Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Jahilla min tøs xD Vote_lcapJahilla min tøs xD Voting_barJahilla min tøs xD Vote_rcap 
jahilla
Jahilla min tøs xD Vote_lcapJahilla min tøs xD Voting_barJahilla min tøs xD Vote_rcap 
Jam
Jahilla min tøs xD Vote_lcapJahilla min tøs xD Voting_barJahilla min tøs xD Vote_rcap 
Matthew
Jahilla min tøs xD Vote_lcapJahilla min tøs xD Voting_barJahilla min tøs xD Vote_rcap 
Lilly
Jahilla min tøs xD Vote_lcapJahilla min tøs xD Voting_barJahilla min tøs xD Vote_rcap 
David
Jahilla min tøs xD Vote_lcapJahilla min tøs xD Voting_barJahilla min tøs xD Vote_rcap 
Samuel
Jahilla min tøs xD Vote_lcapJahilla min tøs xD Voting_barJahilla min tøs xD Vote_rcap 
Jayden
Jahilla min tøs xD Vote_lcapJahilla min tøs xD Voting_barJahilla min tøs xD Vote_rcap 
Romeo
Jahilla min tøs xD Vote_lcapJahilla min tøs xD Voting_barJahilla min tøs xD Vote_rcap 
Alex-
Jahilla min tøs xD Vote_lcapJahilla min tøs xD Voting_barJahilla min tøs xD Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Jahilla min tøs xD Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Jahilla min tøs xD Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Jahilla min tøs xD Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Jahilla min tøs xD Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Jahilla min tøs xD Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Jahilla min tøs xD Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Jahilla min tøs xD Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Jahilla min tøs xD Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Jahilla min tøs xD Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Jahilla min tøs xD Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Jahilla min tøs xD

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Jahilla min tøs xD Empty
IndlægEmne: Jahilla min tøs xD   Jahilla min tøs xD Icon_minitimeMan Aug 02, 2010 9:02 pm

Omgivelser: Nogle mennesker som går rundt inde i byen..
Sted: Abingdon by!
Tid: Eftermiddag, næsten aften..
Årstid: Efterår.
Vejr: Vinden blæser, mens solen er svag..
Dato: ??


Vinden bæste, mens solen var svagere end normalt. Og det gjorde så at der var en smule kølligt, i Abingdon by. Lilly tog lette skridt hele vejen ned af den lange smalle gade.
Hendes hår hang ned af hendes ryg. Det var smukt og elegant, som det hang der. Mens øjnene var den smukke, lyse blå øjne. Mens et meget lyst skær over hendes øjenlåg.
det var hvidligt, eller hvad man kaldte det. HUn gik let hen af den lange gader.
Et svagt smil bredte sig hen over hendes læber.
Hun smilede blidt og kiggede blidt rund.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Jahilla min tøs xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jahilla min tøs xD   Jahilla min tøs xD Icon_minitimeMan Aug 02, 2010 9:06 pm

Jahilla løb ud a døren så hurtigt hun kunne, Hun smilte som en lille sol. Hun havde hurtigt hevet en kort hvid kjole over hovedet mens hun allerede var halvvejs ude a døren. Hun skulle mødes med Lilly!
Jahilla sang blidt mens hun prøvede a sætte sit lange hår op, men det var svært da hun løb ned mod byen.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Jahilla min tøs xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jahilla min tøs xD   Jahilla min tøs xD Icon_minitimeMan Aug 02, 2010 9:14 pm

Da hun så Jahilla, komme løbene. Løb hun hen mod hende og sprang på hende i et kram.
"Heiii min tøzzz" hvinede hun og krammede Jahilla.
Hun slap blidt grebet om hende. "Jahilla nu skal du høre det! Mig og romeo er k-k-kæ-r-ester" hvinede hun og stammede det sidste ord.
Hun smilede til hende, og gav hende endnu et kram. Det var såååå længe siden hun havde set ham.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Jahilla min tøs xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jahilla min tøs xD   Jahilla min tøs xD Icon_minitimeMan Aug 02, 2010 9:16 pm

Jahilla fik et endnu størrer smil da hun så sin dejlige veninde, hun omfavnede hende i et stooooort kram ''HEEEEJI!!!" sagde hun glad og krammede igen og Igen, ''Ejiii! hvor det sødt!!" grinte hun blidt og klappede i sine hænder mens hun hoppede op og ned som et lille barn
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Jahilla min tøs xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jahilla min tøs xD   Jahilla min tøs xD Icon_minitimeMan Aug 02, 2010 9:19 pm

"Og haaaaaaaaaaaan Kysssser meeegaaaa godt" sagde hun med et stort smil.
Hun grinede blidt og tog igen let om hende i et kram. Hun smilede til hende.
"Du har ikke haft noget af gøre med det vel?? Du har mødt ham ikke??" spurgte hun og hoppede op og ned sammen med Jahilla.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Jahilla min tøs xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jahilla min tøs xD   Jahilla min tøs xD Icon_minitimeMan Aug 02, 2010 9:20 pm

''Jeg har NÆSTEN ikke sagt noget om det!" grinte hun og kyssede sin veninde på kinden
''Og i passer sååååååå godt sammen skath!" grinte hun blidt og blinkede hurtigt til hende
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Jahilla min tøs xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jahilla min tøs xD   Jahilla min tøs xD Icon_minitimeMan Aug 02, 2010 9:27 pm

"Næsten??? Hvad har du sagt???" spurgte hun med et bredt smil.
"Ihh... Kom nu fortæl fortæl" grinede hun blidt.
Hun hoppede blit op af ned af spædning!
Hun ville bare vide hvad hun havde sagdt.
Hun var en smule for nysgerrig!
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Jahilla min tøs xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jahilla min tøs xD   Jahilla min tøs xD Icon_minitimeMan Aug 02, 2010 10:20 pm

''Jeg siger NÆSTEN aldrig noget!!" grinte hun og hoppede op og ned med sin veninde. Hun grinte kærligt ''Okay jeg sagde bare a jeg var næsten sikker på du godt kunne li ham!" grinte hun blidt
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Jahilla min tøs xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jahilla min tøs xD   Jahilla min tøs xD Icon_minitimeMan Aug 02, 2010 10:32 pm

"Sladdder hank!" grinede hun kort
Hun hoppede igen op og ned! Hun smilede til hendes veninde! "Hvad med Matt???? Går det godt han presser dig ikke til noget vel???"spurgte hun og hoppede begejstret op og ned igen.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Jahilla min tøs xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jahilla min tøs xD   Jahilla min tøs xD Icon_minitimeOns Sep 29, 2010 11:18 am

Jahilla så på sin veninde og sendte hende et sødt smil ''Matt er altid sød jo!!! han er verdens dejligste fyr'' sagde hun og sukkede blidt, hun savnede ham utroligt meget
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jahilla min tøs xD Empty
IndlægEmne: Sv: Jahilla min tøs xD   Jahilla min tøs xD Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jahilla min tøs xD
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Øhh.. Er det her?-Jahilla
» Søen- Jahilla
» Nat på Natklubben xD //Jahilla//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Andet :: Abingdon by-
Gå til: