Icon_minitimeFre Jul 16, 2010 1:52 pm

Matthew smilte, da Jahilla kyssede ham.
"Så måtte du jo hellere passe på!" lo han og kyssede hende hurtigt på næsen, "for det ville være dig jeg ville komme efter først..." han lo højt og smilte.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 12:32 am

Jahilla grinte højt og lade sit hovede lidt bagover, hun lukkede sine øjne lidt og snurede hurtigt rundt om sig selv, som de gik hen a vejen.
''Ville ikke gøre mig noget..'' sagde hun sødt
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Icon_minitimeOns Jul 21, 2010 2:55 pm

"Tjah, så ville du jo stadig være menneske..." grinte Matthew og hev Jahilla ind til ham, mens de gik, "og så ville jeg bide dig, så vi kunne være sammen for altid." han lo og kyssede hende blidt på halsen. Han havde sin venstre arm omkring Jahilla's skuldre, helt tæt ind til ham.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Icon_minitimeSøn Jul 25, 2010 3:19 pm

''Ville ikke gøre mig noget a leve for evigt med dig!" grinte hun blidt og trykkede sig ind til ham
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Icon_minitimeLør Jul 31, 2010 2:31 pm

Matthew lo, så hans brystkasse rungede (stille). Han kunne ikke lade være med at smile. Han hvilede forsigtigt sit hoved på Jahilla's, uden at det gjorde ondt på nogle af dem. Han lukkede øjnene, sukkede forelsket.
"Du ville hvert fald have nok tid til, at lære mig fuldstændigt." han lo stille.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Icon_minitimeLør Jul 31, 2010 6:22 pm

''Jamen jeg vil gerne lære dig a kende.. endnu bedre end jeg allerede gør altså...'' sagde hun og grinte kærligt. Hun så op på Matt med et blidt smil.
Og kom igen til a tænke på hvor dejlig han er..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Tilbage til toppen 
Side 4 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Øhh.. Er det her?-Jahilla
» Jahilla min tøs xD
» Søen- Jahilla

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Andet :: Abingdon nightclub-
Gå til: