Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
skolegården - Page 3 Vote_lcapskolegården - Page 3 Voting_barskolegården - Page 3 Vote_rcap 
jahilla
skolegården - Page 3 Vote_lcapskolegården - Page 3 Voting_barskolegården - Page 3 Vote_rcap 
Jam
skolegården - Page 3 Vote_lcapskolegården - Page 3 Voting_barskolegården - Page 3 Vote_rcap 
Matthew
skolegården - Page 3 Vote_lcapskolegården - Page 3 Voting_barskolegården - Page 3 Vote_rcap 
Lilly
skolegården - Page 3 Vote_lcapskolegården - Page 3 Voting_barskolegården - Page 3 Vote_rcap 
David
skolegården - Page 3 Vote_lcapskolegården - Page 3 Voting_barskolegården - Page 3 Vote_rcap 
Samuel
skolegården - Page 3 Vote_lcapskolegården - Page 3 Voting_barskolegården - Page 3 Vote_rcap 
Jayden
skolegården - Page 3 Vote_lcapskolegården - Page 3 Voting_barskolegården - Page 3 Vote_rcap 
Romeo
skolegården - Page 3 Vote_lcapskolegården - Page 3 Voting_barskolegården - Page 3 Vote_rcap 
Alex-
skolegården - Page 3 Vote_lcapskolegården - Page 3 Voting_barskolegården - Page 3 Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
skolegården - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
skolegården - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
skolegården - Page 3 Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
skolegården - Page 3 Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
skolegården - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
skolegården - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
skolegården - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
skolegården - Page 3 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
skolegården - Page 3 Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
skolegården - Page 3 Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 skolegården

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Rosemane

Rosemane


Antal indlæg : 48
Join date : 17/05/10

skolegården - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 7:27 pm

Hun tænkte sig om
"Har de overhoved noget steder som kan kaldes på landet?" tænkte hun højt, selvfølgelig havde de det.
"Jeg tror du driller mig, kommer du ikke fra en af stor byerne?" sagde hun så og så på hende
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

skolegården - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 7:28 pm

"Masser af stater er såkaldte bondestater" sagde hun stadig med den tykke bondedialekt. Begyndte så at le. Talte normalt igen. "Jo, jeg er fra en af storbyerne"
Tilbage til toppen Go down
Rosemane

Rosemane


Antal indlæg : 48
Join date : 17/05/10

skolegården - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 7:30 pm

Hun grinte lidt
"Om ikke jeg tænkte det!" sagde hun og så lidt på hende
"Er du så en af der stor-shopper eller er du...hhmm, kan man sige mere normal?" hun havde aldrig fattet dem der levede for at købe den ene ting efter den anden..Selv uden at have brug for den.
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

skolegården - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 7:33 pm

Hun trak på skulderne. "Det afhænger meget af humøret og hvor mange penge jeg har. Hvis jeg føler mig i tøjhumør køber jeg tøj, hvis jeg føler mig i usundthumør køber jeg noget at spise eller drikke osv" svarede hun og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Rosemane

Rosemane


Antal indlæg : 48
Join date : 17/05/10

skolegården - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 7:35 pm

"Aha" nikkede hun, det lød på en måde meget rimligt, at det kom an på humøret.
Hun så ud på skolegården igen, den nu næsten tom for de fleste skulle endten i byen. lave leksier og få skulle måske til en sidste time.
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

skolegården - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 7:36 pm

"Jeg kan give dig endnu et hint; jeg kommer fra østkysten" hjalp hun og bed sig i læben. Det var spændende om hun kunne gætte hvor hun kom fra.
Tilbage til toppen Go down
Rosemane

Rosemane


Antal indlæg : 48
Join date : 17/05/10

skolegården - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 7:38 pm

"hmm, der er jo mange" sagde hun
"Washington DC, New York osvosv" sagd ehun, hun så lidt på hende, bedømmende
"Okay, jeg har kun været i USA 2 gange, så jeg er nok ikke den bedste gætter" sagde hun så
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

skolegården - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 7:40 pm

"Det var en af de to første du nævnte" hjalp hun igen. Kunne godt se at det måtte være svært at skulle gætte, hvor en amerikaner var fra når man selv kun havde været i landet to gange.
Selv havde hun ret nemt ved at gætte hvor folk i USA var fra. Men når man kendte staterne og deres historier, var det ikke så svært.
Tilbage til toppen Go down
Rosemane

Rosemane


Antal indlæg : 48
Join date : 17/05/10

skolegården - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 7:45 pm

Hun havde studeret verdenshistorie og kendte meget af verdenshistorien for USA, for det var et stort land og derfor var det tit med i en eller anden sammenhæng.
Men derfor kendte hun ikke alle dialekterne og hun havde langt fra været i alle staterne.
"Hmmm" sagde hun
"Så gætter jeg på...New York?" sagde hun forsigtgt
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

skolegården - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 7:47 pm

"Ding, ding, vi har en vinder" grinede hun. "Jeg er godt nok fra Brooklyn, men det ligger jo i NY, så"
Tilbage til toppen Go down
Rosemane

Rosemane


Antal indlæg : 48
Join date : 17/05/10

skolegården - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 7:51 pm

Hun hævede sine øjnbryn og grinte lidt
"Wow" sagde hun
"Hvad vinder jeg?" sagde hun i dril
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

skolegården - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 7:53 pm

"Muligheden for ikke at give mig lektier, resten af skoleåret?" foreslog hun drillende. Hun mente det dog ikke. Det ville være en smule kedeligt ikke at have nogen lektier at lave.
Tilbage til toppen Go down
Rosemane

Rosemane


Antal indlæg : 48
Join date : 17/05/10

skolegården - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 7:56 pm

"Nej, den præmie vil jeg ikke have" smilte hun
"Hvad skal jeg så give dig karakter efter?" hun vidste dog godt at hun mente det i dril
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

skolegården - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 7:57 pm

"Mit talent til at tage billeder" jokede hun og smilede. Hvis det havde været en ældre lærer ville hun sikkert være kommet i problemer eller sådan noget.
Tilbage til toppen Go down
Rosemane

Rosemane


Antal indlæg : 48
Join date : 17/05/10

skolegården - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 8:09 pm

Hun grinte
"Det er ikke nok at tage billeder, tænk vis der ingen historie var til billederne, så ville billederne intet være værd" sagd ehun klogt
"De ville bare være billeder af steder uden betydning"
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

skolegården - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 8:12 pm

"Jeg tror på at alle billeder har en historie" sagde hun lidt stille. Det måtte der jo nærmest være, hvorfor ellers tage dem?
Tilbage til toppen Go down
Rosemane

Rosemane


Antal indlæg : 48
Join date : 17/05/10

skolegården - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 8:14 pm

"det har de også, jeg snakker nemlig om vis de ikke havde..." sagde hun
"Så ville du ikke komme langt med kun billeder til historie"hun så igen ud over den næsten forladte gårdsplads nu.
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

skolegården - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 8:22 pm

"Nej, det har du selvfølgelig ret i" mumlede hun og smilede svagt. Så ud over skolegården. Den var næsten helt tom.
Tilbage til toppen Go down
Rosemane

Rosemane


Antal indlæg : 48
Join date : 17/05/10

skolegården - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 3 Icon_minitimeTors Maj 20, 2010 9:49 am

Hun så lidt ud over skolegården men rejste sig så.
"Nå, men jeg må nok heller komme vidre, det var hyggeligt" smilte hun og så ned på hende
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

skolegården - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 3 Icon_minitimeTors Maj 20, 2010 4:02 pm

"Ja, det var rart at møde dig" sagde hun og rejste sig op. Tog sit kamera. Hun måtte også til at komme op på sit værelse og få lavet lektier.
Tilbage til toppen Go down
Rosemane

Rosemane


Antal indlæg : 48
Join date : 17/05/10

skolegården - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 3 Icon_minitimeTors Maj 20, 2010 4:06 pm

"såee...Vi ses" med et sidste smil og et lille sink gik hun tilbage mod skolen

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





skolegården - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
skolegården
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Hede I Skolegården.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Udenfor :: Skolegård-
Gå til: