Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Perfekt vejr... (Gabrielle) Vote_lcapPerfekt vejr... (Gabrielle) Voting_barPerfekt vejr... (Gabrielle) Vote_rcap 
jahilla
Perfekt vejr... (Gabrielle) Vote_lcapPerfekt vejr... (Gabrielle) Voting_barPerfekt vejr... (Gabrielle) Vote_rcap 
Jam
Perfekt vejr... (Gabrielle) Vote_lcapPerfekt vejr... (Gabrielle) Voting_barPerfekt vejr... (Gabrielle) Vote_rcap 
Matthew
Perfekt vejr... (Gabrielle) Vote_lcapPerfekt vejr... (Gabrielle) Voting_barPerfekt vejr... (Gabrielle) Vote_rcap 
Lilly
Perfekt vejr... (Gabrielle) Vote_lcapPerfekt vejr... (Gabrielle) Voting_barPerfekt vejr... (Gabrielle) Vote_rcap 
David
Perfekt vejr... (Gabrielle) Vote_lcapPerfekt vejr... (Gabrielle) Voting_barPerfekt vejr... (Gabrielle) Vote_rcap 
Samuel
Perfekt vejr... (Gabrielle) Vote_lcapPerfekt vejr... (Gabrielle) Voting_barPerfekt vejr... (Gabrielle) Vote_rcap 
Jayden
Perfekt vejr... (Gabrielle) Vote_lcapPerfekt vejr... (Gabrielle) Voting_barPerfekt vejr... (Gabrielle) Vote_rcap 
Romeo
Perfekt vejr... (Gabrielle) Vote_lcapPerfekt vejr... (Gabrielle) Voting_barPerfekt vejr... (Gabrielle) Vote_rcap 
Alex-
Perfekt vejr... (Gabrielle) Vote_lcapPerfekt vejr... (Gabrielle) Voting_barPerfekt vejr... (Gabrielle) Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Perfekt vejr... (Gabrielle) Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Perfekt vejr... (Gabrielle) Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Perfekt vejr... (Gabrielle) Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Perfekt vejr... (Gabrielle) Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Perfekt vejr... (Gabrielle) Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Perfekt vejr... (Gabrielle) Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Perfekt vejr... (Gabrielle) Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Perfekt vejr... (Gabrielle) Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Perfekt vejr... (Gabrielle) Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Perfekt vejr... (Gabrielle) Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Perfekt vejr... (Gabrielle)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

Perfekt vejr... (Gabrielle) Empty
IndlægEmne: Perfekt vejr... (Gabrielle)   Perfekt vejr... (Gabrielle) Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 4:40 pm

Dato : IRL
Årstid : IRL
Dag : IRL
Vejr : Solskin fra en skyfri himmel og utrolig varmt
Sted : Skolegården
Tid : IRL
Omgivelser : En masse elever
Tøj: Lang, lyseblå top, stramme sorte jeans og et par korte, lyseblå Allstars

På trappens brede murstensgelænder, sad en lang, rødhåret pige som en indianer med benene overkors. I sin ene hånd hold hun en bog og i den anden en halvspist sandwich. Ved siden af sig havde hun et profesionelt fotografkamera. Pigen gik på 5. trin og hed Harley Davidson. Utrolig dumt navn, i følge hende selv eftersom det jo også var navnet på en motorcykel. Dog var hun holdt op med at skændes med sine forældre om det. Hun ville heller ikke have navneændring, alligevel.
Hun tyggede på sin sandwich, i mens hun læste. De skulle snart have test i engelsk og hun var slet ikke forberedt efter som hun jo var ny på skolen, ligesom en del andre. De sad sikkert også og læste eller ventede til i sidste øjeblik. Harley tog i hvert fald ingen chancer, selvom vejret var ubeskrivelig godt. Faktisk burde hun jo nyde vejret i stedet for at sidde og læse.
Tilbage til toppen Go down
Gabriella

Gabriella


Antal indlæg : 2
Join date : 25/05/10

Perfekt vejr... (Gabrielle) Empty
IndlægEmne: Sv: Perfekt vejr... (Gabrielle)   Perfekt vejr... (Gabrielle) Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 5:38 pm

En mexicansk udseende pige kom gående ud i skolegården. hun havde et par sorte cowboy bukser med huller i på. En rød mave top, grå converse der var godt slidte. Hendes mørke hår hang skødesløst, elegant ned af hendes skuldre og ryg. Hendes arme og ben var svagt mærket af hendes muskler, og der hang ingen deller på maven, eller andre steder. dog var hun heller ikke spinkel tynd, men mere muskuløs tynd. Pigen, der hed gabriella, var en danser, og var fra et af de hårde miljøer i Mexico city. Dog ville hun ikke lade det gå ud over de andre her, og havde lovet sig selv at være så venlig som overhovedet muligt.
Tilbage til toppen Go down
Harley

Harley


Antal indlæg : 102
Join date : 18/05/10

Perfekt vejr... (Gabrielle) Empty
IndlægEmne: Sv: Perfekt vejr... (Gabrielle)   Perfekt vejr... (Gabrielle) Icon_minitimeTirs Maj 25, 2010 5:45 pm

Harley var så dybt optaget af sin sandwich og sin bog at hun ikke lagde mærke til om der kom nogen nye ind i skolegården. Hun ville sikkert også have svært ved at opdage det alligevel, da det meste af skolen var ude for at nyde det gode vejr. Eller måske mere de mindre klasser, men det gjorde ikke så meget. De var skam flinke nok, til ikke at genere hende når hun læste. Eller kunne de regne med et grimt billede af dem på forsiden af skolebladet næste dag.
Hun fik spist det sidste af sin sandwich. Det havde været en vegetar sandwich, som hun bare hurtigt havde taget fra spisesalen, inden hun gik udenfor.
Hun fjernede sine hasselfarvede øjne fra bogen og så op mod solen med et smil. Godt nok var hun rødhåret og derfor en smule bleg, men hun elskede solen og blev stort set aldrig solskoldet. Det lange hår var begyndt at irritere hende. Måske så det pænt ud, men det var langt og rimelig tykt, så det var ikke det bedste på en varm sommer dag. Tog en sort hårelastik fra sit håndled. Skrabbede så det lange, skrå pandehår tilbage og satte håret op i en løs hestehale. Smilede for sig selv og fokuserede på bogen igen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Perfekt vejr... (Gabrielle) Empty
IndlægEmne: Sv: Perfekt vejr... (Gabrielle)   Perfekt vejr... (Gabrielle) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Perfekt vejr... (Gabrielle)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Perfekt aften? //Alex-//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Udenfor :: Skolegård-
Gå til: