Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Hede I Skolegården. Vote_lcapHede I Skolegården. Voting_barHede I Skolegården. Vote_rcap 
jahilla
Hede I Skolegården. Vote_lcapHede I Skolegården. Voting_barHede I Skolegården. Vote_rcap 
Jam
Hede I Skolegården. Vote_lcapHede I Skolegården. Voting_barHede I Skolegården. Vote_rcap 
Matthew
Hede I Skolegården. Vote_lcapHede I Skolegården. Voting_barHede I Skolegården. Vote_rcap 
Lilly
Hede I Skolegården. Vote_lcapHede I Skolegården. Voting_barHede I Skolegården. Vote_rcap 
David
Hede I Skolegården. Vote_lcapHede I Skolegården. Voting_barHede I Skolegården. Vote_rcap 
Samuel
Hede I Skolegården. Vote_lcapHede I Skolegården. Voting_barHede I Skolegården. Vote_rcap 
Jayden
Hede I Skolegården. Vote_lcapHede I Skolegården. Voting_barHede I Skolegården. Vote_rcap 
Romeo
Hede I Skolegården. Vote_lcapHede I Skolegården. Voting_barHede I Skolegården. Vote_rcap 
Alex-
Hede I Skolegården. Vote_lcapHede I Skolegården. Voting_barHede I Skolegården. Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Hede I Skolegården. Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Hede I Skolegården. Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Hede I Skolegården. Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Hede I Skolegården. Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Hede I Skolegården. Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Hede I Skolegården. Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Hede I Skolegården. Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Hede I Skolegården. Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Hede I Skolegården. Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Hede I Skolegården. Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Hede I Skolegården.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Tenna

Tenna


Antal indlæg : 80
Join date : 20/05/10

Hede I Skolegården. Empty
IndlægEmne: Hede I Skolegården.   Hede I Skolegården. Icon_minitimeLør Maj 22, 2010 10:34 pm

Dato:: 22/5 - 2010
Tid:: 10:03
Årstid:: sommer
Omgivelser:: bare skolegården - ingen elever eller andre, lige nu.

Tenna sad foran skoleporten, på et af trappetrinene. Solen stod højt på himlen og det var helt skyfrit. Hun hadede sine sorte converse på, et sort linned med en lille v-udskæring og havde sorte piratbukser på, der var løse i det.
Tenna sad og nynnede kønt med på den musik, der spillede i hendes iPod. Hun havde intet at lave lige nu, men nødt blot vejret.
Tenna mærkede hvordan solens stråler ramte hende og mærkede samtidig med, at solens stråler var utrolig kraftige den dag. Det fik hende til at smile og tanken om at hun egentlig burde tage på stranden, gjorde hendes humør bedre.
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

Hede I Skolegården. Empty
IndlægEmne: Sv: Hede I Skolegården.   Hede I Skolegården. Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 7:34 pm

På trappens brede murstensgelænder, sad en lang, rødhåret pige som en indianer med benene overkors. I sin ene hånd hold hun en bog og i den anden en halvspist sandwich. Ved siden af sig havde hun et profesionelt fotografkamera. Pigen gik på 5. trin og hed Harley Davidson. Utrolig dumt navn, i følge hende selv eftersom det jo også var navnet på en motorcykel. Dog var hun holdt op med at skændes med sine forældre om det. Hun ville heller ikke have navneændring, alligevel.
Hun tyggede på sin sandwich, i mens hun læste. De skulle snart have test i engelsk og hun var slet ikke forberedt efter som hun jo var ny på skolen, ligesom en del andre. De sad sikkert også og læste eller ventede til i sidste øjeblik. Harley tog i hvert fald ingen chancer, selvom vejret var ubeskrivelig godt. Faktisk burde hun jo nyde vejret i stedet for at sidde og læse.
Tilbage til toppen Go down
 
Hede I Skolegården.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» skolegården

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Udenfor :: Skolegård-
Gå til: