Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Vote_lcapØhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Voting_barØhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Vote_rcap 
jahilla
Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Vote_lcapØhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Voting_barØhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Vote_rcap 
Jam
Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Vote_lcapØhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Voting_barØhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Vote_rcap 
Matthew
Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Vote_lcapØhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Voting_barØhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Vote_rcap 
Lilly
Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Vote_lcapØhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Voting_barØhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Vote_rcap 
David
Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Vote_lcapØhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Voting_barØhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Vote_rcap 
Samuel
Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Vote_lcapØhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Voting_barØhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Vote_rcap 
Jayden
Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Vote_lcapØhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Voting_barØhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Vote_rcap 
Romeo
Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Vote_lcapØhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Voting_barØhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Vote_rcap 
Alex-
Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Vote_lcapØhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Voting_barØhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Øhh.. Er det her?-Jahilla

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 8:21 pm

''Eji ja lad os gøre det!'' grinte hun og hoppede op og ned mens hun klappede i sine hænder, hun trak en lilla silke trøje ud a skabet, den var nedringet, og bar på ryggen, hun tog et par mørke cowboy bukser ud og smed det på sengen, ''lad os finde noget tøj og noget make up frem!'' sagde hun og roede rundt i sin taske
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 8:50 pm

"Ja lad os det" grinede hun nuttet og åbnede kort hednes kuffert. Næsten alt hendes tøj var bukser og stroptrøje, men dog havde hun ingen kjole med.. "Ømm.. hvad syndes du der ville være godt at tage på" grinede hun nuttet og betragtede hende kort.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 8:52 pm

hun tænkte sig lidt om ''du må da gerne låne noget a mit, bare kig!'' sagde hun blidt og åbnede en a de 3 tasker hun havde med tøj i.. ''Bare tag hvad du vil have på'' sagde hun og tog alt hendes make up og lagde på det lille bord foran spejlet
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 9:02 pm

"Øhh.. kan man have bukser på til en fest? " spurgte hun da hun ikke anede hvad man plejede at tage på siden hun ikke måtte gå til fester hvis hendes far vidste det. Hun bed sig kort i læben og smilede så til jahilla.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 9:04 pm

Hun grinte blidt og smuttede over til sin veninde, hun tog et par a hendes bukser og gav hende ''altid! du kan da tage på hvad du vil!" grinte hun og snurrede rund en gang og satte noget musik på, hun smilte blidt og dansede blidt i takt til musikken mens hun tog tøjet på, som hun havde lagt frem på sin seng.
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 9:09 pm

Hun grinede kært da hun begyndte at danse. Det var utoligt hvordan et venskab kunne blomstre så hurtigt.. Hvor hun let derefter fandt hendes trøjer frem. Hun tog en sort stroptrøje og en guld, som der var overfyldt med guld palietter. Hun rejste sig let op og dansede med hende.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 9:12 pm

Hun grinte og greb hendes hænder, og dansede lettere fjollet rundt oppe i sengen med hende, hun trak hende blidt med over for a få make up på. hun lagde sit hovede lidt på skrå og sendte hende et smil i spejlet ''hvis du tager make up på sætter jeg dit hår! sagde hun sødt
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 9:20 pm

Da de dansede fjollet rundt, grinede hun kært.."YAY! Lad os det så kan jeg også sætte dit hår" grinede hun kært da de kom hen til Make.up stedet, som de havde lavet.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 9:25 pm

Hun grinte blidt og nikkede ''det er en aftale!" sagde hun blidt og tog nogle hårnåle i hånden, og nogle elastikker i den anden, hun to en hårbørste og begyndte a sætte sin venindes hår. Hun smilte blidt og satte hendes hår op på hovedet a hende og fandt nogle mørke ekstensions frem, og satte dem ind under hendes hår, hun log hendes hår falde, og sattedet derefter op i en høj hestehale, så hendes hår nåede hende til midt på ryggen selvom det var sat op.. Hun satte noget hårnåle i for a få det til a blive hvor det var og derefter pjuskede hun ud i det, og fandt nogle store guld øreringe til hende. hun smilte og lagde de tynde øreringe på bordet ''hvad sys du søde?'' spurgte hun blidt
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 9:46 pm

Lilly mærkede hvordan hun pillede ved hendes hår. det var rart ikke selv at skulle stå og bakse med det. Hun lagde et tyndt guld lag hen over hendes øjelåg. Det lå pænt og glitrede som perler. Hun smilede let før hun bare tog lidt lipgloss og mascare på. Hun smilede til Jahilla da hun var færdig med at sætte hendes hår.. "Ja det er super flot" grinede hun kært og smiilede til hende.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 9:48 pm

hun grinte og gav hende de tynde guld øreringe på og krammede hende bagfra ''hvor er du flot!!" sagde hun blidt og så ind i spejlet, før hun løb over og hentede sit kamara, hun tog et billede a Lilly og grinte blidt
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 9:59 pm

"Årrhh.. tak" sagde hun nuttet, men pludselig puff så havde hun taget et billede. Så begyndte hun først at grine hvorfor vides ikke. Hun var helt smardret af grin.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 10:00 pm

hun så på sin veninde og rystede på hovedet ''hvad griner du sådan a søde?'' spurgte hun med et blidt smil
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 10:02 pm

"Det aner jeg ikke jeg er bare så glad" sagde hn nuttet, og hoppede op og gav hednes dejlige veninde et kram. Det var længe siden at hun havde haft en ven lige som hende. Det var også rart at få en som hun kunne stole på. Hun slap hende let. "Nu er det din tur til at få sat hår" sagde hun smilede.
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 10:04 pm

Hun krammede hende blidt igen og gav hende et kys på kinden ''aftale!" sagde hun grinende og satte sig ned på stolen, hun tog lidt lilla øjenskygge på, og fik hurtigt smurgt lidt cream i hovedet, hun tog sine sølv øreringe, magen til dem Lilly havde på, og tog dem forsigtigt i..
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 10:21 pm

Lilly begyndte at sætte hendes hår. Lilly satte det først op i en stram hetsehale og tooerede hendes hår. så fik hun det over i en flot knold. Hun satte hårnåle i og ordnede det helt. det kom til at sidde pænt. Noget af hendes hår hang ned, men det var kun hendes kort etagter som hang pænt og elegant xD
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 10:23 pm

Hun så sig selv i spejlet og grinte henrygt, hun rejste sig og gav sin veninde et kææææmpe kram, og tog samtidig et billed a dem med sit kamara ''jeg elskerrr a tage billeder'' grinte hun. hun gik over og tog nogle sko frem og trak dem på ''lad os gå? skal vi`?'' sagde hun kærligt med et blidt smil
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 10:26 pm

Lilly blev forskrækket "lige en ting" grinede hun og nappede hende s kamera og tog et billede af Jahilla. Før hun let rakte hende det igen, hun satte sig ned på gulvet, og tog ehndes sorte coverse på
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 10:29 pm

Hun grinte og var lettet over hun lige havde købt det så der ingen billeder var på, hun tog en lille taske over skulderen og stoppede sin mobil, sin pung og kamaraet ned i, før hun ventede på sin veninde

//laver du emnet på diskoteket?//
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 10:40 pm

//Kan du ikke det? =)
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 10:41 pm

//Jo søde xD gi mig 2 min//
Tilbage til toppen Go down
Lilly

Lilly


Antal indlæg : 431
Join date : 04/06/10

Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 10:44 pm

Helt okay xD
Tilbage til toppen Go down
jahilla

jahilla


Antal indlæg : 490
Join date : 09/06/10

Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 10:45 pm

//done xD//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Øhh.. Er det her?-Jahilla   Øhh.. Er det her?-Jahilla - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Øhh.. Er det her?-Jahilla
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Jahilla min tøs xD
» Søen- Jahilla
» Nat på Natklubben xD //Jahilla//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Værelserne-
Gå til: