Abingdon
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Mest aktive brugere
Andy
Alene, hvad ellers? -Matthew Vote_lcapAlene, hvad ellers? -Matthew Voting_barAlene, hvad ellers? -Matthew Vote_rcap 
jahilla
Alene, hvad ellers? -Matthew Vote_lcapAlene, hvad ellers? -Matthew Voting_barAlene, hvad ellers? -Matthew Vote_rcap 
Jam
Alene, hvad ellers? -Matthew Vote_lcapAlene, hvad ellers? -Matthew Voting_barAlene, hvad ellers? -Matthew Vote_rcap 
Matthew
Alene, hvad ellers? -Matthew Vote_lcapAlene, hvad ellers? -Matthew Voting_barAlene, hvad ellers? -Matthew Vote_rcap 
Lilly
Alene, hvad ellers? -Matthew Vote_lcapAlene, hvad ellers? -Matthew Voting_barAlene, hvad ellers? -Matthew Vote_rcap 
David
Alene, hvad ellers? -Matthew Vote_lcapAlene, hvad ellers? -Matthew Voting_barAlene, hvad ellers? -Matthew Vote_rcap 
Samuel
Alene, hvad ellers? -Matthew Vote_lcapAlene, hvad ellers? -Matthew Voting_barAlene, hvad ellers? -Matthew Vote_rcap 
Jayden
Alene, hvad ellers? -Matthew Vote_lcapAlene, hvad ellers? -Matthew Voting_barAlene, hvad ellers? -Matthew Vote_rcap 
Romeo
Alene, hvad ellers? -Matthew Vote_lcapAlene, hvad ellers? -Matthew Voting_barAlene, hvad ellers? -Matthew Vote_rcap 
Alex-
Alene, hvad ellers? -Matthew Vote_lcapAlene, hvad ellers? -Matthew Voting_barAlene, hvad ellers? -Matthew Vote_rcap 
Seneste emner
» Emne
Alene, hvad ellers? -Matthew Icon_minitimeTirs Jul 07, 2015 5:16 pm af Zoey

» En frisk start, med nogle gode emnemakkere ;3
Alene, hvad ellers? -Matthew Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 6:58 pm af Bree

» klik her eller jeg.......
Alene, hvad ellers? -Matthew Icon_minitimeMan Apr 18, 2011 3:49 pm af Jayden

» Finally "home"!
Alene, hvad ellers? -Matthew Icon_minitimeSøn Feb 20, 2011 11:19 pm af Ai

» Jeg sidder her.... hvorfor ~ Bree My friend ;)
Alene, hvad ellers? -Matthew Icon_minitimeLør Jan 22, 2011 6:23 pm af Zoey

» Face Claim
Alene, hvad ellers? -Matthew Icon_minitimeSøn Jan 16, 2011 1:44 pm af Isabella

» X-MEN siden
Alene, hvad ellers? -Matthew Icon_minitimeSøn Jan 09, 2011 10:19 pm af Bree

» Nat på Natklubben xD //Jahilla//
Alene, hvad ellers? -Matthew Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:08 pm af Matthew

» De smukke toner fra Juliet og Scarlett. //Romeo//
Alene, hvad ellers? -Matthew Icon_minitimeTirs Jan 04, 2011 1:06 pm af Matthew

Join - Behind the screen
Alene, hvad ellers? -Matthew Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 2:01 am af Andy
hej alle mine skønne medlemmer..
mig og en "veninde" har lavet os en forumside, og dette vil jo være Abingdon's søster...
min veninde fik denne skønne idé og ville havde mig til at hjælpe hende, og det ville jeg jo med glæde.. den er ikke som alle andre forumsider, da man skal være sig selv altså den person man er irl og derfor kan møde alle andre som spiller dette.. dog kan …

Kommentarer: 0

 

 Alene, hvad ellers? -Matthew

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Heartie

Heartie


Antal indlæg : 39
Join date : 30/05/10

Alene, hvad ellers? -Matthew Empty
IndlægEmne: Alene, hvad ellers? -Matthew   Alene, hvad ellers? -Matthew Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 12:09 pm

Dato : 13/6
Årstid : sommer
Dag : Søndag.
Vejr : regnnvejr. Torden. Storm.
Sted : ved Trappen.
Tid : Irl.
Omgivelser : Ingen, alle er hjemme på weekend.

Cisse sad alene nederst på trappen, da de fleste var taget på weekend.
Dem der var tilbage var enten snobbegrupperne eller dem der holdte sig for sig selv. Dte var i hvert fald det hun havde set. Hendes forældre havde ikke tid til hende. Også selvom hun vidste dte bare var en undskyldning for at slippe af med hende.
Hun bed sig i læben og så ned på hendes sorte converse. Hendes hullede bukser og sorte tshirt var ikke noget at prale af eftersom hun egentlig havde mindst 3 bundt 1000 kronsedler liggende et eller andet sted. Så havde hun dte bedst i det. Hun sukkede og pillede ved sit flossede snørrebånd.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Alene, hvad ellers? -Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, hvad ellers? -Matthew   Alene, hvad ellers? -Matthew Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 12:18 pm

Matthew kom gående ud fra sit værelse af, og lukkede omhyggeligt døren. Selvom der ikke var så mange på skolen, ville han nu gerne være sikker på, at alle hans tekster og musikgrej ikke blev snuppet.
Under armen havde han sin gamle guitar. Han havde det bedst, når han havde den med sig.
Matthew gik ned ad trappen og fik øje på en mørkhåret pige, der sad alene. Det undrere ham - hvorfor var hun ikke taget på wekkend?
Matthew havd eikke nogen steder at tage hen, egentlig. Han gad ikke at bruge penge på en flybillet hjem, da hans forældre ikke gad ham. Men det var også fint - han havde været alene de sidste ni år, så hvorfor skulle der være nogen som helst forskel?
Tilbage til toppen Go down
Heartie

Heartie


Antal indlæg : 39
Join date : 30/05/10

Alene, hvad ellers? -Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, hvad ellers? -Matthew   Alene, hvad ellers? -Matthew Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 12:27 pm

//Skrev jeg ikke Cisse >.<?//

Heartie så op og fik øje på en dreng med en guitar under armen.
Hun kiggede kun hurtigt på ham,var bange for at stirre, inden hun kiggede ned igen.
Hun tog benene op under sig og lagde armene om inden hun sukkede igen. Hendes Ipod var i stykker, så hun havde ikke rigtigt noget der kunne bruges her. Og hun nægtede at købe en ny for de bestikkelses penge hendes forældre havde sendt hende.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Alene, hvad ellers? -Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, hvad ellers? -Matthew   Alene, hvad ellers? -Matthew Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 12:31 pm

//Jo du gjorde (: //

Matthew nåede ned til enden af trappen og kiggede på pigen.
"Hej," sagde han stille og stod nu foran hende. Det undrede ham stadig, at hun var sad her alene. Men vejret var alligevel rigtig dårligt, så det var forståeligt nok, at hun ikke var udenfor istedet.
Over dem, var skyerne utrolig mørke og tordenen havde brudt ud. Han rystede på hovedet - han hadede torden.
Tilbage til toppen Go down
Heartie

Heartie


Antal indlæg : 39
Join date : 30/05/10

Alene, hvad ellers? -Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, hvad ellers? -Matthew   Alene, hvad ellers? -Matthew Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 12:37 pm

//Gammel vane >.<!//

Heartie kiggede op, forbavset og overrasket.
"Hej." Mumlede hun og kiggede hurtigt ned igen på sit flossede snørebånd.
Hun var ikke vant til selvskab, det havde hun aldrig været. Hun havde altid været sin mors øjesten.. MEn dte hele var gået så grueligt galt..
Hun bed sig i læben, og kiggede hurtigt op for at se om han var gået videre eller hvad.
Inderligt ønskede hun han ville blive og snakke med hende. Men på ydersiden ville hun helst være alene.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Alene, hvad ellers? -Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, hvad ellers? -Matthew   Alene, hvad ellers? -Matthew Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 1:52 pm

//det er okay ^^//

"Du ser trist ud," sagde Matthew og kiggede på pigen, "har du brug for selvskab?" Matthew legede med sin tungepiercing, uden at pigen lagde mærke til det. Det var en gammel vane. Han stilte sig lidt længere væk fra pigen, for ikke at være for nærgående. Han havde vist ikke set hende før.
Tilbage til toppen Go down
Heartie

Heartie


Antal indlæg : 39
Join date : 30/05/10

Alene, hvad ellers? -Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, hvad ellers? -Matthew   Alene, hvad ellers? -Matthew Icon_minitimeSøn Jun 13, 2010 8:06 pm

Hun bed sig i læben og kiggede på ham, der var undring i hendes blik.
"Jeg hedder Evelyn." Mumlede hun og smilede lidt til ham, ikke et der nåede hendes øjne. Det var mere bare høfligt. "Og du?" Hun vidste egentlig ikke rigtigt hvad hun skulle sige eller gøre. Hun var ikke vant til at være sig selv sammen med andre mennesker, normalt var hun utrolig kærlig og elskværdig. Det var derfor hendes mor havde kaldt hende Heartie... Hendes mor.. Hun bed isg i læben.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Alene, hvad ellers? -Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, hvad ellers? -Matthew   Alene, hvad ellers? -Matthew Icon_minitimeMan Jun 14, 2010 9:04 am

"Matthew," svarede han, da han præsenterede sig. Han satte sig på trappetrinnet under Evelyn og smilte tøvende. Han vidste ikke rigtig hvad han skulle gøre, for han var ikke så god til det sociale, "godt at møde dig." sagde han med et smil og ruskede lidt i sit hår. Det strittede ud til alle sider som det plejede.
Tilbage til toppen Go down
Heartie

Heartie


Antal indlæg : 39
Join date : 30/05/10

Alene, hvad ellers? -Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, hvad ellers? -Matthew   Alene, hvad ellers? -Matthew Icon_minitimeMan Jun 14, 2010 2:11 pm

Hun smilte næsten lige så tøvende tilbage inden hun så ned i jorden igen på sine flossede converse.
"Også dig." Mumlede hun og kiggede hurtigt op og fangede øjenkontakt.
Som et råb omm hjælp.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Alene, hvad ellers? -Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, hvad ellers? -Matthew   Alene, hvad ellers? -Matthew Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 8:05 pm

"Men jeg vil ikke forstyrre, så ..." Matthew vidste ikke helt om han skulle gå sin vej, eller ej. Han syntes også at det var lidt akavet, men det var lidt 'underligt' - syntes han - at hun sad her på trappen alene.
Tilbage til toppen Go down
Heartie

Heartie


Antal indlæg : 39
Join date : 30/05/10

Alene, hvad ellers? -Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, hvad ellers? -Matthew   Alene, hvad ellers? -Matthew Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 8:43 pm

Hun lo hjerteligt, første tegn på et normalt og et ikke-hjernevasket-af-rumvæsner-og-voldtaget-bagefter-menneske. "Hvad skulle du forstyrre i?" Hun smilede stadig lidt tøvende.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Alene, hvad ellers? -Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, hvad ellers? -Matthew   Alene, hvad ellers? -Matthew Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 8:47 pm

"Hvis du nu sidder og tænker.." Matthew var ikke helt klar over, hvad han skulle sige, "og bare vil have fred?"
Tilbage til toppen Go down
Heartie

Heartie


Antal indlæg : 39
Join date : 30/05/10

Alene, hvad ellers? -Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, hvad ellers? -Matthew   Alene, hvad ellers? -Matthew Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 9:02 pm

Hun smilte skævt til ham. "I fred?" Hun rystede på hovedet. "Jeg får vist fred nok." Hun smilede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Alene, hvad ellers? -Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, hvad ellers? -Matthew   Alene, hvad ellers? -Matthew Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 9:04 pm

"Virkelig, hvad er det der gør dig så nedtrykt? Der er da ikke noget der kan få mig så lavt ned i humøret." nej, ikke nu, hvor han havde Jahilla.
Tilbage til toppen Go down
Heartie

Heartie


Antal indlæg : 39
Join date : 30/05/10

Alene, hvad ellers? -Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, hvad ellers? -Matthew   Alene, hvad ellers? -Matthew Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 9:58 pm

Hun sukkede. "well, nogle ting fortæller jeg ikke fremmede."
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Alene, hvad ellers? -Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, hvad ellers? -Matthew   Alene, hvad ellers? -Matthew Icon_minitimeOns Jun 16, 2010 3:39 pm

"Vi er begge elever på Abingdon," mumlede Matthew, "helt fremmede overfor hinanden, kan vi da umuligt være."
Tilbage til toppen Go down
Heartie

Heartie


Antal indlæg : 39
Join date : 30/05/10

Alene, hvad ellers? -Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, hvad ellers? -Matthew   Alene, hvad ellers? -Matthew Icon_minitimeOns Jun 16, 2010 6:12 pm

Hun smilede hjerteligt til ham. "Men vi er heeller ikke venner." Sagde hun og bed sig i læben. "Man ved jo aldrig hvad folk siger bag ens ryg vel? Smilede hun.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Alene, hvad ellers? -Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, hvad ellers? -Matthew   Alene, hvad ellers? -Matthew Icon_minitimeOns Jun 16, 2010 8:37 pm

"Jeg lyver ikke. Jeg holder mine løfter og hvis jeg får nogle hemmeligheder," sagde Matthew kort. Han kiggede på Heartie og prøvede at finde ud af, hvorfor det var, at hun var så ... ked af det?
Tilbage til toppen Go down
Heartie

Heartie


Antal indlæg : 39
Join date : 30/05/10

Alene, hvad ellers? -Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, hvad ellers? -Matthew   Alene, hvad ellers? -Matthew Icon_minitimeOns Jun 16, 2010 9:05 pm

Heartie smilede til ham. "Hvis jeg fortalte dig det, og du vidste hvordan verden var, ville du tro på mig?" Spurgte hun og smilede, hun var ikke fjendtlig indstillet. Bare realistisk.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Alene, hvad ellers? -Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, hvad ellers? -Matthew   Alene, hvad ellers? -Matthew Icon_minitimeOns Jun 16, 2010 9:32 pm

"Jeg har oplevet en del," sagde Matthew og smilte tøvende. "Prøv mig." Matthew kigede udfordrende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Heartie

Heartie


Antal indlæg : 39
Join date : 30/05/10

Alene, hvad ellers? -Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, hvad ellers? -Matthew   Alene, hvad ellers? -Matthew Icon_minitimeFre Jun 18, 2010 2:18 pm

Hun så pludselig disorienteret ud. "Prøve dig?" Mumlede hun usikkert, hun forstod ham ikke.
Var det et tilbud om venskab?
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Alene, hvad ellers? -Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, hvad ellers? -Matthew   Alene, hvad ellers? -Matthew Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 10:58 am

"Ja. Jeg har jo oplevet en del - her i livet - så ... lad mig høre, hvorfor er du så ked af det? Jeg er sikker på, at jeg kan forstå det... prøv mig." han smilte venligt til Evelyn.
Tilbage til toppen Go down
Heartie

Heartie


Antal indlæg : 39
Join date : 30/05/10

Alene, hvad ellers? -Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, hvad ellers? -Matthew   Alene, hvad ellers? -Matthew Icon_minitimeLør Jun 19, 2010 9:25 pm

Cisse mumlede noget utydeligt mens hun så ned i jorden.
"Min mor dæde da jeg var tretten, de sidste tre år har min papmor styret det hele, og hun sendte mig hertil."Mumlede hun så.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Antal indlæg : 443
Join date : 23/05/10

Alene, hvad ellers? -Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, hvad ellers? -Matthew   Alene, hvad ellers? -Matthew Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 11:40 am

"Auch," mumlede Matthew. "Det er jeg ked af at høre. Men så står vi faktisk i samme situation."
Tilbage til toppen Go down
Heartie

Heartie


Antal indlæg : 39
Join date : 30/05/10

Alene, hvad ellers? -Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, hvad ellers? -Matthew   Alene, hvad ellers? -Matthew Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 1:14 pm

Hun kiggede overrasket op. "Hvad?" Spurgte hun uforstående, hun havde aldrig troet at nogen i verden andre end hnde ville blive dømt til sådan et uhyggeligt grusomt liv.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene, hvad ellers? -Matthew Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, hvad ellers? -Matthew   Alene, hvad ellers? -Matthew Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alene, hvad ellers? -Matthew
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Alene? -Sol
» alene et nyt sted
» Matthew
» Matthew er du virkelig den jeg tror du er? = Privat emne!
» Dance! Party Buddies <3- Jayden, Matthew and Jazz! xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Abingdon :: Inde på Skolen :: Trappen-
Gå til: