Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
skolegården Vote_lcapskolegården Voting_barskolegården Vote_rcap 
jahilla
skolegården Vote_lcapskolegården Voting_barskolegården Vote_rcap 
Jam
skolegården Vote_lcapskolegården Voting_barskolegården Vote_rcap 
Matthew
skolegården Vote_lcapskolegården Voting_barskolegården Vote_rcap 
Lilly
skolegården Vote_lcapskolegården Voting_barskolegården Vote_rcap 
David
skolegården Vote_lcapskolegården Voting_barskolegården Vote_rcap 
Samuel
skolegården Vote_lcapskolegården Voting_barskolegården Vote_rcap 
Jayden
skolegården Vote_lcapskolegården Voting_barskolegården Vote_rcap 
Romeo
skolegården Vote_lcapskolegården Voting_barskolegården Vote_rcap 
Alex-
skolegården Vote_lcapskolegården Voting_barskolegården Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
skolegården Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
skolegården Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
skolegården Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
skolegården Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
skolegården Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
skolegården Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
skolegården Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
skolegården Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
skolegården Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
skolegården Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 skolegården

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Rosemane

Rosemane


Antal indlæg : 48
Join date : 17/05/10

skolegården Empty
IndlægEmne: skolegården   skolegården Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 7:31 pm

Tid: Midt på dagen
Omgivelser: alt det der høre til i en skolegård
Vejr: Solen skinner gennem skyerne
Sted: skolegården

Rosemane kom gående ud gennem en dør mens hun rettede lidt på sit tøj.
Hun havde en sort trøje på med et mærke oppe ved den ene skulder, mærket var en ørn med en rose mellem kløerne, skolens våbenskjold.
Hun havde derudover et par sorte bukser på og nogle hvide kondisko.
Hendes brune hår var sat op i en hestehale.
Hun så sig lidt omkring og gik så over mod en bænk der stod i skyggen.
Nok var det dejligt solen skinnede, men med sort tøj var det lidt for varmt.
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

skolegården Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 7:36 pm

Harley sad for sig selv ved en bænk. Hun var iklædt en grøn trøje med skolens symbol, en lårkort, sort nederdel og et par grønne gamacher. På fødderne havde hun et par korte, sorte Allstars.
Hun sad og rodede med sit kamera. Faktisk havde hun nærmest ikke lagt mærke til at hun sad for sig selv. Hun var fuldstændig optaget af kameraet. Der skulle sorteres billeder, som ikke var blevet gode og hvor lyset var faldet forkert osv.
Tilbage til toppen Go down
Rosemane

Rosemane


Antal indlæg : 48
Join date : 17/05/10

skolegården Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 7:42 pm

Hun bemærkede en elev der sad på bænken og satte sig i den anden ende af bænken.
Hun så lidt ud over skolegården hvor nogle gyngede, nogen løb efter hinanden og andre sad bare og snakkede.
hun så lidt hen på pigen, men hun var helt opslugt af sit kamera.
"Har du fået taget nogle gode billeder?" smilte hun venligt til hende
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

skolegården Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 7:46 pm

Hun så forskrækket op. Havde jo ikke lagt mærke til at hun var alene, og sp da kvinden snakkede til hende, havde hun fået et chok. Ingen havde jo snakket til hende i hele det frikvarter.
Kvinden så ret sød ud. Hun måtte være omkring de 20 år eller sådan noget, for hun så ikke ud til at være ældre.
Trak så på skulderne. "Det ved jeg nu ikke.." sagde hun stille og rødmede svagt. "Nogle af dem er fine nok, men de fleste er fra en forkert vinkel eller lyset er faldet forkert" hun lagde forsigtigt kameraet på bordet og fokuserede på kvinden.
Tilbage til toppen Go down
Rosemane

Rosemane


Antal indlæg : 48
Join date : 17/05/10

skolegården Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 7:53 pm

Hun var ny på skolen, til sit store held ansat som lærer selv om hun faktisk ikke havde den uddannelse der skulle til.
Hun nikkede
"Kender det godt, tit tjekker jeg lige mine egne billeder mens jeg står ved det der skal tages billeder af for at se hvor godt det er, er det ikke godt nok taget jeg et til fra en anden vinkel, så jeg er sikker på jeg får et godt billed af det" Smilte hun, engang havde hun stået ved stonehenge mens solen var på vej ned og det havde gjort billedet helt umuligt.
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

skolegården Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 8:02 pm

Hun smilede over at læreren tydeligvis forstod hendes dilemma. Det ville nogen af de andre lærere sikkert ikke have gjort. "Præcis.. Men nogen gange tænker jeg bare at det nok skal fungere, men så gør det det alligevel ikke" sagde hun med et skævt smil.
Rakte sin hånd frem mod kvinden. "Harley Foley" præsenterede hun sig selv.

//Sorry tiden, men skulle lige i bad//
Tilbage til toppen Go down
Rosemane

Rosemane


Antal indlæg : 48
Join date : 17/05/10

skolegården Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 8:05 pm

Hun tog imod hendes hånd med et fast håndtryk
"Rosemane Harphin" præsenterede hun sig og slap hende igen.
"til orintering er jeg en ny lærer" sagde hun
"Og med henblik på kameraet lære man det hen af vejen, man samler jo erfaringer" hun smilte lidt og så sig kort omkring igen, for så at se på harley igen.
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

skolegården Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 8:09 pm

"Velkommen til skolen, Miss Harphin?" gættede hun, da læreren ikke lignede en der var gift. Men igen. Hvordan kunne man ligne en der var gift? Måske gik man i smagløst tøj eller havde en kortklippet frisure.
"Jeg er forresten også ny" sagde hun med et smil. Det var lidt skræmmende når skolen var så stor, men det var rart at en af lærerne også var ny.
"Det er synd, der ikke fotografi eller sådan noget som fag" hun smilede skævt.
Tilbage til toppen Go down
Rosemane

Rosemane


Antal indlæg : 48
Join date : 17/05/10

skolegården Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 8:17 pm

"Rigtigt" smilte hun
"Jeg er kun 20, at blive gift ligger langt ud i fremtiden" hun så lidt op mod skolen og nikkede lidt til det hun sagde
"Tja, jeg har selv måtte finde ud alt det jeg ved om at tage billeder og det er ikke særlig meget....Men vis du virkelig gerne vil have det syntes jeg du skal gå til Rektor eller en af de adre og foreslå det som et valgfrit fag" smilte hun og så på Harley
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

skolegården Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 8:24 pm

Hun kunne ikke lade være med at smile. Miss Harphin virkede utrolig flink. Håbede at hun skulle have hende i et eller andet fag. Det ville også gøre det nemmere at være på skolen, måske. Så var der jo en man kendte lidt.
"Måske bare generelt, nogle kreative fag som man kunne vælge til valgfag måske?" foreslog hun. Det kunne være en god balance man fik mellem de boglige og kreative fag.
"Hvilket fag underviser du i?" spurgte hun nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Rosemane

Rosemane


Antal indlæg : 48
Join date : 17/05/10

skolegården Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 8:28 pm

Hun nikkede lidt
"Jeg er lærer i historie" smilte hun
"Så vi mødes nok på et tidspunkt i et klasselokale" sagde hun
"Det er faktisk rart nok at kende en elev i forevejen....Må jeg spørge om noget?" uden at få svar spurgte hun
"jeg ved det afhænger af hver person, men hvad plejer at gøre timerne gode?" hun virkede en smule nervøs for at skulle være lærer og måske blive hadet af eleverne.
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

skolegården Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 8:32 pm

Historie? Det var ikke det fag hun ahvde brudt sig allermest om på sin gamle skole, men der havde hun også haft en gammel olding. Der havde de bare skulle læse hele tiden og det lærte man jo ikke særlig meget af, i følge hende.
"Det håber jeg" sagde hun og smilede venligt til læreren. Kunne sagtens høre at hun lød nervøs. Forstod hende godt. Det var aldrig sjovt at være den nye. Om så man var elev eller lærer. Man frygtede jo at man ville blive hadet af alle.
"Jeg synes er timerne plejer at være meget lærerige" svarede hun ærligt. "Ikke sådan kedeligt, hvor det kun er læreren der snakker, men eleverne bliver også inddraget i undervisningen" fortalte hun. Var dog sikker på at Miss Harphin ville blive en god lærerinde. Nye lærer var altid de bedste, det var hendes mening i hvert fald. De var jo friske og havde altid gode måder at undervise på.
Tilbage til toppen Go down
Rosemane

Rosemane


Antal indlæg : 48
Join date : 17/05/10

skolegården Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 8:39 pm

Hun nikkede.
"Jeg overvejer hvordan jeg kan gøre timerne spændende, at læse i en bog kan vi jo ikke komme udenom og jeg har også selv en masse gode billeder og små historier at komme med....Ellers havde jeg tænkt mig at komme lidt udenfor også, tit er det så kedeligt at sidde i et klasselokale" sagde hun spekulativt, rart med råd fra en elev.
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

skolegården Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 8:44 pm

Hun nikkede. Det Miss Harphin havde tænkt sig lød meget spændende. "Og hvad med at høre os i det og starter nogen diskutioner? Det synes jeg er enormt spændende og så lære vi jo også at fortælle vores synspunkter" Foreslog hun.
Tilbage til toppen Go down
Rosemane

Rosemane


Antal indlæg : 48
Join date : 17/05/10

skolegården Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 8:53 pm

"God ide, jeg elsker også at høre hvad andre tænker og deres meninger" sagde hun tænksomt
"Og der er jo flere emner at vælge mellem" hun smilte
"Det lyder alletiders....Hvad med leksier? Er det ikke kedeligt med stile? Eller vil de virke okay vis mine timer bliver en succes?" sagde hun.
Det var rart at høre Harleys ideer til bedre undervisning.
Nok var det en streng skole, og hun skulle jo overholde reglerne, men hvorfor ikke lave en undervisning som eleverne ville have den istedet for en de ikke ville have?
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

skolegården Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 8:57 pm

"Så længe emnerne ikke er for kedelige og stilene skal fylde atten sider eller sådan noget, så tror at du klare dig" sagde hun og smilede.
Det var sandt nok. For lange stile eller kedelige emner, var nærmest det der bestemte en lærers popularitet hos eleverne.
Tilbage til toppen Go down
Rosemane

Rosemane


Antal indlæg : 48
Join date : 17/05/10

skolegården Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 9:00 pm

hun nikkede
"Men vi kan ikke undgå nogle kedelige emner og der vil blive et minimum af sider og bare man har skrevet minimumet bestemmer selv hvor meget mere....Selvfølgelig giver jo mere bedre karakter" sagde hun
"Men noget jeg synes er kedeligt er Verdenskrigene" hun sukkede
"Og det er nogle vigtige emner som i skal lærer om" hun satte sig helt tilbage og så ud over gården.
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

skolegården Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 9:02 pm

"Det kommer jo meget an på hvordan det bliver fortalt. Jeg synes at andens verdenskrig er enormt spændende, selvom min gamle historielærer ikke var så god" sagde hun med et skævt smil. Var dog sikker på at Miss Harphin nok skulle gøre verdenskrigene interessante.
Tilbage til toppen Go down
Rosemane

Rosemane


Antal indlæg : 48
Join date : 17/05/10

skolegården Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 9:08 pm

"Jae...." sagde hun og så hen på hende igen.
"Men det skal jo nok gå" sagde hun og så på hende
"Men hvordan er det så at være ny? Tager de andre godt imod dig?" spurgte hun og så igen på hende.
Noget hun gik meget op i var at nye følte sig velkommen og fik venner.
Det havde også indflydelse på hvordan de lærte noget i timerne, havde de det dårligt begyndte de endten at studere meget eller slet ikke.
Mens vis de havde det godt, ville det blvie lidt en blanding.
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

skolegården Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 9:10 pm

"Jeg har ikek snakket så meget med de andre elever" indrømmede hun en smule flovt. Det var dog bevist at hun ikke havde jort det. Hun havde haft for tralvt med at tage billeder at hun dårligt nok havde lagt mærke til de andre elever.
Tilbage til toppen Go down
Rosemane

Rosemane


Antal indlæg : 48
Join date : 17/05/10

skolegården Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 9:12 pm

hun så lidt på hende.
"Jo før du kommer igang med det jo bedre, vis man går for sig selv bliver man bare kaldt særligen eller et eller andet andet" sagde hun
"Eller, sådan er det tit....Men måske ikke her? Hvad ved jeg" hun så igen ud over skole gården, eleverne lavede stadig det samme.
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

skolegården Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 9:15 pm

"Jeg ved det heller ikke" sagde hun og smilede skævt. "Men jeg er sikker på at folk er meget flinke her.. Tror også jeg har taget billeder af det meste af skolen nu" grinede hun kort.
Tilbage til toppen Go down
Rosemane

Rosemane


Antal indlæg : 48
Join date : 17/05/10

skolegården Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 9:16 pm

Hun smilte
"Du elsker endten at tage billeder eller også har du en mening med det....Måske noget familie du vil vise billederne, nogle venner eller noget?" spurgte hun og så på hende
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

skolegården Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 9:18 pm

Hun tænkte sig lidt om. "Jeg tror det er begge dele. Dog mest den første" sagde hun og smilede stort. Det kunne godt være at hun ikke var så dygtigt endnu, men hun vidste hun hun bare havde en lille bitte smule talent.
Tilbage til toppen Go down
Rosemane

Rosemane


Antal indlæg : 48
Join date : 17/05/10

skolegården Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 9:20 pm

"Må jeg se dine billeder? eller bare nogen af dem"? smilte hun, da hun var lille havde hun aldrig taget billeder, hendes forældre havde altid set de steder hvor hun var, men da hun var begyndt at rejse var hun begyndt på at tage billeder.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





skolegården Empty
IndlægEmne: Sv: skolegården   skolegården Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
skolegården
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Hede I Skolegården.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Udenfor :: Skolegård-
Gå til: