Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Nat på Natklubben xD //Jahilla// Vote_lcapNat på Natklubben xD //Jahilla// Voting_barNat på Natklubben xD //Jahilla// Vote_rcap 
jahilla
Nat på Natklubben xD //Jahilla// Vote_lcapNat på Natklubben xD //Jahilla// Voting_barNat på Natklubben xD //Jahilla// Vote_rcap 
Jam
Nat på Natklubben xD //Jahilla// Vote_lcapNat på Natklubben xD //Jahilla// Voting_barNat på Natklubben xD //Jahilla// Vote_rcap 
Matthew
Nat på Natklubben xD //Jahilla// Vote_lcapNat på Natklubben xD //Jahilla// Voting_barNat på Natklubben xD //Jahilla// Vote_rcap 
Lilly
Nat på Natklubben xD //Jahilla// Vote_lcapNat på Natklubben xD //Jahilla// Voting_barNat på Natklubben xD //Jahilla// Vote_rcap 
David
Nat på Natklubben xD //Jahilla// Vote_lcapNat på Natklubben xD //Jahilla// Voting_barNat på Natklubben xD //Jahilla// Vote_rcap 
Samuel
Nat på Natklubben xD //Jahilla// Vote_lcapNat på Natklubben xD //Jahilla// Voting_barNat på Natklubben xD //Jahilla// Vote_rcap 
Jayden
Nat på Natklubben xD //Jahilla// Vote_lcapNat på Natklubben xD //Jahilla// Voting_barNat på Natklubben xD //Jahilla// Vote_rcap 
Romeo
Nat på Natklubben xD //Jahilla// Vote_lcapNat på Natklubben xD //Jahilla// Voting_barNat på Natklubben xD //Jahilla// Vote_rcap 
Alex-
Nat på Natklubben xD //Jahilla// Vote_lcapNat på Natklubben xD //Jahilla// Voting_barNat på Natklubben xD //Jahilla// Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Nat på Natklubben xD //Jahilla// Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Nat på Natklubben xD //Jahilla// Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Nat på Natklubben xD //Jahilla// Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Nat på Natklubben xD //Jahilla// Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Nat på Natklubben xD //Jahilla// Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Nat på Natklubben xD //Jahilla// Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Nat på Natklubben xD //Jahilla// Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Nat på Natklubben xD //Jahilla// Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Nat på Natklubben xD //Jahilla// Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Nat på Natklubben xD //Jahilla// Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Nat på Natklubben xD //Jahilla//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// Empty
IndlægEmne: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 6:15 pm

Dato. ?
Dag. Lørdag
Tid: 22:26
Årstid. irl
Omgivelser. meget høj musik, dansende mennesker, bar

Matthew sad henne i hjørnet - skråt overfor indgangen. Han ventede på Jahilla og kunne ikke vente med at se hende.
Det var Matthew's første date med Jahilla, selvom de så godt var kærester. Eller, dte vidste han at de var.
De sidste dage havde været helt utrolige. Han var ankommet til skolen og under et kvarter efter, havde han fundet den han ville være sammen med.
Matthew tog en tår af sin cola han havde bestilt oppe i baren, nogle meter væk fra ham. Han havde en sort t-shirt på, halv stramme hullede jeans, nitte bælte og et slips. Hans hår var lige så pjusket som det plejede.
Matthew holdt blikket mod indgangen hele tiden.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 6:20 pm

Zitta kom ind a indgangen, hun rettede, som altid, lidt på sit hår, som for en gangs skyld hang løst ned a ryggen. Hendes hår var stadig lidt vådt efter badet, og det krøllede lidt, hun havde en kort nederdel på og en lys lilla top. hun trak lidt op i den så man ikke kunne se hendes pink bh..
Hun så sig omkring og rødmede da hun så Matthew, hun bed sig i læben, og var lige ved a løbe over til ham men tænkte sig om og blev enig med sig selv om det ikke var smart i høje hæle..
så istedet gik hun så hurtigt hun kunne over til ham med et kærligt smil
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 6:23 pm

Matthew kunne ikke lade være med at smile, da Jahilla kom gående hen mod ham. Han kunne ikke vente, så han luntede hen til Jahilla og tog hende straks ind til sig.
"Du ser godt ud," sagde Matthew som det første. Han blev helt stolt.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 6:25 pm

hun gav ham et stort kram og smilte sødt til ham ''Tak skath!" sagde hun blidt og kyssede ham blidt, hun lagde sine arme om hans hals og sendte ham et stort smil, ''hvor har jeg savnet dig søde..'' hviskede hun kærligt
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 6:41 pm

"Og jeg har savnet dig ..." sagde han.
Matthew trak blidt Jahilla hen til bordet hvor han sad før og trak en stol ud til hende. Han smilte kærligt.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 6:42 pm

hun grinte blidt og satte sig ned ''Tak søde'' sagde hun kærligt og så op på ham med et sødt smil
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 7:36 pm

"Skal jeg bestille noget til dig?" spurgte han kærligt og tog hendes hånd. Han satte sig ned på stolen foran hende og tog endnu en tår af hans cola.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 7:43 pm

hun rystede blidt på hovedet ''nej tak søde'' sagde hun kærligt og lagde sit hovede på skrå, hun kiggede på hans øjne igen, hun kunne slet ikke få sig selv til a se væk igen, nøj hvor er han fantastisk...
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 7:59 pm

Musikken i de store højtalere blev skiftet til noget rigtig dansemusik og Matthew knipsede i takt til musikken.
Matthew rejste fra sin stol. Han gik hen til Jahilla og gik ned på knæ.
"My lady," sagde han rigtig klassisk, "vil du gøre mig den ære, at danse med mig?" han kiggede op på Jahilla og var helt blind af bare kærlighed.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 8:11 pm

Hun rødmede og grinte blidt, hun regte ham sin hånd og rejste sig op ''der er ikke noget jeg hellere ville søde'' sagde hun blidt og lagde sit hovede lidt på skrå
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 8:43 pm

Matthew grinte og hev Jahilla med hen på dansegulvet. Humøret var højt og musikken ligeså.
Matthew iagtog Jahilla og hev hende helt hen til sig.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 8:45 pm

''men... Matt..jeg kan altså ikke danse!" grinte hun og lagde sine arme om hans hals og lyttede til musikken
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// Icon_minitimeMan Jun 14, 2010 9:02 am

//har været inde på det link du gav til Lilly her for nogle sider siden - i dte her emne - ... Matt = mig? xD Det er nogle nice billeder ...//

"Oh jo, selvfølgelig kan du det," grinte Matthew og lagde armene omkring Jahilla's talje. Han grinte stille og drejede Jahilla en gang rundt.
"Der er mig der burde være genert," grinte han og smilte stort. Musikken i højtalerne blev langsommere og Matthew kunne ikke få øjnene fra Jahilla.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// Icon_minitimeMan Jun 14, 2010 10:55 am

Hun grinte blidt ''jeg ved da ikke hvordan man danser..'' mumlede hun og så op på ham med et sødt smil
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// Icon_minitimeMan Jun 14, 2010 2:00 pm

//??//

"Slå dig bare løs," grinte han og vuggede stille fra side til side. Matthew havde aldrig været typen der dansede, men Jahilla gjorde ham til en helt anden person.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// Icon_minitimeMan Jun 14, 2010 2:02 pm

//Sorry var lidt sent da jeg svarede, men ja Matt er dig xD lol//


''Kan jeg da ikke... se mine sko og alt muligt...'' klagede hun og grinte blidt op til ham. Hun kyssede hans kind og smilte blidt til ham
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// Icon_minitimeMan Jun 14, 2010 2:28 pm

//hyggeligt ^^//

"Hvad er problemet med dine sko?" lo Matthew og kiggede på Jahilla.
"Du ser jo dejlig og utrolig ..." Matthew sukkede, "attraktiv ud."
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// Icon_minitimeMan Jun 14, 2010 2:31 pm

hun rødmede og viste ikke helt hvad hun skulle sige ''jamen...'' hun sukkede og kyssede ham igen, med et sødt og kærligt smil
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// Icon_minitimeMan Jun 14, 2010 3:06 pm

"Jamen intet. Slå dig løs ..." grinte han og tog hende helt ind til sig.
Så stod de der, i en stille sang, og dansede.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// Icon_minitimeMan Jun 14, 2010 3:08 pm

hun rødmede igen og lagde sin kind ind mod hans skulder, hun dansede roligt og stille med ham.
''hvor erdu sød!" hviskede hun og så op på ham med et sødt smil
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 7:03 pm

"Det er dig der er det!" lo han og mærkede sit hjerte hoppe en ekstra gang. Han kiggede hurtigt rundt - og fik øje på dj'en.
"Lige et øjeblik, min skat ..." sagde han og kyssede Jahilla på kinden. Han små løb hen til dj'en og snakkede med ham.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 7:04 pm

Hun grinte blidt og så efter sin dejlige kæreste da han løb over til dj'en.
Jahilla lagde sit hovede lidt på skrå *hvad har han gang i...* tænkte hun
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 7:41 pm

Matthew snakkede med dj'en - om han ville gøre Matthew en tjeneste.
Matthew fik dj'en overtalt til at spille den sang, som Matthew for første gang spillede for Jahilla på deres første 'uofficielle' møde i skoven.
Matthew gik hen imod Jahilla, da sangen begyndte at spille og kiggede på Jahilla med store, forventningsfulde øjne.

(link: https://www.youtube.com/watch?v=vW1hv37imjw&feature=PlayList&p=
501095BC3A3C360C&playnext_from=PL&playnext=
1&index=4)
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 7:44 pm

Hun rødmede og så op på ham ''var det...'' hun grinte blidt og slog sine arme om hans hals ''hvor er du sød Matt!'' hviskede hun og kyssede ham
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Nat på Natklubben xD //Jahilla// Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 7:50 pm

Matthew smilte tøvende til Jahilla.
"Jeg ved godt, at det her er store ord, men ..." Matthew tog Jahilla i begge hænder og kiggede hende direkte i øjnene.
"Jeg elsker dig altså."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nat på Natklubben xD //Jahilla// Empty
IndlægEmne: Sv: Nat på Natklubben xD //Jahilla//   Nat på Natklubben xD //Jahilla// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Øhh.. Er det her?-Jahilla
» Jahilla min tøs xD
» Søen- Jahilla

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Andet :: Abingdon nightclub-
Gå til: