Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Perfekt aften? //Alex-// Vote_lcapPerfekt aften? //Alex-// Voting_barPerfekt aften? //Alex-// Vote_rcap 
jahilla
Perfekt aften? //Alex-// Vote_lcapPerfekt aften? //Alex-// Voting_barPerfekt aften? //Alex-// Vote_rcap 
Jam
Perfekt aften? //Alex-// Vote_lcapPerfekt aften? //Alex-// Voting_barPerfekt aften? //Alex-// Vote_rcap 
Matthew
Perfekt aften? //Alex-// Vote_lcapPerfekt aften? //Alex-// Voting_barPerfekt aften? //Alex-// Vote_rcap 
Lilly
Perfekt aften? //Alex-// Vote_lcapPerfekt aften? //Alex-// Voting_barPerfekt aften? //Alex-// Vote_rcap 
David
Perfekt aften? //Alex-// Vote_lcapPerfekt aften? //Alex-// Voting_barPerfekt aften? //Alex-// Vote_rcap 
Samuel
Perfekt aften? //Alex-// Vote_lcapPerfekt aften? //Alex-// Voting_barPerfekt aften? //Alex-// Vote_rcap 
Jayden
Perfekt aften? //Alex-// Vote_lcapPerfekt aften? //Alex-// Voting_barPerfekt aften? //Alex-// Vote_rcap 
Romeo
Perfekt aften? //Alex-// Vote_lcapPerfekt aften? //Alex-// Voting_barPerfekt aften? //Alex-// Vote_rcap 
Alex-
Perfekt aften? //Alex-// Vote_lcapPerfekt aften? //Alex-// Voting_barPerfekt aften? //Alex-// Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Perfekt aften? //Alex-// Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Perfekt aften? //Alex-// Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Perfekt aften? //Alex-// Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Perfekt aften? //Alex-// Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Perfekt aften? //Alex-// Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Perfekt aften? //Alex-// Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Perfekt aften? //Alex-// Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Perfekt aften? //Alex-// Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Perfekt aften? //Alex-// Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Perfekt aften? //Alex-// Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Perfekt aften? //Alex-//

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Evelyn

Evelyn


Antal indlæg : 24
Join date : 04/07/10

Perfekt aften? //Alex-// Empty
IndlægEmne: Perfekt aften? //Alex-//   Perfekt aften? //Alex-// Icon_minitimeLør Okt 23, 2010 2:30 pm

Dato: irl
Tid: 21:53
Omgivelser: en masse lys, diskokugler, bar, gæster, dansegulv, folk der danser, vildt høj musik, perfekt fest stemning, borde hvor folk snakker.

Evelyn trådte ind i det kæmpe lokale. Musikken var utrolig høj, noget hun ikke havde ngoet imod. Der var rigtig mange mennesker - nu skulle sidste dag i efterårsferien bare afsluttes med et brag.
Men Evelyn havde bare taget herhen, for at komme lidt væk. Hun havde boet på Abingdon School hele ferien igennem, da hendes forældre ikke ligefrem var der for hende.
men for første gang i lang tid, havde hun taget noget ordentligt festtøj på og så egentlig okay ud, i forhold til, hvilket tøj hun ellers gik i.
På sig, havde hun sorte jeans med slidte huller hist og her som sad perfekt, en sort corsage med blonder, røde roser og bindinger foran og converse. Hun havde ingen taske med sig, hun havde havd hun behøvede i sin ene lomme, uden at man kunne se det.
Evelyn kiggede stadig rundt. Nej, der var umiddlbart ikke nogen hun kendte.
Tilbage til toppen Go down
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Perfekt aften? //Alex-// Empty
IndlægEmne: Sv: Perfekt aften? //Alex-//   Perfekt aften? //Alex-// Icon_minitimeLør Okt 23, 2010 2:40 pm

//Skal logge -.-'
Tilbage til toppen Go down
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Perfekt aften? //Alex-// Empty
IndlægEmne: Sv: Perfekt aften? //Alex-//   Perfekt aften? //Alex-// Icon_minitimeLør Okt 23, 2010 2:53 pm

Alex sad ved baren, han kiggede rundt på alle som dansede og hyggede sig. Han vidste ikke helt om han skulle ud og danse med nogen. Så skulle han først finde en som ville danse med ham, han var jo ikke lige så god til piger. Men han kunne dog lidt. Han havde lærte lidt at være venner med Lilly. Han havde ikke så meget festtøj på, kun noget fint tøj. Han kiggede rundt og rundt, han kendte vist ikke nogen. Så skulle han vel starte igen med at mødemange folk? Han vidste ikke om han ikke bare skulle gå igen. Drengene sad sikkert sammen med deres piger et andet sted. Hvad han vidste var en af drengene om ikke havde fået en kæreste endnu. Han vidste hellere ikke om han fik en.
Tilbage til toppen Go down
Evelyn

Evelyn


Antal indlæg : 24
Join date : 04/07/10

Perfekt aften? //Alex-// Empty
IndlægEmne: Sv: Perfekt aften? //Alex-//   Perfekt aften? //Alex-// Icon_minitimeLør Okt 23, 2010 3:00 pm

Evelyn gik udenom dansegulvet og hen mod baren. Nu hvor hun var her, kunne hun ligeså godt slappe af, selvom hun ikke havde nogen med herhen.
Evelyn satte sig op på en af de høje barstole og fik bestilt en cola. Hvis hun mødte nogle her og faldt i snak, så kunne man begynde at snakke om, at bestille noget andet. Men lige nu, blev det en cola.
Evelyn fik sin cola og et stort smil fra bartenderen. Men ham vendte hun bare ryggen til og kiggede på folk ude på dansegulvet. Gid det var hende. Hun fik øje på et par, der dansede tæt. Pigen dansede op ad drengen, som var utrlig begejstret - gad vide, om hun nogensinde ville opleve ngoet der bare mindede om den smule opmærksomhed fra en dreng...
Tilbage til toppen Go down
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Perfekt aften? //Alex-// Empty
IndlægEmne: Sv: Perfekt aften? //Alex-//   Perfekt aften? //Alex-// Icon_minitimeLør Okt 23, 2010 4:17 pm

Alex havde fået en cola i hånden. Han sad og tænkte lidt på om han ville møde en pige som kunne li ham for den han er. Han sad og dagdrømte lidt om det, han kiggede bare på de andre. Han så et par som dansede tæt, han sukkede stille, han ville virke godt selv prøve at være der. Sammen med en eller anden pige, han kunne li. Han kiggede rundt ved bordet/baren. Han fik øje på en pige. Han blinkede smilende til hende. Det kunne jo være at hun ville snakke lidt? Han satte sig over til hende. ”Hey,” sagde han smilende med en glad undertone.


Sidst rettet af Alex- Lør Okt 23, 2010 4:25 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Evelyn

Evelyn


Antal indlæg : 24
Join date : 04/07/10

Perfekt aften? //Alex-// Empty
IndlægEmne: Sv: Perfekt aften? //Alex-//   Perfekt aften? //Alex-// Icon_minitimeLør Okt 23, 2010 4:23 pm

Evelyn kiggede væk fra det dansende par. Hun kiggede på fyren der havde hilst på hende.
"Jamen hey," sagde hun med et sødt smil. Han så da noget så godt ud! Evelyn måtte styre sig lidt for ikke at komme med et fnis - noget hun egentlig ikke gjorde tit.
Evelyn vidste ikke hvad hun skulle sige nu, men kiggede blot på fyren. havde hun ikke set ham før, eller var det bare hende?? ...
Et nyt, men fedt beat begynde og rungede ud over hele klubben. Folk dansede nu endnu tættere, vildere, slog sig virkelig løs. Evelyn grinte lidt for sig selv. Tænk, at musik kunne have så stor en indflydelse.
Uden videre, rettede hun hurtigt tankerne mod fyren igen. Hun smilte stadig og mærkede hendes mørke lokker lege på hendes bare ryg.
Tilbage til toppen Go down
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Perfekt aften? //Alex-// Empty
IndlægEmne: Sv: Perfekt aften? //Alex-//   Perfekt aften? //Alex-// Icon_minitimeLør Okt 23, 2010 5:01 pm

Alex kiggede på pigen. Hun så godt, hun så også ud til at være. Han blinkede smilende til hende, meste for sjov. Han vidste godt at det ikke hjælpe at folk kunne li ham. Han vippede lidt mere hovedet når musik startede. Han lænede sig mod hende. ”Jeg hedder for resten Alex,” sagde han smilende med en glad undertone. Han kiggede smilende på hende, hans smil var glad. ”Og du er?” spurgte han smilende med en glad undertone. Han rakte hende hånd med et smil hen over læberne.

//Kreav sigt -.-'
Tilbage til toppen Go down
Evelyn

Evelyn


Antal indlæg : 24
Join date : 04/07/10

Perfekt aften? //Alex-// Empty
IndlægEmne: Sv: Perfekt aften? //Alex-//   Perfekt aften? //Alex-// Icon_minitimeLør Okt 23, 2010 5:06 pm

Evelyn smilte glad og tog Alex's hånd.
"Evelyn Mane," præsenterede hun sig selv og nød musikken. Hun nynnede stille med til musikken, helt for sig selv og lænede sig lidt længere hen mod Alex, fordi musikken var så høj, at man knapt nok kunne høre ens egne tanker, "hyggelgit at møde dig." grinte hun med et sødt smil og kiggede nu på Alex.

//hehe, ingen problemer (:
Tilbage til toppen Go down
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Perfekt aften? //Alex-// Empty
IndlægEmne: Sv: Perfekt aften? //Alex-//   Perfekt aften? //Alex-// Icon_minitimeLør Okt 23, 2010 5:25 pm

Han nikkede stille til hende med et smil. "Evelyn," sagde han smilende. "Flot navn," sagde han smilende med glad undertone. Han kunne godt li musikken. Han klemt kort hendes hånd. "Vil du ikke danse lidt?" spugte han smilende med en glad undertone. Han rejste sig op, og håbede på et ja. Han vidste ikke hvad han havde gang i lige nu. Men han vil godt danse med hende, han gik måske lidt for langt.
Tilbage til toppen Go down
Evelyn

Evelyn


Antal indlæg : 24
Join date : 04/07/10

Perfekt aften? //Alex-// Empty
IndlægEmne: Sv: Perfekt aften? //Alex-//   Perfekt aften? //Alex-// Icon_minitimeLør Okt 23, 2010 5:34 pm

Evelyn smilte større nu, og var en smule ... forbavset, egentlig. Hun var aldrig blevet inviteret op til dansegulvet af en dreng, men ham her virkede flink.
"Tusind tak," sagde hun, da Alex kommenterede hendes navn og sagde så: "jeg vil med glæde danse med dig, Alex." hendes stemme var fuld af fornøjelse og hun kunne ikke vente med at komme ud på dansegulvet. Hendes ynglingssang blev sat på og hun kunne dårligt nok lade være med at nynne med.
Tilbage til toppen Go down
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Perfekt aften? //Alex-// Empty
IndlægEmne: Sv: Perfekt aften? //Alex-//   Perfekt aften? //Alex-// Icon_minitimeLør Okt 23, 2010 5:54 pm

Alex smilte stort til hende, han vidste dog stadig ikke hvad det var han gjord e lige nu. Han smilte bare, og lod bare sine lyster til at være sammen med en pige går fri. Han tog hendes hånd, han bukkede stille og smilende for hende. Han havde stadig hendes hånd. Han trak hende med ud på danse gulvet. Han var ikke særlig godt til piger, men det gik vist godt for ham ud.

Tilbage til toppen Go down
Evelyn

Evelyn


Antal indlæg : 24
Join date : 04/07/10

Perfekt aften? //Alex-// Empty
IndlægEmne: Sv: Perfekt aften? //Alex-//   Perfekt aften? //Alex-// Icon_minitimeLør Okt 23, 2010 6:00 pm

Evelyn kunne ikke lade være med at grine lidt, da Alex tog hende med ud til dansegulvet. Hun mærkede hans hånd om sin og blev helt rød i kinderne, lidt genert egentlig.. Det havde hun aldrig oplevet før.
Evelyn iagtog Alex, som han stod der på dansegulvet. Han var flot at se på, fantastiske øjne og .. stemme. Det hele gik pludselig lidt hurtigt.
De nåede ud til dansegulvet og hun kiggede på Alex, lidt nervøs for, om hun bare skulle danse ud af det blå.
Tilbage til toppen Go down
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Perfekt aften? //Alex-// Empty
IndlægEmne: Sv: Perfekt aften? //Alex-//   Perfekt aften? //Alex-// Icon_minitimeLør Okt 23, 2010 6:22 pm

Alex vidste ikke helt hvad han skulle gøre med hende. Han kiggede kort rundt på de andre. Han trak hende trak hende tættere på sig. Han lagde armen rundt om livet på hende med et smil hen over læberne. Han startede stille på at danse med hende efter sangen. Han var nu ikke helt så god til det. Han var mere nervøs nu, det gik meget hurtig til at starte med, men han ikke helt så klog. Han var ikke vane til at danse med andre piger.
Tilbage til toppen Go down
Evelyn

Evelyn


Antal indlæg : 24
Join date : 04/07/10

Perfekt aften? //Alex-// Empty
IndlægEmne: Sv: Perfekt aften? //Alex-//   Perfekt aften? //Alex-// Icon_minitimeLør Okt 23, 2010 6:31 pm

Evelyn smilte til Alex og dansede til musikken - med Alex. Hun smilte lidt sødere, da Alex lagde armen rundt om livet på hende og kom så tæt på hende.. Hun havde intet imod det, længtes nok mere efter det.
Evelyn var ligeglad med hvor gode de to var, hun havde det bare sjovt og det var det vigtigste. Hendes øjne var fokuseret på Alex's og hun iagtog ham da han dansede. Hun lo af glæde og nynnede stille med til sangen. Det havde nu været en god idé at tage herhen i aften.
straks, blev musikken skiftet. Det var en meget stille sang og pludselig stod alle bare to og to og dansede tæt..
Tilbage til toppen Go down
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Perfekt aften? //Alex-// Empty
IndlægEmne: Sv: Perfekt aften? //Alex-//   Perfekt aften? //Alex-// Icon_minitimeLør Okt 23, 2010 6:50 pm

Han følte sig på en måde dum lige nu. Han havde spurgte en pige om ville danse? Måske han lære hende af kende, bare lidt? Han smilte til hende, mens han tænkte på det. ”Nårh,” sagde han smilende med en glad undertone, da han trak hende tættere på, da det var en mere stilel sang. ”Hvad kan du godt li?” spurgte han for at få gang i snakke med mellem nu. Han tænkte lidt mere over hvad han kunne sige, han ville ikke sige noget dumt. Men han ville være sig selv, helt sig selv for hende. Måske var hun jo den pige han ville ha?
Tilbage til toppen Go down
Evelyn

Evelyn


Antal indlæg : 24
Join date : 04/07/10

Perfekt aften? //Alex-// Empty
IndlægEmne: Sv: Perfekt aften? //Alex-//   Perfekt aften? //Alex-// Icon_minitimeLør Okt 23, 2010 7:10 pm

Evelyn smilte, tænkte sig om. Hun lagde armene omkring Alex's hals, som man nu gør når man danser stille, til den slags musik der blev spillet nu.
"Jeg elsker at spille musik og synge," svarede Evelyn, "så kan jeg godt lide Abingdon, der hvor jeg går i skole og bor." hun tøvede lidt og nød sangen. Der var en helt speciel stemning mellem alle lige nu..
"hvad med dig Alex? Fortæl lidt om dig selv - hvis du gider." hun rettede hurtigt på sit hår, mens de vuggede stille hen over dansegulvet.
Tilbage til toppen Go down
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Perfekt aften? //Alex-// Empty
IndlægEmne: Sv: Perfekt aften? //Alex-//   Perfekt aften? //Alex-// Icon_minitimeLør Okt 23, 2010 7:23 pm

Alex smilte til hende. ”Musik siger du?” spurgte han smilende. Han spillede selv jo, det var vel kun godt. De kunne li det sammen. Han smilte mere til hende. ”Jeg spiller selv musik,” sagde han smilende med en glad undertone. ”Når så gu går og der? Hvad årgang?” spurgte han smilende. Han gik der jo selv, men han havde ikke set hende før nu. Måske gik de ikke på sammen klasse trin. Men det var vel lige meget. ”OM mig… Jeg spiller musik, hænger ud med venner/veninderne. Og går selv på Abingdon,” sagde han smilende og dansede videre. Hun kunne vel spørger hvis hun ville vide noget.
Tilbage til toppen Go down
Evelyn

Evelyn


Antal indlæg : 24
Join date : 04/07/10

Perfekt aften? //Alex-// Empty
IndlægEmne: Sv: Perfekt aften? //Alex-//   Perfekt aften? //Alex-// Icon_minitimeLør Okt 23, 2010 7:26 pm

Evelyn var forbavset. "Går du på Abingdon? Jeg går selv på 6. klassetrin." hendes smil var fuld af overraskelse. "For jeg synger og spiller klaver, musikhuset er jo helt perfekt til det." hun grinte og gik et skridt tættere på Alex. Hun var nysgerrig. Gik han virkelig på Abingdon?


//smutter nu, skal på restaurant. Skriver måske efter, men i hvert fald i morgen (:
Tilbage til toppen Go down
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Perfekt aften? //Alex-// Empty
IndlægEmne: Sv: Perfekt aften? //Alex-//   Perfekt aften? //Alex-// Icon_minitimeLør Okt 23, 2010 11:58 pm

"Ja, det gøre jeg. Nive, så kan jeg bedre forstå at jeg ikke har set dig, så meget, hvis jeg så vel har set dig," sagde han smilende til hende, og førte hende stille rundt. De dansede jo stadig, han synes nu at det var meget hyggelig ta være sammen med hende. Hun var sød og venlig.
Tilbage til toppen Go down
Evelyn

Evelyn


Antal indlæg : 24
Join date : 04/07/10

Perfekt aften? //Alex-// Empty
IndlægEmne: Sv: Perfekt aften? //Alex-//   Perfekt aften? //Alex-// Icon_minitimeSøn Okt 24, 2010 12:07 am

Evelyn lo en sød latter.
"Så forstår jeg det bedre!" hun kiggede op på Alex, som var en højere end hende selv. "Jeg er let at overse, forstår du." hendes blik var nysgerrigt, men stadig en smule genert.
Evelyn var ikke den fremadgående type, men mere... den ordentlige, men stadig festlige pige, der elskede at være fri.
Tilbage til toppen Go down
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Perfekt aften? //Alex-// Empty
IndlægEmne: Sv: Perfekt aften? //Alex-//   Perfekt aften? //Alex-// Icon_minitimeSøn Okt 24, 2010 1:24 pm

Alex kiggede smilende på Evelyn, han kunne godt li hendes latter. Han kunne nu også li alt hvad han vidste om hende. ”Jeps, det er meget nemmere at forstå vi ikke har set hinanden før nu så,” sagde han smilende med et grin i stemmen. Han kunne ikke holde et grin tilbage da hun sagde det.
Tilbage til toppen Go down
Evelyn

Evelyn


Antal indlæg : 24
Join date : 04/07/10

Perfekt aften? //Alex-// Empty
IndlægEmne: Sv: Perfekt aften? //Alex-//   Perfekt aften? //Alex-// Icon_minitimeSøn Okt 24, 2010 1:35 pm

"Okay," sagde hun hurtigt, da musikken skiftede. Det blev hurtigere, lidt mere... moderne. Beatet var tung, bassen kunne mærkes i lungerne og uden videre, blev hun skubbet helt tæt på Alex, så hun var ved at falde. Hun kiggede på ham, pinlig berørt, men... hypnotiseret, på en måde. Hun kiggede intenst på hans øjne, kunne se hver en enkelt detalje. Hun vidste ikke helt havd hun skulle sige nu, for hun stod her, med armene omkring Alex, helt tæt, så hendes krop var langs hans, deres ansigter meget kort fra hinanden.. hun ville helst bare rive sig med, nærme sig hans læb... ej, hvad var chancen for, at han ville kysse hende?
Tilbage til toppen Go down
Alice

Alice


Antal indlæg : 1
Join date : 15/06/10

Perfekt aften? //Alex-// Empty
IndlægEmne: Sv: Perfekt aften? //Alex-//   Perfekt aften? //Alex-// Icon_minitimeSøn Okt 24, 2010 3:15 pm

//Må jeg join!
Tilbage til toppen Go down
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Perfekt aften? //Alex-// Empty
IndlægEmne: Sv: Perfekt aften? //Alex-//   Perfekt aften? //Alex-// Icon_minitimeSøn Okt 24, 2010 9:00 pm

Alex smilte til hende. Han havde ikke noget imod at der kom en ny sang på nu. Han grinte lidt af hende, da hun faldt ned over ham. Han kiggede ned på hende, han smilte glad til hende. Han kiggede hende ind i øjnene, bare den måde han gjorde det. Hans blik var kærligt, glad. Han vidste ikke helt hvad der sket. De stod tæt op af hinanden. Han kunne virkelig godt li det. Han kunne ikke trække hende tættere på sig nu. Han lod mærke til hvor kort der var mellem deres læber. Han mærkede lysten til at kysse hende, men han vidste ikke om han måtte. Det ville være dumt at spørge, så. Han gjorde det bare, han pressede let sine læber mod hendes.
Tilbage til toppen Go down
Alex-

Alex-


Antal indlæg : 143
Join date : 13/06/10

Perfekt aften? //Alex-// Empty
IndlægEmne: Sv: Perfekt aften? //Alex-//   Perfekt aften? //Alex-// Icon_minitimeSøn Okt 24, 2010 9:00 pm

Alice skrev:
//Må jeg join!
Nej...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Perfekt aften? //Alex-// Empty
IndlægEmne: Sv: Perfekt aften? //Alex-//   Perfekt aften? //Alex-// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Perfekt aften? //Alex-//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Perfekt vejr... (Gabrielle)
» Aften..
» aften Chill
» Igen- Alex

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Andet :: Abingdon nightclub-
Gå til: